Water. Nu is het nog goedkoop.quote:
Nouja hij speelt wel veel en is heel jong. Zo'n jongen zou je moeten kunnen rusten voor zo'n duel. Probleem is alleen dat ze echt 0,0 creativiteit hebben op het middenveld op Mata en hem na. Okay Kagawa heeft de potentie, maar die brengt toch vaak ook vrij weinig.quote:
Ik vind het al genoeg als hij je aanspreekt op je trieste mod-onwaardige gedrag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe misschien gaat hij me wel straffen
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik heb hem gevonden jongens:
Ja ik verdien straf, zei ik tochquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik vind het al genoeg als hij je aanspreekt op je trieste mod-onwaardige gedrag.
Geef a4lf maar de schuldquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
alors ik heb my heart will go on in mijn hoofd
Every night in my dreams?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik heb hem gevonden jongens:
duhquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voorstellen dat Strootman naar United was gegaanStonden ze op eenzame hoogte in de PL.
STROOTGODquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voorstellen dat Strootman naar United was gegaanStonden ze op eenzame hoogte in de PL.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
twitter:
Nou nee al had hij wel meegekundquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |