En daarmee maakte ik hem ook gelijk dicht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik weet niet wie je ben op facebookmaar wil je wel toevoegen. Ik Hilmar Vos
Ik stuur je een verzoekje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik weet niet wie je ben op facebookmaar wil je wel toevoegen. Ik Hilmar Vos
quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:43 schreef Shandaly het volgende:
Dat is omdat ze 'm secret heeft gemaakt toch? Dat daarom die link ook niet meer werkt?
Maar de eerste keer vergeet ik nooit meer!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die Limone die meet ook maar met iedereen
Heb je m wel alsnog gemaakt? Eén dagje (of twee of drie of een week) maakt toch niet uit? Weten de andere mensen veel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Ooh... ik bedenk me net dat ik gister helemaal vergeten ben een even-lang-in-als-uit-de-buik foto te maken...![]()
Had al maanden geleden uitgerekend dat dat op 24 feb was, vorige week al zitten bedenken wat voor foto ik wilde maken... en door alle drukte gister ben ik het helemaal vergeten
![]()
![]()
Ik herken het wel een beetje, maar ik had het al vóór dat M. er was. Mijn irreële angstfiep is nu al een jaar dat het gasfornuis opeens ontploft en dat we er dan geweest zijn. Of dat de bovenburen ineens door het dak zakken precies op de plaats van de box.quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies dit heb ik! Het voor me zien, de bizarre dingen bedenken (het inbreken bv, dan zie ik voor me hoe T. in z'n bed ligt en helemaal overstuur is van de honger en wij dood in bed liggen en niemand hem hoortschiet er gelijk vol van
).
Maar de 'normale' dingen zoals stikken, vallen etc (behalve van een balkon) heb ik geen last van. Nieuwsberichten ook nauwelijks..
Maar wel iets om in de gaten te houden zoals Juud zegt, denk ik.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:47 schreef Hilzillah het volgende:
De angsten, Ik heb er gelukkig niet meer last van dan anders. Wel overal rookmelders opgehangen en koolmonoxide meters. Wij slapen een verdieping hoger dan de Senn. Vluchtroutes zijn makkelijk hier. Ik kan in iedere kamer via het schuine dak naar buiten. En via de dakgoot is het maar een metertje of 2. En griezels... Ik heb een honkbalknuppel naast mijn bed staan. Toen ik nog alleen was had ik een slagersmes in mijn nachtkastje. Maar toen ik mezelf daar een keer gruwelijk aan opengehaald heb met iets uit de la willen pakken heb ik hem maar weer in de keukenla gelegd.
Nee, ze lag al lekker te slapen gisteravond toen ik het me bedacht. En zo 's ochtends is de ochtendspits ook te hectisch voor dat soort dingen. Ik baalde er wel echt stevig van... nog steeds eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Heb je m wel alsnog gemaakt? Eén dagje (of twee of drie of een week) maakt toch niet uit? Weten de andere mensen veel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik begrijp het wel hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:48 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Nee, ze lag al lekker te slapen gisteravond toen ik het me bedacht. En zo 's ochtends is de ochtendspits ook te hectisch voor dat soort dingen. Ik baalde er wel echt stevig van... nog steeds eigenlijk.En dat ik zelf weet dat het niet klopt is juist het ergste. Voor anderen zegt zo'n datum toch niets...
Wawa! :quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:04 schreef L-E het volgende:
Shandaly, gewoon snel nog maken en tegen niemand verklappen.
Mijn baby was maandag tien maanden. En hij zei wawa, wat volgens mij mama moet voorstellen. En vanmorgen zei hij met een heel blij hoofd poep, dus volgens mij is hij hoogbegaafd.
Hij kruipt wel achter van die balletjes aan en smijt blokjes ook weg. Hij heeft al zo'n figurenolifant met blokjes/figuurtjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Precies Juud, toen E 10 maanden was vond ze leuk:
Stapelbekers, blokken, loopwagen om aan te leren lopen, dingen die herrie maken (xylofoon, rijst in een lege fles water etc) en boekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt L. ook al een poosje, maarquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:13 schreef Limone het volgende:
De mijn zegt al dagen Oenga! en die is nog maar drie maanden!![]()
Poep is wel praktischer! Had -ie ook poep?
Dat ziet er tof uit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
E heeft een spiegeltje (van mij van vroeger) waar ze zich echt tijdenlang mee kan vermaken; ze geeft haar spiegelbeeld dan kusjesof ze ramt ermee op iets anders
De activiteitenkubus is ook een hit!
Veluwe represent! En hoi Sull!quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:53 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
Enne een meet, ik ben voor. Ook omg 010 hier.Juud! Maar ik ben heel mobiel dus richting midden is no problemo.
Die van ons vindt roerbak groentes, courgette, paprika, kip en rijst met elkaar erg lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:52 schreef vencodark het volgende:
Wat geven jullie je baby van deze leeftijd (10 maanden) allemaal en wat vinden ze heel lekker?
Die van ons is gek op brood, mie en andere pasta soorten. Vla en yoghurt gaan er ook altijd in. En komkommer!![]()
Wat ik soms wel lastig vind is dat hij soms een halve boterham wilt, ineens gaat schreeuwen en het weg gaat duwen. Dan wilt hij wat anders. Soms krijgt hij wel 3 dingen voor hij fatsoenlijk gegeten heeft. Pff.
Melk drinkt hij weinig en wat ik overdag geef (' s ochtends dan), spuugt ie later weer uit. Geen idee waarom dat is. Verder drinkt hij water en thee.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:39 schreef Gulara het volgende:
Zei er iemand meet?TimTam slamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wachten jullie even met meeten tot ik ook mee mag? 't Kuiken schiet niet zo erg op nog.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:39 schreef Suikertante het volgende:
BURDIE ik schrik me dood muts, ik dacht even dat ik iets gemist had
Hmmn...hier betekent het elk geval iets leuks, want telkens als wij het tegen haar zeggen, moet ze lachen!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:26 schreef Sull het volgende:
[..]
Dat zegt L. ook al een poosje, maarheeft het vertaald naar hoongèr. En warempel valt het vaak samen met haar eetbehoefte.
Leuk een meet, maar Rotterdam is me echt te ver, sorry.. Omgeving de veluwe nog vertegenwoordigd?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wachten jullie even met meeten tot ik ook mee mag? 't Kuiken schiet niet zo erg op nog.
Wauw, dat is echt bijzonder!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:07 schreef Tally het volgende:
Sinds zaterdag heeft mijn baby alleen nog maar op het potje gepoept
Ik ben zo trots!
XM wat kut zeg.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
TimTam slam.
Het gegeven dat het om een klein kind gaat maakt hier niet dat ze alles uit hun handen laten vallen hoor. Het is de aard van de klachten tezamen met de leeftijd en achtergrond van het kind dat bepaalt wanneer het kind gezien moet worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
pff xm wat vervelend zeg![]()
Ben ik de enige die het trouwens raar vindt dat je ook nu pas weer smiddags bij de huisarts terecht kunt?
Hier 2 verschillende huisartsen gehad maar met kleine kindjes mag je altijd direct even langskomen bij zoiets
naja niet alles uit hun handen laten vallen, maar er is altijd wel een gaatje bij onze huisarts.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gegeven dat het om een klein kind gaat maakt hier niet dat ze alles uit hun handen laten vallen hoor. Het is de aard van de klachten tezamen met de leeftijd en achtergrond van het kind dat bepaalt wanneer het kind gezien moet worden.
Er is hier een noodspreekuur, voor zaken die niet kunnen wachten. Dat is altijd laat in de middag. Ik zou het bijzonder vinden om meteen langs te kunnen komen, tbh.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
naja niet alles uit hun handen laten vallen, maar er is altijd wel een gaatje bij onze huisarts.
maar goed, mischien ben ik wel verwend
Lief dat je er naar vraagt!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef GotC het volgende:
JuudJe hebt mooie kindjes!
L-E, speaking of EMDR..hoe gaat het met jou?
Oh en Skips! Heb je al met Kix gepraat? En/of gaat het nu wat beter?
[ Bericht 7% gewijzigd door ProjSkippy op 26-02-2014 16:59:04 ]
Zeg!quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:48 schreef Limone het volgende:
Meets.. Groot, klein, in 010 (< < neehoor, grapje!
)..
Wil je voor mij ook doen? Ik kreeg dezelfde melding als Laiv.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:43 schreef Hilzillah het volgende:
Done! Ook voor Suiker. Maar de beheerder moet je aanmelding goedkeuren
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef danic het volgende:
Spirit ik zou het doen.
Ik zit twee weken zonder kinderen, maar dan thuis in de zooidat van jou klinkt veel beter!
Tallybijzondere dame heb je!
X?. Klinkt ook echt heel heftig. Wat zei de huisarts?
Doen! Hoe vetquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Spirit82 het volgende:
Even zonder bijlezen een vet tof dilemma: voor m'n werk mag ik naar een meeting in... San Francisco! Maar dat betekent op een woensdag heen en zaterdag terug. Dan moet ik mijn baby 4 hele dagen missen
*lalalala, ik ga over een paar maanden al 4 dagen weg!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Doen! Hoe vet!
Ik ga meedoen aan de Roparun en ben 3 dagen weg. Mis T. nu al
We wisselen elk jaar, hebben we beslotenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
oh nieuwe badkamerschiet het een beetje op?
Ik wil ook stampvoet
gotc dat ga je redden doet yur ook mee?
Ik ontken nietsquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef Juud-- het volgende:
Loj en Omen kunnen niet zonder de babymama's en lezen hier nog fulltime mee
+1quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef Juud-- het volgende:
Loj en Omen kunnen niet zonder de babymama's en lezen hier nog fulltime mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |