SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* 29 maart Rotterdam-Maastricht 170km en 30 maart Ivo's 200km.
MarcoD
Kanoboy
Kaasplank
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Jij zeker niet, verkoper alleen als hij het veel vaker doet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:51 schreef muzas het volgende:
Als ik nou via marktplaats bij een particulier een fiets, auto, of wat dan ook koop van 3000+ euries.. Krijg ik, of de verkoper dan nog last van de blauwe enveloppenbrigade?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Vanaf 1 Juli kunnen jullie wat vaker naar Limburg komen en blijven logeren.
We hebben vandaag te horen gekregen dat ons bod is geaccepteerd bij het huis wat we graag wilde hebben.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:51 schreef Gripper het volgende:
Leuk bizkit! Alleen... Nu krijgen we nog meer posts waarin je meldt dat je alleen bij jou zoveel hoogtemeters kan maken
Je gaat B&B beginnen ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
We hebben vandaag te horen gekregen dat ons bod is geaccepteerd bij het huis wat we graag wilde hebben.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nee, het huis is volledig onderkelderd (80m2, verwarmd), dus slaapplaats genoeg en tevens genoeg plaats om fietsen te parkeren.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Die Look is kei vet man! Moet je maar eens in het echt bekijken wat daar voor een slimmigheden en design in zitten. Daar kan echt geen enkele Duitse budget bak tegenop hoor. Maar trappen moet je nog steeds zelf.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
Allebei nogal schreeuwerig, bij de onderste vind ik het balhoofd te lomp
Ik vind 'm wel mooi hoor, daar niet van, alleen dat balhoofd niet zo heel erg. Sowieso mooier dan de fiets waar ik nu op rij maar dat is al snelquote:Op donderdag 27 februari 2014 03:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Die Look is kei vet man! Moet je maar eens in het echt bekijken wat daar voor een slimmigheden en design in zitten. Daar kan echt geen enkele Duitse budget bak tegenop hoor. Maar trappen moet je nog steeds zelf.
Fysio?quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:43 schreef Patroon het volgende:
Vocht in knie is altijd reactie op ontsteking of irritatie. Zeker naar laten kijken voordat je wel last krijgt.
Wel grappig, mijn broer fietste zo'n 2x per week en riep altijd "ik heb nooit blessures, ben niet blessure gevoelig". Toen ging hij 4-5x per week fietsen en raad eens, constant verschillende kwaaltjes
Ik neem aan dat dit een spectaculair stuk in de Achterhoek Post gaat opleveren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:14 schreef Oksel het volgende:
Gvd, wat heb ik net nou weer. Gaat 't alarm van m'n auto af. Ik denk gvd, what the fuck, en spring uit bed (uitslapen doordeweeks = altijd goed). Ren naar beneden. Staat er een of andere halfgare met de laadkabel van m'n auto in z'n handen. Met een of ander wazig Duits accent is 'ie aan 't uitleggen dat hij brand heeft voorkomen omdat er absoluut niet 2 lusjes in mogen zitten! Is 't gvd de postbode van de lokale krantWat een idioot. Kabel is duimdik, gaat max 3600 Watt doorheen en ligt op een koude tegelvloer én is afgezekerd met een eigen aardlek.
Je maakt het allemaal maar mee hoor! Zo'n rustige buurt en dan toch zo'n spanning!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:14 schreef Oksel het volgende:
Gvd, wat heb ik net nou weer. Gaat 't alarm van m'n auto af. Ik denk gvd, what the fuck, en spring uit bed (uitslapen doordeweeks = altijd goed). Ren naar beneden. Staat er een of andere halfgare met de laadkabel van m'n auto in z'n handen. Met een of ander wazig Duits accent is 'ie aan 't uitleggen dat hij brand heeft voorkomen omdat er absoluut niet 2 lusjes in mogen zitten! Is 't gvd de postbode van de lokale krantWat een idioot. Kabel is duimdik, gaat max 3600 Watt doorheen en ligt op een koude tegelvloer én is afgezekerd met een eigen aardlek.
Die was toch alleen voor nagels enzo? Zal wel ff bellen straks. Thanks.quote:
Sowieso beter gelijk een sportarts inschakelen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die was toch alleen voor nagels enzo? Zal wel ff bellen straks. Thanks.
Vriend van me is fysio. Die stuur ik zo wel ff een berichtjequote:Op donderdag 27 februari 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso beter gelijk een sportarts inschakelen.
Het gebeurde in Twente.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een spectaculair stuk in de Achterhoek Post gaat opleveren.
Kijk maar uit met die knie. Kan overbelasting zijn of een ontstoken slijmbeurs ten gevolge van overbelasting. Een van mijn jonges had dat bijna chronisch, vorig jaar na jaren aanmodderen en cortisoneninjecties geopereerd en nu gaat het weer goed.quote:
Geen licentie en geen transponder, maar bovenal absoluut geen zin in het rijden van wedstrijden op dit momentquote:
Mijn ervaring is dat een sportarts beter bekend is met de specifieke klachten en ook goed kan kijken naar wat je nog wel kan doen i.p.v. niet meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:03 schreef Patroon het volgende:
Sportarts is nergens voor nodig. Zonder doorverwijzing kan je tegenwoordig al naar ds fysio. Liefst ook een fysio die ook manueel therapeuts is. Knieklachten komen vaak ergens anders vandaan, een manueel kan de oorzaak goed lokaliseren en aanpakken.
oh ik ben gewoon een slappe zak die zich niet altijd tot het uiterste kan pushen. Heb veel meer zin in 'gewoon' lekker trainen de komende tijdquote:
Ik zou gewoon gelijk voor de veearts gaan, die hebben altijd wel een afschotmasker bij zich, voor als het hopeloos is. Verder vind iik beide fietsen lelijk, maar dan is de Look de betere qua looks.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vriend van me is fysio. Die stuur ik zo wel ff een berichtje
Zondag maar geen rondje markermeer dusquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kijk maar uit met die knie. Kan overbelasting zijn of een ontstoken slijmbeurs ten gevolge van overbelasting. Een van mijn jonges had dat bijna chronisch, vorig jaar na jaren aanmodderen en cortisoneninjecties geopereerd en nu gaat het weer goed.
Nee, eerst moet dat vocht eruit, je kan vast aan de gang met Voltaren of Tantum. Verder rusten en naar de dokter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zondag maar geen rondje markermeer dus
Die hebben we toch op de beurs gezien? Voor een niet-retro fiets, was die inderdaad erg mooi!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:48 schreef Gripper het volgende:
De meeste Belgen en Fransen zijn inderdaad niet zo fantastisch... Zannata is nog wel mooi,
Had Patroontje vorig jaar ook zei het in een iets andere vorm. Het kan een tijdje duren maar als je het goed laat herstellen kom je er wel op.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:23 schreef Gripper het volgende:
Wat verwachtte je dan kano als je ineens vanuit het niets 1250 km in de maand wil rijden zo vroeg in het jaar? Dat lichaam gaat dan protesteren natuurlijk...
Of er echt vocht in zit weet ik niet. Het voelt wat dikker maar meer niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, eerst moet dat vocht eruit, je kan vast aan de gang met Voltaren of Tantum. Verder rusten en naar de dokter.
Nouja, vanuit niets... Sinds october zit ik alweer flink te fietsen. Dit weekend schrap ik maar evenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:23 schreef Gripper het volgende:
Wat verwachtte je dan kano als je ineens vanuit het niets 1250 km in de maand wil rijden zo vroeg in het jaar? Dat lichaam gaat dan protesteren natuurlijk...
Hoe kom je er dan aan als fietser?quote:Hoe ontstaat een ontstoken slijmbeurs in de knie?
Slijmbeursontsteking ontstaat vaak bij mensen die veel op hun knieën zitten, bijvoorbeeld bij tapijtleggers en stratenmakers. De voortdurende druk op de knie kan irritatie en ontstekingsverschijnselen geven.
Soms veroorzaakt een eenmalige irritatie of een harde val op de knie een slijmbeursontsteking. We zien slijmbeursontsteking daarom ook wel bij sporten (zoals judo) waarbij men gemakkelijk op de knieën kan vallen.
Dat zijn dus blijkbaar mijn hersensquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:30 schreef poiuytr het volgende:
Je bent zo goed als de zwakste schakel in je lichaam
Tis nog niet gezegd dat het een slijmbeursontsteking is. Mischien valt het ook wel mee. Doe idd ff rustig an en ga naar je dok.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan aan als fietser?
Zo voelt het welquote:
Lekker met een choufe voor de buis dus zaterdagquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of er echt vocht in zit weet ik niet. Het voelt wat dikker maar meer niet.
[..]
Nouja, vanuit niets... Sinds october zit ik alweer flink te fietsen. Dit weekend schrap ik maar evenWilde vanmiddag ook nog ff om zodat ik de 1250 haal vandaag maar dat lijkt me ook niet zo handig
MWah, verjaardag met pils.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker met een choufe voor de buis dus zaterdag
Dat zal ik wel even gaan doen jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ik zou in elk geval 's avonds je knie koelen, of het nu 'gewoon' overbelasting is of een slijmbeurs, koelen met beleid kan nooit kwaad.
En zondag KBKquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:45 schreef kaasplankje het volgende:
Zaterdag is Het Volk op de buis.
Bierproeverij op zondagquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overdag:?
Nou ja, zondag dan lekker voor de buis met een la choufe
Omloop Het Nieuwsblad bedoel je?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:45 schreef kaasplankje het volgende:
Zaterdag is Het Volk op de buis.
Te nieuwerwets.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omloop Het Nieuwsblad bedoel je?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
Omloop Het Nieuwsblad bedoel je?
Ik versta daar echt geen reet van, had 'm al gezien.quote:
Yep, was bij mij meer overbelasting waardoor de pezen gingen protesteren. Nooit vocht in de knie gehad. Is wel slecht tekenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Had Patroontje vorig jaar ook zei het in een iets andere vorm. Het kan een tijdje duren maar als je het goed laat herstellen kom je er wel op.
Heel extreem heb ik nou ook weer niet gedaan. Maja, ff rust en hopelijk is het weer snel weg en kan ik weer vrolijk rondtrappelenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep, was bij mij meer overbelasting waardoor de pezen gingen protesteren. Nooit vocht in de knie gehad. Is wel slecht teken
Wat grip zegt is natuurlijk waar. Je moet de omvang per week rustig opbouwen, maar ook de omvang per rit. Vanuit rust periode steeds 0,5 of 1u per rit erbij en 1u per week erbij, dan krijg je ook steeds omvangrijkere maanden.
Kaas fietst al een eeuw heel constant. Bij hem komt zo'n opbouw wat minder nauwkeurig, dan als je nog maar 2 jaar serieus op de fiets zit, of in de winter een maand stil zit.
Zat daar vanmorgen ook al aan te denken. Weet jij een goed adres voor een bikefit?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:00 schreef keesfietst het volgende:
Zou wel goed achterhalen waar het probleem vandaankomt. Als het je afstelling/houding is ben je over een maandje weer terug bij af namelijk.
Kan ook bij een sportarts, of hij kan je ermee helpenquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zat daar vanmorgen ook al aan te denken. Weet jij een goed adres voor een bikefit?
Heb ik weerquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:10 schreef keesfietst het volgende:
Ik heb het in Haarlem laten doen een paar jaar terug bij je favoriete winkel. Gast die mij heeft opgemeten werkt nu bij Kittel en consorten dus was geen koekebakker.
Kost wel wat maar ik heb sindsdien niks meer aan m'n afstelling hoeven doen. Dus voor mij was het het waard.
Leuke uitspraak gezien je gezinssituatie...quote:
DM je gegevens dat gebruik ik m'n twitter om ze aan de digitale schandpaal te spijkeren. Ik heb 7 followers dus exposure is gegarandeerd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:50 schreef muzas het volgende:
Dat sanden toch maar es gemaild met de vraag of ze de brievenbus nog weten te vinden![]()
Wat een knakenbedrijf zeg.
Omdat ik inmiddels een persoonlijk mailadres van iemand heb daar (ipv zo'n info@ gebeuren) dus die reageert meestal wel direct. Bellen heb ik 1 keer gedaan en weet niet wát ik aan de lijn kreeg maar schat zo in dat mijn linker sok een hoger IQ heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:53 schreef poiuytr het volgende:
Waarom niet bellen? Dan moeten ze gelijk reageren en gaat het vaak veel sneller dan mailcontact is mijn ervaring.
Tering wat een gare websitequote:Op donderdag 27 februari 2014 11:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Omdat ik inmiddels een persoonlijk mailadres van iemand heb daar (ipv zo'n info@ gebeuren) dus die reageert meestal wel direct. Bellen heb ik 1 keer gedaan en weet niet wát ik aan de lijn kreeg maar schat zo in dat mijn linker sok een hoger IQ heeft.
Graag gedaantwitter:KawaiKoalabeer twitterde op donderdag 27-02-2014 om 11:59:04Ik hoor van mijn goede vriend Muzas (bekend van fok) dat hij al maanden wacht op een fietsbroek :S #datditkaninnederland #sandensports reageer retweet
Italië, uhhu...quote:De bibshort is opnieuw besteld voor u in Italië. De levering stond gepland voor eind februari, maar is nu helaas verzet naar begin maart. Ik hoop het product binnen 1-2 weken dus te kunnen versturen.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Dit is zo'n hollowtech II crank, daarbij kun je gewoon de linkercrank loshalen en dan rustig de rechtercrank eruit tikken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
Wat heb je eigenlijk nodig om je crank eruit te halen? Wat inbusjes en een cranktrekker?
Castelli toch? België! Welk type was het ook alweer? Kan zo ff zoeken of ie daar wel of niet op voorraad isquote:
Gewoon eerlijk zijn? Joh, ik heb er deze keer geen zin in. Ik wil aan de paddestraat en haaghoek denken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:20 schreef Tommeke het volgende:
Het hele openingsweekend gaat ook aan m'n neus voorbij
Zondag koopzondag. Nou is KBK toch maar een halve sprinterskoers, maar zaterdag heb ik de ongeveer tweemaandelijkse bijeenkomst van m'n schoonfamilie. Opa en oma zijn 55 jaar getrouwd en dat moet weer uitgebreid gevierd worden.
Niet alleen gezellig bijelkaar zitten, maar er moeten zoals altijd weer speeches, liederen, filmpjes en andere 'leuke' stukjes in elkaar gedraaid worden terwijl ik op dat moment alleen maar aan de Paddestraat en de Haaghoek kan denken
Ja dat begreep ik eerder van je, wolvenberg is de importeur van castelli voor deze omstreken toch? Vandaar de "uhhu"... Opzoeken is tof van je, maar lijkt me het proces niet versnellenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Castelli toch? België! Welk type was het ook alweer? Kan zo ff zoeken of ie daar wel of niet op voorraad is
Wel een beetje nat heb ik het idee. Maar qua temperatuur niks te klagen nee....quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef keesfietst het volgende:
Het is inderdaad weer eens Hollands kutweer, was na een half uur helemaal doorweekt. Maar we moeten niet teveel klagen, we hebben tot nu toe een tamme winter.
Ben jij ook zo'n hardfietser? Ik moet nog zien of ik wel meekom met al jullie km vreters. Zit net op 600km.quote:
Ik ga niet zo hard hoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef No-P het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n hardfietser? Ik moet nog zien of ik wel meekom met al jullie km vreters. Zit net op 600km.
kapotquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:42 schreef gerwinner het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze te ver versleten? Het is de crankas. Je voelt wel dat hij een beetje is ingesleten, maar ziet het niet echt.
Kan ik niet maken, doe wel een oortje met rechtstreekse verbinding met José de Cauwer inquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn? Joh, ik heb er deze keer geen zin in. Ik wil aan de paddestraat en haaghoek denken.
Het zou best wel kunnen, alleen dacht ik dat wij deze week de eerste bult kleding van hun binnen zouden krijgen...quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik eerder van je, wolvenberg is de importeur van castelli voor deze omstreken toch? Vandaar de "uhhu"... Opzoeken is tof van je, maar lijkt me het proces niet versnellen
Ik heb pas 450 km gereden dit jaar. Maar normaal in het heuvelachtig gebied hier fiets ik rond de 27 gemiddeld.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:20 schreef No-P het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n hardfietser? Ik moet nog zien of ik wel meekom met al jullie km vreters. Zit net op 600km.
Dit zeggen, maar niet meer km's hebben gemaakt dan een kreupele toerderquote:
Zou dat dan ook kunnen gaan kraken? Nieuwe crankset bestellen dus en ik had net nieuwe kettingbladen erop.quote:
Die kettingbladen kan je bewaren natuurlijk. Je moet je bracketlagers vervangen bij hollowtech 2 voordat het je as gaat aanvreten. Hoogstwaarschijnlijk is er te lang mee doorgereden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:55 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Zou dat dan ook kunnen gaan kraken? Nieuwe crankset bestellen dus en ik had net nieuwe kettingbladen erop.
Het aanhaalmoment staat in de boekskes. Daar moet je je aan houden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
Zit ff wat filmpjes over bottem brackets te kijken. Klopt het dat je zo veel mogelijk kracht erop moet zetten om hem aan te draaien?
Daar heeft hij een losse tool en een baco. Daarmee kan je toch nooit een moment aanhalen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het aanhaalmoment staat in de boekskes. Daar moet je je aan houden.
http://www.mantel-bikeparts.nl/campagnolo-centaur-quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga a.s. zaterdag maar effies bij Ahoy koersen. Die starten om 12uur al dan ben ik mooi op tijd klaar voor koers te kijken met een lekkere bier derbij.
ja kano die.
Ja klopt, ik heb de fiets gekocht met ruimte op de bb, hopend dat de as nog niet gaar was. Heb toen alleen de lagers vervangen en wilde even kijken hoe het met de as ging.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die kettingbladen kan je bewaren natuurlijk. Je moet je bracketlagers vervangen bij hollowtech 2 voordat het je as gaat aanvreten. Hoogstwaarschijnlijk is er te lang mee doorgereden.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ja joh die veloce as kan je ook nemen, of een mirage. Allemaal eender, je hebt alleen een andere sleutel nodig voor de montage.
http://www.mantel-bikepar(...)mer-isis-en-octalinkquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
Dan breng je ´m toch ff naar een goei FM? Je moet toch rusten.
http://www.bike-discount.(...)cket-tool-t4420.htmlquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.mantel-bikepar(...)mer-isis-en-octalink
Gevonden. Die toch?
Ik wil 't juist zelf doen. Vind het leuk om te weten hoe alles werkt. En naar de FM kost geld.
Al is al met al met dat gereedschap het zelf doen duurder
Op het filmpje wat ik zag deed diegene het zonder zoiets.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
http://www.bike-discount.(...)cket-tool-t4420.html
Deze werken ook wel prettig, je draait ze op de as dan kunnen ze er niet afschieten alst erg vast zit. Met die jij aangeeft moet je eiks ff een stuk draadeind erdoor steken met moeren en ringen erop. Anders knalt je sleutel eraf als je kracht zet.
Dit is niet leuk hè, grote vriend......ik zit hier te huilen voor de buisquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd weer
Zo heb ik 't van papa geleerd. Bij de FM gebruikte ik vaak die tacx doppen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op het filmpje wat ik zag deed diegene het zonder zoiets.
Heb je toevallig enig idee welk maatje er doorheen past? Tis een vrij klein gaatje? M6?
Dat is ook zo. Heb net het filmpje andersom gekekenquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo heb ik 't van papa geleerd. Bij de FM gebruikte ik vaak die tacx doppen.
Maar, het filmke gaat alleen over de montage, en dat is meestal niet het moeilijke deel; dat is proberen je half vastgerotte oude bracket eruit krijgen.
Als het niet past boor je toch gewoon een extra gaatje?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Heb net het filmpje andersom gekeken
Maar je weet niet hoe groot het gat in de trapas is?
Ja, dat. en gewoon dat je iets opbouwt wat helemaal volgens je eigen smaak is zoals de gios die jij hebt, de simplon van Gripper, de fiets van MarcoD en de Canyon van Patroon.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
Gewoon een beetje aanrommelen toch?
Goeie. Zal wel ff een 17 mm boor van mijn werk meenemen zodat ik een M16 draadeind kan gebruiken. Dan schiet die sleutel zeker weten niet weg!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:03 schreef No-P het volgende:
[..]
Als het niet past boor je toch gewoon een extra gaatje?
ook mijn no name frame is helemaal zelf opgebouwt!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, dat. en gewoon dat je iets opbouwt wat helemaal volgens je eigen smaak is zoals de gios die jij hebt, de simplon van Gripper, de fiets van MarcoD en de Canyon van Patroon.
Wil volgend jaar eens stiekem gaan zoeken naar een mooi frame. Centaurgroep erop (heb ik nu ook en is goed genoeg, liefst 10 speed zodat 't compatibel blijft met mijn andere fiets) en bullets voor windstille dagen en zonda's voor slecht weer. Dan heb ik weinig meer te klagen
Duur man, die raw frames kon je voor 500.- nieuw nog wel vinden. Als je een beetje de tijd neemt vind je wel iets. Belangrijk is dat de geometrie goed is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
Deze vind ik wel mooi. Verder kan ik maar weinig vinden zo snel. al ben ik geen fan van Beone. Zou graag een exclusiever iets hebben zoals die Gios of Simplon.
Maja, eerst staan er nog andere dingen op het programma. Zoals 2 keer verhuizen, lange vakantie en daarna weer woonruimte zoekenLuxeproblemen.
Ja Gripper bouwde ook helemaal zelf zijn Simplon op. Die heb ik niet geholpen. Patroon ook niet, al heb ik die wel met wat online advies bijgestaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef the_critic het volgende:
[..]
ook mijn no name frame is helemaal zelf opgebouwt!
Oh, ik weet het niet van iedereen hierquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef the_critic het volgende:
[..]
ook mijn no name frame is helemaal zelf opgebouwt!
Ja, en van geomterie weet ik dus helemaal niets. Ik heb mijn fiets nu en daar zit ik prima zat op. Met lange ritten krijg ik wel last van mijn schouders, maar dat had ik vorig jaar niet dus ik denk dat dat of komt doordat ik minder gespierde schouders/armen heb van het minder peddelen of van het vele fietsen van de laatste tijd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duur man, die raw frames kon je voor 500.- nieuw nog wel vinden. Als je een beetje de tijd neemt vind je wel iets. Belangrijk is dat de geometrie goed is.
Met een beetje advies van hier, wat youtubefilmpjes en voorzichtig proberen moet het wel lukken toch? Het is ook weer niet alsof je een raket in elkaar zet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja Gripper bouwde ook helemaal zelf zijn Simplon op. Die heb ik niet geholpen. Patroon ook niet, al heb ik die wel met wat online advies bijgestaan.
Ah, dat is ook wel handig om te weten! Duurt het wel langer om te wisselen tussen wielen maar dat maakt de optie om voor 11 speed te gaan wel wat toegankelijker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:37 schreef kaasplankje het volgende:
Vraag maar aan de jonges hier over geometrie, Patroon weet er ook veel van. Je kan ook switchen naar 11 speed, bij Campy gaat dat toch op dezelfde body. Je moet dan alleen cassette wisselen.
Die frames kon je volgens mij kopen op een veiling, weet niet of ze allemaal al weg zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Duur man, die raw frames kon je voor 500.- nieuw nog wel vinden. Als je een beetje de tijd neemt vind je wel iets. Belangrijk is dat de geometrie goed is.
Zo moeilijk is dat ook allemaal niet. ff een youtubefilmpje kijken en je bent al een hoop wijzer!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:24 schreef muzas het volgende:
Ik kan mn remmen niet eens afstellenLaat staan een fiets in elkaar lego'en....
Maar idd, de charme is enorm. Je kan alle onderdelen naar wens afstemmen.
Ik vind die strepen groen/wite/rode strepen niet zo mooi eigenlijk.Verder smoelt ie wel mooi ja!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:03 schreef MarcoD het volgende:
Fiets bouwen is super simpel, setje inbussleutel- en torxsleutels eventueel icm momentsleutel, goede (kabel)kniptang, schroevendraaiers, sleutel voor je bottombracket, schaar, rolletje isolatietape en even eventueel een standaard lenen.
Piece of cake
Vind deze fiets wel mooi:
[ afbeelding ]
Hey leuk, is dat zo'n chinees okkieframe?quote:
Ik zat vanavond op 270 op 5 slagen onder omslagpunt. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar dat is.quote:
Het beste is natuurlijk een PowerTap of SRM ofzo maar het geeft wel een aardige indicatie natuurlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:52 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zat vanavond op 270 op 5 slagen onder omslagpunt. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar dat is.
Behalve Bronzini worden ze bij Wiggle Honda toch allemaal een beetje op de looks geselecteerd.quote:
leuke Nonamequote:Op donderdag 27 februari 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
Deze vind ik wel mooi. Verder kan ik maar weinig vinden zo snel. al ben ik geen fan van Beone. Zou graag een exclusiever iets hebben zoals die Gios of Simplon.
Maja, eerst staan er nog andere dingen op het programma. Zoals 2 keer verhuizen, lange vakantie en daarna weer woonruimte zoekenLuxeproblemen.
Cervelo's vind ik wel mooi, maar het is het niet voor mij denk ik. Ik heb er niets mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 06:50 schreef dop het volgende:
[..]
leuke Noname
http://link.marktplaats.nl/m782715841
cervelo
http://link.marktplaats.nl/m783302377
Zal ik even wat op twitter zetten?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:03 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had trouwens een klacht achtergelaten op de facebook van die fietszaak. Verwijderen ze 'm
Nee. Maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal ik even wat op twitter zetten?
Nou zegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Maar bedankt voor het aanbod
Jij heb geen smaakquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind die strepen groen/wite/rode strepen niet zo mooi eigenlijk.Verder smoelt ie wel mooi ja!
Sorry manquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:30 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dit is niet leuk hè, grote vriend......ik zit hier te huilen voor de buis
Dank jequote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry manEn dan zondag ook nog een pak slag krijgen. Zware tijden in huize Yankee.
Ik zal er voor je zijn
Andere spieren jonguh vette corestability dit dat zus zo sportvasten erbij en je gaat als een reket.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind sleeën ook leuk hoor maar ik vraag me af of je daar nu harder van gaat fietsen.
Jij bent gewoon jaloers dat alleen Tommeke, Oksel en Yankee een individuele uitnodiging hebben gehad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:13 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind sleeën ook leuk hoor maar ik vraag me af of je daar nu harder van gaat fietsen.
He je hebt het hier wel over de top van het fok recreatieve wielrenners topic hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:21 schreef kaasplankje het volgende:
Krijgen ze daar zo weinig renners ant vertrek dat ze Toemeke Jankie en Oksel individueel uitnodigen?
HAHAHAHAHAHAHA
Dank voor de tip ik zal de ramen dichthouden tegen de stank.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen ben ik weer in Rotterdam Kaas
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dank voor de tip ik zal de ramen dichthouden voor de stank.
Neuj, die heb ik niet nodig joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ga je vrienden uit VBL er maar bij halen.
Het zal wel lastig worden om te luchten binnenkort trouwensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dank voor de tip ik zal de ramen dichthouden tegen de stank.
Wees er dan ook maar voor mij, want die stoel in vak C staat eigenlijk al veel te lang leeg. Maar eerlijk is eerlijk, tegen die neusjes heb ik nooit zo heel veel vertrouwen meer in sinds er achterin geen echte bikkels en schavers meer rondlopen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sorry manEn dan zondag ook nog een pak slag krijgen. Zware tijden in huize Yankee.
Ik zal er voor je zijn
Bij Ajax is het ook armoe troef. En dan die 4 (k)neusjes achterin tegen Pellequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wees er dan ook maar voor mij, want die stoel in vak C staat eigenlijk al veel te lang leeg. Maar eerlijk is eerlijk, tegen die neusjes heb ik nooit zo heel veel vertrouwen meer in sinds er achterin geen echte bikkels en schavers meer rondlopen.
Ik wijs vriendelijk doch beleefd af.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:21 schreef kaasplankje het volgende:
Krijgen ze daar zo weinig renners ant vertrek dat ze Toemeke Jankie en Oksel individueel uitnodigen?
HAHAHAHAHAHAHA
160quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/challenges/gran-fondo-03
Bianchigroen
Oh, dat zag ik nu pasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
160![]()
Voor deze kleur doe ik het niet.
Tsja. Gelukkig ga ik de 200 doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan zal jul/aug wel op 300 komen ofzo
Ik vind deze juist heel makkelijk. 1 dag per maand de hele dag op de fiets zitten lukt me nog wel. Die opdrachten dat je over een bepaalde periode x aantal uur of x aantal kilometers moet rijden heb ik gewoon geen tijd voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Gelukkig ga ik de 200 doen.
Opzich niet erg. Meestal zijn die challenges (heel) makkelijk te halen. Een wat pittigere maakt het juist leuk.
Tijd maken. Op de fiets naar je werk luiwammes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind deze juist heel makkelijk. 1 dag per maand de hele dag op de fiets zitten lukt me nog wel. Die opdrachten dat je over een bepaalde periode x aantal uur of x aantal kilometers moet rijden heb ik gewoon geen tijd voor.
Zondag ff 2 challenges tegelijk halen dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
160![]()
Voor deze kleur doe ik het niet.
Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:28 schreef ddx het volgende:
[..]
Zondag ff 2 challenges tegelijk halen dus
110 km is echt niet te doen iedere dag hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tijd maken. Op de fiets naar je werk luiwammes.
Is dat het sportvasten effect?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:03 schreef muzas het volgende:
HAHAHA Ik heb maar 33km gefietstEn nog ruim anderhalf uur over gedaan ook.
En ben nu echt kaolokapot
Heyquote:
Alvast 1 kudo van mij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:03 schreef muzas het volgende:
HAHAHA Ik heb maar 33km gefietstEn nog ruim anderhalf uur over gedaan ook.
En ben nu echt kaolokapot
Mooi.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef keesfietst het volgende:
Als kaas je kudo's geeft betekent het dat je goed bezig bent fox.
55 wel? Dag 1, fiets in de auto, met de auto naar kantoor. Op de fiets terug. Volgende dag met de fiets heen en met de auto terug.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
110 km is echt niet te doen iedere dag hoor![]()
Bovendien kan ik niet op de dagen dat ik moet voetballen want anders lever ik een wanprestatie.
Ja, dat ga ik ook wel doen. Heb alleen nog net wat meer licht nodig, vooral voor de terugweg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
55 wel? Dag 1, fiets in de auto, met de auto naar kantoor. Op de fiets terug. Volgende dag met de fiets heen en met de auto terug.
Lampjes?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook wel doen. Heb alleen nog net wat meer licht nodig, vooral voor de terugweg.
Maar zelfs als ik dat doe op iedere dag dat ik niet moet trainen red je zo'n challenge niet natuurlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:18 schreef muzas het volgende:
Knut is een kakkerlak, die heb wat tegen lampjes... Meer tegen neuzen, maar ook tegen lampjes.
Waarom niet? Meer licht is niet altijd beter hoor. Ik gebruik mijn bouwlamp alleen tijdens het MTB enquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Overigens heb ik al een keer gefietst in het donker en ik ga dat vaker doen![]()
Maar m'n lamp is niet sterk genoeg voor een stuk 40km in het donker door de polder.
Voordeel: Je ziet meer vlak voor je.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:22 schreef FastFox91 het volgende:
Vorige week fietste ik s'avonds mee met een groepje waarin drie renners van die sterke lampen uit China hebben gekocht. Helderheid van het licht is ongeveer als die van een brommer.
Mwah, soms wel? Je kan ook geen bochten meer inkijken. En als er plotseling iets over de weg schiet schrik je je rot.quote:
Ik heb van die aanhanglampjes van de hema. Das echt te weinig hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom niet? Meer licht is niet altijd beter hoor. Ik gebruik mijn bouwlamp alleen tijdens het MTB en
Met zo'n elastiekje?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb van die aanhanglampjes van de hema. Das echt te weinig hoor.
Ja die.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met zo'n elastiekje?
Ik heb gewoon met 3 van die ledjes. zien doe je er niet mee. Je ogen wennen aan het duister.
Daarmee wordt je geeneens gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja die.
Misschien toch eens proberen dan.
Ik heb wel de extra sterke variant gekocht hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daarmee wordt je geeneens gezienKoop die met 3 ledjes bij de action ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef muzas het volgende:
Ik zou er mee achter de ramen gaan zitten... Kristus te paard, hadden ze geen witte?Met kerstmis kan je ze ook nog in de boom hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:09 schreef muzas het volgende:
Ik zou er mee achter de ramen gaan zitten... Kristus te paard, hadden ze geen witte?Wit-rood, Rood-zwart, en appeltjesgroen hebben ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus andere kleuren bestaan wel, maar had EP niet meer. (Die fietsenwinkel in Zeist, paar pagina's hierboven, die in zwaar weer zit.)
Ik wilde m toch ff sterkte wensen, en heb meteen maar een beetje geholpen met de spullen die hij kwijt wil. Had eigenlijk niks nodig, maar ja... Ze keken me zo aan, en het was het laatste paar, en ik had toch net salaris gekregen
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Verder nog mooie aanbiedingen qua kleding?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wit-rood, Rood-zwart, en appeltjesgroen hebben ze.
[ afbeelding ]
Dus andere kleuren bestaan wel, maar had EP niet meer. (Die fietsenwinkel in Zeist, paar pagina's hierboven, die in zwaar weer zit.)
Ik wilde m toch ff sterkte wensen, en heb meteen maar een beetje geholpen met de spullen die hij kwijt wil. Had eigenlijk niks nodig, maar ja... Ze keken me zo aan, en het was het laatste paar, en ik had toch net salaris gekregen
Trek je dan je zomer- of wintersokken aan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:58 schreef Gripper het volgende:
Ik heb nog wat leuks, mooie nieuwe patta's voor het naderende voorjaar! Je moet ze in de oven doen op 60 graden en dan vormen ze zich om je voet. Dus zometeen lekker met warme voeten achter de laptop![]()
[ afbeelding ]
Alleen maar verwarmen? Dat valt nog mee. Er zijn schaatsschoenen die je verwarmt en dan vacuum trektquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:58 schreef Gripper het volgende:
Ik heb nog wat leuks, mooie nieuwe patta's voor het naderende voorjaar! Je moet ze in de oven doen op 60 graden en dan vormen ze zich om je voet. Dus zometeen lekker met warme voeten achter de laptop![]()
[ afbeelding ]
Wat castelli spul, regenjasjes en handschoenen en sokken, veel keuze in schoenen (chain)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verder nog mooie aanbiedingen qua kleding?
Jammer dat ik niet in de buurt woon. Altijd interessant om even te kijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat castelli spul, regenjasjes en handschoenen en sokken, veel keuze in schoenen (chain)
Hij had nooit heel veel kleding hangen hoor, maar wat ie heeft daar wil ie nu wel graag vanaf.
fastfox: ik zit nu met dunne zomersokken en lekkere warme voeten achter de laptop. Maar als je bedoelt dat ze zich nu naar dunne sokken vormen: je kunt de schoenen vaker warm maken en weer moulden. Ze zijn echter zo dun en met zoveel luchtgaatjes, dat ik er niet mee in de winter ga rijden denk ik.
Zou me niks verbazen nu er geen vrouw meer in zn leven is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:07 schreef muzas het volgende:
Kano heeft de soigneerdrift te pakkenNog ff en je gaat je poten scheren.
Als ie dat niet doet en het is korte broeken weer, dan fiets ik hem de kant in op sloten, haarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:07 schreef muzas het volgende:
Kano heeft de soigneerdrift te pakkenNog ff en je gaat je poten scheren.
Mhaw, is mij denk ik wat te ver op dit momentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:59 schreef Patroon het volgende:
Yankee kom je zaterdag ff op de fiets langs in Sleen?
Baasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:58 schreef Gripper het volgende:
[ afbeelding ]
Zal misschien niet eens nodig zijn, na 10 meter loopt zn beenhaar al vast in de ketting en komt ie vloekend tot stilstandquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:32 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Als ie dat niet doet en het is korte broeken weer, dan fiets ik hem de kant in op sloten, haar.
Je hebt wel praatjes voor een iemand die een schamele 270 watt trapt op omslagquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:51 schreef Patroon het volgende:
Toemeke is blij dat hij zaterdags werkt. Kan hij zijn bedachte indekker op ander moment inzetten.
jaja. En dan eindig je er zeker zelf, net als de vorige keerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:32 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Als ie dat niet doet en het is korte broeken weer, dan fiets ik hem de kant in op sloten, haar.
Ja dat zou inderdaad nog mooier zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zal misschien niet eens nodig zijn, na 10 meter loopt zn beenhaar al vast in de ketting en komt ie vloekend tot stilstand
Als dat nodig is offer ik me daar voor op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
jaja. En dan eindig je er zeker zelf, net als de vorige keer
Ben helaas niet zo goed als jijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je hebt wel praatjes voor een iemand die een schamele 270 watt trapt op omslag
Gaaaaaaastquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:46 schreef Patroon het volgende:
Tommeke whatsappte al dat hij ook graag liever wat beter koerste dan vermogen trappen
Start je nou morgen ook in Sleen Oksel, of heb je je licentie voor de sier?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:07 schreef Oksel het volgende:
En grip, staat vast geil bij je tepelshirtje. Vind t zéér metro!
Rustig jongen tis nog niet eens maart.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Start je nou morgen ook in Sleen Oksel, of heb je je licentie voor de sier?
Dat laatste natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Start je nou morgen ook in Sleen Oksel, of heb je je licentie voor de sier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |