Wat dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In die OP heb ik ook nog wel een leuk idee.
Ja die is heel leuk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:44 schreef tralalala het volgende:
TV / Knevel & Van den Brink #191 Volgende week weer P&W
Spot Genee
Iemand die mij heel dierbaar is.quote:
Dat was mijn idee he? Vraag maar aan mexicano die had de scoop.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM zou nu zeggen Appelsap
Ik vind hem meer een perziksap man.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was mijn idee he? Vraag maar aan mexicano die had de scoop.
Ik heb nog zat sapjesideeenquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een perziksap man.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog zat sapjesideeenTomatensap kan ook.
Ja, als hij terug zou schelden, zou alleen maar averechts werken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Drxx het volgende:
Lol, hoe Van Gaal kijktNog nooit een coach zien doen; "wa segge se? gaat dat over mij of so?"
Het is natuurlijk ook wel een behoorlijk dieptepunt in de historie van spreekkoren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:48 schreef Drxx het volgende:
Lol, hoe Van Gaal kijktNog nooit een coach zien doen; "wa segge se? gaat dat over mij of so?"
Ik bedoel dus dat ze het meestal gewoon negeren, hoe moeilijk het ook is. Daarom vind ik Van Gaal juist zo tof; hij laat zijn ware emoties zien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, als hij terug zou schelden, zou alleen maar averechts werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |