abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137151465
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_137151471
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik weet niet wie je ben op facebook :@ maar wil je wel toevoegen. Ik Hilmar Vos
En daarmee maakte ik hem ook gelijk dicht.
pi_137151473
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef Hilzillah het volgende:
Ik weet niet wie je ben op facebook :@ maar wil je wel toevoegen. Ik Hilmar Vos
Ik stuur je een verzoekje. :)
pi_137151498
Done! Ook voor Suiker. Maar de beheerder moet je aanmelding goedkeuren :)
pi_137151507
Dat is omdat ze 'm secret heeft gemaakt toch? Dat daarom die link ook niet meer werkt?
pi_137151640
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:43 schreef Shandaly het volgende:
Dat is omdat ze 'm secret heeft gemaakt toch? Dat daarom die link ook niet meer werkt?
:Y

Enne een meet, ik ben voor. Ook omg 010 hier. :W Juud! Maar ik ben heel mobiel dus richting midden is no problemo.
pi_137151794
Wat komen er toch veel uit die buurt :{
040 hier

Maar.... onze auto doet het weer, en heb ik zelfs gister al weer op mogen halen, dus ik ben ook mobiel ;) (En OV werkt anders ook best ;) )
pi_137152316
Hilz, ik ook graag bij de eetgroep!

Hier ook omg 010, nou ja, officjeel 015, en niet zo mobiel ;), maar ik ben niet bang voor vreemde auto's ;).

Shandaly, wat fijn! *O*

En waarom heeft mijn kind een ritme van 22.30 - 01.15 - 04.30 - 07.00 - 9.30? :( Ze is verdorie 6 maanden, geen 6 dagen!
Home is where the O+ is...
pi_137152324
Ik doe alleen aan minimeets, jeweetz.

Pessie, nog gefeliciteerd! Toffe spam O+
pi_137152402
Je bent erbij Cwen! Als je toegelaten wordt. Mijn auto is nu juist bij de dokter... Gaar een duur grapje worden ben ik bang... Maar we worden bijna weer rijk. Vriendje krijgt als er geen gekke dingen meer gebeuren de 2e week van maart een (tijdelijk) contract *O*
pi_137152414
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die Limone die meet ook maar met iedereen :P
Maar de eerste keer vergeet ik nooit meer! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Shandaly het volgende:
Ooh... ik bedenk me net dat ik gister helemaal vergeten ben een even-lang-in-als-uit-de-buik foto te maken... :'( :'( Had al maanden geleden uitgerekend dat dat op 24 feb was, vorige week al zitten bedenken wat voor foto ik wilde maken... en door alle drukte gister ben ik het helemaal vergeten :'( :'(

Heb je m wel alsnog gemaakt? Eén dagje (of twee of drie of een week) maakt toch niet uit? Weten de andere mensen veel? ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 07:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Precies dit heb ik! Het voor me zien, de bizarre dingen bedenken (het inbreken bv, dan zie ik voor me hoe T. in z'n bed ligt en helemaal overstuur is van de honger en wij dood in bed liggen en niemand hem hoort :'( schiet er gelijk vol van :{).

Maar de 'normale' dingen zoals stikken, vallen etc (behalve van een balkon :')) heb ik geen last van. Nieuwsberichten ook nauwelijks..
Maar wel iets om in de gaten te houden zoals Juud zegt, denk ik.

Ik herken het wel een beetje, maar ik had het al vóór dat M. er was. Mijn irreële angstfiep is nu al een jaar dat het gasfornuis opeens ontploft en dat we er dan geweest zijn. Of dat de bovenburen ineens door het dak zakken precies op de plaats van de box. :') Zolang het niet te veel angstfiepjes worden, maak ik me nog geen zorgen. ;)

Als die angsten verlammend zijn en je belemmerd wordt in het dagelijks leven moet je er wat aan doen. Niet meteen therapie, maar een uur actief aan je angst denken en je dan bijvoorbeeld afvragen hoe reëel deze angst is. Hoe vaak komt het nu voor dat een gasfornuis ontploft? Of oplossingen gaan bedenken om het te voorkomen (maar als dat resulteert in vijf keer het gasfornuis een zacht klopje geven, dan ben je nog verder van huis :') )

quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 07:47 schreef Hilzillah het volgende:

De angsten, Ik heb er gelukkig niet meer last van dan anders. Wel overal rookmelders opgehangen en koolmonoxide meters. Wij slapen een verdieping hoger dan de Senn. Vluchtroutes zijn makkelijk hier. Ik kan in iedere kamer via het schuine dak naar buiten. En via de dakgoot is het maar een metertje of 2. En griezels... Ik heb een honkbalknuppel naast mijn bed staan. Toen ik nog alleen was had ik een slagersmes in mijn nachtkastje. Maar toen ik mezelf daar een keer gruwelijk aan opengehaald heb met iets uit de la willen pakken heb ik hem maar weer in de keukenla gelegd.

:')

Het had een actie van mij kunnen zijn.. :*

Gehhehe 'de vreetgroep' :D

---

We hadden een goede nacht! Ik heb eerst drie uur kunnen slapen en daarna zelfs drie-en-een-half! Ik merk het direct aan mijn humeur.

Oh.. ik heb wel heel naar gedroomd over Belle. :'( Belle, laat je even weten of het goed met je gaat? :')
pi_137152546
Gefeliciteerd voor alle jarige O+

Wij hebben wel een babyfoon met camera. En af en toe geeft het beeld wel wat storing :o of er vliegt een spinnenweb langs :D

Ik ben nog niet ongesteld geweest gelukkig. Maar ben nu aan het af bouwen met de bv dus zal er binnenkort vast wel aan moeten geloven.

Ik wil ook wel lid worden van de facebookgroep, heb alleen niemand van jullie op facebook. Kan wel wat inspiratie gebruiken. Blijf hangen in steeds hetzelfde. Net courgette hapje gemaakt uit het boek opperdepop. Had ik zelf echt nooit op gekomen.

Meneer wilde gisteravond niet slapen. Wel aldoor gapen en in oogjes wrijven maar in bed liggen is blijkbaar voor mietjes }:|

En hij kan klakken met ze tong O+
pi_137152582
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:39 schreef Limone het volgende:

[..]

Heb je m wel alsnog gemaakt? Eén dagje (of twee of drie of een week) maakt toch niet uit? Weten de andere mensen veel? ;)
Nee, ze lag al lekker te slapen gisteravond toen ik het me bedacht. En zo 's ochtends is de ochtendspits ook te hectisch voor dat soort dingen. Ik baalde er wel echt stevig van... nog steeds eigenlijk. :'( En dat ik zelf weet dat het niet klopt is juist het ergste. Voor anderen zegt zo'n datum toch niets...
pi_137152589
Meets.. Groot, klein, in 010 ( :r < < neehoor, grapje! :D ).. Ik kan het aan! Ik dacht eerst "hmmn zo ver weg?!?" (ik ben een verwend snobje hè) Maar toen bedacht ik me dat ik er ook een dagje van kan maken! Ik ben bijvoorbeeld nog nooit in Eindhoven geweest :@ Is daar een leuk museum oid?

En dan een met-je-laarzen-in-de-klei-meet met Spirit en L-E! O+ Jaja, ik regel het wel.
pi_137152595
Heerlijk he Limoentje. Wat is die drie en een half uur dan heeerlijk O+

Goed nieuws Hilz *G*
pi_137152663
Fotospam
Deze kregen we van het kdv met een valentijnskaartje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137152671
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:48 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Nee, ze lag al lekker te slapen gisteravond toen ik het me bedacht. En zo 's ochtends is de ochtendspits ook te hectisch voor dat soort dingen. Ik baalde er wel echt stevig van... nog steeds eigenlijk. :'( En dat ik zelf weet dat het niet klopt is juist het ergste. Voor anderen zegt zo'n datum toch niets...
Oh, ik begrijp het wel hoor :* Maar ik heb dus drie-en-een-half uur achterelkaar geslapen en probeer nu weer tot in den treure overal positieve draaien te geven ;)

ik heb pas laatst een spring foto gemaakt met M. Dat was ook leuker geweest toen ze net geboren was en niet drie maanden. Maar ja!
pi_137152685
Ik wilde nog reageren op die angsten. Ik ben van nature een beetje een doemdenker wat zulke dingen betreft. Misschien komt het omdat mijn beide ouders jong zijn overleden, maar van iedereen die me lief is heb ik in mijn hoofd al 1001 scenario's van hun overlijden afgespeeld. Dan ben ik maar vast voorbereid als het gebeurt, ofzo. :') Sinds ik kinderen heb is dat nog wel een paar graden erger. Ik hou me ook nauwelijks met het nieuws bezig, daar kan ik echt wakker van liggen. Het is iets wat er een beetje bij hoort, zoals anderen al zeiden. Je wordt zo kwetsbaar als je kindjes hebt, zo bewust van alles wat er fout kan gaan, zo lang dat niet de overhand heeft is het niet erg, lijkt me.

Ik weet inmiddels ook hoe het is als die angsten wel de overhand nemen (in mijn geval dan rondom mijn eigen dood) en als het je belemmert in je functioneren, dan zou ik zeker hulp inroepen. Zonder mijn therapeute zou ik nergens zijn. Maar de 'gewone' nare gedachten, die hebben we allemaal. En die gaan niet meer weg. dat denk ik ook. :)
pi_137152711
Met je laarzen in de klei, tot aan je oksels in de drek, kan allemaal hier in Waterland! O+
pi_137152851
Shandaly, gewoon snel nog maken en tegen niemand verklappen.

Mijn baby was maandag tien maanden. En hij zei wawa, wat volgens mij mama moet voorstellen. En vanmorgen zei hij met een heel blij hoofd poep, dus volgens mij is hij hoogbegaafd. O+
pi_137152920
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:04 schreef L-E het volgende:
Shandaly, gewoon snel nog maken en tegen niemand verklappen.

Mijn baby was maandag tien maanden. En hij zei wawa, wat volgens mij mama moet voorstellen. En vanmorgen zei hij met een heel blij hoofd poep, dus volgens mij is hij hoogbegaafd. O+
Wawa! : O+
pi_137153057
De mijn zegt al dagen Oenga! en die is nog maar drie maanden! :6

Poep is wel praktischer! Had -ie ook poep?
pi_137153113
Oh, ik miste een foto! Lief bloempie O+

Jouwes gaat de wereld veroveren Limone! Oenga ftw!

Hij had geen poep, dus we moeten wel nog wat finetunen.
pi_137153934
Bloempje, wat heb jij een leuke baby! O+ Heel leuk koppie.

Zelf een tijdje niet gepost hier maar alles gaat super. Aiden gaat als een tierelier en loopt als een trein langs de bank en schuifelt langs de muren. Hij kruipt ook met een vaart.
Hij zit wel een beetje te graag aan de televisie. Naar mij luistert hij niet, naar mijn man wel. Hm. -O-
En verder groeit hij als kool.

Wat geven jullie je baby van deze leeftijd (10 maanden) allemaal en wat vinden ze heel lekker?
Die van ons is gek op brood, mie en andere pasta soorten. Vla en yoghurt gaan er ook altijd in. En komkommer! :9
Wat ik soms wel lastig vind is dat hij soms een halve boterham wilt, ineens gaat schreeuwen en het weg gaat duwen. Dan wilt hij wat anders. Soms krijgt hij wel 3 dingen voor hij fatsoenlijk gegeten heeft. Pff.
Melk drinkt hij weinig en wat ik overdag geef (' s ochtends dan), spuugt ie later weer uit. Geen idee waarom dat is. Verder drinkt hij water en thee.

En hoe vermaken jullie je baby verder? In de box vind hij niet zo geweldig want hij staat voornamelijk tegen de rand te roepen of gewoon rond te kijken. Echt zitten of liggen spelen doet hij zelden en anders niet lang.
Hij kruipt gewoon heel veel rond en qua speelgoed heb ik niet veel bijzonders. Zou ook niet graag iets kopen waar hij dan amper naar omkijkt.
Iemand tips daarvoor? :)
pi_137154134
fb groep?
Ik kan jullie echt niet bijhouden atm.\
Ik las eehn stukke auto bij shandaly wat is er kapot?
skips en spirit hoe gaat het nu?

Ons spekje slaapt dan wel en dan niet door waardoor ik dus gewoon vanaf 03:00 aan het wachten ben.
Nog even en ik heb een weekje vakantie *O* kan ik misschien weer aanhaken.
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:02:07 #26
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_137154169
^O^

woensdag 26 februari 2014 @ 11:05:20 #27
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137154266
Precies Juud, toen E 10 maanden was vond ze leuk:

Stapelbekers, blokken, loopwagen om aan te leren lopen, dingen die herrie maken (xylofoon, rijst in een lege fles water etc) en boekjes.
pi_137154333
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Precies Juud, toen E 10 maanden was vond ze leuk:

Stapelbekers, blokken, loopwagen om aan te leren lopen, dingen die herrie maken (xylofoon, rijst in een lege fles water etc) en boekjes.
Hij kruipt wel achter van die balletjes aan en smijt blokjes ook weg. Hij heeft al zo'n figurenolifant met blokjes/figuurtjes.
Koopwaren heeft ie, vindt hij geweldig.
Ik wil een pianootje of een trommeltje halen inderdaad. :) en hij vind langwerpige dingen leuk. Zo hebben we een grijpstok voor als er iets onder de bank rolt enzo. Moet ie altijd afpakken. :P
pi_137154862
Ik heb via de kringloop de Little Tikes piano en die is al maanden een hit ^O^
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:39:45 #30
381212 Gulara
From the future
pi_137155159
Zei er iemand meet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137155261
_O-
Die aardbeienjetsers waren in twee dagen op hier :9
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:45:33 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137155315
E heeft een spiegeltje (van mij van vroeger) waar ze zich echt tijdenlang mee kan vermaken; ze geeft haar spiegelbeeld dan kusjes O+ of ze ramt ermee op iets anders :')

De activiteitenkubus is ook een hit!
pi_137155335
Oja die vindt F ook tof (bij de huisarts)! ^O^
pi_137156408
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:13 schreef Limone het volgende:
De mijn zegt al dagen Oenga! en die is nog maar drie maanden! :6

Poep is wel praktischer! Had -ie ook poep?
Dat zegt L. ook al een poosje, maar (8> heeft het vertaald naar hoongèr. En warempel valt het vaak samen met haar eetbehoefte.

Leuk een meet, maar Rotterdam is me echt te ver, sorry.. Omgeving de veluwe nog vertegenwoordigd? >:O
pi_137156483
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
E heeft een spiegeltje (van mij van vroeger) waar ze zich echt tijdenlang mee kan vermaken; ze geeft haar spiegelbeeld dan kusjes O+ of ze ramt ermee op iets anders :')

De activiteitenkubus is ook een hit!

Dat ziet er tof uit. :)
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:48:10 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137156978
Hai, niet teruggelezen.. Sorry -O-

Noor leek gister beter te gaan, maar vanochtend om 5:00 begon ze te krijsen. Echt krijsen. PCM gegeven en fles en na half uurtje werd ze stiller. Nog ff geslapen, gedoucht en om 9:30 weer dat krijsen.. Echt ontroostbaar ;(. Tijdens het krijsen in haar ogen wrijven, naar hoofdje, oren en mond grijpen. Heel flauw uit de ogen kijken. Lijken echt soort aanvallen. Daarna is ze weer redelijk normaal, maar niet zo vrolijk als gister.
Ook weer dunne luier. Niet stinkend ofzo. Ze eet wel weer wat beter, dat wel.

Ik heb de huisarts gebeld, vanmiddag gaat Duvel met haar er weer heen.

Dit vind ik zelf toch wel erg heftig voor alleen die voortand, die al zo goed als door is.

En gister ook eerste sessie emdr gehad. Heel heftig en ben er best wel door van slag. En in combinatie met dit heb ik nu de vreselijkste denkbeelden over hersentumoren en weet ik wat ;(. Ik ben ff niet zo blij. Ik wil m'n blije meiske terug ;(.

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 26-02-2014 12:55:39 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:51:52 #37
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137157109
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:53 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

:Y

Enne een meet, ik ben voor. Ook omg 010 hier. :W Juud! Maar ik ben heel mobiel dus richting midden is no problemo.
Veluwe represent! En hoi Sull! :W

--

Cwen, :* voor het ritme.

*Verder bijleest*

Ach gos XM.. Dikke knuffel voor jou!

[ Bericht 7% gewijzigd door ProjSkippy op 26-02-2014 12:59:54 ]
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:54:37 #38
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_137157195
Xm :*

Glara :D

Ik moet nog even wennen....
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:57:30 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137157290
Ahw XM, dat valt ook gewoon klote samen natuurlijk :*

Sterkte voor jullie allebei!!
pi_137157483
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:52 schreef vencodark het volgende:

Wat geven jullie je baby van deze leeftijd (10 maanden) allemaal en wat vinden ze heel lekker?
Die van ons is gek op brood, mie en andere pasta soorten. Vla en yoghurt gaan er ook altijd in. En komkommer! :9
Wat ik soms wel lastig vind is dat hij soms een halve boterham wilt, ineens gaat schreeuwen en het weg gaat duwen. Dan wilt hij wat anders. Soms krijgt hij wel 3 dingen voor hij fatsoenlijk gegeten heeft. Pff.
Melk drinkt hij weinig en wat ik overdag geef (' s ochtends dan), spuugt ie later weer uit. Geen idee waarom dat is. Verder drinkt hij water en thee.

Die van ons vindt roerbak groentes, courgette, paprika, kip en rijst met elkaar erg lekker.

Verder is hij gek op alle groentes (broccoli, andijvie, spinazie, rode kool, de lijst is te lang om te typen) , maar wat wij niet hadden verwacht is pompoen met aardappels en pastinaak met aardappels, lekker zoet.

Liga, rijstewafels, soepstengel, water met diksap gaat er ook allemaal in.

Hij is nu 8 maanden oud.
pi_137157538
Sinds zaterdag heeft mijn baby alleen nog maar op het potje gepoept O+
Ik ben zo trots!

XM wat kut zeg. :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_137157554
En de baby van 10 maanden hier speelt momenteel met Duplo. Vooral de poppetjes vind ze interessant.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_137157688
XM, zijn haar oortjes nagekeken? Lijkt me wellicht goed? Of mss heeft ze hoofdpijn van de druk van het tandje? Is ze echt weg tijdens zo'n 'aanval' of niet?

Hier weer naar het cb geweest, we mogen beginnen met brood en rijst en bladiebla... Ja knikken, nee doen. Ze eet wel elke avond mee met de groenten, en krijgt langzaamaan steeds een beetje meer door hoe het werkt. Haar stats waren redelijk; hoofd en lengte weinig gegroeid, al vermoed ik dat daar een meetfout zit... Nou ja, dat zien we de volgende keer wel. Toch ga ik daar altijd weg met een stom gevoel, alsof het nooit goed genoeg is ofzo :?.
Home is where the O+ is...
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:17:13 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_137157769
Ja dinsdag zijn ze nagekeken, was prima. Ze is niet weg, ze krijst echt. Uit haar tenen zowat. En daarna is ze dus heel stilletjes, kijkt ze flauw uit de ogen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_137158073
Ah jeetje XM :* Los van elkaar al heftig maar samen helemaal.
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:34:03 #46
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137158249
070 hier, maar ben wel mobiel incl auto :)

XM en N. :* Wat Mabawa zegt, los van elkaar is het al enorm heftig, maar alles bij elkaar..

Gulara :D Ik heb ze nog nooit op, maar ze zien er fantastisch uit :9

Goeie tips Limoentje van me :* Thanks. Sowieso iedereen bedankt voor ervaringen O+
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:37:33 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137158365
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:39 schreef Gulara het volgende:
Zei er iemand meet?

SPOILER
TimTam slam :9.

Wachten jullie even met meeten tot ik ook mee mag? 't Kuiken schiet niet zo erg op nog :').
KuikenGuppy
pi_137158434
BURDIE ik schrik me dood muts, ik dacht even dat ik iets gemist had o|O
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:40:31 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_137158460
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:39 schreef Suikertante het volgende:
BURDIE ik schrik me dood muts, ik dacht even dat ik iets gemist had o|O
:+.

Had zo maar gekund, maar mijn buik is volgens mini te comfortabel :').
KuikenGuppy
pi_137158480
Lekker buikie hoor ^O^
Geniet er nog maar even van, om een cliché uit de kast te trekken ;)
pi_137158519
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:26 schreef Sull het volgende:

[..]

Dat zegt L. ook al een poosje, maar (8> heeft het vertaald naar hoongèr. En warempel valt het vaak samen met haar eetbehoefte.

Leuk een meet, maar Rotterdam is me echt te ver, sorry.. Omgeving de veluwe nog vertegenwoordigd? >:O
Hmmn...hier betekent het elk geval iets leuks, want telkens als wij het tegen haar zeggen, moet ze lachen! O+

*knuffel!* XM, hopelijk weet de ha wat meer.
pi_137158645
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wachten jullie even met meeten tot ik ook mee mag? 't Kuiken schiet niet zo erg op nog :').
O+
pi_137159659
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:07 schreef Tally het volgende:
Sinds zaterdag heeft mijn baby alleen nog maar op het potje gepoept O+
Ik ben zo trots!

XM wat kut zeg. :*
Wauw, dat is echt bijzonder!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :o
pi_137159682
pff xm wat vervelend zeg :*
Ben ik de enige die het trouwens raar vindt dat je ook nu pas weer smiddags bij de huisarts terecht kunt?
Hier 2 verschillende huisartsen gehad maar met kleine kindjes mag je altijd direct even langskomen bij zoiets
pi_137159830
XM, heel veel sterkte! Voor zowel Noor als voor jouzelf :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:27:27 #56
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137160150
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

TimTam slam :9.

:*! We doen gewoon een speciale meet-the-kuiken-meet O+
pi_137160388
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
pff xm wat vervelend zeg :*
Ben ik de enige die het trouwens raar vindt dat je ook nu pas weer smiddags bij de huisarts terecht kunt?
Hier 2 verschillende huisartsen gehad maar met kleine kindjes mag je altijd direct even langskomen bij zoiets
Het gegeven dat het om een klein kind gaat maakt hier niet dat ze alles uit hun handen laten vallen hoor. Het is de aard van de klachten tezamen met de leeftijd en achtergrond van het kind dat bepaalt wanneer het kind gezien moet worden.
pi_137160422
XM, misschien ben ik te laat voor enige geruststelling, maar dat overstuur huilen had Isa toen ook : krampen van de diarree, en gewoon ziek en doodmoe zijn. Arme mopjes. Beterschap voor Noor en jij ook sterkte!! :*
Sarcasme. Herken het.
pi_137160636
Klinkt naar XM! En zeker in combinatie met de EMDR erg heftig voor jou :* Beterschap voor Noor!
pi_137160769
En sterkte idd XM, voor Noor maar ook voor jou. EMDR is een bitch, laat je lekker in de watten leggen voor zover dat kan :*
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:06:02 #61
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_137161631
Even een update over mijn kleine vriendje.... O+

Alweer goed 8 maanden is ie en een bolleke, ik zie alleen aan zijn ontwikkeling nog dat ie wat te vroeg was, maar wat betreft uiterlijke kenmerken niet meer.
Hij kan rollen op zijn buik en terug, begint met tijgeren en hij kan bijna rechtop blijven zitten, begint goed te corrigeren. Hij is over aan het gaan naar twee slaapjes per dag, zo tussen 09.15 en 10.45 en tussen 15.00 en 17.00 uur.
Na zijn ochtendslaap eet ie fruit en na zijn middagslaap groente. Hij eet!! :D
Gepureerd en de hoeveelheid van een 4 maanden potje, maar met smaak! Zo lang er maar geen brokjes in zitten, dat kan ie gewoon niet. Rapley doe ik ook al ruim twee weken niet meer en sindsdien gaat het veel beter, hij krijgt wel nog rijstwafel/cracotte/maisboogie. Op deze manier begrijpt ie wat ie moet doen en heeft ie niet meer die nare ervaringen van verslikken en kokhalzen.

Hij heeft wel een schimmelinfectie aan zijn billen en flinke eczeem op zijn gezicht/hals/oren en is al sinds eind Nov verkouden/hoest/benauwd. Het lijkt dus op allergie, maar daar is niet zoveel over te zeggen nu hij nog zo jong is.

Verder lacht, speelt, kletst en slaapt ie en is ie helemaal idolaat van zijn grote zus!
Tot zover deze enorme ego post. :@

En weg zijn de foto's.....

[ Bericht 23% gewijzigd door Juud79 op 26-02-2014 23:14:31 ]
pi_137161851
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:33 schreef L-E het volgende:

[..]

Het gegeven dat het om een klein kind gaat maakt hier niet dat ze alles uit hun handen laten vallen hoor. Het is de aard van de klachten tezamen met de leeftijd en achtergrond van het kind dat bepaalt wanneer het kind gezien moet worden.
naja niet alles uit hun handen laten vallen, maar er is altijd wel een gaatje bij onze huisarts.
maar goed, mischien ben ik wel verwend ;)
pi_137161951
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

naja niet alles uit hun handen laten vallen, maar er is altijd wel een gaatje bij onze huisarts.
maar goed, mischien ben ik wel verwend ;)
Er is hier een noodspreekuur, voor zaken die niet kunnen wachten. Dat is altijd laat in de middag. Ik zou het bijzonder vinden om meteen langs te kunnen komen, tbh.
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:21:49 #64
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_137162125
Juud,prachtig duo heb je daar!
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:31:11 #65
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_137162453
Wat fijn dat D. het zo goed doet Juud! Mooi stel heb je! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:24:05 #66
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137164272
Juud O+ Je hebt mooie kindjes!

L-E, speaking of EMDR..hoe gaat het met jou? :*

Oh en Skips! Heb je al met Kix gepraat? En/of gaat het nu wat beter?
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:42:55 #67
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_137164875
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef GotC het volgende:
Juud O+ Je hebt mooie kindjes!

L-E, speaking of EMDR..hoe gaat het met jou? :*

Oh en Skips! Heb je al met Kix gepraat? En/of gaat het nu wat beter?
Lief dat je er naar vraagt!

Jup, eigenlijk bijna gelijk al. Hij vroeg wat ik op mijn telefoon aan het pielen was, dus toen heb ik het hem maar laten lezen en daarna hebben we het er over gehad. Hij gaf aan dat ik echt wel dingen aan hem mag (moet!) vragen en dat het echt niet zo is dat hij het op zijn werk drukker heeft dan wat ik het thuis heb.

Ik ben gisteravond naar mijn oma geweest en toen ik thuiskwam was het Hele Huis opgeruimd (op M.'s kledingkast na, maar dat komt doordat mijn onwijs logische indeling niet logisch lijkt te zijn). *O*

Ik ben vandaag lekker 'ontspannen' in huis, want het is gewoon netjes. Ik hoef niet als een kip zonder kop te proberen om snel wat dingen te doen. Gut, dit is fijn!

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door ProjSkippy op 26-02-2014 16:59:04 ]
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:51:57 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_137165170
Xm :*

Juud wat een mooi stel! En fijn dat het zo goed gaat.

Skips goed om te horen :*
  woensdag 26 februari 2014 @ 17:50:40 #69
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137166966
Skip wat heerlijk O+! Dat klinkt een stuk fijner, en wat onwijs tof en lief van Kix!
pi_137171179
Skips wat een rust geeft dat dan he, een net huis. Als je je toch al onrustig in je hoofd voelt dan kan een rommelig (of: voor je gevoel rommelig) huis net een extra zetje geven waardoor je nog onrustiger wordt. Wat lief van je vriend, een heel praktische manier om jou een beetje te helpen!

XM, ik weet niet zoveel inhoudelijks te zeggen maar :*

Burdie, kom je maar snel melden met je kuukske!

@meet: ja..euh, hoe nu verder dan ;) Ik wil best iets organiseren maar dat moeten we misschien ff ergens anders dan zo openbaar hier op Fok doen. FB-groepje? Oh en voor minimeetjes ben ik ook te porren, ben elke vrijdag vrij *O* ( :W Mabawa, woon je 010 of omgeving?)
pi_137171241
010!!!!
Oh maar ik heb geen baby meer :(
pi_137171354
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:48 schreef Limone het volgende:
Meets.. Groot, klein, in 010 ( :r < < neehoor, grapje! :D )..
Zeg! }:| :{w

;) Rotterdam is leuk! Ook leuke musea, winkelen, stadswandeling.. /einde reclamepraat
pi_137171378
Loj en Omen kunnen niet zonder de babymama's en lezen hier nog fulltime mee O+
pi_137171557
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:43 schreef Hilzillah het volgende:
Done! Ook voor Suiker. Maar de beheerder moet je aanmelding goedkeuren :)
Wil je voor mij ook doen? Ik kreeg dezelfde melding als Laiv.
pi_137171621
Even zonder bijlezen een vet tof dilemma: voor m'n werk mag ik naar een meeting in... San Francisco! Maar dat betekent op een woensdag heen en zaterdag terug. Dan moet ik mijn baby 4 hele dagen missen ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_137171922
San Francisco! Veeeeeel foto's van Isa mee, een knuffeltje waar ze vaak mee kroelt en je Heel Erg Verheugen op weer terug naar huis. En verder het veeeettt tof vinden dat je naar SF gaat!

Ikwilookindefacebookeetgroep! Anyone?
pi_137172048
Nu wil ik ook in de fb groep

Spirit het is wel heel gaaf. En je kunt los qua shoppen voor d'r
troost het je een beetje al ik zeg dat ik een weekend met de bus naar London moet met mijn moeder en zus. Ik heb daar dus helemaal geen zin in geen hotel niks en ruim 2 dagen zonder mijn meiden.
pi_137172160
Spirit ik zou het doen.
Ik zit twee weken zonder kinderen, maar dan thuis in de zooi :X dat van jou klinkt veel beter!

Tally :o bijzondere dame heb je!

X?. Klinkt ook echt heel heftig. Wat zei de huisarts?
pi_137172256
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef danic het volgende:
Spirit ik zou het doen.
Ik zit twee weken zonder kinderen, maar dan thuis in de zooi :X dat van jou klinkt veel beter!

Tally :o bijzondere dame heb je!

X?. Klinkt ook echt heel heftig. Wat zei de huisarts?
Wat is er gebeurd?
pi_137172322
We krijgen een nieuwe badkamer. Maar het is hier dus nu 1 groot stofhok. En omdat Rosalie dan niet kan slapen overdag en ze ook niet in bad/onder de douche kunnen, zijn ze logeren bij opa en oma.
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:10:11 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137172350
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Spirit82 het volgende:
Even zonder bijlezen een vet tof dilemma: voor m'n werk mag ik naar een meeting in... San Francisco! Maar dat betekent op een woensdag heen en zaterdag terug. Dan moet ik mijn baby 4 hele dagen missen ;(
Doen! Hoe vet *O*!

Ik ga meedoen aan de Roparun en ben 3 dagen weg. Mis T. nu al ;(
pi_137172399
oh nieuwe badkamer O+ schiet het een beetje op?
Ik wil ook stampvoet

gotc dat ga je redden doet yur ook mee?
pi_137172428
Ik kreeg vanmiddag een foto van Rosalie. Man wat is die gegroeid sinds maandag! :')
pi_137172526
We (lees: ze) zijn maandag begonnen. Maandag alles eruit, dinsdag bad geplaatst, leidingenwerk e.d., vandaag ombouw van bad en start muurtje. Het gaat vrij snel. Ze willen vrijdag toilet hangen en voorstrijk op de vloer. Dan kunnen ze maandag al tegelen :o
pi_137172560
:D Wonen opa&oma in de buurt danic? Oftewel, kan je af en toe even langs om je kindjes te knuffelen?
pi_137172603
Dat klinkt aardig snel idd.
Ik vrees dat al wij er hier aan gaan beginnen dat het weken duurt.
pi_137172865
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Doen! Hoe vet *O*!

Ik ga meedoen aan de Roparun en ben 3 dagen weg. Mis T. nu al ;(
*lalalala, ik ga over een paar maanden al 4 dagen weg! :o
pi_137173052
Als jullie het kunnen, kan ik het ook! *O* En al die uren slaap, ongestoord films kijken en lezen in het vliegtuig!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_137173064
Wij laten het ook doen hoor. Zelf kan ik dat echt niet.

Opa en oma waar ze nu zijn is een ruim half uur rijden (Spijkenisse - Rotterdam) dus ff heen en weer doe ik niet. Maar vooral omdat ik door mijn werk er dan pas rond 18.30 zou kunnen zijn. Ik heb wel vrijdag extra vrij genomen dus dan ga ik er heen is mijn plan.
Volgende week zijn ze bij mijn ouders in Middelburg. Dus dat wordt een ander verhaal. Maar hopelijk werken die mannen door en kunnen ze dan eerder terug komen.

Hoewel opa en oma daar waarschijnlijk anders over denken....
pi_137173222
Hier gaat mijn vader de badkamer doen ooit.
En dan mis ik wel heel erg die 2e badkamer uit ons oude huis.
pi_137174231
Zeg, doen jullie iets in het haar van jullie kleintjes om het leuk te laten zitten?
Aiden's haar zit namelijk nog ongelijk en plat van voren dus ik wilde het omhoog boetseren maar zijn er eigenlijk goede, babyvriendelijke, producten?
Wil geen volwassen troep gebruiken zoals gel en wax etc.
  woensdag 26 februari 2014 @ 20:46:09 #92
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137174293
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
oh nieuwe badkamer O+ schiet het een beetje op?
Ik wil ook stampvoet

gotc dat ga je redden doet yur ook mee?
We wisselen elk jaar, hebben we besloten :P Hij heeft vorig jaar meegedaan, nu ik.

Limone waar ga je heen! :o
pi_137174362
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef Juud-- het volgende:
Ik ontken niets ;)
pi_137174387
Venco, van Zwitsal is er volgens mij iets van babygel.
Hier allemaal nog geen sprake van, mijn baby is hartstikke kaal. En ik heb juist zo'n zin in leuke staartjes enzo!
pi_137174967
Klopt idd wat Juud zegt, Zwitsal heeft babygel, maar de haarlotion kan ook!
pi_137175348
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 19:50 schreef Juud-- het volgende:
+1 :@

(heb wel een excuus O-) )

Ik ben ook wel te porren voor een meet. Regio 026 maar ik vind het ook niet erg om een stukje te rijden.
pi_137175699
Ja jij misbruikt je blauwheid :D
pi_137176664
Ssssst, niet verder vertellen ;)
pi_137177521
Danic nieuwe badkamer!

Bij ons hebben ze het gister net afgerond wat grappig! mn badkamer is nu mooi wit en trendy ipv oudbollig bruin, Gelijk geheel nieuw sanitair erin dus voorlopig wel even klaar!

En baby's haar. K kan heel schattig een staartje boven op haar hoofd! nu had ze ook wel echt best veel haar toen ze geboren werd. Iedereen zei dat valt eruit maar jeej het groeit alleen maar verder *O*

meet lijkt mij ook wel leuk, regio 035 hier. En als vriendje thuis is mobiel naar waar ik maar wil :)

Verder wel gelezen maar sorry ik vergeet gewoon altijd te reageren. Dan reageer ik in mn hoofd en pas de volgende dag besef ik dat ik dat dus niet heb opgeschreven...

met K gaat het heel goed. Ze kan sinds maandag langer als 15 seconden blijven zitten als we haar neerzetten!
pi_137177539
Ik kom me melden!
Ik ga elke keer automatisch naar Z&G maar ik hoor hier O+

Zondag bevallen van een zoontje en ben nu echt mama! Hè wat gek, maar vind het nu al enorm genieten!

Ik zal vanaf nu lekker in jullie praat plonzen en proberen gezellig mee te schrijven :s)
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')