abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:13:04 #51
381482 Plamboom
Exotische Struik
pi_137385695
Het pakketje woog iets van 150gr en volgens http://www.postnl.nl/tarieven/brieven/ moeten daar 4 postzegels op.

Verder was het inderdaad stom van me om het via de brievenbuspost te versturen maar omdat het kon, goedkoper was en het normaal wel goed gaat heb ik er toch voor gekozen. En sorry, maar ik mag toch aannemen dat als ik iets verstuur dat het dan goed aankomt?
pi_137385770
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:12 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Tja, 't is jouw keuze. Maar ik had 't niet geaccepteerd. Jullie zijn er vooraf wel uitgekomen dat 't via de brievenbus kon? Dan kun je nu natuurlijk niet meer bewijzen of TS of iemand bij de post 't je geflikt heeft.
Dat laat ik aan de verzender over, andersom zorg ik er gewoon voor als iemand wat van mij krijgt dat ik het fatsoenlijk verpak. Klaar. Die 6,75 reken ik dan wel mee in wat diegene me zou gaan bieden.
url
pi_137385841
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:13 schreef Plamboom het volgende:
Het pakketje woog iets van 150gr en volgens http://www.postnl.nl/tarieven/brieven/ moeten daar 4 postzegels op.
Daar gaat mijn briljante ingeving. ;(
pi_137385970
Oei vervelend! Is het mogelijk dat het pakketje al geopend was toen ie aan kwam? Of zat alles nog netjes dicht geplakt?
pi_137385980
Nee echt een hap eruit, en met een stel lullige plakbandjes dichtgemaakt. Verpakking zag er dus al zo uit:

url
pi_137386059
Dan lijkt 't onderweg geplunderd te zijn.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_137386099
Een of andere post-medewerker heeft een nieuwe harde schijf - en de post slechte reclame.
pi_137386160
Worden AH folders niet per regio uitgegeven?
Staat daar misschien iets op? En is dat de manier waarop je het pakketje ontving Dommelsch?
Meteen een foto gemaakt?
pi_137386209
Je kan het altijd even 'out in the open' gooien via de webcare van postnl. Kijken of ze daar vatbaar voor zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_137386259
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:28 schreef rene90 het volgende:
Je kan het altijd even 'out in the open' gooien via de webcare van postnl. Kijken of ze daar vatbaar voor zijn.
pi_137386325
url
pi_137387101
Wat een gedoe allemaal. Is dit ding in de winkel niet voor 130 te krijgen al? Dus dit is allemaal voor 10 eur?
pi_137387102
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:28 schreef rene90 het volgende:
Dit gebeurt tegenwoordig vaak helaas, ik heb een tijd op de Retouren afdeling van Coolblue gewerkt en daar hadden we dagelijks dit probleem.

Dan doen mensen hun telefoon/tablet oid op de post naar ons voor reparatie oid, en dan is ergens onderweg de envelop/het pakketje geplunderd.

We hebben een periode gehad dat we dagelijks pakketjes met pakjes Taksi binnen kregen!
pi_137387439
Wiens schuld is het dan?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:51:56 #65
381482 Plamboom
Exotische Struik
pi_137388632
Het is volgens mij moeilijk te zeggen wiens schuld het is, ofja eigenlijk de schuld van postnl.

Ik heb samen met Drommelsch85 besloten om de schade te delen, ik heb direct de helft van het geld teruggestort. Op internet heb ik al gezien dat dit zeker niet de eerste keer is dat zoiets gebeurt. Ook lijkt het erop dat postnl zich voor dit soort dingen goed heeft afgeschemd en dat het bijna onmogelijk is een schadevergoeding te krijgen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:54:07 #66
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137388704
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:51 schreef Plamboom het volgende:
Het is volgens mij moeilijk te zeggen wiens schuld het is, ofja eigenlijk de schuld van postnl.

Ik heb samen met Drommelsch85 besloten om de schade te delen, ik heb direct de helft van het geld teruggestort. Op internet heb ik al gezien dat dit zeker niet de eerste keer is dat zoiets gebeurt. Ook lijkt het erop dat postnl zich voor dit soort dingen goed heeft afgeschemd en dat het bijna onmogelijk is een schadevergoeding te krijgen.
Kan ook bijna niet anders. Als jij en ik het op een akkoordje gooien dat we een verhaal in elkaar draaien mbt het verzenden van een dure gadget dan moet je wel iets meer hebben dan je blauwe ogen waar ze je op moeten geloven. Producten boven een bepaald bedrag moet je eigenlijk gewoon altijd aangetekend verzenden. Nog geen garanties, maar toch net wat meer houvast dan niets.
Dit, dus.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:35:25 #67
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_137390207
Stom van beide kanten. Je moet voortaam gewoon pakketpost doen dan is het tenminste traceerbaar. Nu kan iemand het pakketje zo ondersheppen.
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_137390758
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kan ook bijna niet anders. Als jij en ik het op een akkoordje gooien dat we een verhaal in elkaar draaien mbt het verzenden van een dure gadget dan moet je wel iets meer hebben dan je blauwe ogen waar ze je op moeten geloven. Producten boven een bepaald bedrag moet je eigenlijk gewoon altijd aangetekend verzenden. Nog geen garanties, maar toch net wat meer houvast dan niets.
ik doe ook altijd aangetekend ja, alleen helaas dekt de bijbehorende verzekering maar tot 50 euro. heb je dus nog geen reet aan, behalve dan dat die minder vaak worden gejat.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:52:50 #69
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137390975
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:47 schreef Adames het volgende:

[..]

ik doe ook altijd aangetekend ja, alleen helaas dekt de bijbehorende verzekering maar tot 50 euro. heb je dus nog geen reet aan, behalve dan dat die minder vaak worden gejat.
Je hebt gelijk. Pakketdienst blijft dat als persoon A iets naar persoon B wil verzenden er minimaal een persoon C tussen zit. Afhalen/brengen is wat dat betreft de meest logische oplossing (dat vind ik sowieso met spullen van dat bedrag) omdat je dan geen tussenpersoon hebt. Het blijft tricky.
Dit, dus.
pi_137391456
Is het bij brieven en pakketten niet zo dat de verzender verantwoordelijk is?

De ontvanger kan hier sowieso niets aan doen.
De verzender had wel een deugdelijker verzendmanier kunnen kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')