we zijn toen bij Bruynzeel geweest. Zijn snel weer opgestapt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:19 schreef Gieliovd het volgende:
Eindelijk![]()
![]()
Ja, er is een kans dat ik voor Ikea ga, tenzij je een gouden tip hebt. Ik wil eigenlijk niks te maken hebben met keukenboeren. Dan zit ik straks in de cel wegens poging tot doodslag denk ik.
Gaat echt de goede kant op daar.
Ik heb echt heel goede ervaringen met een keukenboer hier in het oosten des lands; maar ze hebben ook een nevenvestiging zitten in apeldoornquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:19 schreef Gieliovd het volgende:
Eindelijk![]()
![]()
Ja, er is een kans dat ik voor Ikea ga, tenzij je een gouden tip hebt. Ik wil eigenlijk niks te maken hebben met keukenboeren. Dan zit ik straks in de cel wegens poging tot doodslag denk ik.
Gaat echt de goede kant op daar.
Dit is toch heel normaalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe de vliegende neuk moet je dit aansluiten. Ik wil niet twee keer een haakse bocht onder mijn gootsteen. Snap er geen kut van.
twee keer een haakse bocht is niet normaal.quote:
Ik wou al zeggen !quote:
Raar, ik heb 3 gootstenen gecheckt en bij alle 3 zit het precies zoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
twee keer een haakse bocht is niet normaal.
Over muren gesproken, weet je de ral kleurcode nog van jullie muren?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen !
Je ziet het zo vaak; dat men dan vrij lichte muren hebben en daar van dat afgrijselijke creme schakelmateriaal plaatsen
Jawel hoor, bij een sifon wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
twee keer een haakse bocht is niet normaal.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen !
Je ziet het zo vaak; dat men dan vrij lichte muren hebben en daar van dat afgrijselijke creme schakelmateriaal plaatsen
checkquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen !
Amen.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ja, dat wel. Maar niet dat je een haakse bocht krijgt, nog eentje en dan pas een sifon. pleurt op.
U is goed bezig !quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
Huppa, egaliseer dr op.
3,5 maand geleden keek je nog zo vanuit de badkamer naar beneden de keuken in... Ben toch blij dat ik alle kieren en naden dicht had.quote:
als de vloer ligt in de woonkamer is het klaar. Dan alleen nog twee trappen, een wc maken en nog wat dingen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:23 schreef Gieliovd het volgende:
Strak Fiets, hoe staat het nou in de badkamer dan... Foto's? Was wel benieuwd naar je 6-7 mm...
Vloer leggen wordt echt een mijlpaal, niet?
ja... Alleen komt bij mij zo de tijd dat ik er kan wonen en niet meer hoef te klussen... Motivatie vinden wordt dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:39 schreef Gieliovd het volgende:
Gaat echt de goede kant op!! Zou mooi zijn als we beide klaar zijn
Waarom zou je opbouwspotjes willen ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hallon, weet iemand hier toevallig iets over niet-inbouwspotjes voor in de badkamer?
Online vind ik vooral info over inbouwspotjes of gewone lampen
Omdat inbouw volgens mij geen optie meer is, dus dan maar opbouwquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:07 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Waarom zou je opbouwspotjes willen ?
Je hebt gelijk! Ligt en staat er strak bij!!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:14 schreef bleiblei het volgende:
Ziet er mooi strak uit die gestucte muur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |