Ja, je hebt er kijk op, of je hebt het niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:59 schreef GwaiLow het volgende:
Psv zal deze wedstrijd echt nog wel winnen. Geen zorgen
Doe je Go Ahead véél te kort mee. Zeker als je ziet wat zij tegen andere ploegen klaarspelen op eigen veld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:46 schreef Scarface88 het volgende:
Als je ziet hoe PSV de tweede helft speelde, vol op de aanval, kort op elke bal zitten, doordrukken om kansen te creëren. Als je dat aftekent tegen de eerste helft met een slap begin toont maar weer duidelijk aan dat de ego's weer te licht over deze wedstrijd dachten. Blijkbaar kunnen deze prima donna's niet vanaf de eerste minuut met strijdlust op het veld staan.
Je zat er een keer niet naastquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, je hebt er kijk op, of je hebt het niet.
Ik merk frustratie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef Drxx het volgende:
Gefeliciteerd met deze wereldse prestatie; winnen van Deventer!'t is jullie gegund.
Ik proef een zuurtje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef Drxx het volgende:
Gefeliciteerd met deze wereldse prestatie; winnen van Deventer!'t is jullie gegund.
Misschien wel, maar elke degradatieclub speelt op deze manier. Je weet vooraf al wat je kunt verwachten eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe je Go Ahead véél te kort mee. Zeker als je ziet wat zij tegen andere ploegen klaarspelen op eigen veld.
Nu weet ik het zekerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:49 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je vriendin's kut? Of ik snap de grap niet.
Wat doen jullie raar zeg. Kom ik jullie feliciteren, reageren jullie zoquote:
Haha. Eppie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:49 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je vriendin's kut? Of ik snap de grap niet.
Rot op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:51 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat doen jullie raar zeg. Kom ik jullie feliciteren, reageren jullie zo
Akelig volkDacht dat jullie vrolijk zouden zijn tijdens carnaval.
De troll is weer gevlogenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Veel te vroeg gebracht, ongelofelijk wat een amateur die Cocu.
rot opquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:51 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat doen jullie raar zeg. Kom ik jullie feliciteren, reageren jullie zo
Akelig volkDacht dat jullie vrolijk zouden zijn tijdens carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |