Moet iets in de OP wijzigen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor het stelen van de TT.
Immers en Boetius hebben ondertussen toch ook wel aardige cijfers?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:41 schreef J.Pistone het volgende:
Basis is sterk genoeg voor kampioenschap, bank is vrijwel allemaal middenmoot materiaal of minder.
En het scorend vermogen buiten Pelle is te laag.
Niet voor niets dat Goossens een vreemde statistiek met zich meedraagt.
Rechtsbuitenquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Immers en Boetius hebben ondertussen toch ook wel aardige cijfers?
Even een vraagje: schamen jullie je voor zulke opmerkingen van Pellè?quote:Graziano Pellè staat sinds zondag in het middelpunt van de belangstelling. De Italiaanse spits ging na de wedstrijd tegen FC Twente door het lint en schopte om zich heen bij het verlaten van het veld en het betreden van de catacomben. De aanklager betaald voetbal besloot Pellè een boete op te leggen en een voorwaardelijke schorsing. Pellè vindt het jammer dat alle aandacht nu naar hem gaat.
De topscorer van Feyenoord geeft in Voetbal International aan dat alles zich nu op hem richt, terwijl de aandacht eigenlijk naar Serdar Gözübüyük zou moeten uitgaan. De scheidsrechter van zondag, die voor komend weekend geen wedstrijd heeft toegewezen gekregen van de bond, is in de ogen van Pellè degene om wie het draait in het hele verhaal. “De scheidsrechter die ons besteelt, komt overal mee weg.”
Pellè vreest dat Gözübüyüks beslissing Feyenoord wel eens problemen kan opleveren aan het einde van de rit. “Je kunt mijn woede overdreven vinden, alleen: stel dat we aan het eind van het seizoen de voorronde van de Champions League missen op twee punten, wat gaat de KNVB dan doen?”, vraagt de aanvaller zich hardop af in het weekblad. Tv-icoon en oud-voetballer René van der Gijp bespreekt Pellè ook in zijn column.
Hij zegt dat de Italiaan zichzelf is gaan overschatten en dat dat allemaal de schuld van Feyenoord is. “Die hebben het zover laten komen. Pellè had natuurlijk allang ergens anders moeten spelen. Ze hadden eerder hun winst moeten pakken op een speler die boven zichzelf is uitgestegen”, vindt Van der Gijp.
Immers had minimaal. +5 extra moeten zijn en Boetiüs doet het buiten Pelle als enige ook gewoon prima. Maar de rest is gewoon echt te weinig. Vilhena, Clasie voornamelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Immers en Boetius hebben ondertussen toch ook wel aardige cijfers?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Even een vraagje: schamen jullie je voor zulke opmerkingen van Pellè?
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk maken. Al die heisa. Kan iedereen zich niet gewoon bezighouden met wat er op het veld plaatsvindt?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Recht voor zijn raap knul. Dat zijn ze daar in dat achterbakse 020 niet gewend hé.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Van dit argument word ik wel een beetje ziek.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Immers had minimaal. +5 extra moeten zijn en Boetiüs doet het buiten Pelle als enige ook gewoon prima. Maar de rest is gewoon echt te weinig. Vilhena, Clasie voornamelijk.
Sinds dat Ajax niet meer de topscoorder levert (Huntelaar/Suarez) zijn ze volgens mij al 3 jaar op rij kampioen. Daar scoort vrijwel iedereen, dat maakt je team sterk.
Hij zegt hier toch verder niks verkeerds? Beetje huilie, maar dat zijn we wel gewend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhm, waarom je meteen over dat 'achterbakse 020' begint is mij een raadsel. En als recht voor zijn raap betekent dat je onzin moet verkondigen is hij dat inderdaadquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Recht voor zijn raap knul. Dat zijn ze daar in dat achterbakse 020 niet gewend hé.
Speelt idd prima, maar zijn afronding is nog net zo slecht als toen hij hier kwam.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van dit argument word ik wel een beetje ziek.
Die man speelt al sinds december oid bijna wekelijks een dijk van een wedstrijd.
Fucking boeiend.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, het enige wat die scheidsrechter verkeerd deed was die penalty niet geven na een paar minuten vind ik. Dat je niet in de spiegel kijkt en beseft dat je een 0-2 voorsprong hebt weggegeven begrijp ik niet helemaal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij zegt hier toch verder niks verkeerds? Beetje huilie, maar dat zijn we wel gewend.
Nee maar dat komt vooral omdat hijzelf eigenlijk het tegenovergestelde van Pelle is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Pelle moet nu wel stoppen met zeiken, maar wat Gijp zegt slaat ook nergens op.
Dit is gewoon dezelfde uitspraak als vlak na de wedstrijd, volgens mij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef Slobeend het volgende:
Pelle moet nu wel stoppen met zeiken, maar wat Gijp zegt slaat ook nergens op.
Ja, laten we weer alles wat Immers goed doet bagatelliserenen alles wat hij fout doet benadrukken. Dat is zo vorig seizoen, kap er mee aub.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Speelt idd prima, maar zijn afronding is nog net zo slecht als toen hij hier kwam.
En daarbij: ADO uit kapitale fout bij de goal (de 2-0?) En zondag door een gebrek aan balgevoel een onnodige corner (2-2).
Maar had je nog een leuke TT in gedachte dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt voor het stelen van de TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |