abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137155825
quote:
15s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:05 schreef waht het volgende:
Maar goed, alle paupertjes kunnen weer even janken over de grote boze bank.

Hopelijk kunnen jullie komende week wel voedsel kopen, succes. :*
Ken ZZPérs die een zakelijke rekening hebben en net genoeg overmaken naar de prive rekening om net rond te komen (en de rest dus op zakelijk rekening laten staan).

Maar goed zwartkijker, zover zal jij wel niet kunnen denken.
pi_137155836
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hoe dan ? Als er een storing is bij ING.nl ?
Ah je logged in, ziet dat er storing is en gaat dan alsnog een overboeking doen.
Lekker snugger. :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_137155856
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ah je logged in, ziet dat er storing is en gaat dan alsnog een overboeking doen.
Lekker snugger. :')
Ja want de mobiele applicatie gaf dat juist niet aan. Vandaar dat mensen het 2x deden.
pi_137155877
Ik denk dat ze het heus wel rechtzetten maar eerst de boodschap willen afgeven dat misbruik afgestraft wordt.
pi_137155907
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:44 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Kan helemaal niet bij een overboeking, alleen bij automatische incasso

Maar goed, ik lees dat ING de boel inmiddels heeft teruggedraaid.
Je fok memes niet kennen ;)

https://www.google.nl/search?q=site%3Aforum.fok.nl+"gewoon+storneren"
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_137155913
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:08 schreef H.FR het volgende: Alle dubbel overgemaakte bedragen zijn ze kwijt. „Het is de verantwoordelijkheid van de gebruiker, ook tijdens een storing”, aldus ING-woordvoerder Jeroen Baardemans.

He, mijn neef (8>
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_137155926
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:08 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat ze het heus wel rechtzetten maar eerst de boodschap willen afgeven dat misbruik afgestraft wordt.
Hoe zie jij dit misbruik voor je? Dat mensen een screenshot sturen naar de verkoper en aangeven dat ze het heus hebben overgemaakt?
pi_137155942
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je fok memes niet kennen ;)

https://www.google.nl/search?q=site%3Aforum.fok.nl+"gewoon+storneren"
Ik had intussen begrepen dat dit een meme was, dacht dat ik de meeste wel kende, maar toch bedankt :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_137156290
Nou toch opgelost.

Geen slachtoffers behalve ING woordvoerder Baardemans waarschijnlijk.

Wel een spelfout bij nu.nl, woorvoerder.

quote:
In navolging van een langdurige storing bij internetbankieren van ING zagen sommige klanten tot 10.30 uur vandaag ten onrechte dat zij dubbele overboekingen zouden hebben gemaakt.

Foto: ANP

De verwarring ontstond na een langdure storing bij ING-internetbankieren gisteren. Sommige klanten kregen aan het begin van de storing in de Mobiel Bankieren-app na een mislukte transactie de melding het opnieuw te proberen.

Toen de storing was verholpen, leek een aantal klanten daarom een dubbele overboeking te hebben gemaakt. Dit blijkt niet het geval, laat ING-woorvoerder Ronald van Buuren weten
pi_137156955
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:22 schreef macca728 het volgende:
Nou toch opgelost.

Geen slachtoffers behalve ING woordvoerder Baardemans waarschijnlijk.

Wel een spelfout bij nu.nl, woorvoerder.

[..]

Baardemans zijn loopbaan bij ING wordt gestorneerd.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_137174588
quote:
Ура для россии
pi_137174774
Gewoon alles automatisch af laten schrijven; dan heb je dit soort shit niet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_137178836
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:16 schreef Pikkebaas het volgende:
Even advocaat van de duivel spelen.

Ik denk dat het ook niet zo eenvoudig is om te zien of een transactie meerdere keren herhaald is en of dat dan een fout is. Het zou bijna betekenen dat ING alle transacties van gisteren met de hand moet evalueren en terug moet draaien.
dat is zeker wel te zien. Zulk soort systemen zijn niet door studentjes in elkaar gesleuteld hoor.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 27 februari 2014 @ 00:01:58 #89
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_137184501
Die woordvoerder die in eerste instantie die reactie gaf was natuurlijk niet zo handig bezig (lees: :') ), maar verder is deze affaire weer een typisch geval van Telegrof-hysterie.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_137188888
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 00:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Die woordvoerder die in eerste instantie die reactie gaf was natuurlijk niet zo handig bezig (lees: :') ), maar verder is deze affaire weer een typisch geval van Telegrof-hysterie.
Het staat inmiddels ook op de FP. :')
Die Danny toch, zeker nog een appeltje te schillen met ING.
pi_137200117
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja mensen die nog bij de ING bankieren :')
Tja.die heb je. En ik vind de reactie van de Bank in deze zo gek nog niet.

Mensen geraken te snel over hun toeren zoals in dit geval want je hebt ook zelf de plicht logisch na te denken en zelf juist te handelen i.p.v.opportunistisch en roekeloos te gaan bankieren als iets 1 keer niet lukt. Als iets 1 keer niet aankomt dan ga je niet opnieuw diezelfde weg bewandelen maar maak je pas op de plaats en stop je even en neem je contact op met je Bank om eerst er zeker van te zijn dat e.e.a juist (of niet juist) is verlopen. Dat is logisch nadenken! Doe je dat toch wel,dan is het "eigen schuld,dikke bult."
pi_137202395
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:20 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Snap ik, maar ING is hierbij aan regelgeving gebonden, buiten het valide argument dat ze ook niet kan weten of een overboeking wel of niet zo is bedoeld.

De bank is behandelaar van transacties, geen beoordelaar. Gelukkig.
ja dat is fantastisch maar als een bank een nieuwe dienst en of applicatie live gooien die blijkbaar niet of onvoldoende is getest. en vervolgens je eigen klanten die precies doen wat de bank ze aanraad en vervolgens meerdere malen (1x of vaker) dat bedrag afschrijven afschepen met jammer je hebt het zelf overgemaakt.

lijkt verdomme wel een skim actie, maar als iemand geskimmed wordt dan krijgen ze alles vergoed, doet de bank het kunnen ze fluiten. ik denk dat de ING hier nog wel wat ellende mee krijgt, en terecht!

gelukkig zit ik bij een betere bank :)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_137202443
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:02 schreef rmrt2010 het volgende:

[..]

Tja.die heb je. En ik vind de reactie van de Bank in deze zo gek nog niet.

Mensen geraken te snel over hun toeren zoals in dit geval want je hebt ook zelf de plicht logisch na te denken en zelf juist te handelen i.p.v.opportunistisch en roekeloos te gaan bankieren als iets 1 keer niet lukt. Als iets 1 keer niet aankomt dan ga je niet opnieuw diezelfde weg bewandelen maar maak je pas op de plaats en stop je even en neem je contact op met je Bank om eerst er zeker van te zijn dat e.e.a juist (of niet juist) is verlopen. Dat is logisch nadenken! Doe je dat toch wel,dan is het "eigen schuld,dikke bult."
dikke l*l die app zegt zelf dat je het nogmaals moet proberen, dan kan je het mensen niet aanrekenen als ze dat doen!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')