Storneer het.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mensen die in een zwaar overtrokken artikel van de Telegraaf trappen
Wat had je nog meer gecontroleerd willen hebben dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Echt krankzinnig die reactie van ING, dit zal nog wel een staartje krijgen. Alle grote nieuwssites zullen dit oppikken.
Sowieso vind ik het al vrij dubieus dat er nauwelijks controle is bij een overboeking, alleen de geldigheid van een bankrekeningnummer wordt nog gecontroleerd.
De Telegraaf zou hun bagger moeten storneren jaquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:30 schreef waht het volgende:
[..]
Leugens. Over de spanne van een of meerdere jaren kan iedereen een "reserve" aanleggen waarmee voor een week voedsel kan worden gekocht. Mogelijk zelfs meer als je genoegen neemt met minder. Het probleem is uiteraard dat deze mensen niet verder dan een dag kijken en kennelijk omkomen van de honger bij de eerste de beste onvoorziene kostenpost.
Kan helemaal niet bij een overboeking, alleen bij automatische incassoquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kan helemaal niet bij een overboeking, alleen bij automatische incasso
Vertel dan even hoe het wel zit domme kut, dan heb ik ook weer iets geleerd vandaag.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vertel dan even hoe het wel zit domme kut, dan heb ik ook weer iets geleerd vandaag.
Onzin, als je gewoon normaal leeft kan je best in de problemen komen simpelweg al door het feit dat je niet meer kan pinnen zonder daar zelf schuld aan te hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:30 schreef waht het volgende:
[..]
Leugens. Over de spanne van een of meerdere jaren kan iedereen een "reserve" aanleggen waarmee voor een week voedsel kan worden gekocht. Mogelijk zelfs meer als je genoegen neemt met minder. Het probleem is uiteraard dat deze mensen niet verder dan een dag kijken en kennelijk omkomen van de honger bij de eerste de beste onvoorziene kostenpost.
oh dit is een running gag hier op fok! ik ken blijkbaar niet alle grappenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]!!
Het storneren grapje niet kennen.....
Nee want dat is onzin, ieder normaal mens zou het opnieuw doen, maar jij zou zeker een dag wachten ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als je een melding krijgt, nadat je een overboeking hebt gedaan, dat je al je euro's naar Kapt.Ruigbaard moet over maken dan doe je dat ook?
Het lijkt mij dat er een grote kans is dat e.e.a. genuanceerder ligt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:03 schreef CafeRoker het volgende:
Als ik het goed begrijp is het standpunt van de ING, volgens hun eigen woordvoorder in ieder geval, 'zoek het maar uit'.
Da's niet zo fraai. Daar zou ik als klant niet blij van worden.
Dat weet ik ja, aanstellertje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Gelukkig weet jij zeker dat iedereen die last heeft gehad van deze storing al meerdere jaren de tijd heeft gehad om te sparen.
Het ging niet over problemen door niet meer te kunnen pinnen, maar over een iemand die een week op een houtje moest bijten want de huur was twee keer betaald.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Onzin, als je gewoon normaal leeft kan je best in de problemen komen simpelweg al door het feit dat je niet meer kan pinnen zonder daar zelf schuld aan te hebben.
En ja, je kan voorraad hebben, hoeveel moet je niet hebben voor een gezin van 4 personen of meer.
Niet iedereen doet dat ook.
Nee, een normaal mens kijkt of het inderdaad niet in afgeschrevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee want dat is onzin, ieder normaal mens zou het opnieuw doen, maar jij zou zeker een dag wachten ?
Hoe dan ? Als er een storing is bij ING.nl ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, een normaal mens kijkt of het inderdaad niet in afgeschreven
Is dat niet evenredig aan dat ik in een topic aanwezig ben danquote:
jawelquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Is dat niet evenredig aan dat ik in een topic aanwezig ben dan
Ja dan kan je 700 in de min komen, dus kan je niet meer pinnen, dus kan je geen eten kopen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:57 schreef waht het volgende:
[..]
Het ging niet over problemen door niet meer te kunnen pinnen, maar over een iemand die een week op een houtje moest bijten want de huur was twee keer betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |