Paxgodquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Een succesvol potje, al zeg ik het zelf
[ afbeelding ]
De kracht van Team Hot is..... het team.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxgod
Je kan wel zien dat wij echte teamspelers zijn.
De kracht van hot team is hot team.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De kracht van Team Hot is..... het team.
Zo zie ik het ook graagquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxgod
Je kan wel zien dat wij echte teamspelers zijn.
Teveel ego's in het teamquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl team GGMM alleen maar verdeeldheid kende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is wel super spannend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Volgens mij is het wel een vloek van de NOS dat de wedstrijd die ze niet uitzenden altijd leuker is
Past goed bij Ajax.quote:
quote:
Ditquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Wedstrijden met Chelsea is vragen om een kutwedstrijd.. kan me geen leuke wedstrijd van die zwaar vervelende ploeg herinneren
9 van de 10 keer kun je dat vooraf al aan zien komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Volgens mij is het wel een vloek van de NOS dat de wedstrijd die ze niet uitzenden altijd leuker is
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Die overgangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eerste helft was het leuk, maar tweede helft is Chelsea vooral kut.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Alle offtopic reacties aangegeven. Jullie doen het magistrale spel van Chelsea teniet met deze nonsens.
Chelsea wil Alba hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Alle offtopic reacties aangegeven. Jullie doen het magistrale spel van Chelsea teniet met deze nonsens.
Hetzelfde geldt voor Galatasaray, dit maakt het dubbel kut. Wat een droefenisquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Wedstrijden met Chelsea is vragen om een kutwedstrijd.. kan me geen leuke wedstrijd van die zwaar vervelende ploeg herinneren
Zijn ze er weer ingetuind.quote:
Naast de verzorgster een 2de leuke dame?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chelsea wil Alba hebben.
Echt hèquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hazard zette net nog torres vrij voor de keep commentator
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik las Faal en toen dacht ik aan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |