abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137197659
Hallo,

Ik heb ondertussen al meerdere topics gemaakt, sommige bedoelt als grappig, andere weer wat serieuzer en veel reacties gehad.
Ook al veel topics over mijn relatie met mijn vriend, waarop ik vaak advies kreeg om het uit te maken..

Vanochtend serieus hele erge ruzie gemaakt vanwege (weer!!) jaloezie, waarbij hij te ver is gegaan en allerlei dingen heeft gezegd die over mijn drempel gingen.. Deze dingen hebben mijn gevoelens zo aangetast en mij verdriet gedaan, dat ik nu het gevoel heb dat ik niet meer verder kan met hem. Hij heeft duidelijk kenbaar gemaakt dat hij mij niet vertrouwt en mij voor allerlei dingen uitgemaakt..

Het is nu echt afgelopen, tot nu toe was hij nooit zo ver gegaan, maar vandaag heeft hij de spreekwoordelijke emmer laten overlopen..
Ik weet nu niet wat ik moet doen.. In mijn hoofd is het afgelopen en kan het nooit meer hetzelfde zijn als vroeger.. Aan de andere kant, voel ik nog steeds veel liefde en ben ontzettend verdrietig..

Ik weet het allemaal niet meer en wilde het in ieder geval van me afschrijven....
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:04:16 #2
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_137197909
Als het iemand anders betrof i.p.v. jezelf zou je diegene dan aanraden om door te gaan met deze energie wegslurpende relatie?
pi_137197946
Zelfde verhaal hier! Ben er ook vorige week mee gekapt. Ook verschrikkelijke ruzies, waarin gewoon extreem gemeen en respectloos werd gedaan. Waanideeen en talloze valse beschuldigen, waartegen je je niet eens kan verweren.

Als iemand je steeds zo ongelukkig maakt en je zo probeert te raken, moet je voor jezelf kiezen.
Heeft ook echt met zelfrespect te maken, dat moet je nu voorop zetten! Het is voor jou te hopen dat hij daardoor ook weer meer respect voor jou krijgt.

Ik ken het gevoel van dat het nooit meer hetzelfde kan zijn. Dat de onschuld eraf is en er altijd die 'smet' op zal zitten. Als het goed is, gaat dat wel over.. Moet hij wel echt veranderen. En jij ook. Je moet jezelf voornemen dat je je zo niet meer laat behandelen. Klaar. Dan loop je weg. Eerste keer is moeilijk, daarna voel je je alleen maar sterker.

Ga nu de rest van je topics ff lezen.
pi_137198103
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:04 schreef the-eye het volgende:
Als het iemand anders betrof i.p.v. jezelf zou je diegene dan aanraden om door te gaan met deze energie wegslurpende relatie?
Nee, maar is jammer genoeg makkelijker gezegd dan gedaan.. Het gaat om een relatie van ruim twee jaar met ook erg mooie momenten...
pi_137198147
Gefeliciteerd je bent uit een kutrelatie, verbreek al het contact, doe wat met vrienden/familie en je zogenaamde gevoel van 'liefde' ( :') ) zal ook snel weg zijn.
Alles moet ROOD.
pi_137198148
Wees blij, blijkbaar is hij een enorme eikel.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_137198151
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:09 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Nee, maar is jammer genoeg makkelijker gezegd dan gedaan.. Het gaat om een relatie van ruim twee jaar met ook erg mooie momenten...
Wegen de mooie momenten op, tegen de minder mooie momenten?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:11:15 #8
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_137198160
quote:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat je even afstand moet nemen om de situatie te beoordelen. Daarna ga je je verdriet "vieren".
pi_137198302
Ik zou zeggen, gun jezelf het geluk, en ga even geen contact meer aan. Verwerk alles wat er is gebeurt tussen jullie eventjes alleen...

Bedenk wel dat het weinig zin heeft om jaren in de rouw te zitten om iets dat je zelf in stand houdt en nooit beter zal worden; dan kun je beter jezelf een plezier doen en er uit stappen. Dan is er op den duur ook ruimte voor iemand die jou echt zal waarderen en respecteren, want dat loop je nu wellicht mis. Voor hem. Is hij dat waard?

Sterkte in ieder geval. Deze keus zul je echt zelf moeten maken.
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:17:37 #10
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137198373
quote:

[..]

Zijn die mooie momenten in het verleden mooi genoeg om nu de komende 30 jaar ruzie te hebben? Onthoud de fijne momenten van je relatie maar stop de vervelende momenten ook zeker niet weg. Leer van zo een relatie zodat je volgende de nadelen niet heeft en nog veel meer mooie momenten mag krijgen.

Het is geen ramp om voor jezelf te kiezen als er echt geen redden meer aan is. Werken aan een relatie kan maar als ik jouw topics zo voor de geest kan halen is er geen balans, de jaloezie gebaseerd op gebrek aan vertrouwen maakt het kapot. Relaties horen juist gebouwd te zijn op vertrouwen.

Verdriet voelen is niet erg, maar hoe eerder je het uitmaakt hoe eerder je je verdriet verwerkt hebt :) Je zegt het zelf, de emmer is overstroomd.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137198382
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:05 schreef Im_inside het volgende:
Zelfde verhaal hier! Ben er ook vorige week mee gekapt. Ook verschrikkelijke ruzies, waarin gewoon extreem gemeen en respectloos werd gedaan. Waanideeen en talloze valse beschuldigen, waartegen je je niet eens kan verweren.

Als iemand je steeds zo ongelukkig maakt en je zo probeert te raken, moet je voor jezelf kiezen.
Heeft ook echt met zelfrespect te maken, dat moet je nu voorop zetten! Het is voor jou te hopen dat hij daardoor ook weer meer respect voor jou krijgt.

Ik ken het gevoel van dat het nooit meer hetzelfde kan zijn. Dat de onschuld eraf is en er altijd die 'smet' op zal zitten. Als het goed is, gaat dat wel over.. Moet hij wel echt veranderen. En jij ook. Je moet jezelf voornemen dat je je zo niet meer laat behandelen. Klaar. Dan loop je weg. Eerste keer is moeilijk, daarna voel je je alleen maar sterker.

Ga nu de rest van je topics ff lezen.
Bij ons is er sprake van extreme jaloezie van zijn kant. Dat wist ik al vanaf het begin, maar hij was tot nu toe nooit zover gegaan dat hij zo gemeen werd..

Knap dat je de knoop hebt doorgehakt, hoe lang had je een relatie met hem?
In mijn hoofd is het afgelopen, maar mijn hart is nog bij hem.. Heel lastig..
  Spellchecker donderdag 27 februari 2014 @ 14:18:11 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137198395
Komop TS; je ziet nu zelf dat dit niet fijn is.

Kies voor jezelf!!!!!!!!!!! Praat erover met mensen die jou lief zijn, en met ons natuurlijk.

Laat hem los ....

Sterkte! :*
pi_137198398
Ja, neem echt even afstand. Ik wil soms wel terug krúipen! En ik weet dat hij zich ook rot voelt. Ik ben vorige week tijdens zo'n ruzie naar boven gelopen, heb mijn spullen gepakt en ben gegaan. Voor het eerst in jaren. Heb er ook geen woorden meer aan vuil gemaakt toen. Maar de boodschap is bij hem wel overgekomen (hoop ik..)
Doe de hele week al leuke dingen met vriendinnen en familie. Echt doen! Je moet nu eerst ff je hoofd leegmaken.
Dit verdriet is heel erg, i know, maar even afstand nemen nu en de relatie objectief bekijken, kan heel veel duidelijk maken (ook je eventuele eigen aandeel..)
pi_137198534
Had meer dan 2 jaar een relatie. We woonden ook samen. Kennen elkaar meer dan 10 jaar.

Maar je wilt dit toch niet meer? Je laat je toch niet zo gek maken?
Neem maar ff afstand en ga leuke dingen doen. Kan echt geen kwaad en zie je dingen wellicht weer iets nuchterder.
pi_137198546
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Wegen de mooie momenten op, tegen de minder mooie momenten?
Er zijn veel meer mooie momenten geweest dan minder mooie momenten, maar als er ruzies komen, dan zijn het wel gelijk hele heftige ruzies..
Ruzie van vanochtend heeft mij ontzettend gekwetst, hij werd erg gemeen, zo gemeen had ik hem nooit meegemaakt..
pi_137198606
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:22 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Er zijn veel meer mooie momenten geweest dan minder mooie momenten, maar als er ruzies komen, dan zijn het wel gelijk hele heftige ruzies..
Ruzie van vanochtend heeft mij ontzettend gekwetst, hij werd erg gemeen, zo gemeen had ik hem nooit meegemaakt..
Ja ok, maar da's geen antwoord. Wegen de mooiere momenten op tegen de mindere?

Dus, wil je bij hem blijven om de mooie momenten te delen en wetend dat er absoluut meer van die mindere momenten komen, hij altijd jaloers zal blijven en dit tot frictie zal blijven lijden in jullie relatie?
pi_137198615
quote:

[..]

Dat is niet het idee van 'wegen'. Naast aantal is gewicht ook een belangrijke factor.
Want 10 leuke momenten kunnen weggevaagd worden door 1 zware ruzie. Wat heeft meer impact?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_137198823
quote:

[..]

Vraag je af of je de rest van je leven (als je relatie zolang zou duren) kunt leven met die minder mooie momenten. Ik zou het in ieder geval niet kunnen om met iemand samen te zijn die extreme jaloezie vertoont. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137199088
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:24 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ja ok, maar da's geen antwoord. Wegen de mooiere momenten op tegen de mindere?

Dus, wil je bij hem blijven om de mooie momenten te delen en wetend dat er absoluut meer van die mindere momenten komen, hij altijd jaloers zal blijven en dit tot frictie zal blijven lijden in jullie relatie?
Wat mij erg bang maakt, is dat hij steeds verder gaat in hoe hij reageert.. Hij wordt steeds gemener en gemener..
  Spellchecker donderdag 27 februari 2014 @ 14:39:53 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_137199120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:39 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Wat mij erg bang maakt, is dat hij steeds verder gaat in hoe hij reageert.. Hij wordt steeds gemener en gemener..
Dat zegt genoeg.... "Het houdt niet op, niet vanzelf .... " Neem afstand, laat hem los.
pi_137199165
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:39 schreef maily het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg.... Neem afstand, laat hem los.
Ze durft nochtans geen antwoord te geven.
pi_137199399
Uit jou vorige topics begrijp ik ook dat je niet te vertrouwen bent.
Dus niet zielig doen... boontje komt om zn loontje!
pi_137199680
Cinderella mijn ervaring is dit mannen vinden het moeilijk om het uit te maken en gaan zitten etteren om het juist uit te maken, schijnbaar wil jij koste wat het kost de relatie houden terwijl je al weet dat het geen goede relatie is.

Doe jezelf een plezier stap uit de slachtoffer rol en doe jezelf een plezier , want waardoor het erger en erger word is dat je het niet uitmaakt
pi_137199687
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:47 schreef fluffy2 het volgende:
Uit jou vorige topics begrijp ik ook dat je niet te vertrouwen bent.
Dus niet zielig doen... boontje komt om zn loontje!
Je moet niet al mijn topics serieus nemen.. Sommige waren een beetje grappig bedoelt.
pi_137199777
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:53 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Je moet niet al mijn topics serieus nemen.. Sommige waren een beetje grappig bedoelt.
dus dat je stiekem met je telefoontje met een andere kerel aan t "appen" was over je huidige relatie was een grapje?

Oke.....

hilarisch....
pi_137199919
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:53 schreef Cinderellaaa het volgende:
Grappig bedoelt in de zin van fictief?
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:59:09 #27
54408 Parzival
Where it happens
pi_137199978
is het begin is het allemaal even mega kut.. en is het bagger en is niets leuk.. en verdrietig enzo.. en dan ineens denk je .. hmmmmm toch wel fijn die vrijheid.. hey.. leuke andere mensen met andere intresses etc etc etc..

been there done that.. na 11 jaar was ik vrij.. en na een tijdje kwam er een ander leuk meisje en nog een en nog een en nog een.... en de laatste; das mijn vrouw..

dus.. some is het even vervelend, voor het weer heel leuk wordt..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_137199990
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:55 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

dus dat je stiekem met je telefoontje met een andere kerel aan t "appen" was over je huidige relatie was een grapje?

Oke.....

hilarisch....
En al twee jaar met deze half Spaanse, half Nederlandse man een geheime relatie heeft, omdat haar Turkse ouders het afkeuren. Hij haar ondertussen wel ten huwelijk heeft gevraagd, maar ondertussen elk vriendschappelijk contact met een andere man verbiedt, zij haar toekomstige schoonmoeder een bitch vindt en bij het huwelijk het geloof nog even een dingetje gaat worden.

Dit wordt, naast al je huidige problemen, een top relatie zo! ^O^
pi_137200156
Met haar 47 kilo - zoals in veel topics vermeld - kan TS vast wel weer een andere Spanjaard vinden.
pi_137201860
quote:

[..]

Oke.....

hilarisch....
Nee dat was geen grap, maar dat is geen vreemdgaan..
Ik had behoefte om over mijn problemen te praten zoals ik hier op het forum ook doe.
pi_137202764
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:45 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Nee dat was geen grap, maar dat is geen vreemdgaan..
Ik had behoefte om over mijn problemen te praten zoals ik hier op het forum ook doe.
Als mijn man/vriend onze relatie zou bespreken met een voor mij onbekende vrouw zou ik daar niet bepaald blij mee zijn! Jij bekende dat ook op dat moment... vreemdgaan... nee dat wad t niet nee. Maar stiekem was t wel en je hield het wel achter zoals je toen aangaf, en je vroeg zelfs hier of je met m moest afspreken of niet...

Maar goed je vind wel weer een nieuw slagtoffer ik ga jou topics in t vervolg maar eens skippen
pi_137204410
Nu kun je met die andere jongen neuken ^O^
pi_137204534
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:46 schreef Banaan_ het volgende:
Nu kun je met die andere jongen neuken ^O^
c_/
Trio met vriendlief erbij.
Rustig aan.
pi_137204768
Is die troll weer bezig?
  donderdag 27 februari 2014 @ 23:33:01 #35
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_137224187
Iemand die je zo behandelt moet je niet om rouwen. In ieder geval zo min mogelijk.

Focus je op jongens die beter en meer volwassen in elkaar zitten.
pi_137224832
De relatie met je ex is geen fatsoenlijke relatie en dat moet je niet willen. Knijp jezelf in je handjes dat je van hem af bent.
I solemnly swear i'm up to no good
  PR en moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 03:27:12 #37
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137228249
Ik hoop wel dat je ergens nog wel ziet, verborgen achter het liefdesverdriet, dat dit je júíst gelukkiger zal maken op de lange termijn.

Het is nu gewoon even doorbijten, liefdesverdriet is één van de kutste dingen die je als mens kan voelen. Maar dat is iets waar je doorheen komt en dat doe je o.a. door allerlei (leuke) dingen te doen waar jij zélf op dat moment zin in hebt.

Sterkte!
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 03:29:52 #38
288245 crew  Moira
pi_137228260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:15 schreef blondetrien het volgende:
Ik zou zeggen, gun jezelf het geluk, en ga even geen contact meer aan. Verwerk alles wat er is gebeurt tussen jullie eventjes alleen...

Bedenk wel dat het weinig zin heeft om jaren in de rouw te zitten om iets dat je zelf in stand houdt en nooit beter zal worden; dan kun je beter jezelf een plezier doen en er uit stappen. Dan is er op den duur ook ruimte voor iemand die jou echt zal waarderen en respecteren, want dat loop je nu wellicht mis. Voor hem. Is hij dat waard?

Sterkte in ieder geval. Deze keus zul je echt zelf moeten maken.
Dit is een goede post :Y
Fuck the EBU.
  PR en moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 03:34:46 #39
288245 crew  Moira
pi_137228277
quote:

[..]

Oke.....

hilarisch....
Alsof je niet met andere mensen mag delen dat je vriend een lul is als je vriend een lul is en er zelf niet naar wil luisteren :')
Fuck the EBU.
pi_137572941
Amper een week later:
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]
Mijn vriend zat tijdens een van onze eerste dates ook zo (...)
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 12:04 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Zoo jij lijkt zoveel op mijn vriend O+
Hij heeft alleen geen bril, voor de rest bijna tweelingen :P
Amper twee weken later:
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:01 schreef Cinderellaaa het volgende:
Hallo,

Ik heb ruim twee jaar een relatie en
What's up?
pi_137573031
TS is borderliner die geen rechte rug heeft en maar wat graag alles met de mantel der seks oplost :')
pi_137575859
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 09:16 schreef zarGon het volgende:
Amper een week later:

[..]

[..]

Amper twee weken later:

[..]

What's up?
Het is weer goed gekomen ;)

Het ging twee dagen uit, maar we kwamen daarna weer bij elkaar en hebben dingen uitgepraat..
pi_137575925
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:21 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Het ging twee dagen uit, maar we kwamen daarna weer bij elkaar en hebben dingen uitgepraat..
Oh ja?

Sinds die tijd (29 feb) is hij zijn ziekelijke jaloezie kwijt en erger jij je niet meer aan zijn gedrag?

Hij vertrouwt je nu wel? Kun je nu wel met hem praten over je problemen?

Wat is er nou daadwerkelijk veranderd?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 11:25:32 ]
pi_137576000
Kan er niet gewoon een slotje komen op deze trol? Een ban is ook wel op z'n plaats.
pi_137576005
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oh ja?

Sinds die tijd (29 feb) is hij zijn ziekelijke jaloezie kwijt en erger jij je niet meer aan zijn gedrag?

Hij vertrouwt je nu wel?
Helaas zijn die zaken niet gewijzigd, maar het is nu lekker weer en we zijn weer vrolijk en doen ons best voor de relatie.
pi_137576078
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:26 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Helaas zijn die zaken niet gewijzigd
:').

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:39 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Hij wordt gemener en gemener, en het enige wat jij doet is dat toestaan. En belonen zelfs, want hij heeft nu door dat hij gewoon kan flikken.

Juist, heel verstandig.
pi_137576181
Echt wel briljant hoe sommigen het zo kunnen verneuken.

Kijk, dat je niet helemaal compatible bent, kan. Dat de ene wat meer onderneemt dan de ander, dat kan ook. Dat jij makkelijk vrienden maakt, en hij niet, dat kan ook. Noem het maar op, al die kleine verschillen, daar hoeft een relatie niet onder te lijden.

Bij jullie is er echter een grens overschreden. Jij hebt gewoon last van hem en zijn handelingen. Hij doet je pijn met zijn woorden.

Niet alleen dat, je relatie is ook nog eens geheim. Stiekempjes, voor hoe lang... Even serieus meid, hoeveel toekomst zie je hierin?

Dit is gewoon wachten tot de volgende botsing tussen jullie. En dat zal gaan komen ook, al is het alleen omdat jij met dit soort gedrag laat merken dat je het allemaal wel prima vindt zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 11:32:59 ]
  maandag 10 maart 2014 @ 11:32:37 #48
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137576191
quote:

[..]

En dat, gezien al je fok topics, leek je echt een verstandig besluit waar je gelukkig van gaat worden?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137577717
:') _O-

Je wil niet alleen zijn. Of durft dat niet. Geef dat nou maar gewoon toe.
pi_137577783
Hahaha, omg TS ben je nou zo dom of wat?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 10 maart 2014 @ 12:32:13 #51
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137577839
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:32 schreef zarGon het volgende:
Echt wel briljant hoe sommigen het zo kunnen verneuken.

Kijk, dat je niet helemaal compatible bent, kan. Dat de ene wat meer onderneemt dan de ander, dat kan ook. Dat jij makkelijk vrienden maakt, en hij niet, dat kan ook. Noem het maar op, al die kleine verschillen, daar hoeft een relatie niet onder te lijden.

Bij jullie is er echter een grens overschreden. Jij hebt gewoon last van hem en zijn handelingen. Hij doet je pijn met zijn woorden.

Niet alleen dat, je relatie is ook nog eens geheim. Stiekempjes, voor hoe lang... Even serieus meid, hoeveel toekomst zie je hierin?

Dit is gewoon wachten tot de volgende botsing tussen jullie. En dat zal gaan komen ook, al is het alleen omdat jij met dit soort gedrag laat merken dat je het allemaal wel prima vindt zo.
Waar maak jij je zo druk om? Je weet toch hoe het gaat. Meid is verdrietig of boos -> maakt partnerlief wat negatiever dan hij eigenlijk is -> komt goed en wij blijven zitten met het beeld dat hij een ontzettende lul is, en het meisje naïef enzo. Zal in praktijk wel meevallen hoe erg die gozer is, des te meer onzekere dramaqueen TS is. Nare wijven zijn dat, TS stik er maar in.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137579983
quote:

[..]

Helaas zijn die zaken niet gewijzigd, maar het is nu lekker weer en we zijn weer vrolijk en doen ons best voor de relatie.
Wtf _O- :')
  PR en moderator maandag 10 maart 2014 @ 14:01:15 #53
288245 crew  Moira
pi_137580823
quote:

[..]

quote:

[..]

Mi gado. Je snapt niet dat het er niet beter op gaat worden he? Dat je eigenlijk een deel van je leven aan het verkloten bent zo? Dat je over een tijdje spijt gaat krijgen dat je weer met hem in zee bent gegaan 'omdat het lekker weer is' omdat het dan alleen maar meer pijn en moeite kost om je leven weer op de rit te krijgen? Dat je je achteraf enorm hard voor je kop gaat slaan dat je zo veel tijd hebt verdaan aan zo'n klootzak als je later een lief relaxed vriendje krijgt die niet ziekelijk jaloers is en je niet kwetst en je niet belemmert in je doen en laten en die je níét geheim hoeft te houden van je ouders?
Fuck the EBU.
pi_137583025
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Waar maak jij je zo druk om? Je weet toch hoe het gaat. Meid is verdrietig of boos -> maakt partnerlief wat negatiever dan hij eigenlijk is -> komt goed en wij blijven zitten met het beeld dat hij een ontzettende lul is, en het meisje naïef enzo. Zal in praktijk wel meevallen hoe erg die gozer is, des te meer onzekere dramaqueen TS is. Nare wijven zijn dat, TS stik er maar in.
Dit dus. TS zal waarschijnlijk, relationeel gezien, net zo'n puinhoop zijn als dat vriendje van dr. Het past prima bij elkaar.

En voor TS heb ik maar één reactie .. :')
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 10 maart 2014 @ 15:46:09 #55
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137583664
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:23 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus. TS zal waarschijnlijk, relationeel gezien, net zo'n puinhoop zijn als dat vriendje van dr. Het past prima bij elkaar.

En voor TS heb ik maar één reactie .. :')
Ts gebruikt een forum om haar gevoelens te 'legitimeren' en niet om serieus advies te krijgen. Sterker nog, TS heeft nooit getwijfeld aan haar relatie met johnny (laten we hem zo noemen) maar wilde even weten of haar boze gevoelens ten opzichte van johnny legitiem waren. Eenmaal bevestigd, heeft ze het verwerkt en gaat ze weer naar Johnny toe, als het weer slecht gaat worden wij weer uit de kast getrokken.

Maar wat wij ook zeggen, hoe hard we ook schreeuwen dat ze johnny aan de kant moet zetten, dit doet ze nevernooittenimmer. Het simpele feit, het fundamentele gevoel van een forum dat zegt 'meid, je hebt gelijk, wat een lul' geeft haar zo'n orgasmisch gevoel van erkenning en reflectie, dat haar ego een spontane boos krijgt...die duurt tot het volgende conflict.
En dat alleen maar omdat haar ouders en vriendinnen falen in het luisteren....zijn wij uitverkoren....wat een diepe eer.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137583699
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ts gebruikt een forum om haar gevoelens te 'legitimeren' en niet om serieus advies te krijgen. Sterker nog, TS heeft nooit getwijfeld aan haar relatie met johnny (laten we hem zo noemen) maar wilde even weten of haar boze gevoelens ten opzichte van johnny legitiem waren. Eenmaal bevestigd, heeft ze het verwerkt en gaat ze weer naar Johnny toe, als het weer slecht gaat worden wij weer uit de kast getrokken.

Maar wat wij ook zeggen, hoe hard we ook schreeuwen dat ze johnny aan de kant moet zetten, dit doet ze nevernooittenimmer. Het simpele feit, het fundamentele gevoel van een forum dat zegt 'meid, je hebt gelijk, wat een lul' geeft haar zo'n orgasmisch gevoel van erkenning en reflectie, dat haar ego een spontane boos krijgt...die duurt tot het volgende conflict.
En dat alleen maar omdat haar ouders en vriendinnen falen in het luisteren....zijn wij uitverkoren....wat een diepe eer.
BAM, nailed it.

En och .. Als Wanneer het dan uiteindelijk ooit echt mis gaat, kunnen wij hier heel hard 'I told you so!' gaan roepen. Isookleuk.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 10 maart 2014 @ 15:52:35 #57
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137583860
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:47 schreef probeer het volgende:

[..]

BAM, nailed it.

En och .. Als Wanneer het dan uiteindelijk ooit echt mis gaat, kunnen wij hier heel hard 'I told you so!' gaan roepen. Isookleuk.
Helaas is TS een type meid die wegloopt voor consequenties en verantwoordelijkheden. Net zoals ze het nu niet uitmaakt met Johnny, komt ze hier niet meer terug met de boodschap dat het uit is. TS is 1 van de mensen die denken dat een passieve houding aannemen geen actie dus consequentie behelst, en komt zo zuur op de koffie, en daar kunnen wij slechts een voorschotje op nemen. Het echte nieuws zal ons helaas nooit bereiken.
pi_138093659
Hallo,

Mijn verhaal ken je dan nog niet als je dit al erg vind..
Ik ben 1,5 jaar samen met mijn vriend. Hij heeft een slecht verleden. Voor mij was hij samen met mijn beste vriendin. Toen was hij meer met andere meisjes bezig dan met zijn eigen lief.. Hij beloog ze en bedroog ze ook. Hij ging met twee andere meisjes naar bed en zat ook constant bij andere meisjes terwijl hij er een kind mee had, hij legde de schuld voor zijn gedrag bij haar omdat zij ook eens met 2 jongens gezoend had. Ik vind dat geen reden maar goed. Ik heb altijd een heel laag zelfbeeld gehad en veel angsten. Ik ben sinds een jaar ook men mama kwijt. Toen ik 15 was kreeg ik een relatie met de broer van men huidige vriend. Hij vertelde me altijd recht in mijn gezicht dat hij aan de borsten van een ander had gezeten en deed veel achter men rug om. Na die slechte relatie kreeg ik een nieuwe relatie met een jongen die de beste vriend was van men lief nu. Ook hij had een drugsprobleem en moest stoppen van ik. Alleen dat deed hij niet. Hij smste ook nog vuil met andere meisjes, keek porno en deed veel achter men rug om. Later kwam ook nog uit dat hij me bedrogen had en loog ook nog eens over al die dingen. Toen leerde ik de jongen van nu kennen. Hij moest van mij stoppen met drugs en zijn slechte vrienden laten vallen daar hij heel beïnvloedbaar is. De tijd tussen mijn beste vriendin en ik heeft hij ook meisjes gebruikt en dingen gedaan die ik gewoon walgelijk vind. De 3 jaar dat ik hem al ken was hij altijd met borsten, seks ,.. bezig er kwam niets anders uit, echt vies. Onze relatie was van het begin al niet dat. Hij kwam ook nog uit een marginaal gezin en wou hem daar weg. Toen we begonnen met vrijen ging alles redelijk goed we deden alles wat een prille liefde meestal doet. Alles kon, behalve alleen uitgaan, bedriegen en porno kijken. Tot ik hem er eens op betrapte dat hij toch keek en ook over veel loog en ik hoorde ook dingen van mensen. Toch bleef alles normaal. Ik vertrok in juli ook nog op reis dus dat ging nog. Toen ik terug kwam hoorde ik weer een heleboel dingen waar eigenlijk bijna bewijzen van waren. In augustus is het dan achteruit gegaan. Hij mocht niet meer naar bepaalde muziek luisteren omdat er 'ach' in kwam, mocht geen tv meer kijken, niet meer alleen op Facebook (werd geconfronteerd met gesprekken en met het feit dat hij vuile pagina's staan had, ook al zijn nummers vn meisjes (300) moest hij verwijderen. Ik kon dit natuurlijk niet voldoende controleren want we woonden apart en hij was genoeg alleen. Toen er dan nog leugens en feiten uitkwamen ging het nog achteruit, zeker met mezelf. Ik kreeg door al dat vrouwen en seksgedoe de indruk dat hoeren en boekjes vrouwen en vrouwen van tv beter waren dan mij want hij loog erover en gaf er reacties op. Hij maakte mij ook altijd wijs dat niemand mooi was iets wat ik nooit geloofd heb, dan bekende hij en was er weer vertrouwen weg. Dan mocht hij zijn computer niet meer bijhouden en meenemen naar school. En nu in 4 maanden tijd werden er zo een kwetsende dingen gezegd die het alleen maar achteruit hebben laten gaan. Hij gaat al 4 maanden niet naar school (omdat er daar posters, foto's, mooie meisjes anwezig zijn en hij op pc moet werken en andere dingen zou kunnen bekijken) toen ik ook zag dat er blote vrouwen in zijn cursus waren mocht hij helemaal niet gaan enkel voor de examens maar dan ga ik mee en als het kan er naast zitten, gsm hou ik bij, Facebook heeft hij moeten verwijderen(heb ik ook gedaan), alleen iets doen mag hij niet, op pc mag hij niet en zeker niet alleen, een boekje lezen ook niet want er staan vrouwen in naar mijn droombeeld, tv hebben we niet want dan slaan de stoppen zeker door wat ze daar allemaal op tonen, muziek ook niet, kranten mag hij lezen maar dan scheur k eerst de vrouwen eruit, als ik naar school ga of werken gaat worden 'al de bedreigingen achter slot en grendel gestoken en sluit ik hem op. Dan nog vertrouw ik het niet want vanaf het balkon kan hij vrouwen zien. Op straat moet hij naar de grond kijken of met zijn ogen dicht lopen en als k zeg dat het ok is of e geen mooie vrouwen zijn dan kan hij eens opkijken. We kunnen niets meer doen want overal en in alles is er iets met sex of vrouwen. Ik ben gewoon kapot.. Dit is niet normaal meer maar zelf de psycholoog kan mij niet helpen. In andere relatie had ik niets vn last.. Ruzies zin hoogoplopend tot slaan toe, politie komt soms tussen
  PR en moderator zondag 23 maart 2014 @ 22:45:37 #59
288245 crew  Moira
pi_138096939
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef VerdrietigMeisje het volgende:
Hallo,

Ik ben 1,5 jaar samen met mijn vriend. Hij heeft een slecht verleden. Voor mij was hij samen met mijn beste vriendin. Toen was hij meer met andere meisjes bezig dan met zijn eigen lief.. Hij beloog ze en bedroog ze ook. Hij ging met twee andere meisjes naar bed en zat ook constant bij andere meisjes terwijl hij er een kind mee had, hij legde de schuld voor zijn gedrag bij haar omdat zij ook eens met 2 jongens gezoend had. Ik vind dat geen reden maar goed. Ik heb altijd een heel laag zelfbeeld gehad en veel angsten. Ik ben sinds een jaar ook men mama kwijt. Toen ik 15 was kreeg ik een relatie met de broer van men huidige vriend. Hij vertelde me altijd recht in mijn gezicht dat hij aan de borsten van een ander had gezeten en deed veel achter men rug om. Na die slechte relatie kreeg ik een nieuwe relatie met een jongen die de beste vriend was van men lief nu. Ook hij had een drugsprobleem en moest stoppen van ik. Alleen dat deed hij niet. Hij smste ook nog vuil met andere meisjes, keek porno en deed veel achter men rug om. Later kwam ook nog uit dat hij me bedrogen had en loog ook nog eens over al die dingen. Toen leerde ik de jongen van nu kennen. Hij moest van mij stoppen met drugs en zijn slechte vrienden laten vallen daar hij heel beïnvloedbaar is. De tijd tussen mijn beste vriendin en ik heeft hij ook meisjes gebruikt en dingen gedaan die ik gewoon walgelijk vind. De 3 jaar dat ik hem al ken was hij altijd met borsten, seks ,.. bezig er kwam niets anders uit, echt vies. Onze relatie was van het begin al niet dat. Hij kwam ook nog uit een marginaal gezin en wou hem daar weg. Toen we begonnen met vrijen ging alles redelijk goed we deden alles wat een prille liefde meestal doet. Alles kon, behalve alleen uitgaan, bedriegen en porno kijken. Tot ik hem er eens op betrapte dat hij toch keek en ook over veel loog en ik hoorde ook dingen van mensen. Toch bleef alles normaal. Ik vertrok in juli ook nog op reis dus dat ging nog. Toen ik terug kwam hoorde ik weer een heleboel dingen waar eigenlijk bijna bewijzen van waren. In augustus is het dan achteruit gegaan. Hij mocht niet meer naar bepaalde muziek luisteren omdat er 'ach' in kwam, mocht geen tv meer kijken, niet meer alleen op Facebook (werd geconfronteerd met gesprekken en met het feit dat hij vuile pagina's staan had, ook al zijn nummers vn meisjes (300) moest hij verwijderen. Ik kon dit natuurlijk niet voldoende controleren want we woonden apart en hij was genoeg alleen. Toen er dan nog leugens en feiten uitkwamen ging het nog achteruit, zeker met mezelf. Ik kreeg door al dat vrouwen en seksgedoe de indruk dat hoeren en boekjes vrouwen en vrouwen van tv beter waren dan mij want hij loog erover en gaf er reacties op. Hij maakte mij ook altijd wijs dat niemand mooi was iets wat ik nooit geloofd heb, dan bekende hij en was er weer vertrouwen weg. Dan mocht hij zijn computer niet meer bijhouden en meenemen naar school. En nu in 4 maanden tijd werden er zo een kwetsende dingen gezegd die het alleen maar achteruit hebben laten gaan. Hij gaat al 4 maanden niet naar school (omdat er daar posters, foto's, mooie meisjes anwezig zijn en hij op pc moet werken en andere dingen zou kunnen bekijken) toen ik ook zag dat er blote vrouwen in zijn cursus waren mocht hij helemaal niet gaan enkel voor de examens maar dan ga ik mee en als het kan er naast zitten, gsm hou ik bij, Facebook heeft hij moeten verwijderen(heb ik ook gedaan), alleen iets doen mag hij niet, op pc mag hij niet en zeker niet alleen, een boekje lezen ook niet want er staan vrouwen in naar mijn droombeeld, tv hebben we niet want dan slaan de stoppen zeker door wat ze daar allemaal op tonen, muziek ook niet, kranten mag hij lezen maar dan scheur k eerst de vrouwen eruit, als ik naar school ga of werken gaat worden 'al de bedreigingen achter slot en grendel gestoken en sluit ik hem op. Dan nog vertrouw ik het niet want vanaf het balkon kan hij vrouwen zien. Op straat moet hij naar de grond kijken of met zijn ogen dicht lopen en als k zeg dat het ok is of e geen mooie vrouwen zijn dan kan hij eens opkijken. We kunnen niets meer doen want overal en in alles is er iets met sex of vrouwen. Ik ben gewoon kapot.. Dit is niet normaal meer maar zelf de psycholoog kan mij niet helpen. In andere relatie had ik niets vn last.. Ruzies zin hoogoplopend tot slaan toe, politie komt soms tussen
_O-

Als dit geen troll is (maar dat betwijfel ik, gezien dit je eerste post is) is het echt tijd om je te laten opnemen :')
Fuck the EBU.
  zondag 23 maart 2014 @ 22:49:41 #60
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_138097195
quote:
Hallo,

:')
All she wants and needs is just a little taste..
pi_138097311
quote:
Hallo,

Je hebt een relatie met de broer van je huidige vriend gehad? Je huidige vriend heeft een relatie met je beste vriendin gehad? Je huidige vriend heeft drugsproblemen? Wtf bezielt jou? :')
  zondag 23 maart 2014 @ 22:51:57 #62
206580 Luxuria
pi_138097347
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

_O-

Als dit geen troll is (maar dat betwijfel ik, gezien dit je eerste post is) is het echt tijd om je te laten opnemen :')
Ik ben bang dat het geen troll is :N
Edit - behalve dat laatste stuk, dat kan niet echt zijn :X
  PR en moderator zondag 23 maart 2014 @ 22:53:24 #63
288245 crew  Moira
pi_138097440
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik ben bang dat het geen troll is :N
Met dit als eerste en enige post binnen komen vallen, speciaal geregistreerd voor deze post en die climax op het laatst? _O-

quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Edit - behalve dat laatste stuk, dat kan niet echt zijn :X
:D
Fuck the EBU.
  zondag 23 maart 2014 @ 22:55:43 #64
206580 Luxuria
pi_138097579
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Met dit als eerste en enige post binnen komen vallen, speciaal geregistreerd voor deze post en die climax op het laatst? _O-
Ja ik had dat laatste stuk nog niet gelezen :P
Wie vindt het nou leuk om zo'n onsamenhangend verhaal te typen 8)7
  PR en moderator zondag 23 maart 2014 @ 22:56:50 #65
288245 crew  Moira
pi_138097634
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja ik had dat laatste stuk nog niet gelezen :P
Wie vindt het nou leuk om zo'n onsamenhangend verhaal te typen 8)7
Je moest eens weten wat een debiele dingen mensen typen als ze zich vervelen en een kloon aanmaken :')
En vooral ook hoe veel moeite ze er soms in stoppen ;(
Fuck the EBU.
pi_138097842
Die arme jongen mag helemaal niks.
pi_138100253
quote:
Hallo,

En dit noemen we nou ziekelijk jaloers ...............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')