SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:07 schreef zarGon het volgende:
Hoe komt het dat deze reeks wel loopt en de reeksen van andere bevolkingsgroepen (Marokkanen, Grieken, Surinamers, Koerden etc.) niet?
Je maakt je naam waarquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Meerdere Arcadia's; was het maar.
Astaghfirgullah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
Zij hebben geen Arcadia![]()
Iedereen zeg alhamdulilah
Astaghfirullah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Meerdere Arcadia's; was het maar.
Masha'Allah! Tuh Tuh * Mathemaat spuugt op Arcadia.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
Marokkaan die turkentopic steelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Euh.. wie heeft dit topic geopend?
*doet woedoe*quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Masha'Allah! Tuh Tuh * Mathemaat spuugt op Arcadia.
Marokkanen stelen alles, en maken ook alles leuker. B)quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Marokkaan die turkentopic steelt.
So typisch very crip much haram
Sorry, dat het niet zo fancy is als nieuwe tradities, zoals bij boze oog aan de oorlel trekken, kus geluid maken en op hout kloppen.quote:
We zijn met meer, maar de vaste kliek van de Turken is ook langer blijven hangen of aangevuld met nieuwe leden (zoals te zien is in het generatiediagram die jij had gemaakt). De Marokkanen waren op z'n tijd ook niet met weinigen in hun topic, maar ze posten niet meer zo intensief als ons.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:07 schreef zarGon het volgende:
Hoe komt het dat deze reeks wel loopt en de reeksen van andere bevolkingsgroepen (Marokkanen, Grieken, Surinamers, Koerden etc.) niet?
alhamdulilahquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
masallah hocamquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:09 schreef Arcadia het volgende:
Bidah!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, dat het niet zo fancy is als nieuwe tradities, zoals bij boze oog aan de oorlel trekken, kus geluid maken en op hout kloppen.
Inshallah mashallah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Inshallah mashallah.
Wanneer kan ik jou bij mij aan tafel verwachten.
Interessant, ik ga meer over hem lezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoek op youtube naar harun yahya
La hawla wa quwatta illah billah die helemaal linksquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Alhamdulillah, Adnan aka Arcadia heeft mij gevormd tot wie ik ben. Insallah wordt elke vrouw gezegend om bij de groep te komen.
[ afbeelding ]
Astaghfirullah. Waarom haat je op mijn harem? Niet haten dat je niet kunt tippen aan hun natuurlijke schoonheidquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
La hawla wa quwatta illah billah die helemaal links
Astaghfirullah.quote:
Astaghfirullah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
La hawla wa quwatta illah billah die helemaal links
Not hatin just statinnnnn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Astaghfirullah. Waarom haat je op mijn harem? Niet haten dat je niet kunt tippen aan hun natuurlijke schoonheid
Ik moet er even over nadenken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
Yes Arcadia, please accepteer me als deel van je harem. Ik vraag je het oprecht.![]()
wie ben jij dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef zarGon het volgende:
expans is erdogan
trigger is gulen
arcadia is adnan
zo nu en dan heeft er iemand ataturk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |