SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Klokov op 26-02-2014 19:18:57 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Alright, affiliate marketing is een zeer interessante business. Ik vind het knap dat sites als Kelkoo en andere cpc websites hieraan meedoen aangezien er veel publishers zijn die misbruik maken van het systeem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Voor een paar projecten in het verleden wel een aantal adverteerders van hun gebruikt, maar ik gebruik voor mijn NL affiliate projecten voornamelijk Zanox/m4n.
Beslist ook idd(trouwens geen eigen affiliate nee), maar die werken vaak buiten de standaard zanox/m4n/tradedoubler om met eigen systemen. Het is wel verwonderlijk dat een vergelijkingsite zoals Kelko die verdient met affiliate zelf ook publishers toe laat om weer voor hun te publishen lol .. eigenlijk directe concurrentie naar zanox/m4n/TT etc. .. maar dan met een totaal andere insteek. Vind het wel een mooi businessmodel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Alright, affiliate marketing is een zeer interessante business. Ik vind het knap dat sites als Kelkoo en andere cpc websites hieraan meedoen aangezien er veel publishers zijn die misbruik maken van het systeem.
Dit soort dingen posten nadat de UP geupdate isquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef fathank het volgende:
Doe eens updaten, die laksheid de laatste tijd.
Ik snap wel dat je ecto blijft beetje de kantjes er vanaf lopen
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:26 schreef Klokov het volgende:
Dreamerbulk - Sponsored by Lionhead Studios
heldenspel vooral met die orang utang achtige aap wanneer die nog jong en lomp slungelig wasquote:
Blame de fokking Veluwe waar ik alleen GPRS ontvangst hebquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit soort dingen posten nadat de UP geupdate is
Nieuwe publishers die met hun crappy websitedesign 1000 clicks in een week kregen. Dat soort dingen. Ik kreeg toen veel mailtjes van Kelkoo om frauderende publishers op te sporen en te verwijderen van hun programma.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Beslist ook idd(trouwens geen eigen affiliate nee), maar die werken vaak buiten de standaard zanox/m4n/tradedoubler om met eigen systemen. Het is wel verwonderlijk dat een vergelijkingsite zoals Kelko die verdient met affiliate zelf ook publishers toe laat om weer voor hun te publishen lol .. eigenlijk directe concurrentie naar zanox/m4n/TT etc. .. maar dan met een totaal andere insteek. Vind het wel een mooi businessmodel.
In welke context bedoel je misbruik maken het systeem?
Steendieet, beetje die aap alles laten vernietigenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heldenspel vooral met die orang utang achtige aap wanneer die nog jong en lomp slungelig was
hahaha ik snap wat je bedoelt, maar als die clicks converteren dan is het toch win-win voor beide?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:28 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nieuwe publishers die met hun crappy websitedesign 1000 clicks in een week kregen. Dat soort dingen. Ik kreeg toen veel mailtjes van Kelkoo om frauderende publishers op te sporen en te verwijderen van hun programma.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Blame de fokking Veluwe waar ik alleen GPRS ontvangst heb.
Het lachwekkende was juist dat er nauwelijks traffic was. Het aantal impressies was meestal lager dan het aantal kliks.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hahaha ik snap wat je bedoelt, maar als die clicks converteren dan is het toch win-win voor beide?
Die clicks komen van traffic, en als die crap website een positie 1 in google beheerd op een bepaald keyword.. dan komen de kliks wel ja, of traffic middels sea natuurlijk![]()
maar kan begrijpen dat bedrijven niet in zee willen gaan met zulke crap websites... al is dat in bepaalde niches niet van belang .. daar gaat het echt om de converterende kliks.
Maar ben zelf geen kenner in nep kliks en fraude kliks, want mijn kliks komen altijd van echte mensen die echt iets willen kopen
lol ja dan is het overduidelijkquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het lachwekkende was juist dat er nauwelijks traffic was. Het aantal impressies was meestal lager dan het aantal kliks.
En ja, het is ppc
Werk je ook met vouchers e.d.? Of vertel je zulke dingen liever niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |