Dat heb ik ook gemistquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:33 schreef JonJonJip het volgende:
als ze maar laten zien hoe die de poort uitwandeld
Tot het laatst proberen om zijn gemoedelijke kant te laten zien. Apart.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
Ze laten totaal niks zien van Hakim's 4 dagen steuken maar wel de paar rake opmerkingen die tegen hem gericht zijn.
Ah zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik een filmpje in het cos topic ik volg geen streams kan mijn laptop niet aan
Rienk is dan wel zielig...quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:38 schreef Deurklink17 het volgende:
Paul jankt weer. Wat een vent...
Da's Billy hequote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat als je alle afscheids-groepsfoto's met elkaar vergelijkt dat er dan één ding iig opvalt. Het lukt Billy iedere keer om precies in het midden van de groep op de foto te staan.
Wacht maar tot Andrea er uit gaat....quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:42 schreef Paxcon het volgende:
hij neemt de kruiwagen ook gelijk mee
Sterke post ditquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wacht maar tot Andrea er uit gaat....
[ afbeelding ]
Past idd beter bij Jimmyquote:
Past feitelijk bij iedere bewoner als je utopia als een ander land ziet.quote:
Tja, Billy is eenquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat als je alle afscheids-groepsfoto's met elkaar vergelijkt dat er dan één ding iig opvalt. Het lukt Billy iedere keer om precies in het midden van de groep op de foto te staan.
Goh, ga ik vrijdag naar het buitenland!quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:46 schreef jovencita01 het volgende:
Limburg is natuurlijk ook een ander land, alleen weten ze dat daar niet!
Maar Jimmy zegt zelf dat hij zo snel mogelijk terug wiltquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Past feitelijk bij iedere bewoner als je utopia als een ander land ziet.
Maar in het geval van Hakim vond ik het wel grappig.
Beste deel is geweestquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:51 schreef Dotteke het volgende:
Sodepieters, was de uitzending helemaal vergeten, kan nog net de tweede helft mee pikken
Ja, hebben ze het leuk neergezet?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |