Exact hetzelfde hebben wij dus ook net gedaan. Heb de overbeet gezien en ook foto's van gemaakt. Ik heb de hoop dat het goed groeit. Ook korting hiero.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:49 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Eens!
Wij hebben vroeger ook eens een (labrador) pupje gehad met een kleine overbeet. De kopers wilden een huishond en vonden het geen probleem, ze hebben hem toen met een aantekening in het koopcontract en tegen gereduceerd tarief van ons meegekregen. Later is het weer helemaal goed gegroeid trouwens
Netjes geregeld dan zo, als jullie er allemaal tevreden mee zijn. Hopelijk groeit de pup er overheenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Exact hetzelfde hebben wij dus ook net gedaan. Heb de overbeet gezien en ook foto's van gemaakt. Ik heb de hoop dat het goed groeit. Ook korting hiero.
Hallo, ik niet! Mo wilde nietquote:Op zondag 2 maart 2014 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
Q heeft ons Goldenvolk de rug toegekeerd.
Een blonde?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, ik niet! Mo wilde niet
Miss_isis, labrador retriever
Ah, goede keusquote:Op zondag 2 maart 2014 19:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, ik niet! Mo wilde niet
Miss_isis, labrador retriever
Nope, Zwartequote:
En trouwens, je kan op je vingers wel natellen dat er over 1 a1,5 jaar een 2de bijkomt, wat wel een golden gaat wordenquote:Op zondag 2 maart 2014 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
Q heeft ons Goldenvolk de rug toegekeerd.
En coole werklijn!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, Zwarte
Het is een neeeeeeeeger
[ afbeelding ]
Ik mag t lijen jaquote:Op maandag 3 maart 2014 13:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
En trouwens, je kan op je vingers wel natellen dat er over 1 a1,5 jaar een 2de bijkomt, wat wel een golden gaat worden
True story, geen showlijnquote:
I promise!quote:Ik mag t lijen ja![]()
quote:Op maandag 3 maart 2014 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, Zwarte
Het is een neeeeeeeeger
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op maandag 3 maart 2014 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, Zwarte
Het is een neeeeeeeeger
[ afbeelding ]
Schattigquote:Op maandag 3 maart 2014 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, Zwarte
Het is een neeeeeeeeger
[ afbeelding ]
Welja, kunnen we lachenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:04 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Als de eerste lekker aan het puberen is?
Nou daar dacht mijn neus zaterdag anders overquote:
Nou, wat ik zie met de mensen met 2 pups dat het 3 x zoveel werk isquote:Op maandag 3 maart 2014 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welja, kunnen we lachenoke, 2 jaar dan
Ik wilde gelijk 2 pupjes, maar dat vond de grote baas geen geniaal planHater.
Ja dat zei hij ook al.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:09 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Nou, wat ik zie met de mensen met 2 pups dat het 3 x zoveel werk isVoor de pups is het wel leuk, lang leve de lol.
Haha heeft pupsel in je neus gebeten ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou daar dacht mijn neus zaterdag anders over
Bloeden jonguh, bloeden. Pfffquote:Op maandag 3 maart 2014 15:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha heeft pupsel in je neus gebeten ofzo?
Ik vond dat wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 15:09 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Nou, wat ik zie met de mensen met 2 pups dat het 3 x zoveel werk isVoor de pups is het wel leuk, lang leve de lol.
Leuk! Tof!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:38 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Even on topic![]()
Beaphar gaat DDA en Fok! promoten op Beaphar FB
Dat mensen hier terecht kunnen met serieuze vragen over hun huisdier
Oh wat is het maar goed dat jij een grote baas hebtquote:Op maandag 3 maart 2014 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welja, kunnen we lachenoke, 2 jaar dan
Ik wilde gelijk 2 pupjes, maar dat vond de grote baas geen geniaal planHater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |