SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in het vorige topic, gekaapt door Gym, klik danhier
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Omg ja! Erg he?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was vrij bekend(zo erg dat toen ik ergens pizza haalde de jongen achter de balie zei: zou je dat nou wel doen? je bent altijd zo goed bezig in de gym...
)
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was vrij bekend(zo erg dat toen ik ergens pizza haalde de jongen achter de balie zei: zou je dat nou wel doen? je bent altijd zo goed bezig in de gym...
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Wij hebben op dit moment weer een opvanger, en ik twijfel zo hard of ze moet blijven of niet. Ze past hier in het huishouden, bij Sally, en ze is zo'n druifGhehe die orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een leukerd
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja he? Het is echt een druif. Maar ze is zo leuk, en ze past hier zo goed.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ghehe die orenwat een leukerd
Linkquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
En Qwea-pupHeb je al een naam?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Wij hebben op dit moment weer een opvanger, en ik twijfel zo hard of ze moet blijven of niet. Ze past hier in het huishouden, bij Sally, en ze is zo'n druifDobby in hond-editie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vanavond met mn snotkop sporten mits ik niet weer om half 8 mn nest in duik. Was gisteren zo beroerd ineens. En vanmorgen natuurlijk gruwelijke honger want geen avond-T gehad.
Stamppottenbuffet? Klinkt goedquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Lijstje (planning) voor vandaag:
O: 2 boterhammen met pindakaas
T: stuk fruit.
L: bak turkse yoghurt met banaan, muesli en wat honing, misschien gooi ik er een handje pecannoten door.
T: niets
D: stamppottenbuffet op het werk. Dus ik eet daar als het goed is een bordje mee.
'S avonds pak ik of een kop soep als mijn D niet voldoende was. Of nog een T, waarschijnlijk een stukje pure chocolade.
Hopelijk kan ik me er aan houden. Want ik zit de laatste tijd echt niet goed in me vel en dat zie ik in alles terug. Maar kom er niet achter waarom ik me zo rot en lusteloos voel. Heel vervelend.
Bij het programma dat ik volg (en dat is helemaal niet heilig hoor! ) moéten we 6 keer eten. Juist het avondtussendoortje is belangrijk, Met het idee dat er anders erg lang tussen je avondeten en ontbijt zit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Lijstje (planning) voor vandaag:
O: 2 boterhammen met pindakaas
T: stuk fruit.
L: bak turkse yoghurt met banaan, muesli en wat honing, misschien gooi ik er een handje pecannoten door.
T: niets
D: stamppottenbuffet op het werk. Dus ik eet daar als het goed is een bordje mee.
'S avonds pak ik of een kop soep als mijn D niet voldoende was. Of nog een T, waarschijnlijk een stukje pure chocolade.
Hopelijk kan ik me er aan houden. Want ik zit de laatste tijd echt niet goed in me vel en dat zie ik in alles terug. Maar kom er niet achter waarom ik me zo rot en lusteloos voel. Heel vervelend.
Ja de kindjes op de peutergroep hebben het thema winterkost! En vanavond krijgen ze dus echte winterkost te eten. Boerenkool en hutspot volgens mij! Dus ben benieuwd!quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stamppottenbuffet? Klinkt goed
Verder een goed lijstje.
Voor wat voor soort tussendoortjes kies je dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij het programma dat ik volg (en dat is helemaal niet heilig hoor! ) moéten we 6 keer eten. Juist het avondtussendoortje is belangrijk, Met het idee dat er anders erg lang tussen je avondeten en ontbijt zit.
Vanwege mijn diabetes het regelmatig eten erg belangrijk.
Ook is het einde van de winter. Misschien heb je een tekort aan vitamine D?
Leuk initiatiefquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja de kindjes op de peutergroep hebben het thema winterkost! En vanavond krijgen ze dus echte winterkost te eten. Boerenkool en hutspot volgens mij! Dus ben benieuwd!
Ga na het werk ook maar meteen boodschappen doen. Dan heb ik dat gehad. Ben een beetje inspiratieloos maar goed.... Mijn planning voor het avondeten volgende week is al klaar.
Ja ik moet denk ik ook weer de vitamine D bij gaan slikken. Gisteren echt een half uur volledig over de rooie zitten huilen bij mijn vriend, en waarom geen idee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:38 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij het programma dat ik volg (en dat is helemaal niet heilig hoor! ) moéten we 6 keer eten. Juist het avondtussendoortje is belangrijk, Met het idee dat er anders erg lang tussen je avondeten en ontbijt zit.
Vanwege mijn diabetes het regelmatig eten erg belangrijk.
Ook is het einde van de winter. Misschien heb je een tekort aan vitamine D?
Ja vind het ook erg leuk. Normaal krijgen ze nooit een avondmaaltijd dus dit is echt speciaal. Het is op een groep die ik een aantal weken heb gedraaid dus erg leuk!quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk initiatiefmet carnaval kregen wij altijd boerenkool op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |