En daarmee maakte ik hem ook gelijk dicht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik weet niet wie je ben op facebookmaar wil je wel toevoegen. Ik Hilmar Vos
Ik stuur je een verzoekje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik weet niet wie je ben op facebookmaar wil je wel toevoegen. Ik Hilmar Vos
quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:43 schreef Shandaly het volgende:
Dat is omdat ze 'm secret heeft gemaakt toch? Dat daarom die link ook niet meer werkt?
Maar de eerste keer vergeet ik nooit meer!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die Limone die meet ook maar met iedereen
Heb je m wel alsnog gemaakt? Eén dagje (of twee of drie of een week) maakt toch niet uit? Weten de andere mensen veel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Ooh... ik bedenk me net dat ik gister helemaal vergeten ben een even-lang-in-als-uit-de-buik foto te maken...![]()
Had al maanden geleden uitgerekend dat dat op 24 feb was, vorige week al zitten bedenken wat voor foto ik wilde maken... en door alle drukte gister ben ik het helemaal vergeten
![]()
![]()
Ik herken het wel een beetje, maar ik had het al vóór dat M. er was. Mijn irreële angstfiep is nu al een jaar dat het gasfornuis opeens ontploft en dat we er dan geweest zijn. Of dat de bovenburen ineens door het dak zakken precies op de plaats van de box.quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies dit heb ik! Het voor me zien, de bizarre dingen bedenken (het inbreken bv, dan zie ik voor me hoe T. in z'n bed ligt en helemaal overstuur is van de honger en wij dood in bed liggen en niemand hem hoortschiet er gelijk vol van
).
Maar de 'normale' dingen zoals stikken, vallen etc (behalve van een balkon) heb ik geen last van. Nieuwsberichten ook nauwelijks..
Maar wel iets om in de gaten te houden zoals Juud zegt, denk ik.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:47 schreef Hilzillah het volgende:
De angsten, Ik heb er gelukkig niet meer last van dan anders. Wel overal rookmelders opgehangen en koolmonoxide meters. Wij slapen een verdieping hoger dan de Senn. Vluchtroutes zijn makkelijk hier. Ik kan in iedere kamer via het schuine dak naar buiten. En via de dakgoot is het maar een metertje of 2. En griezels... Ik heb een honkbalknuppel naast mijn bed staan. Toen ik nog alleen was had ik een slagersmes in mijn nachtkastje. Maar toen ik mezelf daar een keer gruwelijk aan opengehaald heb met iets uit de la willen pakken heb ik hem maar weer in de keukenla gelegd.
Nee, ze lag al lekker te slapen gisteravond toen ik het me bedacht. En zo 's ochtends is de ochtendspits ook te hectisch voor dat soort dingen. Ik baalde er wel echt stevig van... nog steeds eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Heb je m wel alsnog gemaakt? Eén dagje (of twee of drie of een week) maakt toch niet uit? Weten de andere mensen veel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik begrijp het wel hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:48 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nee, ze lag al lekker te slapen gisteravond toen ik het me bedacht. En zo 's ochtends is de ochtendspits ook te hectisch voor dat soort dingen. Ik baalde er wel echt stevig van... nog steeds eigenlijk.En dat ik zelf weet dat het niet klopt is juist het ergste. Voor anderen zegt zo'n datum toch niets...
Wawa! :quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:04 schreef L-E het volgende:
Shandaly, gewoon snel nog maken en tegen niemand verklappen.
Mijn baby was maandag tien maanden. En hij zei wawa, wat volgens mij mama moet voorstellen. En vanmorgen zei hij met een heel blij hoofd poep, dus volgens mij is hij hoogbegaafd.
Hij kruipt wel achter van die balletjes aan en smijt blokjes ook weg. Hij heeft al zo'n figurenolifant met blokjes/figuurtjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Precies Juud, toen E 10 maanden was vond ze leuk:
Stapelbekers, blokken, loopwagen om aan te leren lopen, dingen die herrie maken (xylofoon, rijst in een lege fles water etc) en boekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt L. ook al een poosje, maarquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:13 schreef Limone het volgende:
De mijn zegt al dagen Oenga! en die is nog maar drie maanden!![]()
Poep is wel praktischer! Had -ie ook poep?
Dat ziet er tof uit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
E heeft een spiegeltje (van mij van vroeger) waar ze zich echt tijdenlang mee kan vermaken; ze geeft haar spiegelbeeld dan kusjesof ze ramt ermee op iets anders
De activiteitenkubus is ook een hit!
Veluwe represent! En hoi Sull!quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:53 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
Enne een meet, ik ben voor. Ook omg 010 hier.Juud! Maar ik ben heel mobiel dus richting midden is no problemo.
Die van ons vindt roerbak groentes, courgette, paprika, kip en rijst met elkaar erg lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:52 schreef vencodark het volgende:
Wat geven jullie je baby van deze leeftijd (10 maanden) allemaal en wat vinden ze heel lekker?
Die van ons is gek op brood, mie en andere pasta soorten. Vla en yoghurt gaan er ook altijd in. En komkommer!![]()
Wat ik soms wel lastig vind is dat hij soms een halve boterham wilt, ineens gaat schreeuwen en het weg gaat duwen. Dan wilt hij wat anders. Soms krijgt hij wel 3 dingen voor hij fatsoenlijk gegeten heeft. Pff.
Melk drinkt hij weinig en wat ik overdag geef (' s ochtends dan), spuugt ie later weer uit. Geen idee waarom dat is. Verder drinkt hij water en thee.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:39 schreef Gulara het volgende:
Zei er iemand meet?TimTam slamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wachten jullie even met meeten tot ik ook mee mag? 't Kuiken schiet niet zo erg op nog.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:39 schreef Suikertante het volgende:
BURDIE ik schrik me dood muts, ik dacht even dat ik iets gemist had
Hmmn...hier betekent het elk geval iets leuks, want telkens als wij het tegen haar zeggen, moet ze lachen!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:26 schreef Sull het volgende:
[..]
Dat zegt L. ook al een poosje, maarheeft het vertaald naar hoongèr. En warempel valt het vaak samen met haar eetbehoefte.
Leuk een meet, maar Rotterdam is me echt te ver, sorry.. Omgeving de veluwe nog vertegenwoordigd?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wachten jullie even met meeten tot ik ook mee mag? 't Kuiken schiet niet zo erg op nog.
Wauw, dat is echt bijzonder!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:07 schreef Tally het volgende:
Sinds zaterdag heeft mijn baby alleen nog maar op het potje gepoept
Ik ben zo trots!
XM wat kut zeg.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
TimTam slam.
Het gegeven dat het om een klein kind gaat maakt hier niet dat ze alles uit hun handen laten vallen hoor. Het is de aard van de klachten tezamen met de leeftijd en achtergrond van het kind dat bepaalt wanneer het kind gezien moet worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
pff xm wat vervelend zeg![]()
Ben ik de enige die het trouwens raar vindt dat je ook nu pas weer smiddags bij de huisarts terecht kunt?
Hier 2 verschillende huisartsen gehad maar met kleine kindjes mag je altijd direct even langskomen bij zoiets
naja niet alles uit hun handen laten vallen, maar er is altijd wel een gaatje bij onze huisarts.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gegeven dat het om een klein kind gaat maakt hier niet dat ze alles uit hun handen laten vallen hoor. Het is de aard van de klachten tezamen met de leeftijd en achtergrond van het kind dat bepaalt wanneer het kind gezien moet worden.
Er is hier een noodspreekuur, voor zaken die niet kunnen wachten. Dat is altijd laat in de middag. Ik zou het bijzonder vinden om meteen langs te kunnen komen, tbh.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
naja niet alles uit hun handen laten vallen, maar er is altijd wel een gaatje bij onze huisarts.
maar goed, mischien ben ik wel verwend
Lief dat je er naar vraagt!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef GotC het volgende:
JuudJe hebt mooie kindjes!
L-E, speaking of EMDR..hoe gaat het met jou?
Oh en Skips! Heb je al met Kix gepraat? En/of gaat het nu wat beter?
[ Bericht 7% gewijzigd door ProjSkippy op 26-02-2014 16:59:04 ]
Zeg!quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:48 schreef Limone het volgende:
Meets.. Groot, klein, in 010 (< < neehoor, grapje!
)..
Wil je voor mij ook doen? Ik kreeg dezelfde melding als Laiv.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:43 schreef Hilzillah het volgende:
Done! Ook voor Suiker. Maar de beheerder moet je aanmelding goedkeuren
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef danic het volgende:
Spirit ik zou het doen.
Ik zit twee weken zonder kinderen, maar dan thuis in de zooidat van jou klinkt veel beter!
Tallybijzondere dame heb je!
X?. Klinkt ook echt heel heftig. Wat zei de huisarts?
Doen! Hoe vetquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Spirit82 het volgende:
Even zonder bijlezen een vet tof dilemma: voor m'n werk mag ik naar een meeting in... San Francisco! Maar dat betekent op een woensdag heen en zaterdag terug. Dan moet ik mijn baby 4 hele dagen missen
*lalalala, ik ga over een paar maanden al 4 dagen weg!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Doen! Hoe vet!
Ik ga meedoen aan de Roparun en ben 3 dagen weg. Mis T. nu al
We wisselen elk jaar, hebben we beslotenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
oh nieuwe badkamerschiet het een beetje op?
Ik wil ook stampvoet
gotc dat ga je redden doet yur ook mee?
Ik ontken nietsquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef Juud-- het volgende:
Loj en Omen kunnen niet zonder de babymama's en lezen hier nog fulltime mee
+1quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef Juud-- het volgende:
Loj en Omen kunnen niet zonder de babymama's en lezen hier nog fulltime mee
Yessss zie ik je op Lowlands?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:20 schreef Limone het volgende:
[..]
*lalalala, ik ga over een paar maanden al 4 dagen weg!
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Of ik ga met een Mercedes brandweerbus. Moet nog even kijken of ik dat ding durf te besturen
Wow spirit, san francisco?
Tuurlijk, op de camping mag je toch niet zo hard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Of ik ga met een Mercedes brandweerbus. Moet nog even kijken of ik dat ding durf te besturen
Ik vind de Dijk helemaal niet het wachten waard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:47 schreef GotC het volgende:
[..]Wat gaaf! Foto?
Mèn, ik mis het wachten op de dijk nu al.
Ik wel! Maar kan ook komen door de alcohol die dan al genuttigd werdquote:Op woensdag 26 februari 2014 22:51 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik vind de Dijk helemaal niet het wachten waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er dan wel net maar een meeting lijkt me ook leuk! Ook hier 010, maar ook te porren voor ergens anders.
Als ik dan wel mag van jullie als vers lid
Lekker Hilz even samen weg!
Spannend Spirit! Klinkt wel onwijs gaaf maar snap dat het even moeilijk kiezen is!
GotC lekker rennen! Vind het knap dat je het kan!
Aapieannie, wat een lief staartje
En ik zag ook Juud79 d'r foto's
♥ J & S
quote:
En lowlands!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh sorry! Ik dacht dat je een andere dijk bedoelde. Ik zou nooit iemands muzieksmaak bekritiseren. Er zijn mensen die mijn muzieksmaak slecht vinden. Ik noem het liever uitgebreid.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wel! Maar kan ook komen door de alcohol die dan al genuttigd werd
Nee mutsie, ik had het over de dijk op Lowlands, voor de ingang!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh sorry! Ik dacht dat je een andere dijk bedoelde. Ik zou nooit iemands muzieksmaak bekritiseren. Er zijn mensen die mijn muzieksmaak slecht vinden. Ik noem het liever uitgebreid.
Aaah Klaprooossss!!!! Wat een mooie foto, maar dat kan natuurlijk alleen omdat het een mooi mannetje is. Wat klink je al weer helemaal geland in je nieuwe leven!![]()
Skip, begint je weekendje morgen al?
Wij zitten weer op ons om de drie uur schema. Prima verder, maar wat ik wel slopend vind is dat ik blijkbaar alle dromen onthoud. 's Ochtends zit mijn hele hoofd vol met flarden en in de loop van de dag komen die flarden nog eens terug. En ik droom blijkbaar multimediaal. Er is altijd een zin uit een liedje dat honderdmiljoenkeer terugkomt in mijn dromen. Van het liedje van vannacht weet ik niet zo goed wat het origineel is.
In een eerdere droom, droomde ik dat de we vier kinderen hadden: M. Ivo, Vera en ... (was wel een leuke naam!). In een andere droom beviel ik van een jongetje terwijl ze hadden gezegd dat het een meisje was. Het jongetje ging natuurlijk Ivo heten en verdween toen onder water in bad.![]()
Nou ik ben blij dat ik het even bij jullie kwijt kon!
Oh ja haha sorry, dan maakt ik wel het goede grapje!quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee mutsie, ik had het over de dijk op Lowlands, voor de ingang!![]()
En dromen onthouden zijn vermoeiend. Dat gespook in je hoofd
J. van klap! Zwijmel.
Die seksdromen wel helaas.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:25 schreef Burdie het volgende:
Dus de rare dromen gaan niet weg na de bevalling, good to know.
Hahahquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:25 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh ja haha sorry, dan maakt ik wel het goede grapje!Pfoei gelukkig of vind je De Dijk - de band- wel de moeite waard?
![]()
Nee ik ook, maar ik zou er nu niet al zin in hebben om op te wachten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Hahah!
Ehm..wel ok, maar not my cup of tea. Jij wel?
Ik ook nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:31 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee ik ook, maar ik zou er nu niet al zin in hebben om op te wachten.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:31 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee ik ook, maar ik zou er nu niet al zin in hebben om op te wachten.
Ik heb ze nog! Een van mijn exen ontpopt zich daarin ineens tot een ware seksgod.quote:
Oh heerlijk! Ik ben een pietsie jaloers!quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:18 schreef ProjSkippy het volgende:
En jup Limone, morgen begint ons weekendje! Of eigenlijk vanavond, want dan breng ik M. naar mijn ouders. Vanavond kan ik dus al Slapen!
Ik zie er wel tegenop om M. weg te brengen trouwens, bij het vooruitzicht mis ik haar nu al.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
George Cloony kan er ook wat van trouwens.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik heb ze nog! Een van mijn exen ontpopt zich daarin ineens tot een ware seksgod.
Andere exen komen ook voorbij, maar die zijn niet zo godisch in mijn dromen.
Oh, en hoi Kix, voor als je meeleest.
En ik maar dromen over Dries...quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
George Cloony kan er ook wat van trouwens.
Ik las dat je in je hand had gekotstquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef Fieder het volgende:
Ik ben z&g van vorig jaar aan t doorlezen, zo bijzondervorig jaar op deze dag had ik 's ochtends gekotst en een handvol slijm verloren
happy days
klinkt heel bijzonder jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:43 schreef Fieder het volgende:
Ik ben z&g van vorig jaar aan t doorlezen, zo bijzondervorig jaar op deze dag had ik 's ochtends gekotst en een handvol slijm verloren
happy days
Weten we niet. Waarschijnlijk een allergische reactie ergens van. Alles is nu weer weg getrokken. De vurigheid was er even na het smeren van zalf tegen de jeuk weg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:04 schreef Fieder het volgende:
Hihi Tally ik zie t helemaal voor me
Wat was er nou met peuter uiteindelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
Dat is heul geen baby-actiequote:Op donderdag 27 februari 2014 10:54 schreef Tally het volgende:
Gisteravond werd de peuter gillend en krabbend wakker. Kind zat helemaal onder de uitslag. Omdat het er naar uit zag en ik bang was dat het misschien besmettelijk was voor baby even de hap gebeld. Baby lag naast me en deed in eens dr armpje langs dr hoofd en brabbelde wanneer ik praatte met de assistent. Kind zat me gewoon na te doen
Wat lief dat je het vraagt!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef GotC het volgende:
JuudJe hebt mooie kindjes!
L-E, speaking of EMDR..hoe gaat het met jou?
Oh en Skips! Heb je al met Kix gepraat? En/of gaat het nu wat beter?
+1quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:42 schreef GotC het volgende:
Pfoeh, en nog even eem dikkevoor alle meiden hier. Ik vind jullie allemaal fantastische mama's en vrouwen
Ze IS nu 41 weken.. En afgaande van de uitgerekende datum (zoals het GGB (grote gele boek) zegt) is ze morgen precies 42 weken... Zou maar zo kunnen dus!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:27 schreef Cwen het volgende:
Sprongetje, Shandaly?
Tegen 42 weken zit er één, kan dat?
015 is te lopen, heb ik wel eens gedaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:14 schreef Piekie81 het volgende:
Een poging om bij te lezen en korte reactie
Ik ben in voor een meet, 015 hier, en mobiel met stationwagen, fietskar en benenwagen(maar zo dichtbij woont volgens mij niemand van hier).
voor alle heftige therapeutische trajecten!
Ik ga pitten en hopelijk wat langer dan de afgelopen nachten![]()
Tot morgen!
De psychiater gaat met de psycholoog overleggen wie de therapie doet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:58 schreef L-E het volgende:
danic, medicatie is absoluut geen standaard onderdeel van emdr. Bij mij is de ptss door twee verschillende hulpverleners vast gesteld, en het is geen een keer ter sprake gekomen. Zal ook wel liggen aan het soort trauma hoor, maar ik denk dat jij een beetje in dezelfde hoek zit als ik (doodsangst tijdens de bevalling?) en hier is het geen overweging geweest. Ben je al doorverwezen naar iemand die emdr doet? En werk je eigenlijk nog?
Dapper dat je het aan gaat hoor, het is niet niks
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef danic het volgende:
Dank je. Ja absoluut. Ik ben blij dat we er nu iets mee kunnen gaan doen. Ik loop een beetje op mijn tandvlees zeg maar.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef danic het volgende:
Dank je. Ja absoluut. Ik ben blij dat we er nu iets mee kunnen gaan doen. Ik loop een beetje op mijn tandvlees zeg maar.
Dit inderdaad!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:25 schreef Juud-- het volgende:
Ik weet niet of dapper het juiste woord is, maar ik heb bewondering voor de moeders hier die hulp zoeken bij het verwerken van nare periodes, problemen, enz. Dat vergt lef, maar brengt hopelijk veel goeds.
Ohh nee zo bedoelde ik het niet, ik had jouw reactie niet onthouden dus ik bedoelde niet dat 'dapper' sowieso een verkeerd woord zou zijn.. het was meer een overpeinzing door mezelf. Ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:12 schreef Limone het volgende:
Oh ik gebruikte dapper als woord om hetzelfde uit te drukken. Ik vind dat het prima de lading dekt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:45 schreef L-E het volgende:
Ik wals even keihard overal doorheen:
MIJN BABY ZEI NET MAMA!
Aahhhh ik ben een plasje nu!
Wat geweldigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:45 schreef L-E het volgende:
MIJN BABY ZEI NET MAMA!
MIJN BABY ZEI NET MAMA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik een poging doen een beetje bij te lezen en zien wat hier zoal gebeurt.
[ Bericht 1% gewijzigd door RunForrestRun op 28-02-2014 12:49:33 ]Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
No problem. Ik voelde opeens de niet bedwingbare behoefte om het gebruik van het woord van 'dapper' te verdedigenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:21 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Ohh nee zo bedoelde ik het niet, ik had jouw reactie niet onthouden dus ik bedoelde niet dat 'dapper' sowieso een verkeerd woord zou zijn.. het was meer een overpeinzing door mezelf. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Behalve dat we ipv 1 poepluier er nu 3-4 op een dag hebben en veel dunner; ja! Eindelijk!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:20 schreef DJMomo het volgende:
Wat een liefie xm! En weer helemaal opgeknapt dus?
Nou als dat alles is!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Behalve dat we ipv 1 poepluier er nu 3-4 op een dag hebben en veel dunner; ja! Eindelijk!
Nou, inderdaad! Waar heb je m twee maanden verstopt? Hmm?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:30 schreef Juud-- het volgende:
Hilz, serieus niémand hier gelooft nog dat jouw baby pas 6.5mnd is. Kiektan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:13 schreef bellelena het volgende:
Wat LB zegt
BelleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Dat had ik niet van jou verwacht
. Maar helemaal eens hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
[ Bericht 22% gewijzigd door Limone op 28-02-2014 17:04:14 ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:01 schreef Limone het volgende:
+1!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:01 schreef Limone het volgende:
Dit ja! Doen! Je gevoel is zo belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilz!S.enn
Over snel gesproken.
Limone schaterlachen is zo lief en gezellig
Danic irritant dat er vergeleken moet worden. Nergens voor nodig![]()
+1 mooi gezegd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:26 schreef L-E het volgende:
Praten, praten, praten. Echt doen. En niet alleen maar woorden eruit gooien, ook zeggen wat je echt voelt en denkt. En echt luisteren naar elkaar. En vooral niet vergeten dat je aan dezelfde kant staat, vechten doe je met elkaar, niet tegen elkaar.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:26 schreef L-E het volgende:
Praten, praten, praten. Echt doen. En niet alleen maar woorden eruit gooien, ook zeggen wat je echt voelt en denkt. En echt luisteren naar elkaar. En vooral niet vergeten dat je aan dezelfde kant staat, vechten doe je met elkaar, niet tegen elkaar.
+1quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:26 schreef L-E het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:34 schreef GotC het volgende:
Hij kan eindelijk in de hobbelNessie die hij cadeau had gekregen van z'n oom. Begon gelijk zelf heen en weer te gaan
MIJN BABY ZEI NET MAMA!
Ik heb dat ook zo ervaren. Ik had graag tijdens de meeting wat meer met je willen praten maar wat ik heb gezien (ook qua lichaamstaal en hoe je met de diverse kinderen om ging) is echt sterk inderdaad. Powervrouw. Sowieso keek ik al tegen je op omdat jij en Juud de eerste waren die gingen bevallen toen ik net in z&g kwam kijken. Het feit dat ik jouw bevalling en met die blaasproblemen erna nog redelijk kan navertellen zegt genoeg...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:10 schreef danic het volgende:
Kom ik zo over belle? Serieus? Zo voel ik me echt niet.
Maar het doet me heel veel om dit te lezen
MIJN BABY ZEI NET MAMA!
Huh? Serieus?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb dat ook zo ervaren. Ik had graag tijdens de meeting wat meer met je willen praten maar wat ik heb gezien (ook qua lichaamstaal en hoe je met de diverse kinderen om ging) is echt sterk inderdaad. Powervrouw. Sowieso keek ik al tegen je op omdat jij en Juud de eerste waren die gingen bevallen toen ik net in z&g kwam kijken. Het feit dat ik jouw bevalling en met die blaasproblemen erna nog redelijk kan navertellen zegt genoeg...
Niet zo aan jezelf twijfelen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef Kyara het volgende:
Oh, dat was ik al toen ie begon met augurk...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:51 schreef Kyara het volgende:
Oh, dat was ik al toen ie begon met augurk...
Jullie zijn echt lief. En voordeel van een keer een meet bezoeken is ook dat je weet dat er echte mensen achter die getypte woorden zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Nou shandaly en danic, hup hup, in je zak steken al die lieve woorden, en onthouden!!![]()
Heerlijk he, zo'n uitlaatklep hier, en dat je dan door een paar getypte woorden weer even je zo goed kunt voelen
Ouch!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
E verraste mij vanochtend door weliswaar met veel moeite en door zich met 2 vingers aan mijn tepel vast te houdennaar mij toe te rollen
Ze kán t dus wel, maar vindt het blijkbaar meestal teveel moeite
![]()
Wat ben jij een gemene moederquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:19 schreef Kyara het volgende:
Over rollen: ik had M een keer op een grasveldje gelegd dat een beetje naar beneden afliep. Hij kon net een beetje rollen.... maar nog niet stoppen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:32 schreef Shandaly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
+1+1+1+1+1!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:58 schreef Piekie81 het volgende:
Lieve Shandaly, je bent echt een mooi mens! Ik lees het net allemaal pas, en ik moet even reageren, ondanks dat ik omrol van de slaap.
Weet je, ik heb je 1 keer live gesproken en ik hoop echt dat dat nog een keer gaat gebeuren! Ik vind je tof!
![]()
![]()
Handig! Zie ik nu pas. Jaap mag op 4 feb hoor. (Zit mobiel. Geen verstand van wiki...quote:
Donequote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:41 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Handig! Zie ik nu pas. Jaap mag op 4 feb hoor. (Zit mobiel. Geen verstand van wiki...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |