SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Poulsen, Sigthorsson en de Jong mogen iig gaan aankomende zomer. Heeft Frank ook niet meer de mogelijkheid om het allemaal tegelijk erin te gooien.![]()
Dat is ook misplaatste arrogantie nog vanuit de tijd dat we echt de beste waren en dat zijn al een hele tijd niet meerquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat eruit gaan tegen wederom een caféploeg een schande is.![]()
1-8. 7 keer Serero en 1 assist.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Beste? Met 3 miljoen fans, een stadion met 50.000 capaciteit en zo'n prijzenkast. Een begroting van 65 mio en bovendien top 30 van de 180+ teams op de uefa ranking ben je gewoon europese subtop. Dan is eruit gaan tegen Salzburg gewoon pover. Daar hoef je je ogen niet voor te sluiten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook misplaatste arrogantie nog vanuit de tijd dat we echt de beste waren en dat zijn al een hele tijd niet meerCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gewoon objectiefquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:27 schreef Vasion het volgende:
We zijn nu opeens bescheiden.
Verstandig.![]()
Ik vind dat meer middenmoot, wat is de begroting van Salzburg?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beste? Met 3 miljoen fans, een stadion met 50.000 capaciteit en zo'n prijzenkast. Een begroting van 65 mio en bovendien top 30 van de 180+ teams op de uefa ranking ben je gewoon europese subtop. Dan is eruit gaan tegen Salzburg gewoon pover. Daar hoef je je ogen niet voor te sluiten.![]()
WOP WOP WOPquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:31 schreef Heeinz het volgende:
Een beetje hetzelfde gevoel nu als bij Real Madrid - Ajax. Alle drie de keren.![]()
Met het verschil dat ik het toen wel verwachttequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:31 schreef Heeinz het volgende:
Een beetje hetzelfde gevoel nu als bij Real Madrid - Ajax. Alle drie de keren.![]()
58 mio ofzo. Waarvan 20 vrijblijvend erin gepompt wordt. Ik vind bij de eerste 20% van een ranglijst horen gewoon subtop. Wij scharen onze nummer 6 ook onder subtop. Je kan verliezen tegen Salzburg maar niet zo ontluisterend als donderdag jl.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat meer middenmoot, wat is de begroting van Salzburg?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
OK subtop dan, ik had het ook totaal niet verwacht en vind het ook een afgang maar denken dat je met deze ploeg tegen die ploeg een 0-3 goed kan maken is ook wat teveel van het goeiequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
58 mio ofzo. Waarvan 20 vrijblijvend erin gepompt wordt. Ik vind bij de eerste 20% van een ranglijst horen gewoon subtop. Wij scharen onze nummer 6 ook onder subtop. Je kan verliezen tegen Salzburg maar niet zo ontluisterend als donderdag jl.![]()
Mooie 5-0-5 opstelling maar dan zonder de lange bal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook gewoon allebei de wedstrijden Sigthorsson spits met de Jong en Klaassen erachter.![]()
Daar ben ik het met je eens natuurlijk. Die 3-0 wordt hem niet meer, helaas. Weer de deksel op de neus, diep teleurstellend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK subtop dan, ik had het ook totaal niet verwacht en vind het ook een afgang maar denken dat je met deze ploeg tegen die ploeg een 0-3 goed kan maken is ook wat teveel van het goeieCharlie: How's it going in there?
Als we weer afgaan kunnen we in ieder geval Frank de schuld geven met zo'n opstelling. Al begrijp ik het ook wel dat hij er niet vol voor gaat.![]()
haha. Ik zie de Boer ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:30 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blind in het publiek.![]()
VBL / Red Bull Salzburg - Ajax #1: Op naar de treblequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:43 schreef IbanMayo het volgende:
Een verspreking van Wilfred, dat is zeldzaam. Meestal is het andersom
Forum Opties Forumhop: Hop naar: