SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
(7 november 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-7-november-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
Mexicanobakker - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
Ik wist nog dat hij kwam vóór de eeerste boxquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die had je wel snel gevonden trouwens
Ga je tongen met jezelf ja?quote:
Ha, faal!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde het plaatje van dat hangslot als lapo posten
als ik mezelf kon klonen..quote:
en zwaarder dan mijn fietsquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
Was laatst een test bij Keuringsdienst van waarde, volgens mij zijn deze wel goed.
Ik wil theeglazenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
Oh nog erger, hij vroeg er om 21:45 omOm dit slot
Dan kon je eindelijk met z'n tweeën op stap?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
oh jaquote:
Ik zal eerst even om een bijzettafeltje van Mannesmann vragenquote:
Daar hebben ze idd wel dubbelwandige jaquote:
Nee met twee wandjesquote:
Geen ideequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar hebben ze idd wel dubbelwandige ja
Ze hebben geen online shop neequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ga jij maar eens wat kopen op xenos.nl ja, met je blije bakkes.
Dat gebeurt meestal wel bij mij na een tijdjequote:
sorry, die hebben mn ouders waarschijnlijk. ik kan je alleen spiegelau witte wijn, rode wijn en longdrinks glazen aanbiedenquote:
Ik ben er vorige week nog langsgelopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee
[..]
Ze hebben geen online shop nee
Verkeerde lampquote:
Het is wel Philipsquote:
Chic...ik drink champagne uit theeglazenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:
Oh, voor diegenen die er niet bij waren vannacht. Ik drink thee uit champagneglazen.
Ik vinnum wel retro.quote:
Ik wilde eerst zeggen dat ik er nooit naar gekeken had, maar dan had ik ook niet geweten dat ze die haddenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week nog langsgelopenbij de Xenos
Langs de dubbelwandige theeglazen
daar gaat toch te weinig in?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:
Oh, voor diegenen die er niet bij waren vannacht. Ik drink thee uit champagneglazen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Chic...ik drink champagne uit theeglazen
Ik drink thee altijd met een rietje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:
Retroquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Chic...ik drink champagne uit theeglazen
Geen kleurtjesquote:
Vandaar ook glazen natuurlijkquote:
Waar drink je het normaal uit dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:58 schreef Melleyn het volgende:
Ik drink thee uit een theeglas en nu voel ik me raar
ik uit een mokquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:58 schreef Melleyn het volgende:
Ik zou me ook raar voelen als ik jou wasquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:58 schreef Melleyn het volgende:
Nee die wil ik niet, ik wil dezequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien komt er zo nog een led-strip langs.
Same here, als ik thee drinkquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:58 schreef Melleyn het volgende:
Een theeglas.. Maar iedereen hier drinkt het anders dus blijkbaar ben ik raarquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar drink je het normaal uit dan?
Ik wist gewoon dat je die bedoelde toen we het er voor het eerst over haddenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die wil ik niet, ik wil deze
[ afbeelding ]
Nee, helemaal niet...maar aangezien ze die theeglazen niet in de hunt gooien, moet ik toch watquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Een theeglas.. Maar iedereen hier drinkt het anders dus blijkbaar ben ik raar
Ah, zo'n hoerenkastlampquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die wil ik niet, ik wil deze
[ afbeelding ]
Nou ik ben nog raarderder ik lust geen theequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Een theeglas.. Maar iedereen hier drinkt het anders dus blijkbaar ben ik raar
En vervolgens heb je je hand vol krijt zittenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel toffe mokken. Ik heb een tetrismok (die verandert als er hete vloeistof inkomt) en een schoolbordmok waar je op kunt krijten
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je die bedoelde toen we het er voor het eerst over hadden
Maar iedereen wist toch al dat je raar ws?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik ben nog raarderder ik lust geen thee
Ja precies! Bijverdienen en allesquote:
Ja he? Dus dit kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar iedereen wist toch al dat je raar ws?
Welnee, gewoon strategisch krijten. En je hebt een oor natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En vervolgens heb je je hand vol krijt zitten
Daaromquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Dus dit kan er ook nog wel bij
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Het is nutteloos, dus grote kans dat Uccie het wil
Kun je ook gewoon een klik-aan-klik-uit systeem voor kopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef tralalala het volgende:
Ik heb ook een paar LivingColors maar alleen zodat ik niet op hoef te staan om de lamp aan te zetten/ te dimmen.
Ik heb de living white ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef tralalala het volgende:
Ik heb ook een paar LivingColors maar alleen zodat ik niet op hoef te staan om de lamp aan te zetten/ te dimmen.
Ik heb bier. En ook thee die ik zelf niet drinkquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom
Al heb ik nu wel zin gekregen in thee
Eéntje maar?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, gewoon strategisch krijten. En je hebt een oor natuurlijk
had vroeger een mok met 2 orenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, gewoon strategisch krijten. En je hebt een oor natuurlijk
Maar ik heb toch mijn kamer in december her-ingericht, daar passen ze wel bijquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Zo heb ik ook nog wel een paar ideetjes
[..]
Kun je ook gewoon een klik-aan-klik-uit systeem voor kopen
Die appeltaartthee was dat hè? Vind die ook maar een beetje meh. Te chemisch.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb bier. En ook thee die ik zelf niet drinkZat in het boodschappenpakket.
klinkt pijnlijkquote:
Oh dat wist ik niet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik heb toch mijn kamer in december her-ingericht, daar passen ze ze wel bij
Als jij nou bier uit je theeglazen drinkt?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb bier. En ook thee die ik zelf niet drinkZat in het boodschappenpakket.
Ik vind het wel ok, die thee. Maar ik drink alle thee behalve aardbeientheequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die appeltaartthee was dat hè? Vind die ook maar een beetje meh. Te chemisch.
Jaquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had vroeger een mok met 2 oren
tot die sneuvelde
Oh ja klopt. Ik ga het ook niet proevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die appeltaartthee was dat hè? Vind die ook maar een beetje meh. Te chemisch.
mijn ouders waren minder blij met die mok. pastte een halve kan koffie inquote:
Nu moet ik ook gapen, en ik klikte niet eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Is het ook. Komt omdat ik altijd ongeveer zo gaap
[ http://img299.imageshack.us/img299/9844/baviaan.jpg (copy/paste deze link) ]
pics enzoquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Is het ook. Komt omdat ik altijd ongeveer zo gaap
[ afbeelding ]
Klinkt als een ideale mok voor mijn vaderquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn ouders waren minder blij met die mok. pastte een halve kan koffie in
Wat noem jij kleine voeten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaGroot genoeg voor mijn handjes
![]()
Bij zulke kleine voetjes horen kleine handjes
was prima voor ontbijtquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale mok voor mijn vader
Kleinquote:
Een DECT telefoon! Straling! Loeminadie!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:05 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze zo, en dan nog eentje in de keuken en een normale lamp die ook is aangesloten op een adapter van LivingColors.Luiheid ten top
Tof!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:05 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze zo, en dan nog eentje in de keuken en een normale lamp die ook is aangesloten op een adapter van LivingColors.Luiheid ten top
Nou maar hopen dat het een Philips is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een DECT telefoon! Straling! Loeminadie!
Lijkt dat nou zo fel?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:05 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet echt groot neequote:
*gooit dect naar buiten*quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een DECT telefoon! Straling! Loeminadie!
Is vervelend hoor, zo kleinquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt dat nou zo fel?
[..]
Dat is niet echt groot nee![]()
Toevallig ken ik iemand die ook maat 35 heeft.
Die heb ik! Wat is daar mee?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat het een Philips is.
Iets met permanente straling ofzo geloof ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*gooit dect naar buiten*
wat is daar mis mee?
het is tenslotte hunt tijdquote:
Ja, niemand koopt 'mquote:
Welnee, hier zitten alleen die-hards die geen leven hebben.quote:
Hoezo?quote:
Nuquote:
Eigenlijk dat jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, hier zitten alleen die-hards die geen leven hebben.
Jij hebt ook echt nooit iets te doen he?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
ga zo slapen, maar eerst even de box kopen die nu komtquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Geen idee, ik was bijna de hele dag afwezigquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tis al heel de dag hartstikke druk man
Hoe moet ik nou weten dat er een hunt isquote:
Ik heb de hele dag gewerkt thoughquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tis al heel de dag hartstikke druk man
Dit topic in de gaten houdenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat er een hunt is
Ess is de toiletjuffrouw van FOK!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt nooit iets te doen he?
Bedankt voor het informeren, means a lot!quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ess is de toiletjuffrouw van FOK!
Ja ik was er ook niet hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Geen idee, ik was bijna de hele dag afwezig
Ik ook nietquote:
Als ik er wel ben zeurt ie dat ik nooit wat anders doequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Geen probleemquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bedankt voor het informeren, means a lot!
quote:
Dood topic al de hele dagquote:
Lijkt wel een wijfquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik er wel ben zeurt ie dat ik nooit wat anders doeEn als ik weg ben omdat ik andere dingen aan het doen ben dan zeurt ie dat ik hem zomaar in de steek laat
Daarom kom ik even wat leven brengenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dood topic al de hele dag
Ze is verliefd op me maar heeft al een negerquote:
Tja, once you go black hèquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze is verliefd op me maar heeft al een neger
Gezelligquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom kom ik even wat leven brengen
Daar was iets mee hè?quote:
Schrok je?quote:
Bijzondere associatie wel, iets met once you go black en worst zekerquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut ik ben vergeten brood te halen. Geen ontbijt en lunch morgen
Geen probleem, ik overleef het ook prima zonder etenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bestel gauw een pizza, dan kan je die morgen koud etenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*proest*quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijzondere associatie wel, iets met once you go black en worst zeker
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
ja.quote:
Au revoir Gianniquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
ik ga de laptop uitzetten dus er zal zo wel een box komen.
laterz
Alvast bedanktquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
laterz
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
laterz
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
laterz
Geen idee, blijkbaar heb jij daar ervaring mee?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen probleem, ik overleef het ook prima zonder eten
Gadverquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Bestel gauw een pizza, dan kan je die morgen koud eten
je mag met me delen als je er 1 kooptquote:
Ik kom uit de grote stad en heb een breed inlevingsvermogenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, blijkbaar heb jij daar ervaring mee?
Je moest eens weten..quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, blijkbaar heb jij daar ervaring mee?
Ik wil het je wel mededelen, ook goed?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag met me delen als je er 1 koopt
Je kan hem ook de helft verkopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik wil het je wel mededelen, ook goed?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
nee, maar ik gun het jequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk BOXXX!!!! schreeuwen in het WIDM topic maar dat heb ik jullie maar niet aangedaan.quote:
Ik had het gelukkig ook zelf open staanquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk BOXXX!!!! schreeuwen in het WIDM topic maar dat heb ik jullie maar niet aangedaan.
leftover pizza is het ideale ontbijt op een brakke zaterdagquote:
Blijkbaar met alleen maar negers.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom uit de grote stad en heb een breed inlevingsvermogen
Koude pizza is niet te vretenquote:
Nee ik doe het nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moest eens weten..
Stuwie en ervaringen.. pfoe..
Vraag voor de grap eens naar plasticfolie en douchekoppen
Jij beestquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moest eens weten..
Stuwie en ervaringen.. pfoe..
Vraag voor de grap eens naar plasticfolie en douchekoppen
Echt?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leftover pizza is het ideale ontbijt op een brakke zaterdag
Er wonen er hier genoegquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar met alleen maar negers.
[..]
Koude pizza is niet te vreten
[..]
Nee ik doe het niet
zonder eerst te kijken. gewoon box door midden zagenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar met alleen maar negers.
[..]
Koude pizza is niet te vreten
[..]
Nee ik doe het niet
Hij wordt meteen al wildquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder eerst te kijken. gewoon box door midden zagen
-Waar is de mosterd?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wonen er hier genoeg
Waar denk jij eigenlijk aan als je een kroket of frikadel eet
brakke is wel een key word in deze..quote:
Frikandellen lust ik niet, en kroketten hol ik graag uit om ze daarna op te vullen met appelmoesquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wonen er hier genoeg
Nu ben ik sowieso niet zo'n ontbijteter..quote:
Daar gaat je usb aquariumquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder eerst te kijken. gewoon box door midden zagen
Ik moest dat laatste opzoeken op googlequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
-Waar is de mosterd?
-Waarom heb ik geen viandel genomen?
Wat voor een vieze vette meuk het eigenlijk is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er wonen er hier genoeg
2 uur ofzo geloof ik?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef tralalala het volgende:
Hoe laat was de pauze vorige keer?
whut?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Frikandellen lust ik niet, en kroketten hol ik graag uit om ze daarna op te vullen met appelmoes
Dat klinkt best vreemdquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Frikandellen lust ik niet, en kroketten hol ik graag uit om ze daarna op te vullen met appelmoes
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Appelmoesquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
Frikadel met een jasjequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moest dat laatste opzoeken op google
Een neger die door het zand is gaan rollenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef gianni61 het volgende:
oh ja. laptop uit zetten.
doei enzo
Welterustenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef gianni61 het volgende:
doei enzo
* Melleyn zwaait naar het beertjequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef gianni61 het volgende:
doei enzo
Trustenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef gianni61 het volgende:
doei enzo
Nee hou ik niet vanquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef Stuart het volgende:
Hou jij van Viandel Ess of doen jullie dat nooit
Dirty Viandelquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef Stuart het volgende:
Hou jij van Viandel Ess of doen jullie dat nooit
Irritante jasjes enzoquote:
Van je torquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:22 schreef essnhills het volgende:
Batterijen om weer even op te laden
Ik hou niet zo van torren.quote:
Banquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:22 schreef tralalala het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/living_room/10767/
![]()
Heeft die een slurfquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van torren.
Misschien dat mijn insecteneter het wel lekker vindt.
Koelkastquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:22 schreef tralalala het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/living_room/10767/
![]()
Pleasurequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef tralalala het volgende:
Bedankt trouwens aan degene die net over frikandellen begon, nu heb ik er echt superveel zin in.
Ja, die heeft een slurf.quote:
Ze gaan nog uit van het tijdperk dat alles zulke batterijen had ipv accu'squote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef Cynix ® het volgende:
Wtf, wat moet je nou met 60 batterijen? Die zijn toch allang leeg voor je ze kunt opmaken?
Ja ik ben nou ook weer niet zo zwakzinnigquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
Alleen Uccie snapt het denk ik![]()
of Melleyn ook?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef essnhills het volgende:
Alleen Uccie snapt het denk ik![]()
of Melleyn ook?
Je weet toch dat ELKE vrouw een breed assortiment dildo's heeftquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef Cynix ® het volgende:
Wtf, wat moet je nou met 60 batterijen? Die zijn toch allang leeg voor je ze kunt opmaken?
quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja ik ben nou ook weer niet zo zwakzinnig
Ik heb een batterij aan dildo'squote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je weet toch dat ELKE vrouw een breed assortiment dildo's heeft![]()
Vraag maar aan Ess, die heeft een vibrerende douchekop waar 12 batterijen ingaan
Doe je wel eens van voor en achter tegelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een batterij aan dildo's
Er gaan geen batterijen in dildo's, amateur.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag maar aan Ess, die heeft een vibrerende douchekop waar 12 batterijen ingaan
Maar dan nog, 2 batterijtjes ok. 10 ok, maar 60?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
Is mij nog niet gelukt hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
Blijf dat bijzonder vinden, hoe je zo'n douchekop naar binnen werkt
Als hij 10 uur per dag dienst doet zijn ze snel leegquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar dan nog, 2 batterijtjes ok. 10 ok, maar 60?
Sowieso dildo's nodig hebben. Eindelijk een half jaartje rust..quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Er gaan geen batterijen in dildo's, amateur.
Ik heb dit setje wel eens gekocht en ik ben er zo doorheen. Naja, die AA's dan, AAA gebruik ik nooit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar dan nog, 2 batterijtjes ok. 10 ok, maar 60?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso dildo's nodig hebben. Eindelijk een half jaartje rust..
Krijg je met een negertquote:
Kan je weer even terugplooienquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso dildo's nodig hebben. Eindelijk een half jaartje rust..
Preciesquote:
Jou fantasieën worden steeds bizarderquote:
Ze weet wel verdacht veel van dat soort groentes inderdaadquote:
Ikben ook geen negert. Ik ben een eckte ginger die niet tegen de zon kanquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee ik ben geen negert en heb ook geen negert
Courgettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Over Ess die een keer probeerde een pompoen naar binnen te schuiven om te weten hoe het voelt als het er weer uit moet als ze ooit een baby krijgtquote:
Nee he? Daar gaat het hooguit over paardenlullen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zelfs in TV SC doen we niet zo plat
Gingersquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ikben ook geen negert. Ik ben een eckte ginger die niet tegen de zon kan
Courgettecarpaccio met paprikapestoquote:
Uh, oke. Dat wilde ik eigenlijk niet weten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over Ess die een keer probeerde een pompoen naar binnen te schuiven om te weten hoe het voelt als het er weer uit moet als ze ooit een baby krijgt
peerten...zelfs ik weet datquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Daar gaat het hooguit over paardenlullen.
Het komt allemaal door Stuwie. Hij kwam binnen en dit gebeurde erquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Daar gaat het hooguit over paardenlullen.
Waarom nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh, oke. Dat wilde ik eigenlijk niet weten.
Peerd is West-Fries voor paard.quote:
Ervaringen uitwisselen als meiden onderlingquote:
Hij vindt het leuk om zijn fantasieën over mij te delen.quote:
Gatver, dan ben je zeker ongesteld?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Courgettecarpaccio met paprikapesto
Ja. Het gaat momenteel over groentes en paardenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef wimbo het volgende:
Hoi,
Is dit de huntverslaafdenpraatgroep?
Nee dat doe ik liever prive hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ervaringen uitwisselen als meiden onderling
Jij snapt hemquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Gater, dan ben je zeker ongesteld?
Ze is ook gek op cock au smegquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Gater, dan ben je zeker ongesteld?
Fair enoughquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat doe ik liever prive hoor.
Oh. Zit ik dan met mn net aangeschafte kussenset...quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Het gaat momenteel over groentes en paarden
Ik vind er niks aan eigenlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij vindt het leuk om zijn fantasieën over mij te delen.
Topshow die kussensquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef wimbo het volgende:
[..]
Oh. Zit ik dan met mn net aangeschafte kussenset...
Oh dan hoor je er helemaal bij!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef wimbo het volgende:
[..]
Misschien moet je even een memory whipe uitvoeren zodat je weer leeg en schoon verder kuntquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef Melleyn het volgende:
Nu word het mij hier allemaal iets te intenso
Okay, ik zal stoppenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef Melleyn het volgende:
Nu word het mij hier allemaal iets te intenso
De kussensquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:32 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:
Ik heb er al op geklikt. Had namelijk dezelfde gedachtequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:34 schreef essnhills het volgende:
ik vind wimbo wel een verdachte naam
Ja. Dan kunnen we slapenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt gewoon tijd voor een box want eigenlijk ben ik het wel een beetje zat.
Nu heeft jimbo geen ban, maar andersquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er al op geklikt. Had namelijk dezelfde gedachte
Nee niet wat je denktquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:34 schreef essnhills het volgende:
Oh ik dacht iets anders eigenlijk. EIndigde ook op een O.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu heeft jimbo geen ban, maar anders
quote:
Inderdaad, maar wimbo zit al langer op het forum dan ik zie ik netquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu heeft jimbo geen ban, maar anders
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht iets anders eigenlijk. EIndigde ook op een O.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:34 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er al op geklikt. Had namelijk dezelfde gedachte
Ik dacht dat jij zo netjes wasquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht iets anders eigenlijk. EIndigde ook op een O.
jimbo is een notoire hunt spammer. Alleen ik blijf hem voorquote:
Oh ja klopt maar ik dacht dat hij hier dan met een andere naam zou komen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar die is ook alweer terug hierMaar hij is hier niet aanwezig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |