Bod staat genoteerd! Ik wacht alleen nog eventjes af.quote:
In Deurne (Bij Helmond/Eindhoven in de buurt).quote:
Als ik thuis ben zal ik je een dm sturenquote:
Een enorme loserquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef BlueLed het volgende:
Wat ben je dan, als je daar na aankoop achter komt?
Dan ben je goed voor de economiequote:Op donderdag 27 februari 2014 11:48 schreef BlueLed het volgende:
Wat ben je dan, als je daar na aankoop achter komt?
wtf?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:20 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wat is dit?? Je stuurt me een leeg doosje en een AH folder? Snel uitleg aub..
[ afbeelding ]
quote:Laatst dacht ik van, ik koop een nieuwe SSD voor mij laptop. Nu bleek dat er maar 1 in mijn laptop kan. Omdat ik geen zin heb om weer alles opnieuw te installeren doe ik deze dus weg.
Maar knap lullig om dan echt alleen het doosje te leveren.quote:Dat is hem
TS, uitleg?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:42 schreef Plamboom het volgende:
Hey,
Laatst dacht ik van, ik koop een nieuwe SSD voor mij laptop. Nu bleek dat er maar 1 in mijn laptop kan. Omdat ik geen zin heb om weer alles opnieuw te installeren doe ik deze dus weg.
[ afbeelding ]
Dat is hem
De bon is aanwezig!
Vraagprijs is 120 inc.
"deze" impliceert toch echt dat het om de SSD gaat, zie ook het "omdat"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:51 schreef Ericr het volgende:
Komt wel overeen met het plaatje.
[..]
[..]
Maar knap lullig om dan echt alleen het doosje te leveren.
Het is toch gewoon duidelijk dat TS een SSD-schijf te koop aan biedt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
"deze" impliceert toch echt dat het om de SSD gaat, zie ook het "omdat"
Ericr probeert nog te spelen met woorden, maar ook dat lukt niet echt. Dus ja, dat is zeer duidelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:10 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Het is toch gewoon duidelijk dat TS een SSD-schijf te koop aan biedt?
Onzin dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Plamboom het volgende:
Alleen de schijf geen sata-usb kabels of iets.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die ezel op die AH folder is dan wel best wel geinig
Voorbedachte rade?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:02 schreef Murdera het volgende:
¤1,38 in 4 postzegels?
Folder zou lichter zijn dan de 53 gr die de schijf weegt gok ik, en 55 gr (incl doosje enzo) is ¤1,38.
Onder de 50 gr is het goedkoper. Dat zou een indicatie kunnen zijn.
SSD schijf weegt bijna niks. Max 80 gram gok ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:02 schreef Murdera het volgende:
¤1,38 in 4 postzegels?
Folder zou lichter zijn dan de 53 gr die de schijf weegt gok ik, en 55 gr (incl doosje enzo) is ¤1,38.
Onder de 50 gr is het goedkoper. Dat zou een indicatie kunnen zijn.
Als er voor minder dan 50Gr aan postzegels op zit is hij zonder schijf op de bus gedaan, dus dan is het sowieso oplichting.quote:
53 gr. maar weegt een folder evenveel?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
SSD schijf weegt bijna niks. Max 80 gram gok ik
Snel zoek een AH folder, en weeg hetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
53 gr. maar weegt een folder evenveel?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef Tarbot het volgende:
En zowieso zou ik het nooit accepteren dat een harde schijf zonder bubbels verstuurd wordt. Ook al is het een SSD.
Klein, dun pakketje wat door de bus kan is weinig mis mee, aan 3 CM dikte (brievenbuspost) heb je genoeg. Ik trof alleen die folder en een SSD-doosje. Ik vertrouwde de TS daarin, maar dit is de eerste keer dat het mis is gegaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
'n SSD via de brievenbuspost versturen?Liefst ophalen, maar als dat niet lukt, op z'n minst pakketpost van maken natuurlijk.
Wat voor idioot ben je dan ..
Tja, 't is jouw keuze. Maar ik had 't niet geaccepteerd. Jullie zijn er vooraf wel uitgekomen dat 't via de brievenbus kon? Dan kun je nu natuurlijk niet meer bewijzen of TS of iemand bij de post 't je geflikt heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
[..]
Klein, dun pakketje wat door de bus kan is weinig mis mee, aan 3 CM dikte (brievenbuspost) heb je genoeg. Ik trof alleen die folder en een SSD-doosje. Ik vertrouwde de TS daarin, maar dit is de eerste keer dat het mis is gegaan
Dat laat ik aan de verzender over, andersom zorg ik er gewoon voor als iemand wat van mij krijgt dat ik het fatsoenlijk verpak. Klaar. Die 6,75 reken ik dan wel mee in wat diegene me zou gaan bieden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tja, 't is jouw keuze. Maar ik had 't niet geaccepteerd. Jullie zijn er vooraf wel uitgekomen dat 't via de brievenbus kon? Dan kun je nu natuurlijk niet meer bewijzen of TS of iemand bij de post 't je geflikt heeft.
Daar gaat mijn briljante ingeving.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:13 schreef Plamboom het volgende:
Het pakketje woog iets van 150gr en volgens http://www.postnl.nl/tarieven/brieven/ moeten daar 4 postzegels op.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:28 schreef rene90 het volgende:
Je kan het altijd even 'out in the open' gooien via de webcare van postnl. Kijken of ze daar vatbaar voor zijn.
Dit gebeurt tegenwoordig vaak helaas, ik heb een tijd op de Retouren afdeling van Coolblue gewerkt en daar hadden we dagelijks dit probleem.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:28 schreef rene90 het volgende:
Je kan het altijd even 'out in the open' gooien via de webcare van postnl. Kijken of ze daar vatbaar voor zijn.
Kan ook bijna niet anders. Als jij en ik het op een akkoordje gooien dat we een verhaal in elkaar draaien mbt het verzenden van een dure gadget dan moet je wel iets meer hebben dan je blauwe ogen waar ze je op moeten geloven. Producten boven een bepaald bedrag moet je eigenlijk gewoon altijd aangetekend verzenden. Nog geen garanties, maar toch net wat meer houvast dan niets.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:51 schreef Plamboom het volgende:
Het is volgens mij moeilijk te zeggen wiens schuld het is, ofja eigenlijk de schuld van postnl.
Ik heb samen met Drommelsch85 besloten om de schade te delen, ik heb direct de helft van het geld teruggestort. Op internet heb ik al gezien dat dit zeker niet de eerste keer is dat zoiets gebeurt. Ook lijkt het erop dat postnl zich voor dit soort dingen goed heeft afgeschemd en dat het bijna onmogelijk is een schadevergoeding te krijgen.
ik doe ook altijd aangetekend ja, alleen helaas dekt de bijbehorende verzekering maar tot 50 euro. heb je dus nog geen reet aan, behalve dan dat die minder vaak worden gejat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders. Als jij en ik het op een akkoordje gooien dat we een verhaal in elkaar draaien mbt het verzenden van een dure gadget dan moet je wel iets meer hebben dan je blauwe ogen waar ze je op moeten geloven. Producten boven een bepaald bedrag moet je eigenlijk gewoon altijd aangetekend verzenden. Nog geen garanties, maar toch net wat meer houvast dan niets.
Je hebt gelijk. Pakketdienst blijft dat als persoon A iets naar persoon B wil verzenden er minimaal een persoon C tussen zit. Afhalen/brengen is wat dat betreft de meest logische oplossing (dat vind ik sowieso met spullen van dat bedrag) omdat je dan geen tussenpersoon hebt. Het blijft tricky.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ik doe ook altijd aangetekend ja, alleen helaas dekt de bijbehorende verzekering maar tot 50 euro. heb je dus nog geen reet aan, behalve dan dat die minder vaak worden gejat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |