SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
(7 november 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-7-november-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart - EDMAN- - Nizno - Uccie
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
Mexicanobakker - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Alsof wij ooit kapen doe gewoon johquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ben verbaasdIk deed helemaal niet snel en kon het nieuwe topic openen
Lekker knapperigquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Alsof wij ooit kapen doe gewoon joh
Omnomnom, geef maar hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker knapperig
Niet van die slappe dingen maar van die frisse stevige![]()
die zijn wel lekker
En wat was het gisteren?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook honger, het wordt: restjes van gisteren ()
Ook lekker, ik had vanmiddag ineens trek in poffertjes, maar ik heb geen melk in huisquote:
Of de hunt daarvoor, of daarvoor....quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
Heej die sokken weer, zeker nog over van de vorige hunt.
Yep.quote:
Bij de allereerste hebben ze 100.000 aangeschaft en die gaan er nu langzaam uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
Heej die sokken weer, zeker nog over van de vorige hunt.
Maar ik moest ze zelf opetenquote:
Gelukkig zit je niet op zwart zaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook lekker, ik had vanmiddag ineens trek in poffertjes, maar ik heb geen melk in huis
Lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook lekker, ik had vanmiddag ineens trek in poffertjes, maar ik heb geen melk in huis
Ze kunnen er beter mee op de markt gaan staanquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Bij de allereerste hebben ze 100.000 aangeschaft en die gaan er nu langzaam uit.
Ik heb wel een echte gietijzeren poffertjespanquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog garenquote:
Nou, ik voelde wat onder mijn voeten knarsen net.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zit je niet op zwart zaad.
Ik ook, nog nooit gebruikt. Maar binnenkort vrij dus dan ga ik die maar eens in gebruik nemen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel een echte gietijzeren poffertjespan
Had je maar van die mooie sokken, dan voelde je niksquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik voelde wat onder mijn voeten knarsen net.
Ik zou ze bijna meteen bestellenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Had je maar van die mooie sokken, dan voelde je niks
Hollen danquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Karina het volgende:
Ik moet naar de wc en volgens mij kan dat nu wel even.
Dit is me iets te knapperigquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar nu zijn ze wel lekker knapperig.
Ga je daarna zelf op de markt staan?quote:
zijn te klein voor mijquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef essnhills het volgende:
Mijn speklapje is knapperig aan het worden
lekker lang laten bakkenquote:
Zooooo lekker, ik had de mijne net ook lekker knapperig, met opgebakken hutspotquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zooooo lekker, ik had de mijne net ook lekker knapperig, met opgebakken hutspot
ja dankje, nu weer hongerquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zooooo lekker, ik had de mijne net ook lekker knapperig, met opgebakken hutspot
Ik eigenlijk ook weer, maar het is opquote:
kun je in de tv pluggen om er een smart tv met android van te makenquote:
een smarttv zonder voor je tv uit de oertijdquote:
Oh, dan heb ik het niet nodigquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je in de tv pluggen om er een smart tv met android van te maken
Netjes bordje leeg hèquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:02 schreef essnhills het volgende:
Uccie je mag WIDM kijkenIk heb eten op mijn bord
nu eerst nog opeten damequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:02 schreef essnhills het volgende:
Uccie je mag WIDM kijkenIk heb eten op mijn bord
Maar dat zouden we nooit doen natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:02 schreef Nizno het volgende:
kun je alsnog wel 4 van kopen. annuleer je het gewoon
quote:
Ik ga mijn best doenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:02 schreef Nizno het volgende:
kun je alsnog wel 4 van kopen. annuleer je het gewoon
ikke niet neequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat zouden we nooit doen natuurlijk
Ik heb er wel eentje, maar die was niet uit de oertijd, maar uit de middeleeuwenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
Hoeveel niet-SMART-tv's hebben nu een USB-aansluiting?
eet smakelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ga even rustig etenSerie aan, 1dk op het andere scherm
Is zo'n Philips lamp nog niet voorbij gekomen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]nee ik wil iets nuttigs ...zoals een lamp die kleurtjes licht geeft
de mijnequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje, maar die was niet uit de oertijd, maar uit de middeleeuwen
Oh toch nog wel dusquote:
Nee, nog niet...maar ik wil een specifiek modelquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is zo'n Philips lamp nog niet voorbij gekomen?
Eet smakelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:04 schreef essnhills het volgende:
is HDMIquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
Die zijn veel te groot voor jou!quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Nou als die shirts met v-hals waren geweest had ik ze misschien wel genomen.
jij xl?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
Nou als die shirts met v-hals waren geweest had ik ze misschien wel genomen.
Nee met vhals zijn handig voor onder een truitje of blouse.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:06 schreef Nizno het volgende:
ik ga alleen voor leuke tshirts.. met teksten of leuke plaatjes
doek nie aanquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee met vhals zijn handig voor onder een truitje of blouse.
ik ga voor echte truien en vooral echte goede jassenquote:
Beetje dunne trui met een shirt eronderquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga voor echte truien en vooral echte goede jassen
Misschien doe ik dat morgen wel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb met de NYP actie echt de neiging pizza te bestellen.
ik zou een camera niet kopen om zn uiterlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een leuk ding. Maar ik heb al een camera.
Heb ik ook gedaan, met IBOOD20 voor 20% kortingquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb met de NYP actie echt de neiging pizza te bestellen.
OH als ik er toch eentje nodig had waarom dan niet? Echt slecht zal hij niet zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou een camera niet kopen om zn uiterlijk.
en hier ligt al een duur ding te verstoffen
Die is morgen ook nog geldig toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, met IBOOD20 voor 20% korting
quote:
want te lage specs. zeker voor die zogenaamd originele prijsquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
OH als ik er toch eentje nodig had waarom dan niet? Echt slecht zal hij niet zijn.
Braaf meisjequote:
quote:
Geen idee, zal toch wel?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is morgen ook nog geldig toch?
[..]
Ow ik heb er ook geen verstand van. Maak ook echt zelden foto's.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want te lage specs. zeker voor die zogenaamd originele prijs
Lelijke KOFFERS!quote:
dit is toch niet duur?quote:
Wel voor tokkiekoffersquote:
Nee eigenlijk nietquote:
Heb je nou al een box op de kop getikt?quote:
waarom tokkie?quote:
ja, oke. maar niet duurquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heb je nou al een box op de kop getikt?
Lelijke glimdingenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom tokkie?
[..]
ja, oke. maar niet duur
Nee er is er vandaag ook maar 1 geweest, ja en vannacht. Maar toen was ik er niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heb je nou al een box op de kop getikt?
Bontkraagvuilniszakkenjasachtigquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom tokkie?
[..]
ja, oke. maar niet duur
Oh, ik heb niet alles teruggelezen. Iets gemist dus?quote:
koffer oud ijzerquote:
voor sporadisch thuis gebruik op zich nog wel te doenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
Lijkt me te goedkoop voor zoveel spul. Zal wel niks zijn.
Ach aan een hamer, paar schroevedraaiers heb je ook wel genoeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor sporadisch thuis gebruik op zich nog wel te doen
De rest gaat in de boxenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
En al weer uitverkocht. Hebben ze overal maar 3 van of zo?
Wat is eigenlijk wel een goed merk?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor sporadisch thuis gebruik op zich nog wel te doen
Eet smakelijkquote:
wat je bij bouwmarkten krijgt is stanley, sankvik en bahco best goed spul en voor tangen altid knipexquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk wel een goed merk?
Eetsmakelijkquote:
smakelijk.quote:
Pepperooooniiquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
smakelijk.
wat voor pizza heb je?
Eetsmakelijkquote:
Jij ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DankJij ook
[..]
Moet verdomme niet gekker worden hier
Eet smakelijkquote:
Ik in zuurkoolquote:
gisteren op gemaakt, sorryquote:
Ik heb alleen geen ijs in huisquote:
Heb ik vanavond gemaakt, en al opgegeten.quote:
quote:
Smaak?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve bak B&J ijs.
Een cornettoquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Perenijsje?
[..]
OMG jaMijn lievelingseten
Tot zover de overeenkomsten.. Zuurkool is écht het smerigste eten wat er bestaat. Dat moet je gevangenen nog niet te eten gevenquote:
Ik vind het zo ontzettend lekker...maar vooral als ik het echt heel koud heb.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tot zover de overeenkomsten.. Zuurkool is écht het smerigste eten wat er bestaat. Dat moet je gevangenen nog niet te eten geven
Nee joh is lekker, met spekjes en rookworstquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tot zover de overeenkomsten.. Zuurkool is écht het smerigste eten wat er bestaat. Dat moet je gevangenen nog niet te eten geven
Dit inderdaad, en ananasquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee joh is lekker, met spekjes en rookworst
Ik hou niet van aardbeiquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zolang het de aarbeienversie is
grote homp gekookte spekquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan opgewarmd niet als het pas net is gemaaktquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
After eight ijsquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb liever ijs van de Italiaan hier maar de ijssalon gaat pas eind maart weer open ofzo.
Strawberry Cheesecakequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kies die nooit, want strawberry cheesecake.Maar stiekem is die ook wel erg lekker.
Naja zegquote:
Ja preciesquote:
Iel neequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan opgewarmd niet als het pas net is gemaakt
Jawel, 2e dag is altijd lekkerderquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naja zeg!
[..]
Ja precies
[..]
Iel neeDat vind ik dus echt niet lekker
Mijn voeten zitten prima in mijn nieuwe schoenenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:36 schreef Melleyn het volgende:
Zijn hier nog bejaarden met koude voetjes?
Nee ik heb juist altijd koude handen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:36 schreef Melleyn het volgende:
Zijn hier nog bejaarden met koude voetjes?
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, 2e dag is altijd lekkerder
Echt hoorquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Feit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, 2e dag is altijd lekkerder
Dan bel je Hart van Nederland toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
[..]
Echt hoorDat neem ik altijd
Vorig jaar kwam ik erachter dat de ijssalon een dag eerder dicht was gegaan
Waarom?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dan bel je Hart van Nederland toch?
Awwwquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
[..]
Echt hoorDat neem ik altijd
Vorig jaar kwam ik erachter dat de ijssalon een dag eerder dicht was gegaan
Chocolade met mintquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef tralalala het volgende:
Dat zijn toch van die mintkoekjes ofzo? Wat een smerigheid.
Omdat we dan een bijster interessant item hadden gekregen over hoe de ijscoboer uit Schubbekuttenveen een dag te vroeg dicht ging en dat Vinniiee nu niet meer van zijn favoriete ijsje kon genieten, duhquote:
Dan vinden ze het zielig en krijg je zelf een bak met after eight ijsquote:
Nee manquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:39 schreef tralalala het volgende:
Dat zijn toch van die mintkoekjes ofzo? Wat een smerigheid.
Jaquote:
Ja had ik eigenlijk wel moeten doen, was er tenminste een keer een interessant itemquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:40 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Omdat we dan een bijster interessant item hadden gekregen over hoe de ijscoboer uit Schubbekuttenveen een dag te vroeg dicht ging en dat Vinniiee nu niet meer van zijn favoriete ijsje kon genieten, duh
Daar kijk ik de eigenaar wel even voor aan. Pa van vriendinnetje van me zusjequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan vinden ze het zielig en krijg je zelf een bak met after eight ijs
Pics van het vriendinnetje van je zusjequote:Op donderdag 27 februari 2014 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja had ik eigenlijk wel moeten doen, was er tenminste een keer een interessant item
[..]
Daar kijk ik de eigenaar wel even voor aan. Pa van vriendinnetje van me zusje
Inb4 pics van je zusje
Heb ik niet, zoek maarquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Pics van het vriendinnetje van je zusje
Dit wou ik ook zeggenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
damesquote:
Doe voorzichtigquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:44 schreef Nizno het volgende:
NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Straks WIDM dus misschien daarna nog even dat ik aan kom wandelen en anders... tot morgen
FIjne avondquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:44 schreef Nizno het volgende:
Straks WIDM dus misschien daarna nog even dat ik aan kom wandelen en anders... tot morgen
Wij gaan ook naar WIDM kijken hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:44 schreef Nizno het volgende:
Ik een messenset maar die heb ik gekocht, geannuleerd en toen bij Amazon gekocht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:45 schreef Piger het volgende:
Ik heb niks nodig!
Hooguit een boxje..
Have funquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
Ik ga toch even een half uurtje met de vogeltjes bezig, eten en drinken enzo.
Tot zo
Wel op tijd terug zijn hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
Ik ga toch even een half uurtje met de vogeltjes bezig, eten en drinken enzo.
Tot zo
Toch wel mooiquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik een messenset maar die heb ik gekocht, geannuleerd en toen bij Amazon gekocht.
Ja, dat vond ik echt stom, ik wilde gewoon WIDMquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:47 schreef tralalala het volgende:
Ik ben dat laatste stuk van WIDM helemaal vergeten. (dat ze naar de toekomst mochten kijken)
Veel te lang geleden door de Winterspelen.
Moest jij die niet hebben?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:49 schreef tralalala het volgende:
5 euro goedkoper dan de huidige aanbieding op Ibood
Zwart en volgens mij was dat bambinoquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moest jij die niet hebben?
Of was dat die andere kleur?
Zwart, dit is lelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moest jij die niet hebben?
Of was dat die andere kleur?
Baasquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Renn het volgende:
Je bestelling:
1x Ambianzz Lits-Jumeaux dekbedovertrek Uni streep – Taupe ¤ 24.95
Verzendkosten ¤ 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag ¤ 30.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Renn het volgende:
Je bestelling:
Verzendkosten ¤ 5.95
Totaalbedrag ¤ 30.90
Tof. Ik vond hem best leuk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:50 schreef Renn het volgende:
Je bestelling:
Verzendkosten ¤ 5.95
Totaalbedrag ¤ 30.90
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef gianni61 het volgende:
er komt echt geen bal op tv wat me interesseert vandaag
Volg jij geen WIDM?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef gianni61 het volgende:
er komt echt geen bal op tv wat me interesseert vandaag
nog nooit 1 aflevering van gezienquote:
Ik tot vorig seizoen ook niet, daarna alle seizoenen in 2 weken gekeken .quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog nooit 1 aflevering van gezien
hadden eigenlijk vandaag training maar afgelast omdat te veel mensen naar auw wiever daag gingen
Mijn bed wordt 11 maart bezorgdquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eerst nog een bed kopen en dan ga ik een nieuw dekbed en hoezen uitzoeken. Wel lekker groot, want ik pik altijd alle dekens in.Maar ik vind één deken gezelliger dan twee losse.
Maar met twee dekens is het zo onhandig knuffelen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:56 schreef Melleyn het volgende:
1 groot deken is kut trouwens, heb het in hotels ook altijd koud in bed
Nee joh lekker knus onder zo'n 1 persoonsdekentje. Dan moet je wel dicht tegen elkaar aan blijven liggenquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar met twee dekens is het zo onhandig knuffelen.
Ik pik ook altijd alle dekens inquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:54 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eerst nog een bed kopen en dan ga ik een nieuw dekbed en hoezen uitzoeken. Wel lekker groot, want ik pik altijd alle dekens in.Maar ik vind één deken gezelliger dan twee losse.
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar met twee dekens is het zo onhandig knuffelen.
Ik heb een lits-jumeaux dus met 2 matrassen en 2 dekbedden. Maar ik lig er alleen inquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee joh lekker knus onder zo'n 1 persoonsdekentje. Dan moet je wel dicht tegen elkaar aan blijven liggen![]()
Goh, goedkope bank wel.
BWHEHEEHEHEHEHEHEEquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik pik ook altijd alle dekens in![]()
We hebebn ook wel eens geprobeerd met 2 dekens te slapenmaar dat werkte niet
Ik wikkelde allebei de dekens om me heen
Toen geprobeerd met 2 2 persoonsdekens, met als gevolg dat ik 2 2 persoonsdeksens om me heen had en hij nog steeds niets
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen geprobeerd met 2 2 persoonsdekens, met als gevolg dat ik 2 2 persoonsdeksens om me heen had en hij nog steeds niets
ik zou ook moeilijk kunnen delen denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
BWHEHEEHEHEHEHEHEE
Zo erg ben ik dan weer niet.Totdat ik mijn deken op de grond gooi, dan pik ik gewoon die van hem in.
jij steelt ook altijd alle dekens?quote:
Ohja dat ligt wel lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:59 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb m'n deken ook altijd tussen m'n benen, en dat doet vriendlief ookDus 1 groot deken is niet echt een optie tenzij wel altijd met de ruggen naar elkaar gaan liggen
Jepquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]Ji
[..]
jij steelt ook altijd alle dekens?
Lepeltje-lepeltjequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gek op knuffelen, maar als ik eenmaal ga slapen, dan draai ik me echt meteen om. Ik kan echt niet slapen met iemand die in mijn gezicht aan het ademen is.
Wij beginnen meestal helemaal aan mijn kant van het bed, ik helemaal op de rand zo ongeveer. Want hij krijgt het warm en ik zoek warmte dus hij schuift dan langzaam op. En ik kruip er dan langzaam achteraan. En dan eindigen we 's ochtends aan de andere kant van het bedquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gek op knuffelen, maar als ik eenmaal ga slapen, dan draai ik me echt meteen om. Ik kan echt niet slapen met iemand die in mijn gezicht aan het ademen is.
Wij zijn er nog niet achter hoe je dat op een comfortabele manier doet voor je armen. Mijn vriend kan zijn arm nooit kwijt.quote:
Ik slaap ook al maanden alleen. Maar dat komt doordat hij in het buitenland zitquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JepMomenteel heeft er niemand last van dus maakt het ook niet veel uit
Ik moest juist wennen aan het alleen slapenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
Ik kan echt niet slapen als ik iemand voelIk moet gewoon apart liggen.
Ja..quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
Ze zijn wel heel karig met de boxen zeg.
Altijd toch. En toch zit ik er de hele dag op te wachten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
Ze zijn wel heel karig met de boxen zeg.
Hoe lang al?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik slaap ook al maanden alleen. Maar dat komt doordat hij in het buitenland zit
Vorige keer dacht ik dat het er meer waren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd toch. En toch zit ik er de hele dag op te wachten.
Al zit ik dit keer ook te wachten op een betaalbare draadloze muis.
6 septemberquote:
Waren het volgens mij ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige keer dacht ik dat het er meer waren.
Damn, bijna een half jaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
6 september
Maar nog 3 weekjes![]()
![]()
Jaquote:
Gelijk een maand vakantie om alles in te halen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaMaar hij is dus bijna terug
Ze kan de eerste week niet meer lopen, laten we het zo zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelijk een maand vakantie om alles in te halen?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef Uccie het volgende:
Zoooo ben ik weer, iedereen zit aan de fruitjes.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelijk een maand vakantie om alles in te halen?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze kan de eerste week niet meer lopen, laten we het zo zeggen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Vandaar de nieuwe schoenenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Had je beter een nieuw dekbed kunnen nemenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Had je beter een nieuw dekbed kunnen nemen
Ze zijn ook geweldigquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef tralalala het volgende:
Die matige kussens die iedereen hier zo geweldig vindt.
Niet met mijn nekquote:
Ik slaap er nog steeds heerlijk opquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:11 schreef tralalala het volgende:
Die matige kussens die iedereen hier zo geweldig vindt.
Ik ookquote:
quote:
de eerste week veel te dikquote:
Lekker dikquote:
WIDMquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Melleyn het volgende:
Het is gofferdomme zo lang geleden dat ik even niet meer wist hoe laat WIDM begint
Android Ibood Appquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Renn het volgende:
[..]
WIDM![]()
Hoe gaan jullie dit combineren?
Ik kijk wat meer naar links en wat minder recht vooruitquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Renn het volgende:
[..]
WIDM![]()
Hoe gaan jullie dit combineren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |