Het is meer drama met verschillende buitenaardse rassen dan echt sci-fi inderdaad, maar ik vond het toch boeiend genoeg om te blijven kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pure bagger. Cliché op cliché op cliché en geen enkel element wat het echt sci-fi maakt.
Doet me aan de setting van Continuüm denken...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:36 schreef Mirel het volgende:
Defiance is best prima ja
Nieuwe op HBO op komst: http://io9.com/darren-aro(...)-oryx-and-1586280331
[..]
[ afbeelding ]
En dystopie, Fallout/Rage/Defiance enzoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:41 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Doet me aan de setting van Continuüm denken...
Dat deel dat de bedrijven de macht overgenomen hebben bedoel ik, dat lijkt direct van Continuum overgenomen te zijn (of andersom, of beide van weer 'n andere serie, die discussie ga ik niet aan).quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
En dystopie, Fallout/Rage/Defiance enzo
Nee dusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef Forbry het volgende:
Voorlopig even druk met allerlei andere series die ik al volgde, maar de volgende SF-serie gaat waarschijnlijk Firefly worden(toch maar één seizoen
en ik had Serenity al gezien).
Het heet Fringe.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:11 schreef Mirel het volgende:
Laat maar weten of The Fringe goed wordt. Ben zelf ook wel benieuwd.
Dominated by corporations klinkt als Continuumquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:36 schreef Mirel het volgende:
Defiance is best prima ja
Nieuwe op HBO op komst: http://io9.com/darren-aro(...)-oryx-and-1586280331
[..]
[ afbeelding ]
Ik was met beide begonnen om een keuze te maken en -zo op het eerste gezicht- beviel Dr. Who beter, dus het kan nog wel eens héél lang duren voordat ik verder ga met Fringe. Maar zodra ik er iets meer over kan zeggen, zal ik het doenquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:11 schreef Mirel het volgende:
Laat maar weten of The Fringe goed wordt. Ben zelf ook wel benieuwd.
Tja, wat is "cheesy"... Zoals ik al schreef, het doet me erg aan "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" denken. Heb je dat gezien en zo ja, vond je dat ook niks?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:26 schreef Mirel het volgende:
He ik zie een quote van me dat ik Defiance aanprijs. Nu niet meer :d
En pff, Dr Who, dat komt zo cheesy over voor mij
Tsja, die namenquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:21 schreef Mirel het volgende:
Ik heb onlangs alle Hitchhiker's Guide boeken gelezenHardstikke tof. Ik vind de namen wel een beetje zo pietlullig Brits, zoals Zaphod Beeblebrox of Eccentrica Gallumbits. Deden ze eigenlijk ook in Amerikaanse sci-fi in de 50s en 60s. Dat corny-achtige zie ik dan terug in die daleks met hun stemmetjes en ik zag ook een keer een of ander katpersonage ofzo.
Je hebt dus de oude serie (1963-1989) en de nieuwe (2005-heden). Ik ben zelf met de nieuwe serie begonnen. Vooral ook omdat -alleen- die bijna in zijn geheel op Netflix staat... Ik ben gewoon bij het begin begonnen (allereerste aflevering van het allereerste seizoen)... Idd naar het jaartal kijken dus, het is niet dat ze de beide series qua seizoenen doorgetrokken hebben o.i.d...quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:33 schreef Mirel het volgende:
K welk seizoen moet ik beginnen? Of staat er een jaartal bij de moderne Dr Who?
Overigens zijn alle series on hold totdat ik klaar ben met The Wire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |