Gaat die een pump krijgen of wat?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, een coin met een donkere betekenis
Nee die komt op Mintpalquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gaat die een pump krijgen of wat?
NIggercoin.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee die komt op Mintpal
Welke coin 't is: geen idee
Banquote:
Paniekzaaierquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:33 schreef roislecxe het volgende:
Ja het is voorbij met btc-e. Op wisdom zijn ze ook al anders gekleurd dan stamp en huobi.
Weer exchange naar de maan.
Uit de doodquote:
Leukquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:47 schreef Toto69 het volgende:
Morgen naar m'n oude middelbare school
Selectiedag voor Lyceo Examentrainer. Ik wil proberen examentrainer Engels te worden de komende weekjes/maandjes (leuk zakcentje bijverdienen) omdat ik lesgeven altijd leuk heb gevonden en geweldig Engels kanquote:
Interessant, een steady PoS rente zou best eens een goed idee kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:46 schreef roislecxe het volgende:
Darkcoin:
total number of coins.
Not limited. Initial PoW supply not more than 100 000 000
Wat is er interessant aanquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Interessant, een steady PoS rente zou best eens een goed idee kunnen zijn.
Leuk dusquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Selectiedag voor Lyceo Examentrainer. Ik wil proberen examentrainer Engels te worden de komende weekjes/maandjes (leuk zakcentje bijverdienen) omdat ik lesgeven altijd leuk heb gevonden en geweldig Engels kan
Thnxquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Leuk dus
We zullen hier voor je duimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |