Er werden ook schildersdoeken en spuitbussen geleverd door 2 dames en toen wilde Andrea die ruilen tegen schilderijen, ook kwamen die dames al voor een schilderij wat ze gekocht hadden dacht ik?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:11 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso ingewikkeld gaan met die verkoop van Andrea's schilderijen. Zoals je weet, verkoopt ze sommige stukken wel 3 keer. Daar heeft Joey nu een stokje voor gestoken. Er wordt nu achterop het schilderij iets geschreven. Die zg veiling van Andrea's schilderijen is pas van start gegaan op hun webwinkelsite. Afgelopen Maandag was er ene Mariska, die heeft een schilderij afgehaald en een meneer namens Guusje (1,2,3?) En er is nog een meneer (Health Centre) geweest, die Andrea een engel noemde, zoals zij had geschilderd. Een van de cliënten, zou er twee hebben meegenomen. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Ja maar ik weet dus niet of ze een schilderij gekocht hebben of geruildquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er werden ook schildersdoeken en spuitbussen geleverd door 2 dames en toen wilde Andrea die ruilen tegen schilderijen, ook kwamen die dames al voor een schilderij wat ze gekocht hadden dacht ik?
Het waren trouwens t-shirtsquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dus niet of ze een schilderij gekocht hebben of geruild
sorry,verkeerde topicquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:27 schreef aimbotguru het volgende:
slaapt ikbengeenneger naast het varken vanavond ? en hoor ik het varken iets zeggen over een relatie ?
Waarom noem je ze niet gewoon bij hun echte naam?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:27 schreef aimbotguru het volgende:
slaapt ikbengeenneger naast het varken vanavond ? en hoor ik het varken iets zeggen over een relatie ?
Je moet eerst proberen te achterhalen wie de foto gemaakt heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
Kan ik deze foto gewoon gebruiken of zit er copyright op?
Er staat vele malen op de foto: copyright Leo Vogelzang.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:36 schreef kissaa het volgende:
[..]
Er staat vele malen op de foto: copyright Leo Vogelzang.
Maar het blijft de vraag of dat echt zo is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:36 schreef kissaa het volgende:
[..]
ohoh europa is niet eens zo heel lang gelee.quote:
Nee hoor hoe kom je bij copyright?? Gewoon lekker pakkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:36 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nee ruilen mocht niet en bovendien was mevrouw totaal niet geinteresseerd in het schilderij!quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet dus niet of ze een schilderij gekocht hebben of geruild
ja, goed voor de kijkcijfers,quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
Alles voor de kijkcijfers hè? Nooit anders geweest. Ook niet bij BB of DGK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |