Ja maar niet met leuke of toffe dingen natuurlijkquote:
ik ben hier inderdaad iets te vroeg gaan posten want ik krijg het nu niet van de grondquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef rolklem het volgende:
Misschien loopt iedereen hier wel op te scheppen moet hoe leuk ze wel niet zijn, maar de mensen die daarover zeiken lopen op te scheppen moet hoe drukdrukdruk hun leven wel niet is. Als je één date al niet kan inplannen... wat moet je dan überhaupt op een date? Ik bedoel, als je in dit topic zit, is je uiteindelijk doel toch echt meer dan "hey, ik wil jou één keer per maand zien". Anders zie ik het niet als daten.
Als ik iemand leuk vind, heb vanaf over een week of 2 alle vrijheid om hem gewoon mee te plannen in mijn o zo drukke leven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef rolklem het volgende:
Misschien loopt iedereen hier wel op te scheppen moet hoe leuk ze wel niet zijn, maar de mensen die daarover zeiken lopen op te scheppen moet hoe drukdrukdruk hun leven wel niet is. Als je één date al niet kan inplannen... wat moet je dan überhaupt op een date? Ik bedoel, als je in dit topic zit, is je uiteindelijk doel toch echt meer dan "hey, ik wil jou één keer per maand zien". Anders zie ik het niet als daten.
Over zes maanden pas? Waarom niet meteen na een leuke date naar Vegas afreizen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, heb vanaf over een week of 2 alle vrijheid om hem gewoon mee te plannen in mijn o zo drukke leven.
En zes maanden later gaan we trouwen en stop ik met werken, dus dan is het helemaal geen issue meer.
Zo komt het anders wel over. Er zijn zat mensen die óf geen behoefte hebben aan zo'n drukke agenda óf daar gewoon niet mee om kunnen gaan. En dat kunnen net zo leuke mensen zijn als mensen die het altijd maar druk hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben hier inderdaad iets te vroeg gaan posten want ik krijg het nu niet van de grond
En het is geen opscheppen
Nogmaals, het zijn echt geen sprankelende dingen hoor die mij bezig houden
Ik denk niet dat drukdrukdrukdruk iets is dat te beneiden is of zo, dat maak jij er van
Dus jij moet al je dates twee weken van te voren inplannen? Voor de rest van je leven? Waar is de spontaniteit?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, heb vanaf over een week of 2 alle vrijheid om hem gewoon mee te plannen in mijn o zo drukke leven.
En zes maanden later gaan we trouwen en stop ik met werken, dus dan is het helemaal geen issue meer.
Ja. Want dat zeg ik inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zo komt het anders wel over. Er zijn zat mensen die óf geen behoefte hebben aan zo'n drukke agenda óf daar gewoon niet mee om kunnen gaan. En dat kunnen net zo leuke mensen zijn als mensen die het altijd maar druk hebben.
[..]
Dus jij moet al je dates twee weken van te voren inplannen? Voor de rest van je leven? Waar is de spontaniteit?
Ja. Dat zeg je inderdaad ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja. Want dat zeg ik inderdaad.
Klopt.quote:
Dat heb ik ook nooit ontkentquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef rolklem het volgende:
[..]
Zo komt het anders wel over. Er zijn zat mensen die óf geen behoefte hebben aan zo'n drukke agenda óf daar gewoon niet mee om kunnen gaan. En dat kunnen net zo leuke mensen zijn als mensen die het altijd maar druk hebben.
[..]
Dus jij moet al je dates twee weken van te voren inplannen? Voor de rest van je leven? Waar is de spontaniteit?
Ik vul niks in. Ik zeg hoe 9 van de 10 mensen er over denken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit ontkent
Ik heb alleen gezegd dat als ik uit die 2 moet kiezen ik eerder voor iemand met een volle agenda ga
En ik heb niet eens uitgelegd waarom, jij vult alleen meteen dingen in
En vervolgens hoor je nooit meer wat van d'r!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:07 schreef Phyxcius het volgende:
Na een stuk of tien (hele gezellige) dates heb ik er gister toch maar een einde aan gebreid emt de betreffende dame. Hoewel we het samen heel leuk hadden ontbrak toch echt de verliefdheid. Gelukkig dacht ze er zelf ook zo over. Even goede vrienden dus.
Nu voorlopig eerst mijn studie maar eens afronden en daarnaast maandag bij mijn nieuwe baan beginnen. Zo komt er hopelijk over een paar maanden weer meer tijd vrij voor een leuke date.
He, wat raar nou...?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En vervolgens hoor je nooit meer wat van d'r!
Hier nu hetzelfde, leuke dates maar zij is toch niet zo verliefd... maar of we vrienden konden blijven... Ik eerlijk gezegd dat me dat niks lijkt omdat het vaak toch een smoesje is om het minder erg te laten klinken, doe ik niet aan mee aan die psychologische spelletjes.
Ik bedoelde niet dat we nu gaan proberen vrienden te blijven haha. Ik snap ook wel dat dat niet werkt, en dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En vervolgens hoor je nooit meer wat van d'r!
Hier nu hetzelfde, leuke dates maar zij is toch niet zo verliefd... maar of we vrienden konden blijven... Ik eerlijk gezegd dat me dat niks lijkt omdat het vaak toch een smoesje is om het minder erg te laten klinken, doe ik niet aan mee aan die psychologische spelletjes.
Niet mee eens. Er zijn best wel wat mensen waar ik mee gedate heb en waar ik nu nog steeds heel goed (vriendschappelijk) contact mee heb. Sommigen wonen inmiddels samen zelfs.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
Ik vind dat altijd zo apart. Dat 'maar we kunnen wel vrienden blijven'. Dat werkt in praktijk nooit, zeker niet als je ooit het bed met de bewuste dame gedeeld hebt.
Ook niet mee eens trouwens. Uiteraard is de intentie aanvankelijk anders als je gaat daten maar soms loopt het gewoon zo dat je er een ''gewone'' vriend/vriendin aan overhoudt. Komt voor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef yats het volgende:
Sowieso lijkt daten me niet bedoeld om extra vrienden te krijgen. Het levert je ofwel een leuke dag/avond/nacht (doorstrepen wat niet van toepassing is) op, ofwel een paar leuke dagen/avonden/nachten ofwel een leuke relatie op.
Bij mij heeft het niets met 'teveel voor de ander voelen' of 'jaloers zijn' te maken. Ik ben sowieso niet jaloers aangelegd, en gevoelens krijg ik niet snel. Het is vooral dat ik meer dan genoeg vrienden heb en eigenlijk niet direct op zoek ben naar nieuwe vrienden. Al heb je misschien een punt dat je dingen nooit zomaar uit kunt sluiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er zijn best wel wat mensen waar ik mee gedate heb en waar ik nu nog steeds heel goed (vriendschappelijk) contact mee heb. Sommigen wonen inmiddels samen zelfs.
Dat soort dingen worden wel moeilijker als je zelf teveel voelt voor de ander en jaloers bent aangelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |