SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:07 schreef zarGon het volgende:
Hoe komt het dat deze reeks wel loopt en de reeksen van andere bevolkingsgroepen (Marokkanen, Grieken, Surinamers, Koerden etc.) niet?
Je maakt je naam waarquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Meerdere Arcadia's; was het maar.
Astaghfirgullah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
Zij hebben geen Arcadia![]()
Iedereen zeg alhamdulilah
Astaghfirullah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Meerdere Arcadia's; was het maar.
Masha'Allah! Tuh Tuh * Mathemaat spuugt op Arcadia.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
Marokkaan die turkentopic steelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Euh.. wie heeft dit topic geopend?
*doet woedoe*quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Masha'Allah! Tuh Tuh * Mathemaat spuugt op Arcadia.
Marokkanen stelen alles, en maken ook alles leuker. B)quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Marokkaan die turkentopic steelt.
So typisch very crip much haram
Sorry, dat het niet zo fancy is als nieuwe tradities, zoals bij boze oog aan de oorlel trekken, kus geluid maken en op hout kloppen.quote:
We zijn met meer, maar de vaste kliek van de Turken is ook langer blijven hangen of aangevuld met nieuwe leden (zoals te zien is in het generatiediagram die jij had gemaakt). De Marokkanen waren op z'n tijd ook niet met weinigen in hun topic, maar ze posten niet meer zo intensief als ons.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:07 schreef zarGon het volgende:
Hoe komt het dat deze reeks wel loopt en de reeksen van andere bevolkingsgroepen (Marokkanen, Grieken, Surinamers, Koerden etc.) niet?
alhamdulilahquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
masallah hocamquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
Bidah!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, dat het niet zo fancy is als nieuwe tradities, zoals bij boze oog aan de oorlel trekken, kus geluid maken en op hout kloppen.
Inshallah mashallah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Inshallah mashallah.
Wanneer kan ik jou bij mij aan tafel verwachten.
Interessant, ik ga meer over hem lezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoek op youtube naar harun yahya
La hawla wa quwatta illah billah die helemaal linksquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Alhamdulillah, Adnan aka Arcadia heeft mij gevormd tot wie ik ben. Insallah wordt elke vrouw gezegend om bij de groep te komen.
[ afbeelding ]
Astaghfirullah. Waarom haat je op mijn harem? Niet haten dat je niet kunt tippen aan hun natuurlijke schoonheidquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
La hawla wa quwatta illah billah die helemaal links
Astaghfirullah.quote:
Astaghfirullah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
La hawla wa quwatta illah billah die helemaal links
Not hatin just statinnnnn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Astaghfirullah. Waarom haat je op mijn harem? Niet haten dat je niet kunt tippen aan hun natuurlijke schoonheid
Ik moet er even over nadenken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
Yes Arcadia, please accepteer me als deel van je harem. Ik vraag je het oprecht.![]()
wie ben jij dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef zarGon het volgende:
expans is erdogan
trigger is gulen
arcadia is adnan
zo nu en dan heeft er iemand ataturk
Wist niet dat ze daar ook filmpjes van hadden.quote:
De UI van expans is Nihal Atsiz.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef zarGon het volgende:
expans is erdogan
trigger is gulen
arcadia is adnan
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Arcadia het volgende:
Niet zo snel, ik ben nog heartbroken op dit moment![]()
...
Oke kom maar.
Expans is eigenlijk Nihat Atsizquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef zarGon het volgende:
expans is erdogan
trigger is gulen
arcadia is adnan
ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar ook filmpjes van hadden.
[..]
De UI van expans is Nihal Atsiz.
kom jij naar volgende turkenmeet? desnoods met piraatje?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
Kom jij maar, neem weissman ook meteen mee.
KB heeft al vriendjequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Crip het volgende:
Hhhhhh, jullie zijn een leuk stel.
Ik vinhelemaal mooi.
Jij gaat aankomende week naar Amsterdam toch? Welke dag?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Crip het volgende:
Hhhhhh, jullie zijn een leuk stel.
Ik vinhelemaal mooi.
Ik mag niet naar de turkenmeet heb ik begrepen van jfm.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik
[..]
kom jij naar volgende turkenmeet? desnoods met piraatje?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Expans is eigenlijk Nihat Atsiz
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De UI van expans is Nihal Atsiz.
Dat was Trigger voor een tijdjequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]![]()
bedankt voor de correctie
had hij hiervoor niet erdogan? iemand had erdogan in ieder geval
dat zou jfm noooit doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mag niet naar de turkenmeet heb ik begrepen van jfm.
HAHA, hard voor je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
KB heeft al vriendje![]()
[ afbeelding ]
Yesss, next friday!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij gaat aankomende week naar Amsterdam toch? Welke dag?
Arcadia en ik? Ben je mal, malle meid.
wie ben jij nuquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat was Trigger voor een tijdje
Ismet İnönü, dat jij hem niet kent XDquote:
ben toch geen besiktasli xDquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ismet İnönü, dat jij hem niet kent XD
XD. Hier voor jouquote:
Je moet wel je geschiedenis leren, lijkt mequote:
OHH dan ben ik toevallig ook in amsterdamquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
Yesss, next friday!
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Jawel zo bitchy is ze tegen mijquote:
Daaar ben ik veeeeeeeeeul te verlegen vooooooooor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar meeten lijkt me wel leuk.
ik ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Daaar ben ik veeeeeeeeeul te verlegen vooooooooor.![]()
![]()
![]()
Ze3ma je zou wel gaan als je niet verlegen wasquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Daaar ben ik veeeeeeeeeul te verlegen vooooooooor.![]()
![]()
![]()
Hhhhhhhhhh, als er alleen meiden zouden zijn wel ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze3ma je zou wel gaan als je niet verlegen was
Als je naar de volgende meet komt, dan trakteer ik je op een glaasje raki.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:59 schreef Arcadia het volgende:
Ze3ma Marokkanen.
Ze3ma.
Als TM komt, kom ik ook, beloofd.Kijk hoe ik verantwoordelijk afdraag naar een ander
Wil je nu dat ik kom of nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je naar de volgende meet komt, dan trakteer ik je op een glaasje raki.
Zou een fles raki hard aankomen op iemand zijn hoofd?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is een glaasje niet genoeg? Vooruit dan maar, een flesje...
Een volle of lege fles?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zou een fles raki hard aankomen op iemand zijn hoofd?
Lief dagboek...quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:03 schreef Crip het volgende:
Over verlegenheid gesproken. Ik ging vandaag socializen... ze negeerde me.Dacht ook eens sociaal te zijn.
#levensverhaal.
[ afbeelding ]
Laat degene die je wil slaan het op z'n minst even drinken... Zonde van het geld anders.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:06 schreef Crip het volgende:
Volle fles is leuker. Dan heb je 2 verschillende soorten pijn.. scherven die je schedel doorboren en de alcohol die je wonden doet laten prikken.
Draaien die nog steeds in Marokko?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil ook eens mijn verhalen kwijt aangezien mijn moeder te druk is met haar turkse serie's
Nee!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat degene die je wil slaan het op z'n minst even drinken... Zonde van het geld anders.
Jammer genoeg wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Draaien die nog steeds in Marokko?
Gooi het op FBquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil ook eens mijn verhalen kwijt aangezien mijn moeder te druk is met haar turkse serie's
vertaling of ik TR je :squote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef Triggershot het volgende:
Gunlerden bir gun, Trigger Hac yapmaya gitmis, sira seytan taslamasina gelince.
Seytan: Sende mi Trigger kardes? Diye feryat etmis.
Trigger demiski, bu siyaset, disarida yine kardesiz.
Sinds 2008 dude.quote:
Daar gaat mijn kans.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Crip het volgende:
Turkse mannen zijn niks, Geef mij Lekkere Marokkaanse mannen die zijn tenminst lekker spannend en aantrekkelijk!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Sinds 2008 dude.
Yowm min al ayam zahaba trigger ilal hadj, indema kanu yarmi al-hadjarah lil Sheitan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vertaling of ik TR je :s
tldrquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yowm min al ayam zahaba trigger ilal hadj, indema kanu yarmi al-hadjarah lil Sheitan.
Qale Iblis, hata anta ya agie trigger? Feqale Trigger Li Sheitan, hiya Siyasah ya agie.
Fil mekan al-ukhra, nahnu ikhwan.
Sorry, heb al bijna weekend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben bezig met project
ga jij naar keuken en pak glas water voor me pls
gelukkig ben ik zelfvoorzienendquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, heb al bijna weekend.
Echt?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gelukkig ben ik zelfvoorzienend
Ik weet niet waar je het over hebt bae.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:36 schreef Triggershot het volgende:
Kb. voelt alsof we de flirterige schat die boven ons gebeurde hebben gesaboteerd.
Prijzen bekend?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:37 schreef zarGon het volgende:
http://tweakers.net/video/8789/yotaphone.html
geil
Gewoon de posts boven ons lezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt bae.
Ja jeetje ga er zo serieus op in dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon de posts boven ons lezen.
Wilde het extra benadrukken en onder de aandacht brengen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja jeetje ga er zo serieus op in dan.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wilde het extra benadrukken en onder de aandacht brengen.
stfu.ben altijd cool tegen je geweestquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OHH dan ben ik toevallig ook in amsterdam
[..]
Jawel zo bitchy is ze tegen mij
ja jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
stfu.ben altijd cool tegen je geweest
Omdat de lobi niet wordt erkend, doet pijn enz.quote:
ik heb ook pijn, recht in mn hartquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat de lobi niet wordt erkend, doet pijn enz.
wat is een lobi?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat de lobi niet wordt erkend, doet pijn enz.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb ook pijn, recht in mn hartkijk tegen je op alles, ditdat
Trustequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]. Ga naar bed nu. Kuskroel.
quote:
[Slaap lekker habibaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]. Ga naar bed nu. Kuskroel.
Ga dan voor een inferieure man en laat de Turkse mannen over aan de Turkse vrouwen en de blonde Natajsa´s die middels de veerboot de Oekraine ontvluchten naar het land van Bir en honingquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Crip het volgende:
Turkse mannen zijn niks, Geef mij Lekkere Marokkaanse mannen die zijn tenminst lekker spannend en aantrekkelijk!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe mij maar een natasja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga dan voor een inferieure man en laat de Turkse mannen over aan de Turkse vrouwen en de blonde Natajsa´s die middels de veerboot de Oekraine ontvluchten naar het land van Bir en honing [ afbeelding ]
In mijn familie heb je er wel enkelenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er zijn vast wel Tartaarse broeders die er eentje voor je uit een Krimp regio voor je weten
is best warm eigenlijkquote:
Welke meet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wanneer is de meet? In Amsterdam of Utrecht?
Date? Met mij? Waarom weet ik van niks?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze heeft een date met jou, maar noemt het meet.
Hmmh, je moet hem eens een keer goed laten plaatsen en dan heb je er jaren geen last van.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:03 schreef Crip het volgende:
Ik heb net me spalkdraad eruit gerukt. Al de tweede keer deze maand dat hij los gaat, heb er genoeg van :/
Ik had m 5 jaar in zonder problemen.. en de onderkant zit nog steeds goed vast. Maar de bovenkant blijft maar los gaan de laatste tijd.. maar goed ik laat hem gewoon eruit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh, je moet hem eens een keer goed laten plaatsen en dan heb je er jaren geen last van.
Bij dezequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Date? Met mij? Waarom weet ik van niks?
In jouw fam ja?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
In mijn familie heb je er wel enkelen.
Vaderskant vooral nationalisten/mhp'ersquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
Zo typisch. Hier zijn het ook allemaal dinciler die een Rus of Poolse vrouw hebben.
hehehe, beugelbekkiequote:
Nog hypocrieter!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vaderskant vooral nationalisten/mhp'ers
Ik ken dat gevoel, om te huilenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vaderskant vooral nationalisten/mhp'ers
Wi-Fi, Laptop, Boobies!quote:
Gelukkig heb ik wel heel intelligente tantes en dayis van moederskantquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, om te huilen![]()
Rationalisme is soms ver te zoeken.
Kom laten we gaan!quote:
Wat ga jij bestellen?quote:
_quote:
Nah,quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik dacht dat je Tataren bedoelde met ''in mijn familie heb je er wel enkelen''.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
PWF en perverse gedachten, pleonasme van de eeuw.
Komt door teveel suikerquote:
Moet je anime kijken, dan snap je het!quote:
Nope.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:04 schreef Arcadia het volgende:
Börte, kijk jij series?
Aan jou hoef ik dat niet te vragen PWF, kan beter vragen wat jij niet kijkt
Yes!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh die zag ik eens voorbijkomen op Netflix, is dat leuk?
Zeker doen ja!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga het zodadelijk eens proberen, heb al chips en b&j ingeslagen dus moet goedkomen
https://mediahint.com/.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Heb je Netflix, Arcadia? Ik las dat het aanbod wat oud en karig is.
Waarom?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nah,. Moederskant zou het niet waarderen als ik zou aankomen met een Natasha.
quote:
Hmmkey.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:17 schreef Arcadia het volgende:
Ja. Zusjes en moeder kijkt vaak. Is een stuk makkelijker voor hen dan downloaden. Op onze TV kun je helaas geen extensies gebruiken zoals mediahint of hola, maar het aanbod is vaak in de allerbeste kwaliteit. Ook makkelijk in gebruik. Ik heb wel een veel ruimer aanbod dan wat er in Nederland is omdat ik vooral kijk via de laptop heb ik ook het aanbod van de V.S. en V.K.
Ja gatverdamme.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik lees dat er zoiets bestaat als raspatat (aardappelpoeder vermengd met water). Waarom zou je dat nemen als je gewoon echte patates frites kunt nemen?
Raspatat gaat nog wel, joppiesaus daarentegen... : (quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik lees dat er zoiets bestaat als raspatat (aardappelpoeder vermengd met water). Waarom zou je dat nemen als je gewoon echte patates frites kunt nemen?
Bedoel je zoals een willekeurige slet uit ow ow cherso?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We praten over een typische natasha he.
Zoietsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Bedoel je zoals een willekeurige slet uit ow ow cherso?
Ja, maar dat wil je zelf ook niet XDquote:
Stel je eens voor zeg. Zou maar een raar gezicht zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil je zelf ook niet XD
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Stel je eens voor zeg. Zou maar een raar gezicht zijn
Rasfriet is lekker!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:53 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zal je leren om te lachen wanneer kat mijn hand krabt.
Ja.quote:
hhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:28 schreef Arcadia het volgende:
Toevallig familie? http://www.dumpert.nl/med(...)cripple_fight_1.html
Niet begrijpen hoe internet werktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://happyplace.someeca(...)-to-young-job-seekerdie reactie is echt vreselijk
Oh jammerquote:
"Klein"quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kan je in de douche vallen?
Ja.. in de douchecabine.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kan je in de douche vallen?
Eetlepel. Afwisselen met Nutella.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 05:09 schreef zarGon het volgende:
Calvé Pindakaas. Met stukjes noot. Theelepel. Smakelijk.
Knoflook!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 05:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben gewoon een vampier. Weeniehoor.
Nog steeds in Leipzig. Ga er ook niet meer op wachten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoin Borte, isje pakketje bezorgd?
meh, wordt met een beetje mazzel dinsdag *op maandag is hier vaak geen grote post*quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nog steeds in Leipzig. Ga er ook niet meer op wachten.
Mij net een stapje te ver, ben wel bloeddonor sinds December en ben al twee keer geweest.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu op MO, op NL2, over orgaandonoren. Wat vinden jullie daar van?
Leuk als de artsen je hersendood verklaren, terwijl ze er ver naast zitten met die conclusie (zoals negen van de tien keer in Nederland)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben sinds mijn 18e geregistreerd orgaandonor.
Oh ja gebeurt dat vaak? Heb je daar bronnen van?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Leuk als de artsen je hersendood verklaren, terwijl ze er ver naast zitten met die conclusie (zoals negen van de tien keer in Nederland)
En ik maar denken dat ik Mr. Pessimist ben...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Leuk als de artsen je hersendood verklaren, terwijl ze er ver naast zitten met die conclusie (zoals negen van de tien keer in Nederland)
Ik ken een Turk die dat overkomen is. Coma, hersendood en nu is hij gewoon weer beterquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja gebeurt dat vaak? Heb je daar bronnen van?
Waarom?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik mag geen bloed of orgaan donor worden
Best wel kinderachtig. Dus als er iemand in het ziekenhuis ligt en jij ziet dat die zelf geen donor is, zou jij hem geen orgaan gunnen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet je, ik vind dat mensen die er bewust voor kiezen geen orgaandonor te worden geen recht hebben op een donororgaan.
Ik ben voor het 'iederen is donor tot er bezwaar wordt gemaakt' systeem.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Best wel kinderachtig. Dus als er iemand in het ziekenhuis ligt en jij ziet dat die zelf geen donor is, zou jij hem geen orgaan gunnen?
Ik neem zelf geen standpunt in mbt het donor geven - aangezien ik de islamitische wetgeving er niet van ken - maar vanuit een humanitair oogpunt klinkt het logisch. Alleen dan als ik lees dat het vaak fout kan gaan, tja, dan weet ik het eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben voor het 'iederen is donor tot er bezwaar wordt gemaakt' systeem.
Wanneer mensen er dan bewust voor kiezen om geen donor te worden, dan mogen ze wat mij betreft ook geen donororgaan ontvangen.
Je kan altijd nog spermadonor worden, zij zoeken ook juist allochtone mannen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:10 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben blij dat jullie allemaal wat doneren, want dan hoef ik het niet meer te doen
Dat terwijl hersendood onomkeerbaar zou moeten zijn. In geval van orgaandonor was de stekker er allang uitgetrokkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:08 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ken een Turk die dat overkomen is. Coma, hersendood en nu is hij gewoon weer beter
Ik vind dat ze best voorrang mogen krijgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet je, ik vind dat mensen die er bewust voor kiezen geen orgaandonor te worden geen recht hebben op een donororgaan.
Ik vind dat mensen alle medische hulp zelf moeten betalen. Nu nog maar zien of jij een orgaantransplantatie überhaupt kunt betalenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Islamitisch gezien mag dat niet. Dus geen wonder dat ze niemand kunnen vindenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Je kan altijd nog spermadonor worden, zij zoeken ook juist allochtone mannen.
Hij probeert mij terug te pakken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Best wel kinderachtig. Dus als er iemand in het ziekenhuis ligt en jij ziet dat die zelf geen donor is, zou jij hem geen orgaan gunnen?
Ziet er lekker uit ondanks dat ik niet van de combo choco/fruit houd. Hoe zit het in elkaar? Cake, slagroom? Lijkt wel alsof er schuimgebak tussen zit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Even terug naar de orde van de dag: heb net voor het eerst geen chocolade cake/taart gebakken.
http://instagram.com/p/lAQMj1uz8j/
Heb je nooit een appeltaart gebakken?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Even terug naar de orde van de dag: heb net voor het eerst geen chocolade cake/taart gebakken.
Oh... Wat zijn er toch veel keurige vrome mensen hier in Kaaslandquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Islamitisch gezien mag dat niet. Dus geen wonder dat ze niemand kunnen vinden
Ziet er lekker uit! Bsa7a.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vrome moslims, bestaan die dan nog?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oh... Wat zijn er toch veel keurige vrome mensen hier in Kaasland
Het is geen chocoladecake. Gewoon vanille.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit ondanks dat ik niet van de combo choco/fruit houd. Hoe zit het in elkaar? Cake, slagroom? Lijkt wel alsof er schuimgebak tussen zit.
Nee. Die maakt mn moedertje altijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb je nooit een appeltaart gebakken?
Deze steekquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vrome moslims, bestaan die dan nog?
Ik vind vroomheid maar een moeilijk iets. Hoe weet je dat je echt vroom bent en niet gewoon een persoonlijkheidsstoornis hebt.quote:
Ja, dat is een woord, haha!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is geen chocoladecake. Gewoon vanille.
Beslag met een aantal besjes erin enzulks en weer laag beslag zonder. Hij was erg gerezen (is dat een woord?) Daardoor lijkt hij zo poef.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik vind vroomheid maar een moeilijk iets. Hoe weet je dat je echt vroom bent en niet gewoon een persoonlijkheidsstoornis hebt.
Dankje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat is een woord, haha!![]()
Ziet er goed uit! Eetsmakelijk.![]()
Ik dacht erover om een chocoladecake/taart te maken, maar er is niks van terechtgekomen.Denk dat het vanavond of morgen wordt. Heb een paar bekers slagroom in de koelkast staan die binnen een paar dagen op moeten, en doordeweeks heb ik nooit zin om te bakken.
Ohh hahaha. Neeee, chocoladecake is mn leven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
Oh klinkerbotsing, ik las je eerste post helemaal verkeerd. Dacht dat er stond 'voor het eerst een chocoladecake gebakken'.
De beloning is dan 50 keer minder volgens een overlevering.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Wil je vandaag de dag vroom zijn kun je jezelf beter in een berg opsluiten en ascetisch leven
Ik had vorige week best veel gekocht met het idee dat ik ganache zou maken voor de macarons, uiteindelijk niet gedaan. En ik doe slagroom tussen de lagen, maak een ganache/botercreme frosting en nog eens ganache voor over de taart.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Nu wil ik chocoladecake ook. Dit is het gewoon net niet voor mij, al smaakt hij verder wel heel goed! De koelkastmonteur heeft ook een stukje gehad.
Wat doe je met die slagroom dan?Ik gebruik dat echt heeeeel weinig. Bijna nooit, een enkele keer om een soort chocoladeprutje te maken voor over de cake heen.
Hmmm. Moeilijk is dat combineren vandaag de dag. Vroomheid en participatie in deze maatschappij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De beloning is dan 50 keer minder volgens een overlevering.
[Volgens mij ging een bekend sufi-verhaaltje zo ongeveer:]
Zo bezocht een evliya uit het platteland een evliya in de stad. Als cadeau nam hij wat melk mee in een katoenenzakdoek. De andere evliya was alleen niet thuis, dus hing hij de katoenenzakdoek met melk aan de deur. Toen een willekeurige voorbijganger langs deze deur liep en naar de zakdoek keek, begon al de melk eruit te vloeien. De evliya uit de stad zei hierop, "het leven in de stad is wat anders dan op het platteland".
Ganache is chocolade opgelost in onopgeklopte slagroom. Het wordt nooit hard, maar je kan het zo dik maken als je zelf wil. Soms doen ze er ook boter bij (wat ik doe wanneer ik het gebruik voor frosting) maar het is echt super makkelijk om te maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ganache. Wel van gehoord ja maar nooit gemaakt.Mijn chocoladeprutje lijkt er wel een beetje op geloof ik, ik pak altijd wat grote eetlepels nutella en stop dat in een kommetje en dan wat van dat vloeibare slagroom erbij en opkloppen. Chocoladeglazuur vind ik te hard en mehm
Dat klinkt als mijn chocoladeprutje!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ganache is chocolade opgelost in onopgeklopte slagroom. Het wordt nooit hard, maar je kan het zo dik maken als je zelf wil. Soms doen ze er ook boter bij (wat ik doe wanneer ik het gebruik voor frosting) maar het is echt super makkelijk om te maken.
Verre familie wij, jweetquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:48 schreef Bortecinem het volgende:
/dnapraaton
Arcadia, ik was net je Ancestry Finder aan het checken op 23andme, en het viel mij op dat wij best veel gemeenschappelijke 'cousins' hebben. Niet alleen Turken maar ook Grieken en half/meerbloedjes. Maar jij en ik zijn voor zover bekend geen familie
/dnapraatoff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |