Kan dus niet, want Koevermans.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:25 schreef Muto het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 27-02-2014 om 14:17:41BREAKING: Vanaf volgend seizoen "met zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid" gigantische hoofdsponsordeal voor #Feyenoord !! reageer retweet
Ben benieuwd in hoeverre dit klopt.twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 27-02-2014 om 14:23:51Let op: Huidige contract met Opel is een 'overgangscontract' bij gebrek aan beter. Maar wat er nu aan lijkt te komen compenseert dat DIK!!! reageer retweet
Misschien dat mede daardoor het bedrag zo laag is, Koevermans wilde een exit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:03 schreef J.Pistone het volgende:
Ja dat van dat overgangscontract snap ik ook niet helemaal, bij mijn weten hebben Opel en Feyenoord ook gewoon een contract tot 2017. Maar misschien zit er een of andere clausule in dat mocht Feyenoord beter vinden er na een lopend seizoen een 'breuk' mogelijk is ?
Hij krijgt niet voor niets een prijs natuurlijk (quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien dat mede daardoor het bedrag zo laag is, Koevermans wilde een exit.
Maar dan zou hij iets verstandigs gedaan hebben... Dat dit kan in Nederland.
Echt, over wie moeten we straks nog klagen in het bestuur?...quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou ook wel vreemd zijn hoor, als je alle bombarie bekijkt waarmee de deal toen is aangekondigd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Laten we niet te vroeg juichen.
Met Koevermans zijn staat van dienst zou het me niets verbazen als we Opel uit moeten kopen voor een paar miljoen
Altijd Gudde.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt, over wie moeten we straks nog klagen in het bestuur?...
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die heb ik uiteraard al gelezen. Maar wat houdt zo'n "overgangscontract" in? Hoelang loopt dat "overgangscontract"? Gaat Opel zomaar akkoord met een voortijdige beëindiging van het "overgangscontract"? Vragen genoeg.
In mijn herinnering is het gewoon een volwaardig sponsorcontract tot de zomer van 2017, maar wel bewust met een looptijd van slechts 3 tot 4 jaar omdat zich tegen die tijd wellicht betere sponsormogelijkheden voordoen.
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 27-02-2014 om 14:24:21@paul_schippers Overgangscontract, bij gebrek aan beter. Via clausules gaat dat opgelost worden. Is al in kannen en kruiken 'zegt men' reageer retweet
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:00 schreef J.Pistone het volgende:
Even wat sfeer brengen :
[ afbeelding ]
Dit is gewoon te mooi om waar te zijn. Ik ga niet juichen, dit blijft Feyenoordquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:21 schreef Happel het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 27-02-2014 om 14:24:21@paul_schippers Overgangscontract, bij gebrek aan beter. Via clausules gaat dat opgelost worden. Is al in kannen en kruiken 'zegt men' reageer retweet
Stad Rotterdam / Fortis / ASR waren eigenlijk allemaal dezelfde sponsor hé. Stad Rotterdam is namelijk opgegaan in Fortis, en later weer in ASR, nadat Fortis haar activiteiten stopten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:01 schreef Karelnoord het volgende:
Iemand enig idee wat tot nu toe onze grootste sponsor was en hoeveel zij neer legden? Fortis? Stad Rotterdam verzekeringen?
Ben wel benieuwd naar de nieuwe sponsor. Zou eventueel een grote speler op de Gokmarkt zijn waar Feyenoord op hoopte een aantal jaar geleden kunnen zijn.
Eindelijk die havenbaronnen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:12 schreef Happel het volgende:
Het is of iets met gokken of iets vanuit de haven.
FRFC zijn pro-Rotterdams tot op het bot, dus alles wat de identiteit zou kunnen versterken juichen ze toe.
Gaat Huawei Ajax sponsoren?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord pikt gewoon dat Huawei of zo van Ajax.
Verbaast mij niets, ik vind Mulder zich niet echt ontwikkelen. Hoogstens zijn de ultieme fails eruit maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:16 schreef Cara het volgende:
Als Feyenoord een miljoenencontract van minimaal 8+ miljoen per jaar weet af te sluiten, neem ik een maand lang een Koevermans avatar
Overigens:
[ afbeelding ]
Echt grote fouten maakt hij niet, maar punten pakt hij zelden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:25 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Verbaast mij niets, ik vind Mulder zich niet echt ontwikkelen. Hoogstens zijn de ultieme fails eruit maar ook niet meer dan dat.
Schijnt praktisch rond te zijn. Maar da's ook al voor de derde keer dat die berichten komen.quote:
Ik vind hem nogal vaak aan de grond genageld staan bij ballen die nou niet echt afwijken of onhoudbaar zijn. Net alsof hij er gewoon niet bij is om te reageren, of hij staat gewoon permanent op het verkeerde been.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:26 schreef Luni het volgende:
[..]
Echt grote fouten maakt hij niet, maar punten pakt hij zelden.
Dat percentage reddingen valt me nog mee van Mulder.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:16 schreef Cara het volgende:
Als Feyenoord een miljoenencontract van minimaal 8+ miljoen per jaar weet af te sluiten, neem ik een maand lang een Koevermans avatar
Overigens:
[ afbeelding ]
FRFC1908 zit er volgens mij wel vaak naast qua geruchten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:25 schreef Muto het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 27-02-2014 om 14:17:41BREAKING: Vanaf volgend seizoen "met zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid" gigantische hoofdsponsordeal voor #Feyenoord !! reageer retweet
Ben benieuwd in hoeverre dit klopt.twitter:FRFC1908 twitterde op donderdag 27-02-2014 om 14:23:51Let op: Huidige contract met Opel is een 'overgangscontract' bij gebrek aan beter. Maar wat er nu aan lijkt te komen compenseert dat DIK!!! reageer retweet
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
FRFC1908 zit er volgens mij wel vaak naast qua geruchten.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze mensen zijn dagelijks betrokken en hebben zeer goede contacten binnen de club. Zitten er niet zo snel naast.
quote:
Zo zo, flink bijgeleerd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die komt er wel.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die komt er wel.
Hij kan het wel een stuk beter dan Everton.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:50 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die komt er wel.
Zo als dromen toch eens uit zouden mogen komen hé.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef Matedeor het volgende:
Die sponsor is hoop ik Gazprom. Die willen groeien in Nederland naar 15% marktaandeel en hebben veel relaties met de Rotterdamse haven. Daarnaast zijn ze heel actief in de sponsoring. Gaan zelf een olieterminal van 800 miljoen in de haven bouwen. Maar zal wel ijdele hoop zijn.
Waarom? Weinig mis met gaswinning toch? Tenzij met gevolgen zoals in Groningen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:24 schreef J.Pistone het volgende:
Krijgen we greenpeace hoolie's in de Kuip.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom? Weinig mis met gaswinning toch? Tenzij met gevolgen zoals in Groningen.
Ah, mooie TIFO actie man.quote:
Die gaan echt niet met miljoenen per jaar smijten hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef Dekatria het volgende:
Wat te denken van een eckt havenbedrijf als KOTUG, Van Oord, Smit of Boskaliszou wat mij betreft de aanschaf van een thuisshirt zeker de moeite waard maken.
Prima toch. Russisch spelertje erbij. Smolov bijvoorbeeld. Niks mis mee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo als dromen toch eens uit zouden mogen komen hé.
Maar dan wel een sponsordeal zonder teveel bijkomende voorwaarden. Die Russen willen vaak nogal graag beslissingsbevoegdheid voor hun geinvesteerde geld.
Maar het zal wel wishfull thinking zijn.
Dan vergeef ik Koevermans allesquote:
Opel betaalt 2-3mln. Gigantisch lijkt me minstens een verdubbeling.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:26 schreef huffderobot het volgende:
Wat betaalt Opel?
Gigantisch? 4 miljard?
Veel meer dan 12 miljoen zal het niet zijn.
Misschien een sponsor alvast vooruitlopend op het open gaan van de gokmarkt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat maakt Feyenoord aantrekkelijk voor een grote sponsor? We spelen in een kleine competitie, zijn amper Europees actief en alleen in Nederland een grote club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |