4quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Knap hoe jij dingen altijd weet te twisten in onzin.
Natuurlijk willen PSV-ers het graag anders zien.quote:
Je slaat onzin uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk willen PSV-ers het graag anders zien.
Die van Redbull dus ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax hoeft nog maar 3 en een half keer te scoren. Uitgoals tellen dubbel.
quote:
Jij ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax hoeft nog maar 3 en een half keer te scoren. Uitgoals tellen dubbel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ook verliezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Tassendief het volgende:
Van feyenoord gaan ze toch weer met 0-5 winnen
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax gaat vanavond winnen met 0-4
Maar ze hebben 3 uitgoals staanquote:
zit gewoon volquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Uitvak op dit moment
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Tassendief het volgende:
Wat een held was dat hequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Uitvak op dit moment
Dit Ajax? Neuh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Tassendief het volgende:
In het geval van Cavaliers is zo een opmerking geen grap, hij snapt het echt niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De grap hiervan niet snappen
Wat een debiel is dat toch, ongelooflijk. En toch blijven we happen. Vervloekt ons.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De grap hiervan niet snappen
Ik spreek je zondag weer om half 5quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ook verliezen.
#glazenbolcup
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In het geval van Cavaliers is zo een opmerking geen grap, hij snapt het echt niet.
en met een b elftal nog welquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Toch raar dat Ajax uit beter is dan thuis. Feyenoord is gewaarschuwd.
Rond die tijd rouwen om Ajax en de Madrileense derby kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik spreek je zondag weer om half 5
Ajax is één groot b-elftal.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In het geval van Cavaliers is zo een opmerking geen grap, hij snapt het echt niet.
Geldt ook voor Vitesse en FC Twente ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Toch raar dat Ajax uit beter is dan thuis. Feyenoord is gewaarschuwd.
Collectieve wanprestatie en dat ze de trainer in de steek hebben gelaten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wat zal Derksen straks zeggen?
8 uur dan ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rond die tijd rouwen om Ajax en de Madrileense derby kijken.
dan heeft de rest van nederland een z-elftalquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ajax is één groot b-elftal.
Het waren twee incidenten inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
In before ''het was een incident''.
Jij was ook een incident.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het waren twee incidenten inderdaad.
Reageer het dramatische niveau van Ajax niet af op de rest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan heeft de rest van nederland een z-elftal
Was het ook. Normaal zou ajax hier niet scoren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
In before ''het was een incident''.
In Nederland is onze Mickey Mouse-league spannend om te kijken, maar je moet je schamen als je de grens overgaat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Collectieve wanprestatie en dat ze de trainer in de steek hebben gelaten.
Inderdaad, mensen zoals ik zijn zeer zeldzaam.quote:
Vitesse en Twente pakken thuis meer punten dan uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geldt ook voor Vitesse en FC Twente ja.
Vitesse verloor thuis van Feyenoord, pakte een punt in de Kuip.
FC Twente speelde thuis gelijk tegen Feyenoord, maar won in de Kuip.
In België is het nog erger.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In Nederland is onze Mickey Mouse-league spannend om te kijken, maar je moet je schamen als je de grens overgaat.
Wat maakt het uit. Ze eindigen allemaal onder Ajax.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vitesse en Twente pakken thuis meer punten dan uit.
Maar niet tegen Feyenoord, daar gaat het om want dat is onze eerst volgende competitiewedstrijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vitesse en Twente pakken thuis meer punten dan uit.
Spanning in de eredivisie heb ik al lang niet meer gezien, ook die dooddoener gaat niet meer op.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In Nederland is onze Mickey Mouse-league spannend om te kijken, maar je moet je schamen als je de grens overgaat.
Olympiakos is gewoon een wereldploeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
Deze week hebben we gezien hoeveel ManU waard is.. die overwinning van Ajax heeft dus ook geen betekenis meer
Twente won gewoon 1-4 hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar niet tegen Feyenoord, daar gaat het om want dat is onze eerst volgende competitiewedstrijd.
Ik verwacht nu hun bazen goaltune.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Olympiakos is gewoon een wereldploeg.
Dat heb ik gisteren gezien jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef dieselnoi het volgende:
Dit ajax verliest 2x van salzburg en iedereen vind dat een schande. Maar als ajax 2x van real madrid verliest wordt dat als normaal gezien. Dit salzburg is 10x beter dan real madrid
Maar hij gaat het wel zeggen hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Spanning in de eredivisie heb ik al lang niet meer gezien, ook die dooddoener gaat niet meer op.
Gezien gisteravond heb je wel een punt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef dieselnoi het volgende:
Dit ajax verliest 2x van salzburg en iedereen vind dat een schande. Maar als ajax 2x van real madrid verliest wordt dat als normaal gezien. Dit salzburg is 10x beter dan real madrid
Pff, wat een onzin toch vandaag in dit topicquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef dieselnoi het volgende:
vindt*quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef dieselnoi het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik lig nog steeds in een deuk om ''Bojan is de beste speler van Ajax''. Einde bericht.
Dat weet ikquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik verwacht nu hun bazen goaltune.
Bojan zit in de zelfde positie als Sneijdertje, kan zich gewoon niet laten zien, hij moet achter de aanvallers centraal staan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed bij je hoofd.
Nee, Bojan kan er geen klote van. Op geen enkele positie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Bojan zit in de zelfde positie als Sneijdertje, kan zich gewoon niet laten zien, hij moet achter de aanvallers centraal staan.
Bij Barca speelde die aardig mee hoor. Ajax kan er gewoon geen klote van, ook niet in de Eredivisie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Bojan kan er geen klote van. Op geen enkele positie.
Hey Gijpie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De gemiddelde Salzburg-speler is een kop groter dan de gemiddelde Ajacied, dat zou al een teken moeten zijn.
+ Ajax heeft gewoon geen antwoord op de gehanteerde tactiek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:47 schreef Zorro het volgende:
Leo denkt dat 1 doelpunt de zaak had kunnen veranderen
Nee Leo, Salzburg is 20 klassen beter.
Hij heeft het al 70 minuten over die kans..quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:47 schreef Zorro het volgende:
Leo denkt dat 1 doelpunt de zaak had kunnen veranderen
Nee Leo, Salzburg is 20 klassen beter.
Dan gaf Johan toe dat die revolutie van hem helemaal niets heeft geholpen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Als die bal in de 22ste minuut erin waa gegaanWat als al die kansen van RBS erin waren gegaan
Ik volg Olympiakos al jaren. In de competitie is het de moeite eigenlijk niet meer waard aangezien ze simpelweg superieur zijn aan de andere Griekse ploegen (staan nu 20 punten boven #2 PAOK), maar in de CL vind ik het altijd wel leuk om te zien hoe ze het doen tegen andere topclubs.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja geweldig eens iets anders dan al die standaard liedjes.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:49 schreef hafcfan het volgende:
Napoli en Salzburg door. Geld bijna binnen
RED BULL SALZBUG!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
WER HAT DIE BESTE VERTEIDIGUNG?
RED BULL SALZBURG!
Een blinde Ajax fan die denkt dat ze buiten de landsgrenzen wat in te brengen hebben is echt geniaalquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
Er is gebeurd waar ik al bang voor was, kansloos weggespeeld worden.
Met Sierd gaat de avond toch nog feestelijk eindigen.quote:
Gisteren was hij in topvorm.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met Sierd gaat de avond toch nog feestelijk eindigen.
Treintjesgrappen over Fleischmann.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met Sierd gaat de avond toch nog feestelijk eindigen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was hij in topvorm.
Dit zijn de echte.quote:titihenrry27 februari 2014 om 20:50
Lekker voor Ajax en vooral de arrogantie die ze hebben. Ik was een fan van Ajax maar de laatste jaren (sinds Cruijff) is het niet meer de Ajax van een paar jaar geleden. Ze onderschatten iedereen en vinden zichzelf de beste van wereld. Nederland en vooral Ajax stelt niks maar niks voor in de wereld. Het is een amateur clubje met hoogmoed.
Beste team in de EL. Moet ook wel als je van PSV wint.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
Dat Ludogorets schakelt trouwens gewoon Lazio uit.
Jij was de guest ja? Mijn comeback was legendarisch maar kwam net te laat. Helaas, helaas. Geen goed verhaal voor de kleinkinderen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:52 schreef Dekatria het volgende:
Dat Curve Fever is ook makkelijk zeg.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doet zeker ook Curve Fever terwijl Ajax speelt
Ik vind het een prima ploeg, het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:53 schreef patrick_1980 het volgende:
Naja maar hopen dat Salzburg de EL wint.. Dan kan je in elk geval zeggen dat je terecht van de kampioen verloren hebt
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij was de guest ja? Mijn comeback was legendarisch maar kwam net te laat. Helaas, helaas. Geen goed verhaal voor de kleinkinderen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef dieselnoi het volgende:
Nu tegen Basel. Ook zo'n bazenploeg. Wel raar dat AZ zomaar in de kwartfinale kan komenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het een prima ploeg, het zou zomaar kunnen.
Zondag waren ze tragisch slecht en vorige week hadden ze gewoon moeten verliezen in Liberetjs.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu tegen Basel. Ook zo'n bazenploeg. Wel raar dat AZ zomaar in de kwartfinale kan komenDie kunnen er echt niets van.
Toch wel pijnlijk dat zowel de Zwitserse topploeg als de Oostenrijkse 20 klasse beter zijn dan de Nederlandsequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu tegen Basel. Ook zo'n bazenploeg. Wel raar dat AZ zomaar in de kwartfinale kan komenDie kunnen er echt niets van.
Ajax ook niet en die lukt het niet eens om 1 keer te winnen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Derksen blijft alles maar goedpraten...
probeert*quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:59 schreef Maver24 het volgende:
Derksen probeerd inderdaad alles goed te praten
Afkloppen. Nu.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Jaloers dat die kaasboeren verder zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |