Dat laat ik aan de verzender over, andersom zorg ik er gewoon voor als iemand wat van mij krijgt dat ik het fatsoenlijk verpak. Klaar. Die 6,75 reken ik dan wel mee in wat diegene me zou gaan bieden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tja, 't is jouw keuze. Maar ik had 't niet geaccepteerd. Jullie zijn er vooraf wel uitgekomen dat 't via de brievenbus kon? Dan kun je nu natuurlijk niet meer bewijzen of TS of iemand bij de post 't je geflikt heeft.
Daar gaat mijn briljante ingeving.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:13 schreef Plamboom het volgende:
Het pakketje woog iets van 150gr en volgens http://www.postnl.nl/tarieven/brieven/ moeten daar 4 postzegels op.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:28 schreef rene90 het volgende:
Je kan het altijd even 'out in the open' gooien via de webcare van postnl. Kijken of ze daar vatbaar voor zijn.
Dit gebeurt tegenwoordig vaak helaas, ik heb een tijd op de Retouren afdeling van Coolblue gewerkt en daar hadden we dagelijks dit probleem.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:28 schreef rene90 het volgende:
Je kan het altijd even 'out in the open' gooien via de webcare van postnl. Kijken of ze daar vatbaar voor zijn.
Kan ook bijna niet anders. Als jij en ik het op een akkoordje gooien dat we een verhaal in elkaar draaien mbt het verzenden van een dure gadget dan moet je wel iets meer hebben dan je blauwe ogen waar ze je op moeten geloven. Producten boven een bepaald bedrag moet je eigenlijk gewoon altijd aangetekend verzenden. Nog geen garanties, maar toch net wat meer houvast dan niets.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:51 schreef Plamboom het volgende:
Het is volgens mij moeilijk te zeggen wiens schuld het is, ofja eigenlijk de schuld van postnl.
Ik heb samen met Drommelsch85 besloten om de schade te delen, ik heb direct de helft van het geld teruggestort. Op internet heb ik al gezien dat dit zeker niet de eerste keer is dat zoiets gebeurt. Ook lijkt het erop dat postnl zich voor dit soort dingen goed heeft afgeschemd en dat het bijna onmogelijk is een schadevergoeding te krijgen.
ik doe ook altijd aangetekend ja, alleen helaas dekt de bijbehorende verzekering maar tot 50 euro. heb je dus nog geen reet aan, behalve dan dat die minder vaak worden gejat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders. Als jij en ik het op een akkoordje gooien dat we een verhaal in elkaar draaien mbt het verzenden van een dure gadget dan moet je wel iets meer hebben dan je blauwe ogen waar ze je op moeten geloven. Producten boven een bepaald bedrag moet je eigenlijk gewoon altijd aangetekend verzenden. Nog geen garanties, maar toch net wat meer houvast dan niets.
Je hebt gelijk. Pakketdienst blijft dat als persoon A iets naar persoon B wil verzenden er minimaal een persoon C tussen zit. Afhalen/brengen is wat dat betreft de meest logische oplossing (dat vind ik sowieso met spullen van dat bedrag) omdat je dan geen tussenpersoon hebt. Het blijft tricky.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
ik doe ook altijd aangetekend ja, alleen helaas dekt de bijbehorende verzekering maar tot 50 euro. heb je dus nog geen reet aan, behalve dan dat die minder vaak worden gejat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |