https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
quote:
Dat is nou speculeren: niemand die het weet. Op geen énkel moment.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Die koers, zo lastig dit
Verder naar de afgrond, of terug naar moon...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:53 schreef Arcee het volgende:
Die posts van Nattekat vandaag.
[..]
Dat is nou speculeren: niemand die het weet. Op geen énkel moment.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:53 schreef Arcee het volgende:
Die posts van Nattekat vandaag.
[..]
Dat is nou speculeren: niemand die het weet. Op geen énkel moment.
Hallo meneer de internetpolitie, hier de internetbrandweer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Hallo ik ben van de internet politie, jullie zijn allemaal gearresteerd.
Luid en duidelijk - breakybreakyquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:07 schreef MichaelScott het volgende:
Hallo meneer de internetpolitie, hier de internetbrandweer.
Kunt u mij horen?
twitter:GoxReloaded twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 23:12:56Putting in place some major changes. Exciting things on the horizon for Gox. reageer retweet
twitter:GoxReloaded twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 23:17:54Thank you to everyone for your patience! We are in the process of resuming trading and will be operational soon. reageer retweet
Je zou nog maar hoop hebben dat Gox niet echt weg isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:28 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:GoxReloaded twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 23:12:56Putting in place some major changes. Exciting things on the horizon for Gox. reageer retweet
twitter:GoxReloaded twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 23:17:54Thank you to everyone for your patience! We are in the process of resuming trading and will be operational soon. reageer retweet
![]()
Bizar jaquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vanmiddag was het aardig druk. Ik mis GTAnoob bijna.
Vraag me af wat hij hier nou mee bedoeld.quote:Karpeles says that any Bitcoin he personally owns was on Mt. Gox, meaning he will lose money if the exchange fails. In response to a question about how much he personally stands to lose, Karpeles writes, “well, technically speaking it's not 'lost' just yet, just temporarily unavailable.”
Ik een omeletcoinquote:
Dat het weg is, maar dat hij dat nog niet met zoveel woorden kan/mag zeggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:10 schreef Jan-Slagter het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij hier nou mee bedoeld.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:31 schreef Ludacriss het volgende:
Ik ga een slaapcoin minen. Veel succes vannacht !
quote:
TD gaat maar tot E06, wat moet ik nu?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Ik zat net te kijken. BTC steeg gisteren de hele dag. En nog steeds.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik zag vanmiddag via een app dat Gox offline is, heb ik verder nog veel gemist? Waarom is BTC nog steeds zo "duur"? Boven de 500. Ik had een grote crash verwacht als zoiets zou gebeuren. BAM, naar 300 ofzo.
Zie mn edit:quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken. BTC steeg gisteren de hele dag. En nog steeds.
Gox dood = BTC nieuw leven?
Geen idee...
Ja, MtGox ging afgelopen nacht rond 3:00 (NL-tijd) offline. Koers zakte toen wel in, dieptepunt was rond 7:00 uur en is sindsdien weer wat gestegen. Het nieuws lijkt niet echt een grote invloed te hebben, of niemand doet nu wat omdat er nog onzeker is wat er nu gaat gebeuren en de klap komt nog.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zie mn edit:
Last Price: 535.988 USD
Low: 430.1199 USD
High: 556.2689 USD
Ik heb het gewoon gemist. Maar dit is echt te snel hersteld
Dus mja...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 04:01 schreef roislecxe het volgende:
Misschien hebben jullie wel geluk. De dag dat ik het grootste deel kocht was de dag voordat gox ellende begon te vertonen.
De dag dat ik nu het grootste deel verkoop luidt wellicht een stijgend tijdperk in
Dankje, of iedereen dacht "lekker goedkoop inkopen", waardoor er dus veel vraag was en de prijs weer snel omhoog klom. Als Gox weg is valt er namelijk ook niks te "dumpen" voor die mensen die alles kwijt zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, MtGox ging afgelopen nacht rond 3:00 (NL-tijd) offline. Koers zakte toen wel in, dieptepunt was rond 7:00 uur en is sindsdien weer wat gestegen. Het nieuws lijkt niet echt een grote invloed te hebben, of niemand doet nu wat omdat er nog onzeker is wat er nu gaat gebeuren en de klap komt nog.
Samenvatting van wat er is gebeurd: http://www.reddit.com/r/B(...)s_happened_over_the/
Slapen is overrated.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:14 schreef Maxbet het volgende:
Wie denkt er dan ook slaap nodig te hebben Max
Nooit meer slapen
![]()
Sleep = wastequote:Op woensdag 26 februari 2014 01:14 schreef Maxbet het volgende:
Wie denkt er dan ook slaap nodig te hebben Max
Nooit meer slapen
![]()
Democracy is soo overratedquote:
Blijft mooi ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Blijft mooi ditAshes on the ground doet t ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:33 schreef Toto69 het volgende:
Mu zelf heeft t filmpje nog niet eens gezien
altemquote:
µquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:18 schreef Toto69 het volgende:
ik zit mobiep. Rois kan je mn bitcoin wrecking ball parody hier neergooien voor trlletje?
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 00:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
TD gaat maar tot E06, wat moet ik nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]MerciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:07 schreef roislecxe het volgende:
Ja beetje lullig om het niet in spoilers te zetten als mensen die serie nog willen zien ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
Snap het wel, maar heb er nog niks van gezien en voel me zo buitengeslotenquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja beetje lullig om het niet in spoilers te zetten als mensen die serie nog willen zien ofzo
quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Merci
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Kijken dan, krengquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Snap het wel, maar heb er nog niks van gezien en voel me zo buitengesloten
quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Snap het wel, maar heb er nog niks van gezien en voel me zo buitengesloten
Ik ook nietquote:
quote:
Je gaat nu godverdomme aflevering 1 kijken, vuile teefquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Angelique heeft gele tanden
Make mequote:Op woensdag 26 februari 2014 02:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je gaat nu godverdomme aflevering 1 kijken, vuile teef!
Pics van je hipsterbaard, -bril en -overhemdquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:22 schreef Maxbet het volgende:
Ik begin een hipster te worden volgens mij![]()
Dat dan gelukkig weer nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Pics van je hipsterbaard, -bril en -overhemd?
Dan ben je geen hipsterquote:
quote:
Die baardenquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:23 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Pics van je hipsterbaard, -bril en -overhemd?
Ja maar dan ben je helemaal metro en zulks. Houden vrouwen vanquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Die baardenecht ik hou van een beetje mannelijkheid maar ik zie de hotste jongens in mn omgeving echt in vieze - te lange - baarden veranderen
. Wat is er mis met het hotte 3 dagen niet geschoren baardje?
Het is de schuld van Movember de Rabobank![]()
Is het zo ergquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Die baardenecht ik hou van een beetje mannelijkheid maar ik zie de hotste jongens in mn omgeving echt in vieze - te lange - baarden veranderen
. Wat is er mis met het hotte 3 dagen niet geschoren baardje?
Het is de schuld van Movember de Rabobank![]()
Ik heb wel het idee dat jonge mannen veel meer tijd aan hun uiterlijk besteden dan 5 jaar geleden. Vooral het haar is echt tot de millimeter gestyldquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je helemaal metro en zulks. Houden vrouwen van
quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]Jawel, maar ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind het niet aantrekkelijk neequote:
Tsja, genoeg die er vast wel van houden jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je helemaal metro en zulks. Houden vrouwen van
Oh ja wacht metro en hipster is niet hetzelfdequote:Op woensdag 26 februari 2014 02:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Tsja, genoeg die er vast wel van houden ja
Metro is niet per definitie fout, het is wel fijn als een man lekker ruikt en er verzorgd uit ziet. Die v-halsjes hoeven van mij niet zo. Maar die baard vind ik juist niet metro, wel hipster. Een te hippe poging om terug naar de mannelijkheid te gaan, alleen komt het gewoon voort uit luiheid. Ken er genoeg die gewoon toegeven dat ze het lekker makkelijk vonden tijdens movember![]()
Volgens mij is dat typisch iets Nederlands en het blijft een raadsel waar dat vandaan komt. Net als het idee dat het haar dan ineens rood moet en dat er rare laarsjes gedragen moeten worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar zodra een 'meisje' over de 30 jaar wordt, wordt het haar met elk levensjaar korter om in de meeste gevallen nog voor het 40e jaar op kort en pittig en zwaar lelijk uit te draaien. Hoe kan dat dan
Mijn vriendin heeft haar tot ver over d'r rug, bijna op d'r kont, en gelukkig maar. Kort en pittig![]()
Zolang je er de grens mee over kunt over een paar weken / maandenquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja wacht metro en hipster is niet hetzelfde
Ik doe (volgens mij) aan beide niet mee. Alleen de fiets die ik wil bouwen schijnt behoorlijk hipster te zijn. Nja, so be it.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat typisch iets Nederlands en het blijft een raadsel waar dat vandaan komt. Net als het idee dat het haar dan ineens rood moet en dat er rare laarsjes gedragen moeten worden.
Zou eventueel wel kunnen qua zit/frame maar het gaat een singlespeed worden dus ik pak wel gewoon de wielrennerquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zolang je er de grens mee over kunt over een paar weken / maanden
Om eerlijk te zijn denk ik dat het ook gewoon een bepaald slag mensen is, net als dat je bepaalde sjonnies hebt en je ook bepaalde vrouwen hebt die over de 40 zijn met hoog geblondeerd haar en tijgerprint truitjes. Op FOK wordt het korte pittige kapsel nogal naar voren geschoven alsof het onvermijdelijk is ( door de zolderkamerautistjes) , maar ik denk dat het gewoon 1 van de "typetjes" is. In mijn omgeving ( op de campus ) zie ik namelijk alleen vrouwen met een hoge functie die gewoon hun eigen mooie haar hebben. Dus ik denk dat het ook te maken heeft met uit welk milieu je komt of in welk milieu je je hebt opgewerkt oid. Je gaat je daar namelijk toch wel naar kleden enzo, zonder jezelf te verliezen. Maar je zal niet zo snel een wetenschapper of advocate of rechter of accountant of econoom of wat dan ook met een kort pittig rood kapsel zienquote:
Even iets anders dan. Hoe ver is je tattoo inmiddels? Ik ben vergeten wanneer je het ging laten afmakenquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zou eventueel wel kunnen qua zit/frame maar het gaat een singlespeed worden dus ik pak wel gewoon de wielrenner
Grootste deel van de lijnen staat er op en bijna alle korstjes zijn ondertussen wegquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Even iets anders dan. Hoe ver is je tattoo inmiddels? Ik ben vergeten wanneer je het ging laten afmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nog eentje
Ja klopt wel, maar pak eens een terrasje en turf eens 10 minuten de korte pittige kapsels VS de schouderlengte en langer bij schattingen van leeftijd 40+. Volgens mij schrik je je rot.quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik dat het ook gewoon een bepaald slag mensen is, net als dat je bepaalde sjonnies hebt en je ook bepaalde vrouwen hebt die over de 40 zijn met hoog geblondeerd haar en tijgerprint truitjes. Op FOK wordt he korte pittige kapsel nogal naar voren geschoven, maar ik denk dat het gewoon 1 van de "typetjes" is. In mijn omgeving ( op de campus ) zie ik namelijk aleen vrouwen met een hoge functie die gewoon hun eigen mooie haar hebben. Dus ik denk dat het ook te maken heeft met uit welk milieu je komt of in welk milieu je je hebt opgewerkt oid. Je gaat je daar namelijk toch wel naar kleden enzo, zonder jezelf te verliezen. Maar je zal niet zo snel een wetenschapper of advocate of rechter of accountant of econoom of wat dan ook met een kort pittig rood kapsel zien.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Grootste deel van de lijnen staat er op en bijna alle korstjes zijn ondertussen weg
18 april het restant van de lijnen zetten en kijken hoever we komen met die hondermiljoenmiljard puntjes
Ik had plaatjes beloofd, dus bij deze:Zo dan! Dat zijn inderdaad geen kleintjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nog eentje![]()
Komt er nog kleur in ook?Forcefield City Bewoner
Wat is er mis met lekker ruiken en er verzorgd uit zien als man, ( wat dus iets meer tijd kost in de badkamer --> (semi) metro) ? Inplaats van dat uit bed rollen --> ik ben een man dus is wel goed zo ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja wacht metro en hipster is niet hetzelfde
Ik doe (volgens mij) aan beide niet mee. Alleen de fiets die ik wil bouwen schijnt behoorlijk hipster te zijn. Nja, so be it.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 02:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Grootste deel van de lijnen staat er op en bijna alle korstjes zijn ondertussen weg
18 april het restant van de lijnen zetten en kijken hoever we komen met die hondermiljoenmiljard puntjes
Ik had plaatjes beloofd, dus bij deze:Tof jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nog eentje
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
Geen kleurquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo dan! Dat zijn inderdaad geen kleintjes![]()
Komt er nog kleur in ook?
Daar is ook niks mis mee, maar om een beetje lekker ruiken nu gelijk metro te noemenquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat is er mis met lekker ruiken en er verzorgd uit zien als man, ( wat dus iets meer tijd kost in de badkamer --> (semi) metro) ? Inplaats van dat uit bed rollen --> ik ben een man dus is wel goed zo ?![]()
Zeker zo'n fiets met zo'n zitbankje aan de voorkant?
Ik weet ook niet precies welk mileu het beslaat, maar ik gok zo'n beetje het huisvrouwenmileu? Of het kassajufmileu? Ik zie het over het algemeen bij vrouwen die niet door leren om het zo maar te zeggen, en dan nog lijkt het iets heel Nederlands. Bij de meeste allochtone vrouwen van dezelfde leeftijd die ook niet door leren zie je dat niet, of veel minder terug. Maargoed, de mannen waar die vrouwen mee gaan kunnen er ook wat van. Het is imo echt een bepaald slag mensen. Als je die overal ziet woon je misschien in de verkeerde buurtquote:Op woensdag 26 februari 2014 02:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja klopt wel, maar pak eens een terrasje en turf eens 10 minuten de korte pittige kapsels VS de schouderlengte en langer bij schattingen van leeftijd 40+. Volgens mij schrik je je rot.
Kort en pittig staat bij mij trouwens wel voor hetzelfde idee. Hoeft niet persé rood of oranje te zijn om zonde te zijn
Ben wel benieuwd welk milieu kort en pittig dan eigenlijk beslaat?
Jij en LTC gaan volgens mij nooit goed samenquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:04 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb stiekem wat LTCtjes gekocht. Zal ik ze houden vannacht of wordt het weer ellende![]()
Altijd hetzelfde gepruts...
Ooit was er een tijd dat het wel zo was. Ik probeer het goed te maken, maar het moet van 2 kanten komen. Puh.quote:Op woensdag 26 februari 2014 03:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij en LTC gaan volgens mij nooit goed samen
Lekker ruiken EN verzorgd zei ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen kleurWel heul veul puntjes (stijl die je ook in de zonnebloem ziet)
[..]
Daar is ook niks mis mee, maar om een beetje lekker ruiken nu gelijk metro te noemenDaar heb ik toch wel wat andere beelden bij.
Dat zou wel tof zijn zo'n bankjeMaar daar ben ik niet technisch genoeg voor ben ik bang
Een terras in de binnenstad is niet echt een buurt tochquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies welk mileu het beslaat, maar ik gok zo'n beetje het huisvrouwenmileu? Of het kassajufmileu? Ik zie het over het algemeen bij vrouwen die niet door leren om het zo maar te zeggen, en dan nog lijkt het iets heel Nederlands. Bij de meeste allochtone vrouwen van dezelfde leeftijd die ook niet door leren zie je dat niet, of veel minder terug. Maargoed, de mannen waar die vrouwen mee gaan kunnen er ook wat van. Het is imo echt een bepaald slag mensen. Als je die overal ziet woon je misschien in de verkeerde buurt.
Mwah, in bepaalde kringen komt dat toch echt amper voor en in andere kringen is het de normaalste zaak van de wereld om na je eerste kind je haren af te knippen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 03:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een terras in de binnenstad is niet echt een buurt toch
En alles wat niet tot de schouders komt bestempel ik als te kort. Lang haar![]()
Ik denk eigenlijk niet dat het echt een milieu is dat maakt dat de boel wordt ingekort... Wat dan wel? Geen idee.
Bedoelde ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lekker ruiken EN verzorgd zei iken dat verzorgde vraagt wat extra tijd in de badkamer en dat noemt men metro omdat ze dan toch met extra cremetjes en gelletjes bezig zijn. Niet mn halve post negeren
.
Wat voor fiets wil je dan?
Laat maarquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bedoelde ik
Die cremetjes en gelletjes laat ik dan wel achterwege. Behalve nu dan, vol op de Bepanthen
Ziet er wel strak uit, al zie ik niet waarom je dat zou willenquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:12 schreef Maxbet het volgende:
Ik wil een single speed (bouwen) dus een oud wielrenframe en die opbouwen zonder versnellingen en een paar andere aanpassingen.
Zoiets moet het worden maar dan zonder felgroene meuk:
[ afbeelding ]
Zit wat sportiever/fijner. Ik kan het bouwen allemaal zelf dus het is ook flink goedkoper dan een nieuwe fiets en ik kan alles helemaal maken zodat het het fijnst is voor mijquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ziet er wel strak uit, al zie ik niet waarom je dat zou willen
Niks tegen doorgeroeste halfverrotte omafietsen hequote:Op woensdag 26 februari 2014 03:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zit wat sportiever/fijner. Ik kan het bouwen allemaal zelf dus het is ook flink goedkoper dan een nieuwe fiets en ik kan alles helemaal maken zodat het het fijnst is voor mijSinglespeed is ook minder onderdelen, ook gelijk minder dat kapot kan
Gaat een behoorlijke budgetbuild worden, hoop met ¤200 klaar te zijn, en dan heb ik wel een oud maar erg degelijk frame. Daar krijg je geloof ik in de winkel net een zwabberige omafiets voor.
Wel als ze al in de winkel staan te roestenquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niks tegen doorgeroeste halfverrotte omafietsen he
Ja oke, in de winkel horen ze niet te roestenquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wel als ze al in de winkel staan te roesten
Daar heb ik er een van in de garage staan, kan me er echt niet toe brengen om die rijklaar te maken. Kan ik over een maand of 2 weer opnieuw beginnen
Bouw deze keer wel gewoon zelf iets goeds voor dat geld.
Dan maakt het ook niet zoveel uit nee, als er een keer iets krom is geef je er een dronken rotschop tegen en strompel je verder naar huisquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja oke, in de winkel horen ze niet te roesten
Ik heb ook alleen maar een fiets die me van en naar de stad brengt in de weekenden. daar heb ik niks fatsoenlijks voor nodig. Hopelijk trekt ie het zondag naar Prinsenbeek
Elektrische fiets *hint hint*quote:Op woensdag 26 februari 2014 03:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet zoveel uit nee, als er een keer iets krom is geef je er een dronken rotschop tegen en strompel je verder naar huis
Ik heb gewoon een fatsoenlijke fiets nodig om dagelijks op het werk te komen enzo, niks zo kut als om kwart over 5/half 6 in de ochtend met een verrotte fiets te staan die niet wil
Stukken duurder dan ¤200quote:
Ik heb de afgelopen tijd iets te vaak een weigeraar gehad en ben het nu wel zat eigenlijk. Daarom een nieuwe bouwenquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:27 schreef roislecxe het volgende:
Oh, en ja, vanuit de stad is er vaak iets krom![]()
Is ie weer omgevallen of wat dan ook...
Maar als je er inderdaad mee naar je werk gaat enzo, dan is een degelijk ding wel fijn.
Waar had je op gekocht dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 03:46 schreef roislecxe het volgende:
Toch maar weggegooid op 14.2 Nou kunnen we nar de 14.4 binnen 10 minuten.
Maak je tenminste ook geen verlies tijden het slapenquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
True. Maar fiat = fiat. En fiat maakt nooit winst
Ik durf momenteel helemaal niks over de koersen te zeggen. Als je mij vanmorgen had gevraagd had ik ook niet verwacht dat btc-e nu op $550 zitquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:51 schreef roislecxe het volgende:
Koop trouwens niks vannacht. Waarom zou het naar de maan gaan?
Dik 100 punten omhoog, 20% dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 03:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik durf momenteel helemaal niks over de koersen te zeggen. Als je mij vanmorgen had gevraagd had ik ook niet verwacht dat btc-e nu op $550 zit
Met Gox zijn we zeker nog niet klaar. Daar zullen nog wel wat lijken uit de kast komen ben ik bang.quote:Op woensdag 26 februari 2014 03:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dik 100 punten omhoog, 20% dus.
Als gox weg blijkt te zijn, en de coins ook, en dus geen uitbetalingen en geen dump meer komt, dan kan het wel verder stijgen misschien.
Maar over gox is het laatste ook nog niet gezegd. Dus het kan ook weer net zo goed over paar uur die 100 punten weer gezakt zijn.
700k coins kwijt ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2014 03:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met Gox zijn we zeker nog niet klaar. Daar zullen nog wel wat lijken uit de kast komen ben ik bang.
Veel tekst, weinig inhoud eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 04:03 schreef Maxbet het volgende:
Hele transcript hier trouwens:
http://www.wickedfire.com(...)x-2.html#post2164682
Klopt, blijft wel nog interessant om te lezen imo.quote:Op woensdag 26 februari 2014 04:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Veel tekst, weinig inhoud eigenlijk.
Het is kwijt maar het is niet kwijt, hij weet niet hoeveel hij er zelf had voor hij de site offline haalde enz?
Meer van: ik wil er nog niks over zeggen.
Dat was heul geen slechte move inderdaadquote:Op woensdag 26 februari 2014 04:09 schreef roislecxe het volgende:
Blij dat ik die LTC heb weggedaan op 14.2 trouwens.
Nu zou er sowieso weinig te zien zijn met een lege site zonder tradesquote:Op woensdag 26 februari 2014 04:12 schreef roislecxe het volgende:
Wel jammer dat gox van wisdom af is. Was vermakelijk om te zien die gigantische variaties per half uur.
Ja das wel waar. Maarruuhh... Still waiting for gox to add LTCquote:Op woensdag 26 februari 2014 04:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu zou er sowieso weinig te zien zijn met een lege site zonder trades
Whut. Hoelaat was je eruit vanochtend/middag/avond/gisteren/eergisteren?quote:Op woensdag 26 februari 2014 04:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ga maar eens douchen en klaarmaken om naar het werk te gaan
Half 11 pas geloof ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 04:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Whut. Hoelaat was je eruit vanochtend/middag/avond/gisteren/eergisteren?
Goeie zetquote:Op woensdag 26 februari 2014 04:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Half 11 pas geloof ik
Ben al naar bed geweest maar kon weer eens niet slapen dus dat heb ik maar opgegeven
Ritme zit er de komende tijd sowieso niet in voor mequote:Op woensdag 26 februari 2014 04:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goeie zet
Wakkerliggen is ook niet mijn favoriete hobby.
Al ga ik na carnaval weer eens proberen een beetje ritme aan te brengen
Rond 2 uur naar bed ofzo ipv 5.
Gaje 5 dagen op pad?quote:Op woensdag 26 februari 2014 04:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ritme zit er de komende tijd sowieso niet in voor me
Het is al bijna carnaval trouwens![]()
![]()
Ik bedenk me met dat ik deze week maar 3 dagen werk
Nee, 5 dagen red ik denk ik niet eens meerquote:Op woensdag 26 februari 2014 04:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gaje 5 dagen op pad?
M'n vriendin ben ik elk jaar 5 dagen kwijt met carnaval
Soms slaapt ze hier met een vriendin, soms juist daar of bij d'r ouders want das dichterbij stad.
Ik ga altijd 1 dag mee, das zat.![]()
Dit jaar 2 dagen. Incl zaterdag
quote:
Succesquote:
quote:
Bitcoin was toch een scamquote:Op woensdag 26 februari 2014 06:03 schreef DaMart het volgende:
Wat is dit nu weer? Waar zijn die koersen vannacht weer gestegen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op woensdag 26 februari 2014 06:22 schreef MichaelScott het volgende:
Bitcoin is gewoon een piramidespel.
Ik zei het toch! Zei ik het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!?!!??
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 06:22 schreef MichaelScott het volgende:
Bitcoin is gewoon een piramidespel.
KantinepraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
»» Democracy is so overrated »»
Met dank aan ING gister niet kúnnen kopenquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Iedereen weer van "had ik gister maar gekocht gvd" elke keer weer![]()
Over een paar dagen zijn ze vast weer goedkoper dan gisterenquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:14 schreef Ame_thyst het volgende:
Iedereen weer van "had ik gister maar gekocht gvd" elke keer weer![]()
waar?quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:16 schreef lipjes het volgende:
Zo, gisteren voor 180 euro 0.5 btc gekocht.
Vandaag voor 212 euro verkocht
trend is idd nog steeds omlaag. over een paar dagen/weken hoop ik ook een mooie deal te kunnen makenquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over een paar dagen zijn ze vast weer goedkoper dan gisteren.
Zo gaat dat al een paar weken namelijk.
BTC is ieder geval niet dood door de dood van gox, dat is al een positief teken. Tot nu toe toch de grootste 'aanval / slag' denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over een paar dagen zijn ze vast weer goedkoper dan gisteren.
Zo gaat dat al een paar weken namelijk.
Het toont in ieder geval veerkracht en dat is goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
BTC is ieder geval niet dood door de dood van gox, dat is al een positief teken. Tot nu toe toch de grootste 'aanval / slag' denk ik.
De chinacrash was erger.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:23 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
ik had eigenlijk nog wel een ergere crash verwacht na al die berichten in de media.
Inmiddels is de koers 50% gestegen ten opzichte van gisterenochtendquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dan heb je echt op het dieptepunt gekocht.
Gisteren om 10:01quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dan heb je echt op het dieptepunt gekocht.
helden.twitter:aantonop twitterde op woensdag 26-02-2014 om 05:14:22Finished my interview with @StefanMolyneux. Will be posted online soon, check out his site. reageer retweet
bitonic e.equote:Op woensdag 26 februari 2014 11:11 schreef lipjes het volgende:
Iemand hier ervaring met verifieren op bitstamp?
Aangezien ze bij BTC-E minimaal een 2k deposit willen hebben wil ik overgaan naar bitstamp
Ja die gebruik ik nu regelmatig, maar wil er ook een gewone exchange naast houden voor makkelijker buy/sell.quote:
Dan zet je een reserve op btc-e? Gewoon direct daar naartoe.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja die gebruik ik nu regelmatig, maar wil er ook een gewone exchange naast houden voor makkelijker buy/sell.
een dag wachten op m'n funds is soms wel vervelend als ik snel wil kopen/verkopen
Gaat vrij soepel, bij mij was het binnen een dag geregeld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:11 schreef lipjes het volgende:
Aangezien ze bij BTC-E minimaal een 2k deposit willen hebben wil ik overgaan naar bitstamp
join the clubquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben zojuist in een trap getrapt, dacht dat het geen traps meer waren sinds gisteren
quote:
Je kunt ook gewoon btc kopen op bitonic en ze dan versturen naar btc-equote:Op woensdag 26 februari 2014 11:11 schreef lipjes het volgende:
Niks lurken, gewoon posten of gftoquote:
*passéquote:
DE GEIT IS GEMOLKEN, IS HERHAAL, DE GEIT IS GEMOLKEN!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef Ranjit het volgende:
OUWE VOGELZOEKER GEILE KIKKER HAAS KOE PENIS HANGOOR
neequote:Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niks lurken, gewoon posten of gfto.
Omg ze hebben Bitcoin offline gehaald, het hele protocolquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
is hopelijk tijdelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef Starm het volgende:
[..]
Omg ze hebben Bitcoin offline gehaald, het hele protocol
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!quote:
Wat een brutaliteit. Als ik dat nog eens zie mag je even naar afkoelen in de naughty corner.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111EINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZ
Try mequote:Op woensdag 26 februari 2014 12:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat een brutaliteit. Als ik dat nog eens zie mag je even naar afkoelen in de naughty corner.
wat heb jij gesnovenquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111EINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZEINZ
Gootsteenonstopperquote:
Waarom kan ik niet bij mijn Mt.Gox-accountquote:
Nee.quote:
Oh.quote:
Nou ja.quote:
Gox probeert het rookgordijn nog even op te houdenquote:Dear MtGox Customers,
As there is a lot of speculation regarding MtGox and its future, I would like to use this opportunity to reassure everyone that I am still in Japan, and working very hard with the support of different parties to find a solution to our recent issues.
Furthermore I would like to kindly ask that people refrain from asking questions to our staff: they have been instructed not to give any response or information. Please visit this page for further announcements and updates.
Sincerely,
Mark Karpeles
Dus ik ben mijn geld kwijtquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gox probeert het rookgordijn nog even op te houden.
Welke komt op mintpal?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:47 schreef smiths het volgende:
Vanmiddag nieuwe coin op Mintpal.
Ik heb al PND gekocht paar dagen terug en ga nu even UTC kopen op cryptorush.in
Ik gok dat de prijs wel iets omhoog gaat wanneer deze op mintpal komt.
https://twitter.com/MintPalExchange/status/438638951700914176
https://www.mintpal.com/voting
Totoquote:
Is nog onbekend, degene die t hoogst in de lijst staat om vanmiddag 2u dacht ik.quote:
Ah, PND dusquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:03 schreef smiths het volgende:
[..]
Is nog onbekend, degene die t hoogst in de lijst staat om vanmiddag 2u dacht ik.
Ik geloofde je ook nog... kan het niet wagen om het niet te controleren, dadelijk is het zo, mis ik de boot :Squote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik geloofde je ook nog... kan het niet wagen om het niet te controleren, dadelijk is het zo, mis ik de boot :S
Die kun je nog inkopen op Coinmarket... O wachtquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:16 schreef Toto69 het volgende:
Oh crap, PND komt er niet op, maar UltraCoin heeft ineens 120k votes
Ultracoin bedoel je?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die kun je nog inkopen op Coinmarket... O wacht.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Note: iedere keer dat ik koop, daalt de koers. Verkoop dus direct
Jij mag helemaal geen notes uitdelenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:31 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
leafeon dit is ook wel wat voor jou ONZ / Meiden met een karper nou gr toto
Goed om te weten. Als ik in de gelegenheid ben om te kopen, vraag ik of jij dat eerst even doetquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Nee.quote:
Heterroquote:
Hij kwam uit het topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |