Mja, in feite kun je ze net zo goed van Amazon.de ofzo halen geloof ik. Ben je niks meer kwijt.quote:
Die van mij was iets duurder: 6 euro. Ik heb wel de mini versie, de grote past niet goed in de auto (het past wel, alleen zit er voor de aansluiting in de auto een afschermklep, dan moet ik dus zonder klep gaan rijden, geen zin in) Dus de kleine versie maar genomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die dingen kosten echt niets meerhalf jaar geleden ook zo'n ding gekocht voor nog geen 5 euro. Werkt prima, kon alleen eerst de odb aansluiting niet vinden
Via ebay goedkoper van dezelfde toko gok ik:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef davedavy het volgende:
Aangezien ze hem hier bij de Xenos niet meer hadden maar in Japan zelf besteld voor deze afzetprijs:
http://napajapan.net/Product.asp?product=148
Zag het iddquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Via ebay goedkoper van dezelfde toko gok ik:
http://www.ebay.com/itm/J(...)&hash=item5afbee57eb
Als ik jou was zou ik gewoon de fabriek in Breda een berichtje sturen, vragen of je een doosje kan kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Zag het iddAchja maakt niet uit, volgende keer beter. Wel stom dat ze het alleen daar verkopen en het in Breda word gemaakt
Ligt ook vaak bij de Action. Kan me ook nog de cola smaak herinneren?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef davedavy het volgende:
Aangezien ze hem hier bij de Xenos niet meer hadden maar in Japan zelf besteld voor deze afzetprijs:
http://napajapan.net/Product.asp?product=148
Edit:
Dafuq, het word in Nederland gemaakt?
Maker: Perfetti Van Melle Breda, Holland
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item2c7c65e635
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ligt ook vaak bij de Action. Kan me ook nog de cola smaak herinneren?
boot kwam bij mij via Zwitzerland en de accu via Zweden. Gaat dan inderdaad echt via dat land volgens mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef rene90 het volgende:
Is dit gunstig...mijn tablet is vanuit China met Sweden post verstuurd. Volgens mij gaat het dan eerst naar Zweden, en vanuit Zweden naar Nederland? Dan zou het toch al binnen de EU zijn, dus minder kans op douane kosten? Of zie ik het te rooskleurig in?
Ligt eraan..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:59 schreef rene90 het volgende:
Is dit gunstig...mijn tablet is vanuit China met Sweden post verstuurd. Volgens mij gaat het dan eerst naar Zweden, en vanuit Zweden naar Nederland? Dan zou het toch al binnen de EU zijn, dus minder kans op douane kosten? Of zie ik het te rooskleurig in?
Damn, had er eentje hier liggen het afgelopen jaar maar volgens mij twee weken geleden weggegooid. Ik had verkeerd gelezen (micro-usb las ik).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:45 schreef Shefkee het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een Mini-HDMI naar HDMI kabel of verloopstukje(HDMI naar mini) liggen en te koop? Heb er een nodig, zsm, maar die prijzen op internet zijn wel belachelijk >10euro.
Mooi dat hij goed binnen is gekomenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef wihehin het volgende:
Vandaag de Hubsan X4 binnengekregen (tweedehands). Leuk dingetje, paar keer (hard) gecrasht maar het gaat steeds beter. Wel een stuk kleiner dan gedacht! Nu kan mijn penis-helikopter-plan niet doorgaan
Ja het gelukt.. de verkoper zei dat ik wat anders mocht kiezen ipv het nepproduct. Alleen vraag ik me wel af of ik niet teveel betaal voor deze horloge:quote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Uiteraard gaat 'ie de boel niet kunnen annuleren voor je als het al verstuurd is. Maar aangezien je het vanochtend pas besteld hebt, zal dit het geval wel niet zijn. Als het nog niet verstuurd is, is het meestal geen probleem als je het gewoon met de verkoper netjes communiceert.
Foto doet het nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Ja het gelukt.. de verkoper zei dat ik wat anders mocht kiezen ipv het nepproduct. Alleen vraag ik me wel af of ik niet teveel betaal voor deze horloge:
[ afbeelding ]
Voor het nepproduct heb ik 30 dollar betaald en nu vraagt de verkoper voor 38 dollar extra voor deze horloge..
Heb vaak schijnbaar aparte zooi bij op m'n werk. Krijg ook af en toe opmerkingen in de trant van: "ah, dus jij bent dan zo iemand die zulke zooi daadwerkelijk meeneemt uit de supermarkt en zo? Vroeg me al af wie zulke aparte troep nu daadwerkelijk zou kopen."quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ligt ook vaak bij de Action. Kan me ook nog de cola smaak herinneren?
Snoep eten is zo zielig maar ik koop wel graag speciale snoep als uitzondering. Laatst hadden ze witte Twix bij de Actionook speciale Snickers met extra pinda's of extra caramel
![]()
Ik heb het geleerd van de beste inpakkers ter wereld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:04 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je kan altijd nog inpakker worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kan je nou voor (nuttige) dingen doen met dat apparaatje? Ik zie hem de laatste tijd heel vaak voorbijkomen, en volgens mij ook eentje die je in het 12V kan doen, wat is het verschil daarin?quote:
Hoe plaats ik een foto dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:11 schreef wihehin het volgende:
[..]
Een foto die in jouw mail staat, kunnen wij natuurlijk niet zien
Ik heb geen idee welke afbeelding je wilt plaatsen, maar als hij in je mail staat (via nieuwsbrief oid?) dan kan je het beste een link naar die (openbare) site volgen, en dan de afbeeldingsURL kopieren.quote:
Of facebook, en dan op "alleen ik" en dan die link kopiëren en plakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Downloaden naar je desktop en dan uploaden naar www.imgur.com .
Thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:13 schreef shiznuts het volgende:
Downloaden naar je desktop en dan uploaden naar www.imgur.com .
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef Rzr101 het volgende:
En nog in bestelling:
Retro brillenhttp://www.banggood.com/L(...)glasses-p-87543.html
• Wat kan je nou voor (nuttige) dingen doen met dat apparaatje?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:11 schreef wihehin het volgende:
[..]
Wat kan je nou voor (nuttige) dingen doen met dat apparaatje? Ik zie hem de laatste tijd heel vaak voorbijkomen, en volgens mij ook eentje die je in het 12V kan doen, wat is het verschil daarin?
Derde, en laatste, vraag: werkt hij met elke auto? (Wij hebben Volvo en Mercedes)
Ik heb je even geholpen, je moet de code die eindigt op .jpg hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Thanks
Hopen dat hij het nu doet:
[ afbeelding ]
Mocht iemand weten waar je in Nederland ergens Nestlé Butterfingers kunt kopen houd ik me aanbevolen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb vaak schijnbaar aparte zooi bij op m'n werk. Krijg ook af en toe opmerkingen in de trant van: "ah, dus jij bent dan zo iemand die zulke zooi daadwerkelijk meeneemt uit de supermarkt en zo? Vroeg me al af wie zulke aparte troep nu daadwerkelijk zou kopen."
Hoog op het nog-eens-vreten/testen-lijstje staan nog deze;
http://www.amazon.co.uk/J(...)=8-3&keywords=kitkat
&
http://www.amazon.co.uk/J(...)=8-2&keywords=kitkat
..maar om het dan daadwerkelijk ergens online in het buitenland te kopen is ook weer zowat. Ben ook nog in the market voor echte goeie, Chinese thee.. Mocht iemand suggesties hebben..
Dankje! Ik dacht even dat het me gelukt was..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb je even geholpen, je moet de code die eindigt op .jpg hebbenEventueel rechtermuisknop op de foto->afbeeldings URL kopieren
Houston, we have contact.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Thanks
Hopen dat hij het nu doet:
[ afbeelding ]
Wat is het typenummer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:21 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Dankje! Ik dacht even dat het me gelukt was..
Nou.. Is dat horloge echt 68 dollar waard?
Thanks, vooral de motor- en oliestatus lijken me handig bij de Mercedes (C63=V8, dus die lust wel wat oliequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
• Wat kan je nou voor (nuttige) dingen doen met dat apparaatje?
Foutcodes uitlezen (olie is oud, katalysator lekt + 3000 foutcodes d8ik). En de motor status uitlezen. Handig als je wil weten of hij goed loopt (bijv. als je optrekt: hoe ziet de rpm/snelheid grafiek eruit? Zitten daar rare vervormingen in? Kan duiden op aanstaand onderhoud).
(...)
Let op dat de uit te lezen waardes verschilt per merk/model.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef wihehin het volgende:
[..]
Thanks, vooral de motor- en oliestatus lijken me handig bij de Mercedes (C63=V8, dus die lust wel wat olie).
Wordt ze gewoon weer genaaidquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik lees: 019A -> http://www.aliexpress.com(...)=chenxi+019a&catId=0
Geen idee.. De verkoper heeft mij dit per mail gestuurd. Heb daar ook naar gevraagd maar die doet daar wat vaag over.quote:
Wat heb je nu weer besteld Jimbo?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:29 schreef Jimbo het volgende:
ets, dus dan ligt ie waarsch daar. Erg jammer weer dit
Gewoon volledig annuleren, eventueel bij paypal een claim indienen voor een product dat niet overeenkomt met de omschrijving (nep dus). Maar als ik jou was zou ik helemaal niet meer in zee gaan met die knakker.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:30 schreef Tasjee het volgende:
[..]
Geen idee.. De verkoper heeft mij dit per mail gestuurd. Heb daar ook naar gevraagd maar die doet daar wat vaag over.
Ik zie ze nog steeds best vaak op feestenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:20 schreef Rzr101 het volgende:
[..]![]()
![]()
Let maar op: 2014, uiterlijk 2015 komt ie terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |