De legendequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:09 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hoewel ik geen christen ben heeft arie altijd wel interessante standpuntenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Arie Slob dacht dat zijn mediamomentje genoeg was om ook uitgenodigd te worden.
Benno L: Top of Flop?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
kunnen ze niet eens met wat leukere onderwerpen komen. Hier gaat het elke keer weer over en elke keer komt er weer hetzelfde uit.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Paul is echt de grootste randaap op FOK!.
Vragen wie graag naar bananasplit kijkt ofzo. dat geeft goed inzicht in wie je wel en niet serieus moet nemenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:13 schreef Specularium het volgende:
Roemert kan dit nog steeds niet.
Lokale verkiezingen toch? Kan me niet voorstellen dat iemand dit interessant vindt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef tralalala het volgende:
Hebben we binnenkort weer landelijke verkiezingen ofzo?
ook europese verkiezingen tochquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lokale verkiezingen toch? Kan me niet voorstellen dat iemand dit interessant vindt.
Dat is daarna volgens mij ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ook europese verkiezingen toch
Toen hij dat vanmiddag bij de kinderspeelplaats deed was het een minder groot succes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:16 schreef Specularium het volgende:
Ik haat dit soort debatten echt.
Beetje Paul die met zijn pener in de hand zit en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |