abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137153660
Ben blij dat ik niet bij de ING zit.
pi_137153707
Overigens moet een bank zorgen dat de systemen gewoon werken, dat lijkt me logisch maar ik gok dat dit weer geval is van mensen die geen geduld hebben en zelf nogmaals geld overmaken en dan verbaasd zijn dat het 2x is afgeschreven.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_137153725
Het lijkt me zo op het eerste gezicht dat ING gelijk heeft als ze stellen dat ze dat niet zomaar terug kunnen boeken. Het lijkt me echter niet dat het het probleem van alleen de klant is. ING heeft namelijk geld overgeboekt van de rekening van klanten zonder dat die daar opdracht of toestemming voor hebben gegeven.

Wat de ING dan zou moeten doen is het geld op de rekening van de gedupeerde klanten storten, en hun vordering op de ontvanger overnemen. Dat is wel enig geregel, maar de infrastructuur daarvoor had ook al klaar kunnen liggen...
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_137153779
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Overigens moet een bank zorgen dat de systemen gewoon werken, dat lijkt me logisch maar ik gok dat dit weer geval is van mensen die geen geduld hebben en zelf nogmaals geld overmaken en dan verbaasd zijn dat het 2x is afgeschreven.
Gewoon lezen, mensen kregen een melding dat ze nog een keer op verzenden moesten drukken en dat is dan logisch dat ze dat doen, OP ADVIES VAN DE ING.
pi_137153798
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Overigens moet een bank zorgen dat de systemen gewoon werken, dat lijkt me logisch maar ik gok dat dit weer geval is van mensen die geen geduld hebben en zelf nogmaals geld overmaken en dan verbaasd zijn dat het 2x is afgeschreven.
Je kunt die mensen wel de schuld geven maar als de app een melding geeft 'probeer het opnieuw' dan is het logisch dat mensen het opnieuw proberen.

De ING had gewoon alles plat moeten leggen als er een storing was, maar blijkbaar werkte de app nog wel half. Sluit gewoon alles direct af als er ergens een probleempje is.
٩๏̯͡๏)۶
pi_137153867
Iets met soep en niet zo heet eten...

Het is een krantenbericht! Neem dat eens niet zo serieus.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137153879
Gewoon je geld terugvragen bij de ontvangende partij. Opgelost.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:52:05 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_137153924
Wat een megolen {bij ING}

EDIT: Opgelost.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_137153948
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:52 schreef eleusis het volgende:
Wat een megolen {bij ING}

EDIT: Opgelost.
Megolen, wat zijn dat :?
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_137154213
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:49 schreef DS4 het volgende:
Iets met soep en niet zo heet eten...

Het is een krantenbericht! Neem dat eens niet zo serieus.
Als ik het goed begrijp is het standpunt van de ING, volgens hun eigen woordvoorder in ieder geval, 'zoek het maar uit'.

Da's niet zo fraai. Daar zou ik als klant niet blij van worden.
pi_137154274
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:45 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je kunt die mensen wel de schuld geven maar als de app een melding geeft 'probeer het opnieuw' dan is het logisch dat mensen het opnieuw proberen.

Logisch dat je het dan opnieuw doet inderdaad.

En dit:
http://www.nu.nl/tech/371(...)ens-storing-ing.html

Is natuurlijk gewoon damagecontrole. Het hele land krijgt te lezen hoe jij omgaat met je klanten en lekker een leugentje verzinnen voor bestwil.

Naja, ik weet in ieder geval wel dat ik dus niet naar ing zal overstappen. Alleen al de eerste reactie, om te kotsen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:08:28 #37
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_137154340
Sowieso mensen die niet bij de Rabobank zitten. :') Dan vraag je er ook gewoon om. Derhalve geen medelijden of sympathie.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_137154435
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Sowieso mensen die niet bij de Rabobank zitten. :') Dan vraag je er ook gewoon om. Derhalve geen medelijden of sympathie.
Het is allemaal de schuld vam de rabobank :')
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:13:43 #39
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_137154471
De ING heeft het begrip schofterigheid sowieso nieuw elan gegeven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:19:38 #40
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_137154638
quote:
Altijd mooi, de struisvogelstrategie. Zonder blikken of blozen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:20:16 #41
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_137154660
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Het ligt dus inderdaad wat genuanceerder als ik dit zo lees van tweakers

[..]

Toch lullig als er net wat meer tijd dan een minuut overheen gegaan is. Maar goed de mensen/bedrijven die je betaalt lijken me wel zo schappelijk om het terug over te maken. Tenzij je toevallig net naar een marktplaatsoplichter geld probeerde over te maken.
pi_137154663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

Onzin, als je opeens 700 euro tekort komt, kan je best in de problemen komen als je in het rood staat.
Geen boodschappen meer halen bv.
Exact, dan doe je iets fout.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:22:21 #43
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_137154717
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:20 schreef waht het volgende:

[..]

Exact, dan doe je iets fout.
Lekker kort door de bocht weer dit. Genoeg mensen die gewoonweg de ruimte niet hebben om te sparen, kijk alleen al eens naar de gemiddelde student of een alleenstaande vader/moeder.
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:25:09 #44
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_137154792
Nee, dat zie je verkeerd. In deze übermenschenmaatschappij is armoede een teken van karakterzwakte.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_137154825
Telegraaf :')
Sensatiekrant :')
pi_137154864
quote:
9s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:25 schreef Ringo het volgende:
Nee, dat zie je verkeerd. In deze übermenschenmaatschappij is armoede een teken van karakterzwakte.
Idd. Eigen verantwoordelijkheid eerst :7
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_137154903
Mensen die in een zwaar overtrokken artikel van de Telegraaf trappen :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_137154913
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:22 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Lekker kort door de bocht weer dit. Genoeg mensen die gewoonweg de ruimte niet hebben om te sparen, kijk alleen al eens naar de gemiddelde student of een alleenstaande vader/moeder.
Leugens. Over de spanne van een of meerdere jaren kan iedereen een "reserve" aanleggen waarmee voor een week voedsel kan worden gekocht. Mogelijk zelfs meer als je genoegen neemt met minder. Het probleem is uiteraard dat deze mensen niet verder dan een dag kijken en kennelijk omkomen van de honger bij de eerste de beste onvoorziene kostenpost.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_137154915
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja maar dat is hun probleem, niet dat van de klant.

Als die een melding krijgt van probeer het opnieuw, probeer je het opnieuw.
Als je een melding krijgt, nadat je een overboeking hebt gedaan, dat je al je euro's naar Kapt.Ruigbaard moet over maken dan doe je dat ook?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_137154917
quote:
9s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:25 schreef Ringo het volgende:
Nee, dat zie je verkeerd. In deze übermenschenmaatschappij is armoede een teken van karakterzwakte.
Hihi, zuurtje.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')