Alleen voor haar benen zou ik al 12 punten geven. Voor het liedje zelf misschien een half puntje.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:19 schreef aarontje112 het volgende:
Haha douze points? Van San Marino misschien
Het ESF gaan ze hier niet mee winnen inderdaad, maar deze nationale finale wel denk ik. Bianca wellicht tweede.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:22 schreef aarontje112 het volgende:
Dit is wel aardig, maar ja dat waren de 3JS ook
Ach, die willen ook gewoon een leuke afterparty met alle acts, en daarna lekker naar huis.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:26 schreef aarontje112 het volgende:
Die jury vindt elk liedje geschikt. Beetje zo'n junior songfestival jury dus.
Dat heb ik dus ook..quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Inderdaad terecht, maar ik vraag me af of dit wel potten gaat breken straks in Stockholm.
Neuh, dit is hopeloos. Top 20 zou al knap zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Inderdaad terecht, maar ik vraag me af of dit wel potten gaat breken straks in Stockholm.
Richard Osman!!!quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:35 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
De grappigste quizassistent Richard Osman gaat dit jaar de punten doorgeven. In 2014 zong hij dit liedje op Pointless
Echt een persiflage op de Pet shop boys hequote:Op donderdag 12 mei 2016 11:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Richard Osman!!!![]()
Ik kijk bijna elke dag naar Pointless.![]()
De Britse versie is echt geweldig.
Ook op Twitter is hij heel leuk, btw.
Beter dan de afgelopen jaren, maar ik ben enthousiaster over Richard Osman die de punten gaat geven dan Joe en Jake, dus ze hebben me nog niet helemaal overtuigd.quote:
En ook dit vind ik dan weer niet verdiend.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:09 schreef Redefine het volgende:
Sturen ze na jaren eindelijk weer eens iets fatsoenlijks, worden ze 24eEn dat met een vrij gunstige loting. Bij de jury stonden ze nog behoorlijk in de middenmoot, maar de kijker gaf er nauwelijks punten aan. Ik vreesde al wel dat het onder zou gaan sneeuwen, maar 24e is wel heel erg en ronduit belachelijk zelfs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |