Wie maakt hem beter dan dat hij daadwerkelijk is?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het Toivonen-effect, hoe langer iemand geblesseerd is hoe beter hij wordt gemaakt door de buitenwereld.
Een hoop supporters. Is wel menselijk hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wie maakt hem beter dan dat hij daadwerkelijk is?
Toivonen scoort anders prima in Frankrijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het Toivonen-effect, hoe langer iemand geblesseerd is hoe beter hij wordt gemaakt door de buitenwereld.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 20:09:38Elvio Van Overbeek scoort en is de nieuwe topscorer van Jong #PSV: 0-1! 7e goal van hem. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 20:44:19Boljevic scoort een fraaie hoor: 0-2 voor Jong #PSV tegen #Almere. #almpsv reageer retweet
1-3 gewonnen. Netjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Bij rust staat Jong PSV met 0-2 voor bij Almere City. Boljevic ook weer goed bezig zo te lezentwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 20:09:38Elvio Van Overbeek scoort en is de nieuwe topscorer van Jong #PSV: 0-1! 7e goal van hem. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-02-2014 om 20:44:19Boljevic scoort een fraaie hoor: 0-2 voor Jong #PSV tegen #Almere. #almpsv reageer retweet
Hij heeft het bij PSV toch ook best aardig gedaan de eerste jaren?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toivonen scoort anders prima in Frankrijk
Hoezo? Ome GUus houdt nu toch zijn plasser vast?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:18 schreef Ciscus het volgende:
Kalezic en Cocu ruilen...o, wat zeg ik nu ..
Ik had na de wedstrijd tegen NEC toch de neiging om te zeggen dat Ruiz nu toch maar zo vaak mogelijk moet worden opgesteld. Hij kan dus toch nog steeds een wedstrijd openbreken. Ook al is het maar tegen NEC, dat is voor dit PSV al een tegenstander van flink formaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
Bakkali laten spelen dan komt alles goed.
Het is maar Go Aheadquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:31 schreef rubbereend het volgende:
Nog een keer winnen kan toch bijna niet
Dat is toch de zwakkere en onrendabele versie van Depay?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
Bakkali laten spelen dan komt alles goed.
Dit dus, hij heeft best aardige cijfers als je naar zijn doelpunten kijkt maar het is gewoon niet iemand die constant presteert en/of waar je een elftal aan op kan hangen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat waren die 5 wedstrijdjes waar vrijwel iedereen goed was. Hou je daar maar aan vast ja.
Nee, dat is de jongere onervaren getalenteerde versie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch de zwakkere en onrendabele versie van Depay?
Dan heb je het denk ik over iemand anders.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, dat is de jongere onervaren getalenteerde versie.
Hij is niet jonger?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan heb je het denk ik over iemand anders.
Hij is vooral onrendabel eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is niet jonger?
Hij is niet minder ervaren?
Hij heeft geen talent?
Voor zijn blessure, was hij juist bezig zich beter te profileren, en had hij een wat beter rendement. Aanvoerdersband had een positief gevolg, of hij de grote redder is? Nee, dat denk ik niet. Maar in dit PSV is zijn afwezigheid een aderlating, en dat zegt natuurlijk ook veel over de rest van de selectie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit dus, hij heeft best aardige cijfers als je naar zijn doelpunten kijkt maar het is gewoon niet iemand die constant presteert en/of waar je een elftal aan op kan hangen.
Wil hij dat punt ooit nog bereiken dan moet hij wel héél snel en héél erg grote stappen gaan zetten in zijn ontwikkeling. Dat is niet onmogelijk maar wel onwaarschijnlijk.
Ja, en dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is vooral nog maar net 18 eigenlijk.
Inderdaad en dan ben je dus niet de redder van PSV. Hij voegt op dit moment gewoon weinig toe. Dat heeft hij vaak genoeg laten zien.quote:
Zijn er mensen die hem de redder van PSV noemen, ja? Had ik bij willen zijn. Mooi als mensen spelers gaan bestempelen als 'Redder' of 'Verlosser'. Bijzonder vreemd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad en dan ben je dus niet de redder van PSV. Hij voegt op dit moment gewoon weinig toe. Dat heeft hij vaak genoeg laten zien.
Nou, er werd gevraagd waarom hij er niet in staat. Nou, daarom dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hem de redder van PSV noemen, ja? Had ik bij willen zijn. Mooi als mensen spelers gaan bestempelen als 'Redder' of 'Verlosser'. Bijzonder vreemd.
Oh, maar niemand heeft hem zo dus letterlijk genoemd?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, er werd gevraagd waarom hij er niet in staat. Nou, daarom dus.
"Bakkali laten spelen en dan komt alles goed" werd er geschreven. Dat komt er wel op neer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, maar niemand heeft hem zo dus letterlijk genoemd?
En toen dacht jij: "Zo, dat ga ik eens even mooi letterlijk en serieus nemen"?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
"Bakkali laten spelen en dan komt alles goed" werd er geschreven. Dat komt er wel op neer.
Synoniem voor "ik ben uitgeluld" ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En toen dacht jij: "Zo, dat ga ik eens even mooi letterlijk en serieus nemen"?
Klopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch de betere en nog rendabelere versie van Depay?
welke dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:53 schreef tompsv18 het volgende:
Zanka start waarschijnlijk in de basis volgens de meeste PSV-watchers. Dan gaat het heel lastig worden om te winnen.
ik verwacht een onterechte winst voor psv. Onterecht volgens foeke danquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Zanka in de basis, ipv de 3-1 die ik eerder voorspelde word het nu 8-1.
Zanka?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef Scarface88 het volgende:
Na 51 seconden al een 1-0 achterstand
Schaars heeft ook de snelheid van een kreupele schildpad. En dat is dan je aanvoerder.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
Flikker eens op met die kut Zanka, godverdomme zeg
In de breedte is het een aderlating maar met wat hij de afgelopen seizoenen heeft laten zien is het gewoon een subtopper. Zoals ik al zei, wil hij dat nog veranderen dan moet hij heel snel heel grote stappen gaan maken en ik acht dat onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voor zijn blessure, was hij juist bezig zich beter te profileren, en had hij een wat beter rendement. Aanvoerdersband had een positief gevolg, of hij de grote redder is? Nee, dat denk ik niet. Maar in dit PSV is zijn afwezigheid een aderlating, en dat zegt natuurlijk ook veel over de rest van de selectie.
Klopt, maar dan neem je aan dat Zanka het vervolgens overneemt. Die doet gewoon helemaal niksquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Schaars heeft ook de snelheid van een kreupele schildpad. En dat is dan je aanvoerder.
Nou ja, je weet inmiddels toch al dat Zanka er niets van kan. Er is een reden dat vorig jaar Marcelo en dit jaar Bruma de voorkeur kregen/krijgen. Terwijl dat ook geen geweldenaren zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan neem je aan dat Zanka het vervolgens overneemt. Die doet gewoon helemaal niks
Ja ik snap dan ook niet waarom Hendrix en desnoods Koch niet speelt. Gewoon een blunder van Cocu.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou ja, je weet inmiddels toch al dat Zanka er niets van kan. Er is een reden dat vorig jaar Marcelo en dit jaar Bruma de voorkeur kregen/krijgen. Terwijl dat ook geen geweldenaren zijn.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
Maargoed, eens kijken of Cocu nu wel ingrijpt in de rust in plaats van te wachten tot de 75e minuut. Dat zal wel weer niet.
Zijn voorzet bij de 3e goal was echt prima.quote:
Die is zeker goed bezig ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
Arias opnieuw de beste. Wat een ongelofelijke eindbaas is dat zeg.
Baasquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:40 schreef Lemming22 het volgende:
Een good old Ruiz'je in de 90e minuut, lekker hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |