Ik ook, en gedroogd want dat is voor kleintjes leuk kauwspul.quote:
Ik weet niet hoe autistisch je bent,(ik dus welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pens, oeh, ff kijken waar ik dat haal. Ik heb de poelier al gebeld voor kippennekken, magen en leverSardientjes ga ik ook ff scoren, stomme vraag ws, maar sardientjes uit blik? Of bij de visboer vandaan?
Ik ga een link topic openen als ik terug ben van de tandarts
Tips, tips, jeej, tips.
Ik droog het allemaal wel in mijn schuur. Die staat vrij van shizzleachter in de tuin
Don't even go there met Qquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:59 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe autistisch je bent,(ik dus wel) daardoor veel plezier van het gebruik van een keukenweegschaal bij het bereiden van barf /snacks, K.V.V.
Betere indicatie wat erin verdwijnt,en bij zelf samenstellen wat betreft de verhoudingen dan op het oog .
Ergquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:59 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe autistisch je bent,(ik dus wel) daardoor veel plezier van het gebruik van een keukenweegschaal bij het bereiden van barf /snacks, K.V.V.
Erg laxerend? Heb jij nog andere tips dan?quote:Betere indicatie wat erin verdwijnt,en bij zelf samenstellen wat betreft de verhoudingen dan op het oog .
O ja en orgaanvlees ,zoals levertjes ,hart ,nieren etc maag? werkt laxerend (ook gedroogd)
Erg laxerend niet ,afhankelijk hoeveel je geeft .quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
ErgVraag oh-oh maar
(Wit tabje, remember oh-oh?
)
Keukenweegschaal heb ik sowiesoWeeg mijn eigen shizzle ook af.
[..]
Erg laxerend? Heb jij nog andere tips dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door JerryLee op 04-03-2014 17:52:01 ]I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:39 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Erg laxerend niet ,afhankelijk hoeveel je geeft .![]()
Maar je bemerkt het gewoon als je met je zakje klaarstaat of er meer dan 15 % orgaan in is gegaan .
Tip : Gewoon spiervlees drogen kan je niet fout aan ,enkel de calorieën .
Nekken,poten ,luchtpijpen etc bevat weer (kraakbeen ) dus calciumbron dus kans op te harde poep .
Al doende leert men vanzelf de verhoudingen die voor jou hond het meest geschikt zijn .
Ze hebben een lekkere snelle stofwisseling dus het resultaat laat niet lang op zich wachten .
...en verse visKom even in mijn topic verder lullen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want je tips zijn geniaal
Spiervlees ga ik onthouden!
En die siloconen dingen ga ik ook kopen. Ff zoeken waar ik de mini scoor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Datquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is echt een van mijn favoriete topics in 10 jaar fok.
quote:En dankzij de posts rondom Link weet ik dat een pup geen optie voor mij is, hoe leuk het me ook lijkt.
Zo kan je ijsjes in de zomer makenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:39 schreef JerryLee het volgende:
SPOILER1
Om verdere topic vervuiling tegen te gaan / ff in een spoiler
je kan ook K.V.V in je drogertje doen als beloning.
Ik gebruik zelf mini ijsblokjesvormen .(siliconen )
Je vult ze met K.V.V
Vriest ze in ,haal je de bevroeren dobbelsteentjes eruit enen die doe je in je droger .
Doordat ze allemaal dezelfde maat hebben ,kan je ook een uniforme droogtijd aanhouden
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is echt een van mijn favoriete topics in 10 jaar fok .
quote:
K.V.V Alertquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:32 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Zo kan je ijsjes in de zomer maken![]()
Maar je ontdooit dus eerst KVV en vriest het opnieuw in? Het is dan eigenlijk niet echt gezond ivm groei van de bacteriën. Je droogt het daarna wel in, dat beperkt de bacteriële groei enigszins, maar toch. Bovendien gaan er vitamines en aminozuren verloren door meerdere malen invriezen.
Eigenlijk is het beter om een vleesmolen te kopen en zelf van (beter dierleven 3 sterren) vers vlees en organen KVV maken en dat dan eventueel invriezen enz enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
Ik eet zelf (als ik het vlees eet) bij voorkeur diervriendelijk vlees, en zou dat ook graag aan mijn hond willen geven. Helaas is er erg weinig aanbod qua diervriendelijk KVV.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:03 schreef JerryLee het volgende:
SPOILER|Eens,pas het enkel toe als ik op dat moment niet aan bepaald spiervlees kan komen Tevens enkel voor beloninkjes ,dat zijn er hier =/- 4 per dag. Minder dan 5 gram .Meestal haal ik vers bij de Marokkaanse slager.We hebben een Hobart N50 met vleesmolen accessoire Zijn lever en nieren trouwens geen opslagbron van niet gewenste stoffen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:48 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[K.V.V Alert]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door JerryLee op 05-03-2014 12:07:49 ]I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef JerryLee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verzuip alle plantenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:47 schreef LekkerApart het volgende:
Hallo DDA,
Ik heb ook een vraagje. Diverse orchideeënkwekers, de site van Russischblauw (met uitgebreide plantenlijst) en Amerikaanse dierenwelzijnsorganisaties zeggen dat orchideeën niet giftig zijn voor katten. Maar op diverse fora kom ik verhalen tegen van katten die overleden zijn door het eten van orchideeën?
Nu neemt een van onze katten graag een hapje uit (buiten)planten. Verder heb ik geen echte binnenplanten, de meeste verzuip/verdroog ik. Maar de orchidee die ik heb gekregen vind ik erg mooi, alleen is die nu giftig of niet?
Niet laten likken, want ook de onderhuidse hechtingen kan zij prima uitlikken met als gevolg een open, ontstoken wond! Haal anders een Medical petshirt bij je dierenarts. Of een kraagje. Of je kan haar zelf een baby-rompertje aanmeten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat van die orchideeën ben ik ook wel benieuwd naar wij hebben er ook 2 staan en onze katjes vinden ze geweldig.
Onze poes is gisteren gesteriliseerd, en het wondje zag er gisteren mooi uit. Geen bloed. Nu keek ik net en zag een streepje bloed. Op de wond (onderhuids gehecht met oploshechtingen). Kan dit kwaad? Of is het normaal. Voor de rest lijkt ze totaal geen pijn te hebben ook niet als ik voorzichtig langs de wond voel.. Ze wast zich wel, maar komt niet aan de wond verder eet ze goed.
Edit: ik zag haar net wel de wond wassen.. heb haar laten stoppen.
Ik zal het goed in de gaten houden. Ben zelf ook ziek thuis dus kan er niet even uit om een kraag te halen of een shirtje. Maar goed kan jet iig vandaag en morgen overdag goed in de gaten houden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:23 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Niet laten likken, want ook de onderhuidse hechtingen kan zij prima uitlikken met als gevolg een open, ontstoken wond! Haal anders een Medical petshirt bij je dierenarts. Of een kraagje. Of je kan haar zelf een baby-rompertje aanmeten.
Een streepje bloed is geen reden tot paniek. Als zij druppels bloed gaat verliezen, terug naar je dierenarts. Of als zij sloom is, niet wil eten, ziek oogt.
Je heb natuurlijk van die uitzonderingsgevallenquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vraag me trouwens altijd af waarom mijn honden oud water en regenwater duizend keer lekkerder vinden dan vers water![]()
Oh en ik vraag me ook af hoe Beaphar gedacht had dat ze dat water met mondwater gingen drinken![]()
Ik denk dat ze liever omkomen van de dorst, hoe lang kan ik het laten staan zonder dat er gewonden vallen denk je?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Je heb natuurlijk van die uitzonderingsgevallen![]()
Beaphar chihuahua's drinken het wel.Naakte Chinezen hebben wij niet tot onze beschikking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |