SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:07 schreef zarGon het volgende:
Hoe komt het dat deze reeks wel loopt en de reeksen van andere bevolkingsgroepen (Marokkanen, Grieken, Surinamers, Koerden etc.) niet?
Je maakt je naam waarquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Meerdere Arcadia's; was het maar.
Astaghfirgullah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
Zij hebben geen Arcadia![]()
Iedereen zeg alhamdulilah
Astaghfirullah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Meerdere Arcadia's; was het maar.
Masha'Allah! Tuh Tuh * Mathemaat spuugt op Arcadia.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
Marokkaan die turkentopic steelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Euh.. wie heeft dit topic geopend?
*doet woedoe*quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Masha'Allah! Tuh Tuh * Mathemaat spuugt op Arcadia.
Marokkanen stelen alles, en maken ook alles leuker. B)quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Marokkaan die turkentopic steelt.
So typisch very crip much haram
Sorry, dat het niet zo fancy is als nieuwe tradities, zoals bij boze oog aan de oorlel trekken, kus geluid maken en op hout kloppen.quote:
We zijn met meer, maar de vaste kliek van de Turken is ook langer blijven hangen of aangevuld met nieuwe leden (zoals te zien is in het generatiediagram die jij had gemaakt). De Marokkanen waren op z'n tijd ook niet met weinigen in hun topic, maar ze posten niet meer zo intensief als ons.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:07 schreef zarGon het volgende:
Hoe komt het dat deze reeks wel loopt en de reeksen van andere bevolkingsgroepen (Marokkanen, Grieken, Surinamers, Koerden etc.) niet?
alhamdulilahquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
masallah hocamquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
Bidah!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, dat het niet zo fancy is als nieuwe tradities, zoals bij boze oog aan de oorlel trekken, kus geluid maken en op hout kloppen.
Inshallah mashallah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Inshallah mashallah.
Wanneer kan ik jou bij mij aan tafel verwachten.
Interessant, ik ga meer over hem lezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoek op youtube naar harun yahya
La hawla wa quwatta illah billah die helemaal linksquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Alhamdulillah, Adnan aka Arcadia heeft mij gevormd tot wie ik ben. Insallah wordt elke vrouw gezegend om bij de groep te komen.
[ afbeelding ]
Astaghfirullah. Waarom haat je op mijn harem? Niet haten dat je niet kunt tippen aan hun natuurlijke schoonheidquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
La hawla wa quwatta illah billah die helemaal links
Astaghfirullah.quote:
Astaghfirullah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
La hawla wa quwatta illah billah die helemaal links
Not hatin just statinnnnn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Astaghfirullah. Waarom haat je op mijn harem? Niet haten dat je niet kunt tippen aan hun natuurlijke schoonheid
Ik moet er even over nadenken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
Yes Arcadia, please accepteer me als deel van je harem. Ik vraag je het oprecht.![]()
wie ben jij dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef zarGon het volgende:
expans is erdogan
trigger is gulen
arcadia is adnan
zo nu en dan heeft er iemand ataturk
Wist niet dat ze daar ook filmpjes van hadden.quote:
De UI van expans is Nihal Atsiz.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef zarGon het volgende:
expans is erdogan
trigger is gulen
arcadia is adnan
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Arcadia het volgende:
Niet zo snel, ik ben nog heartbroken op dit moment![]()
...
Oke kom maar.
Expans is eigenlijk Nihat Atsizquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef zarGon het volgende:
expans is erdogan
trigger is gulen
arcadia is adnan
ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wist niet dat ze daar ook filmpjes van hadden.
[..]
De UI van expans is Nihal Atsiz.
kom jij naar volgende turkenmeet? desnoods met piraatje?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
Kom jij maar, neem weissman ook meteen mee.
KB heeft al vriendjequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Crip het volgende:
Hhhhhh, jullie zijn een leuk stel.
Ik vinhelemaal mooi.
Jij gaat aankomende week naar Amsterdam toch? Welke dag?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Crip het volgende:
Hhhhhh, jullie zijn een leuk stel.
Ik vinhelemaal mooi.
Ik mag niet naar de turkenmeet heb ik begrepen van jfm.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik
[..]
kom jij naar volgende turkenmeet? desnoods met piraatje?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Expans is eigenlijk Nihat Atsiz
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De UI van expans is Nihal Atsiz.
Dat was Trigger voor een tijdjequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]![]()
bedankt voor de correctie
had hij hiervoor niet erdogan? iemand had erdogan in ieder geval
dat zou jfm noooit doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mag niet naar de turkenmeet heb ik begrepen van jfm.
HAHA, hard voor je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
KB heeft al vriendje![]()
[ afbeelding ]
Yesss, next friday!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij gaat aankomende week naar Amsterdam toch? Welke dag?
Arcadia en ik? Ben je mal, malle meid.
wie ben jij nuquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat was Trigger voor een tijdje
Ismet İnönü, dat jij hem niet kent XDquote:
ben toch geen besiktasli xDquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ismet İnönü, dat jij hem niet kent XD
XD. Hier voor jouquote:
Je moet wel je geschiedenis leren, lijkt mequote:
OHH dan ben ik toevallig ook in amsterdamquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
Yesss, next friday!
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Jawel zo bitchy is ze tegen mijquote:
Daaar ben ik veeeeeeeeeul te verlegen vooooooooor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar meeten lijkt me wel leuk.
ik ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Daaar ben ik veeeeeeeeeul te verlegen vooooooooor.![]()
![]()
![]()
Ze3ma je zou wel gaan als je niet verlegen wasquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Daaar ben ik veeeeeeeeeul te verlegen vooooooooor.![]()
![]()
![]()
Hhhhhhhhhh, als er alleen meiden zouden zijn wel ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze3ma je zou wel gaan als je niet verlegen was
Als je naar de volgende meet komt, dan trakteer ik je op een glaasje raki.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:59 schreef Arcadia het volgende:
Ze3ma Marokkanen.
Ze3ma.
Als TM komt, kom ik ook, beloofd.Kijk hoe ik verantwoordelijk afdraag naar een ander
Wil je nu dat ik kom of nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je naar de volgende meet komt, dan trakteer ik je op een glaasje raki.
Zou een fles raki hard aankomen op iemand zijn hoofd?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is een glaasje niet genoeg? Vooruit dan maar, een flesje...
Een volle of lege fles?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zou een fles raki hard aankomen op iemand zijn hoofd?
Lief dagboek...quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:03 schreef Crip het volgende:
Over verlegenheid gesproken. Ik ging vandaag socializen... ze negeerde me.Dacht ook eens sociaal te zijn.
#levensverhaal.
[ afbeelding ]
Laat degene die je wil slaan het op z'n minst even drinken... Zonde van het geld anders.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:06 schreef Crip het volgende:
Volle fles is leuker. Dan heb je 2 verschillende soorten pijn.. scherven die je schedel doorboren en de alcohol die je wonden doet laten prikken.
Draaien die nog steeds in Marokko?quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil ook eens mijn verhalen kwijt aangezien mijn moeder te druk is met haar turkse serie's
Nee!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat degene die je wil slaan het op z'n minst even drinken... Zonde van het geld anders.
Jammer genoeg wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Draaien die nog steeds in Marokko?
Gooi het op FBquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil ook eens mijn verhalen kwijt aangezien mijn moeder te druk is met haar turkse serie's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |