Dat heb ik ook gemistquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:33 schreef JonJonJip het volgende:
als ze maar laten zien hoe die de poort uitwandeld
Tot het laatst proberen om zijn gemoedelijke kant te laten zien. Apart.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
Ze laten totaal niks zien van Hakim's 4 dagen steuken maar wel de paar rake opmerkingen die tegen hem gericht zijn.
Ah zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik een filmpje in het cos topic ik volg geen streams kan mijn laptop niet aan
Rienk is dan wel zielig...quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:38 schreef Deurklink17 het volgende:
Paul jankt weer. Wat een vent...
Da's Billy hequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat als je alle afscheids-groepsfoto's met elkaar vergelijkt dat er dan één ding iig opvalt. Het lukt Billy iedere keer om precies in het midden van de groep op de foto te staan.
Wacht maar tot Andrea er uit gaat....quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:42 schreef Paxcon het volgende:
hij neemt de kruiwagen ook gelijk mee
Sterke post ditquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wacht maar tot Andrea er uit gaat....
[ afbeelding ]
Past idd beter bij Jimmyquote:
Past feitelijk bij iedere bewoner als je utopia als een ander land ziet.quote:
Tja, Billy is eenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat als je alle afscheids-groepsfoto's met elkaar vergelijkt dat er dan één ding iig opvalt. Het lukt Billy iedere keer om precies in het midden van de groep op de foto te staan.
Goh, ga ik vrijdag naar het buitenland!quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef jovencita01 het volgende:
Limburg is natuurlijk ook een ander land, alleen weten ze dat daar niet!
Maar Jimmy zegt zelf dat hij zo snel mogelijk terug wiltquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Past feitelijk bij iedere bewoner als je utopia als een ander land ziet.
Maar in het geval van Hakim vond ik het wel grappig.
Beste deel is geweestquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Sodepieters, was de uitzending helemaal vergeten, kan nog net de tweede helft mee pikken
Ja, hebben ze het leuk neergezet?quote:
ja hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hebben ze het leuk neergezet?
Je miste haar al?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig, het gaat weer om Billy.
m late uitzending dan maar kijken, misschien zit meneer vanavond op de bank bij shownieusquote:
Dat doet ze toch voortdurend en uitputtend?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
m late uitzending dan maar kijken, misschien zit meneer vanavond op de bank bij shownieus
En Billy stelt zich open hoor ik
Dat en op mijn irritatiespieren.quote:
Zolang je daar alleen maar een reactie op krijgt is het niet ergquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Andrea: "Ik woon op Bonaire"
als dat eens waar was..
Heb je interview met Anton niet gelezen/gehoordquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
Andrea woont toch in Amsterdam?
Oh op Bonaire staat ze bekend als de beste masseuse, dus ze kan zo weer aan de slag mocht ze eruitgestuurd worden.
En masseuse is ze ook al niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Andrea: "Ik woon op Bonaire"
als dat eens waar was..
Niet meer iig, ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef Paxcon het volgende:
Oh woont ze niet eens op Bonaire?_!!
Ja gelezen en daarom ben ik verbaasd, want ze woont op de Amstelkade in Ansterdam, dus waarom zegt ze dan dat ze op Bonaire woont?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je interview met Anton niet gelezen/gehoord
Daar had Anton een hutje en ze waren daar veel Maar dat mens liegt alles b ij elkaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja gelezen en daarom ben ik verbaasd, want ze woont op de Amstelkade in Ansterdam, dus waarom zegt ze dan dat ze op Bonaire woont?
Ze is gewoon een beetje warrig..quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja gelezen en daarom ben ik verbaasd, want ze woont op de Amstelkade in Ansterdam, dus waarom zegt ze dan dat ze op Bonaire woont?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk zwak van Emil dat-ie nu ineens wel zijn kans ziet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:00 schreef Lavenderr het volgende:
Hakim is weg dus iemand anders moet de kar trekken. En dat terwijl Hakim geen cent verdiend heeft.
Opportunisme plus misschien durft hij nu omdat Hakim natuurlijk erg overheersend was.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eigenlijk zwak van Emil dat-ie nu ineens wel zijn kans ziet.
Uitzending loopt hier zo achter hier zijn de jongens nog aan het pratenquote:
Ziek-vogeltje-alert.quote:
But wait, there's more!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
Ah een huilende Paul, dat miste ik al.
Gaat met miss montreal net zo gebeuren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Feestje kort dag? Nee, ze zijn er gewoon te laat mee bezig gegaan. Slechts een paar uur van tevoren.
Hij doet de laatste weken niet anders dan janken en 'hyperventileren'quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Klapt Paul nou helemaal dicht zonder zijn maatje?
Hakim en Paul hadden dus wat dát betreft wel gelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooi dat Emil ook wordt neergezet als de grote manipulator die hij in feite ook is.
Wel intressant want ze hebben het wel eens gehad over een machtsovername, echt al een maand geleden ofzo. Maar hebben gewoon rustig afgewacht tot nu toe.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooi dat Emil ook wordt neergezet als de grote manipulator die hij in feite ook is.
Het is maar goed voor Emil dat hij zo'n groot ego heeft.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel intressant want ze hebben het wel eens gehad over een machtsovername, echt al een maand geleden ofzo. Maar hebben gewoon rustig afgewacht tot nu toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |