Nee, maar is jammer genoeg makkelijker gezegd dan gedaan.. Het gaat om een relatie van ruim twee jaar met ook erg mooie momenten...quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:04 schreef the-eye het volgende:
Als het iemand anders betrof i.p.v. jezelf zou je diegene dan aanraden om door te gaan met deze energie wegslurpende relatie?
Wegen de mooie momenten op, tegen de minder mooie momenten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:09 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Nee, maar is jammer genoeg makkelijker gezegd dan gedaan.. Het gaat om een relatie van ruim twee jaar met ook erg mooie momenten...
Wat ik probeer te zeggen is dat je even afstand moet nemen om de situatie te beoordelen. Daarna ga je je verdriet "vieren".quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:09 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Nee, maar is jammer genoeg makkelijker gezegd dan gedaan.. Het gaat om een relatie van ruim twee jaar met ook erg mooie momenten...
Zijn die mooie momenten in het verleden mooi genoeg om nu de komende 30 jaar ruzie te hebben? Onthoud de fijne momenten van je relatie maar stop de vervelende momenten ook zeker niet weg. Leer van zo een relatie zodat je volgende de nadelen niet heeft en nog veel meer mooie momenten mag krijgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:09 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Bij ons is er sprake van extreme jaloezie van zijn kant. Dat wist ik al vanaf het begin, maar hij was tot nu toe nooit zover gegaan dat hij zo gemeen werd..quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:05 schreef Im_inside het volgende:
Zelfde verhaal hier! Ben er ook vorige week mee gekapt. Ook verschrikkelijke ruzies, waarin gewoon extreem gemeen en respectloos werd gedaan. Waanideeen en talloze valse beschuldigen, waartegen je je niet eens kan verweren.
Als iemand je steeds zo ongelukkig maakt en je zo probeert te raken, moet je voor jezelf kiezen.
Heeft ook echt met zelfrespect te maken, dat moet je nu voorop zetten! Het is voor jou te hopen dat hij daardoor ook weer meer respect voor jou krijgt.
Ik ken het gevoel van dat het nooit meer hetzelfde kan zijn. Dat de onschuld eraf is en er altijd die 'smet' op zal zitten. Als het goed is, gaat dat wel over.. Moet hij wel echt veranderen. En jij ook. Je moet jezelf voornemen dat je je zo niet meer laat behandelen. Klaar. Dan loop je weg. Eerste keer is moeilijk, daarna voel je je alleen maar sterker.
Ga nu de rest van je topics ff lezen.
Er zijn veel meer mooie momenten geweest dan minder mooie momenten, maar als er ruzies komen, dan zijn het wel gelijk hele heftige ruzies..quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wegen de mooie momenten op, tegen de minder mooie momenten?
Ja ok, maar da's geen antwoord. Wegen de mooiere momenten op tegen de mindere?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:22 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Er zijn veel meer mooie momenten geweest dan minder mooie momenten, maar als er ruzies komen, dan zijn het wel gelijk hele heftige ruzies..
Ruzie van vanochtend heeft mij ontzettend gekwetst, hij werd erg gemeen, zo gemeen had ik hem nooit meegemaakt..
Dat is niet het idee van 'wegen'. Naast aantal is gewicht ook een belangrijke factor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:22 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Er zijn veel meer mooie momenten geweest dan minder mooie momenten, maar als er ruzies komen, dan zijn het wel gelijk hele heftige ruzies..
Ruzie van vanochtend heeft mij ontzettend gekwetst, hij werd erg gemeen, zo gemeen had ik hem nooit meegemaakt..
Vraag je af of je de rest van je leven (als je relatie zolang zou duren) kunt leven met die minder mooie momenten. Ik zou het in ieder geval niet kunnen om met iemand samen te zijn die extreme jaloezie vertoont.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:22 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Wat mij erg bang maakt, is dat hij steeds verder gaat in hoe hij reageert.. Hij wordt steeds gemener en gemener..quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja ok, maar da's geen antwoord. Wegen de mooiere momenten op tegen de mindere?
Dus, wil je bij hem blijven om de mooie momenten te delen en wetend dat er absoluut meer van die mindere momenten komen, hij altijd jaloers zal blijven en dit tot frictie zal blijven lijden in jullie relatie?
Dat zegt genoeg.... "Het houdt niet op, niet vanzelf .... " Neem afstand, laat hem los.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:39 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Wat mij erg bang maakt, is dat hij steeds verder gaat in hoe hij reageert.. Hij wordt steeds gemener en gemener..
Ze durft nochtans geen antwoord te geven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:39 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg.... Neem afstand, laat hem los.
Je moet niet al mijn topics serieus nemen.. Sommige waren een beetje grappig bedoelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:47 schreef fluffy2 het volgende:
Uit jou vorige topics begrijp ik ook dat je niet te vertrouwen bent.
Dus niet zielig doen... boontje komt om zn loontje!
dus dat je stiekem met je telefoontje met een andere kerel aan t "appen" was over je huidige relatie was een grapje?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:53 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Je moet niet al mijn topics serieus nemen.. Sommige waren een beetje grappig bedoelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |