we zijn toen bij Bruynzeel geweest. Zijn snel weer opgestapt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:19 schreef Gieliovd het volgende:
Eindelijk![]()
![]()
Ja, er is een kans dat ik voor Ikea ga, tenzij je een gouden tip hebt. Ik wil eigenlijk niks te maken hebben met keukenboeren. Dan zit ik straks in de cel wegens poging tot doodslag denk ik.
Gaat echt de goede kant op daar.
Ik heb echt heel goede ervaringen met een keukenboer hier in het oosten des lands; maar ze hebben ook een nevenvestiging zitten in apeldoornquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:19 schreef Gieliovd het volgende:
Eindelijk![]()
![]()
Ja, er is een kans dat ik voor Ikea ga, tenzij je een gouden tip hebt. Ik wil eigenlijk niks te maken hebben met keukenboeren. Dan zit ik straks in de cel wegens poging tot doodslag denk ik.
Gaat echt de goede kant op daar.
Dit is toch heel normaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de vliegende neuk moet je dit aansluiten. Ik wil niet twee keer een haakse bocht onder mijn gootsteen. Snap er geen kut van.
twee keer een haakse bocht is niet normaal.quote:
Ik wou al zeggen !quote:
Raar, ik heb 3 gootstenen gecheckt en bij alle 3 zit het precies zoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
twee keer een haakse bocht is niet normaal.
Over muren gesproken, weet je de ral kleurcode nog van jullie muren?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen !
Je ziet het zo vaak; dat men dan vrij lichte muren hebben en daar van dat afgrijselijke creme schakelmateriaal plaatsen
Jawel hoor, bij een sifon wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
twee keer een haakse bocht is niet normaal.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen !
Je ziet het zo vaak; dat men dan vrij lichte muren hebben en daar van dat afgrijselijke creme schakelmateriaal plaatsen
checkquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen !
Amen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ja, dat wel. Maar niet dat je een haakse bocht krijgt, nog eentje en dan pas een sifon. pleurt op.
U is goed bezig !quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Huppa, egaliseer dr op.
3,5 maand geleden keek je nog zo vanuit de badkamer naar beneden de keuken in... Ben toch blij dat ik alle kieren en naden dicht had.quote:
als de vloer ligt in de woonkamer is het klaar. Dan alleen nog twee trappen, een wc maken en nog wat dingen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:23 schreef Gieliovd het volgende:
Strak Fiets, hoe staat het nou in de badkamer dan... Foto's? Was wel benieuwd naar je 6-7 mm...
Vloer leggen wordt echt een mijlpaal, niet?
ja... Alleen komt bij mij zo de tijd dat ik er kan wonen en niet meer hoef te klussen... Motivatie vinden wordt dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:39 schreef Gieliovd het volgende:
Gaat echt de goede kant op!! Zou mooi zijn als we beide klaar zijn
Waarom zou je opbouwspotjes willen ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hallon, weet iemand hier toevallig iets over niet-inbouwspotjes voor in de badkamer?
Online vind ik vooral info over inbouwspotjes of gewone lampen
Omdat inbouw volgens mij geen optie meer is, dus dan maar opbouwquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:07 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Waarom zou je opbouwspotjes willen ?
Je hebt gelijk! Ligt en staat er strak bij!!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:14 schreef bleiblei het volgende:
Ziet er mooi strak uit die gestucte muur!
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:14 schreef bleiblei het volgende:
Ziet er mooi strak uit die gestucte muur!
Vloer heb ik zelf gedaan, met kwaliteit spul. Is echt aan te raden om nooit meer troep van de bouwmarkt te halen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:36 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ligt en staat er strak bij!!
lekker smeren. Best leuk werk.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:38 schreef Gieliovd het volgende:
Je hebt je lekker uitgeleefd op Kim zie ik! Wat vond je meiske daarvan?
nee, heeft weinig nut. Gewoon goed kitten. Dan is er niets aan de hand.quote:
Helden! Mooi! Badkamer ook natuurlijk! Eer van je harde werkquote:Op donderdag 3 april 2014 13:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Vloer woonkamer is klaar.
Ja, al lag hij gewoon bij de Praxis te wachten op ons.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:11 schreef Gieliovd het volgende:
Schiet nou toch eens op met die foto's man!
60x20, bijzondere maat! Wel mooi hoor. Ik heb 60x30 op vloer en wand. Sjiek allemaal die grote maten.
Welk puntje?quote:Op donderdag 3 april 2014 22:24 schreef Gieliovd het volgende:
Wordt erg strak!
Wat is er onder je puntje gebeurd? Vanwaar die verticale lijn met snijwerk daar... kon dat niet uit één tegel?
Je putje wordt er zo ook niet mooier opOf zit er folie overheen?
Vloertegel ziet er mooi uit! Wel ff mooie Belgisch hardstenen dorpel monteren he... maakt het helemaal af
Voor je het weet sta je onder de stralen van je nieuwe douche. NICE
Gamma in Rotterdam wel ja.quote:Op donderdag 3 april 2014 22:31 schreef Gieliovd het volgende:
Gamma, dorpels, serieus? Doh.. ik naar tegelwinkel rijden
Poetsen kreng!
En ja, ik bedoel die buitenhoek op foto 2. Ziet eruit als 50 diep ofzo maar is dus 80,,, verklaart veel
Matte tegels trouwens, zo zie je maar. Ik viel voor de glimmende variant. Smaken verschillen gelukkig!
Kim, Ketel Identificatie Modulequote:Op woensdag 2 april 2014 20:38 schreef Gieliovd het volgende:
Je hebt je lekker uitgeleefd op Kim zie ik! Wat vond je meiske daarvan?
Mooie keuzequote:Op donderdag 3 april 2014 12:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tussen de buisjes en de muur loopt een houtenvloerbalk die de muur, en het dak, gedeeltelijk draagt. Zou daar dan een flink stuk in moet zagen. Vond dat geen optie. Zelfde voor de buizen van de verwarming.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:08 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mooie keuzeWordt erg netjes. die 2 buisjes, konden die niet in de muur weggewerkt worden?
Vandaar. likje verf erover en klaar weer. Aankomend weekend sanitair afmonteren?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tussen de buisjes en de muur loopt een houtenvloerbalk die de muur, en het dak, gedeeltelijk draagt. Zou daar dan een flink stuk in moet zagen. Vond dat geen optie. Zelfde voor de buizen van de verwarming.
maandag komen ze kitten. Dan dat weekend alles monteren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vandaar. likje verf erover en klaar weer. Aankomend weekend sanitair afmonteren?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
maandag komen ze kitten. Dan dat weekend alles monteren.had voor de douche een 12 cm 3/8 muurplaat gebruikt kwam ik eergisteren achter.
mn s- koppelingen hebben net voldoende sprong voor de kraan van 15 cm.
Nou ja, eerst warm water. En ik vind het een beetje eng en druk, met school. Ik denk dat ik het aantal nachten dat ik er ga slapen gewoon langzaamaan ga opbouwen. Over 6 weken heb ik zomervakantie, dus ik denk dat ik daar een beetje naartoe leefquote:
Bijna alles.quote:
Dit ding dus.quote:Op zondag 6 april 2014 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De flowsensor is kapot. En hij zit in het contract van m'n werk. Dus in principe kan ik morgen met ze bellen. Maar dan moeten ze het daar intern al wel verwerk hebben.
het rode lampje brandt altijd...quote:Op zondag 6 april 2014 23:25 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit ding dus. [ afbeelding ] Als je de ww kraan opendraaid, moet je een rood ledje zien branden, zo niet: een cvboer bellen.
demonteren en ff schoonmaken dan maar.quote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het rode lampje brandt altijd...toen had ik nog geen eens een kraan op mn warme water.
morgen ff bellen. Als ze het voor mij komen doen, hoef ik zelf niet te kutten. Ding zit ver achterin de ketel. Kan er bijna niet bij met mn dikke poten.quote:
Gemak dient de mensch.quote:Op zondag 6 april 2014 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
morgen ff bellen. Als ze het voor mij komen doen, hoef ik zelf niet te kutten. Ding zit ver achterin de ketel. Kan er bijna niet bij met mn dikke poten.
Hoax! Jij hebt helemaal geen dikke potenquote:Op zondag 6 april 2014 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
morgen ff bellen. Als ze het voor mij komen doen, hoef ik zelf niet te kutten. Ding zit ver achterin de ketel. Kan er bijna niet bij met mn dikke poten.
"ja mevrouwtje. Ik ziet het al. Mot un neie ketel op. Ken dr nait goud bie met mien handen."quote:Op zondag 6 april 2014 23:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Gemak dient de mensch.Dat is ook het probleem wat ik met die kleine keteltjes heb, ik kom er soms lastig bij. Heb handen van het formaat kolenschop
zijn niet dik nee, wel vrij groot. In ieder geval te groot voor in de ketel.quote:Op zondag 6 april 2014 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoax! Jij hebt helemaal geen dikke poten
Of hou je vocht vast door alle zoute klus snack/patat maaltijden?
Kan Ren er niet even met haar klauwtje in?quote:Op maandag 7 april 2014 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zijn niet dik nee, wel vrij groot. In ieder geval te groot voor in de ketel.
lijkt mij geen goed plan.quote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan Ren er niet even met haar klauwtje in?
Ik mag nietquote:Op maandag 7 april 2014 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan Ren er niet even met haar klauwtje in?
quote:Op maandag 7 april 2014 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi vloertje zo toch?
donderdag komt hij kitten.quote:
Ziet er netjes uit !quote:Op maandag 7 april 2014 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi vloertje zo toch?
Hendig sjiek!quote:
Lang leve de flexibele afvoerslang.quote:Op zondag 13 april 2014 20:27 schreef Gieliovd het volgende:
Zooo sjiek de friemel!
[Huishoudmodus] Lekker schoonmaken ook!! [/huishoudmodus]
Mag je er flink wat ladingen in gooienquote:Op zondag 13 april 2014 21:11 schreef RenRen- het volgende:
Dat klinkt als een zelfmoordpoging, laat maar.
quote:Op zondag 13 april 2014 21:11 schreef RenRen- het volgende:
Dat klinkt als een zelfmoordpoging, laat maar.
Wat is er niet praktisch aan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Het is totaal niet mijn stijl; maar het past wel mooi bij elkaar![]()
Dat bad lijkt mij trouwens totaal niet praktisch; maar het staat wel mooi
past perfectquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:02 schreef JantinaGr het volgende:
Ziet er allemaal even mooi uit!
Past ook allemaal nét zo in de badkamer, denk?
Poetsenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat is er niet praktisch aan?
Het bad is te verschuiven.quote:
Ik maak snel een FB-event aanquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer mogen we langskomen, cupcakejes eten, mamma mia zingen?
OMG.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik maak snel een FB-event aan
Edit: Mijn moeder wil ook komen. She loves Mamma Mia.![]()
![]()
Dan gaat Fiets maar lekker wat anders doen. Joe!quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:01 schreef Renesite het volgende:
Ik begreep van Fiets dat Singstar VERBOTTEN ISTTTT
Hoe is het met deze prachtige verbouwing eigenlijk gesteld meneer fiets ?quote:Op zondag 6 april 2014 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:51 schreef bleiblei het volgende:
Doet mij er wel aan herinneren om als de wiedeweerga brand en koolmonoxide melders op te gaan hangen. Die stonden vooralsnog op de todolijst net onder de plinten.
Ja... de buuf leeft nog.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 06:48 schreef Gieliovd het volgende:
Wooh,gelukkig alles goed afgelopen. En nog het leven gered van buuf?
Kan je mooi je topic updaten!!!!!
Tjeetjuh ! Pfff...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
20 euro is het verschil tussen leven en dood.waarschijnlijk gaat hij hopelijk nooit af. Maar het bewijs is er, het kan ook bij je buren vandaan komen.
ja, alsof er niets is gebeurd nu. We hebben weer wat dingen te bespreken tijdens de VvE vergadering.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Tjeetjuh ! Pfff...
Het was zeg maar zo'n ervaring die je gewoon liever niet hebt![]()
Maar alles is goed gekomen ?
Ja idd hetzelfde hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:51 schreef bleiblei het volgende:
Doet mij er wel aan herinneren om als de wiedeweerga brand en koolmonoxide melders op te gaan hangen. Die stonden vooralsnog op de todolijst net onder de plinten.
Welk type dan Bren? Dan ga ik ook eentje of zo aanschaffenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
20 euro is het verschil tussen leven en dood.waarschijnlijk gaat hij hopelijk nooit af. Maar het bewijs is er, het kan ook bij je buren vandaan komen.
Type maakt niet veel uit. Je kan elke melder wel nemen. Ik heb er eentje van 20 euro of zo. Gekregen van m'n pa.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Welk type dan Bren? Dan ga ik ook eentje of zo aanschaffen
Tussen je slaapkamer en je cv-ketel. Het liefst zo dicht mogelijk bij je slaapkamer maar ook weer niet te ver van je ketel af. Ik heb hem op mijn ketel liggen, (toevallig precies onder die pijp ook). Ze piepen gelijk als ze het detecteren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:27 schreef Renesite het volgende:
Is het aan te raden in mijn cv-hokje of even op de overloop buiten het CVhokje? (veredelde inloopkast/ding)
Zit drie/vier meter tussen. dus op de overloop maar even.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tussen je slaapkamer en je cv-ketel. Het liefst zo dicht mogelijk bij je slaapkamer maar ook weer niet te ver van je ketel af. Ik heb hem op mijn ketel liggen, (toevallig precies onder die pijp ook). Ze piepen gelijk als ze het detecteren.
Ik ga er nog eentje halen en die in de slaapkamer naast ons bed op de muur hangen. Als je ketel 10 meter bij je slaapkamer vandaan zit en je hangt die melder bij de ketel, kan het zijn dat je hem te laat of gewoon helemaal niet hoort. Mocht je echt heeeel diep slapen.
Dat is dus niet waar!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:33 schreef Adelante het volgende:
Koolmonoxide is een zwaar gas dus hang je melder niet te hoog.
De bevelvoerder van de brandweer zei dat de dichtheid van Co op 1,25 kg per kuub zat en lucht op 1,29 kg per kuub.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:40 schreef Gieliovd het volgende:
Co - 28,97 g/mol
Co2 - 44,01 g/mol
Lucht - 28,01 g/mol
Dus... Co is relatief zwaar en de melder zal dus in theorie laag opgehangen moeten worden.
Thermiek en dat soort dingen meegenomen met CV in huis... Leuk vraagstuk.
Bij mij hangt het op 2 meter. Maar ik heb ook in m'n hoofd dat het eigenlijk laag hoort.
De brandweer zei dat het iets lichter is, en dat het dus inderdaad mee ventileert met je lucht dus binnen no-time overal is. En zeer brandbaar/explosief, dat wist ik dus echt nietquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:40 schreef Gieliovd het volgende:
Co - 28,97 g/mol
Co2 - 44,01 g/mol
Lucht - 28,01 g/mol
Dus... Co is relatief zwaar en de melder zal dus in theorie laag opgehangen moeten worden.
Thermiek en dat soort dingen meegenomen met CV in huis... Leuk vraagstuk.
Bij mij hangt het op 2 meter. Maar ik heb ook in m'n hoofd dat het eigenlijk laag hoort.
Lijkt wel een archeologische opgravingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Foto van het dak van bovenaf uit het raam:
[ afbeelding ]
Lood, loketten, dakpan die kapot is, wat nog meer.....
Drama.![]()
Onze VvE zegt dat deze muur inclusief het raam bij de VvE van de buren hoort. Maar of dat nou echt zo is... Naast ons zitten studenten die het weer huren van de eigenaar. Ik heb echt geen tijd en zin om daar op te wachten. We gaan wel even contact leggen met de eigenaar en eventueel de VvE van de buren. Mocht die er zijn...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:41 schreef Molo het volgende:
Godsamme! Gevalletje vereniging van eigenaren?
Mehehe.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:47 schreef Molo het volgende:
Jeetje zeg, wat een verhaal
Heeft Ren meegeholpen met metselen?
Hele muur is spouwloos. Volgens mij is het hele huis spouwloos.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:43 schreef bleiblei het volgende:
Wel een mooie oplossing om tot een dubbelsteensmuur te komen. Alleen die spouw die je dan mist... Tja.
Lijkt mij wel aardig irritant om zoiets tegen te komen, zou ook verwachten dat de VvE hier actief in zou gaan onderhandelen met de eigenaar van het buurpand. Het is namelijk het eigendom van de VvE zelf dat de vernieling in gaat. Ipv. de hele shitzooi af te schuiven op 1 van hun leden die er toevallig last van heeft.
Zal morgen nog wat foto's maken van het dak van de buren. Die doen echt alleen het noodzakelijke prutswerk. Zo hebben ze een kapotte dakpan geplakt met loodstickers in plaats van de pan gewoon te vervangen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:54 schreef bleiblei het volgende:
Naja, als het buurpand een studentenhuis is, hebben ze daar geen VvE maar wel een verhuurder die zoveel mogelijk geld wil verdienen en zo min mogelijk geld uit wil geven.
Al klinkt je plan van aanpak wel verstandig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |