abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137137308

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_137137389
Ik stel voor om met zn allen een middagje weg te gaan. Teambuilding enzulks, om de gemoederen wat te bedaren hier. Iets van creatief verfen, of een workshop breien.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137137448
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:22 schreef Fascination het volgende:

[..]

'Oh, ik ben zooo druk.'
Ja maar niet met leuke of toffe dingen natuurlijk
Met enorm stoffige en suffe dingen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_137137894
Misschien loopt iedereen hier wel op te scheppen moet hoe leuk ze wel niet zijn, maar de mensen die daarover zeiken lopen op te scheppen moet hoe drukdrukdruk hun leven wel niet is. Als je één date al niet kan inplannen... wat moet je dan überhaupt op een date? Ik bedoel, als je in dit topic zit, is je uiteindelijk doel toch echt meer dan "hey, ik wil jou één keer per maand zien". Anders zie ik het niet als daten.
pi_137138020
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef rolklem het volgende:
Misschien loopt iedereen hier wel op te scheppen moet hoe leuk ze wel niet zijn, maar de mensen die daarover zeiken lopen op te scheppen moet hoe drukdrukdruk hun leven wel niet is. Als je één date al niet kan inplannen... wat moet je dan überhaupt op een date? Ik bedoel, als je in dit topic zit, is je uiteindelijk doel toch echt meer dan "hey, ik wil jou één keer per maand zien". Anders zie ik het niet als daten.
ik ben hier inderdaad iets te vroeg gaan posten want ik krijg het nu niet van de grond

En het is geen opscheppen :')
Nogmaals, het zijn echt geen sprankelende dingen hoor die mij bezig houden :')
Ik denk niet dat drukdrukdrukdruk iets is dat te beneiden is of zo, dat maak jij er van
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137138026
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef rolklem het volgende:
Als ik iemand leuk vind, heb vanaf over een week of 2 alle vrijheid om hem gewoon mee te plannen in mijn o zo drukke leven.

En zes maanden later gaan we trouwen en stop ik met werken, dus dan is het helemaal geen issue meer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:45:47 #7
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137138107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als ik iemand leuk vind, heb vanaf over een week of 2 alle vrijheid om hem gewoon mee te plannen in mijn o zo drukke leven.

En zes maanden later gaan we trouwen en stop ik met werken, dus dan is het helemaal geen issue meer.
Over zes maanden pas? Waarom niet meteen na een leuke date naar Vegas afreizen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137138143
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben hier inderdaad iets te vroeg gaan posten want ik krijg het nu niet van de grond

En het is geen opscheppen :')
Nogmaals, het zijn echt geen sprankelende dingen hoor die mij bezig houden :')
Ik denk niet dat drukdrukdrukdruk iets is dat te beneiden is of zo, dat maak jij er van
Zo komt het anders wel over. Er zijn zat mensen die óf geen behoefte hebben aan zo'n drukke agenda óf daar gewoon niet mee om kunnen gaan. En dat kunnen net zo leuke mensen zijn als mensen die het altijd maar druk hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus jij moet al je dates twee weken van te voren inplannen? Voor de rest van je leven? Waar is de spontaniteit?
pi_137138184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef rolklem het volgende:

[..]

Zo komt het anders wel over. Er zijn zat mensen die óf geen behoefte hebben aan zo'n drukke agenda óf daar gewoon niet mee om kunnen gaan. En dat kunnen net zo leuke mensen zijn als mensen die het altijd maar druk hebben.

[..]

Dus jij moet al je dates twee weken van te voren inplannen? Voor de rest van je leven? Waar is de spontaniteit?
Ja. Want dat zeg ik inderdaad.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_137138210
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja. Want dat zeg ik inderdaad.
Ja. Dat zeg je inderdaad ja.
pi_137138263
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef rolklem het volgende:

[..]

Ja. Dat zeg je inderdaad ja.
Klopt.

O nee. Toch niet.
pi_137138309
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Klopt.

O nee. Toch niet.
Jammer.
pi_137138370
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef rolklem het volgende:

[..]

[..]

Dat heb ik ook nooit ontkent
Ik heb alleen gezegd dat als ik uit die 2 moet kiezen ik eerder voor iemand met een volle agenda ga
En ik heb niet eens uitgelegd waarom, jij vult alleen meteen dingen in
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137139074
Na een stuk of tien (hele gezellige) dates heb ik er gister toch maar een einde aan gebreid emt de betreffende dame. Hoewel we het samen heel leuk hadden ontbrak toch echt de verliefdheid. Gelukkig dacht ze er zelf ook zo over. Even goede vrienden dus.

Nu voorlopig eerst mijn studie maar eens afronden en daarnaast maandag bij mijn nieuwe baan beginnen. Zo komt er hopelijk over een paar maanden weer meer tijd vrij voor een leuke date.
pi_137139663
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit ontkent
Ik heb alleen gezegd dat als ik uit die 2 moet kiezen ik eerder voor iemand met een volle agenda ga
En ik heb niet eens uitgelegd waarom, jij vult alleen meteen dingen in
Ik vul niks in. Ik zeg hoe 9 van de 10 mensen er over denken.
pi_137140080
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:07 schreef Phyxcius het volgende:
Na een stuk of tien (hele gezellige) dates heb ik er gister toch maar een einde aan gebreid emt de betreffende dame. Hoewel we het samen heel leuk hadden ontbrak toch echt de verliefdheid. Gelukkig dacht ze er zelf ook zo over. Even goede vrienden dus.

Nu voorlopig eerst mijn studie maar eens afronden en daarnaast maandag bij mijn nieuwe baan beginnen. Zo komt er hopelijk over een paar maanden weer meer tijd vrij voor een leuke date.
En vervolgens hoor je nooit meer wat van d'r!
Hier nu hetzelfde, leuke dates maar zij is toch niet zo verliefd... maar of we vrienden konden blijven... Ik eerlijk gezegd dat me dat niks lijkt omdat het vaak toch een smoesje is om het minder erg te laten klinken, doe ik niet aan mee aan die psychologische spelletjes.
pi_137140161
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hier nu hetzelfde, leuke dates maar zij is toch niet zo verliefd... maar of we vrienden konden blijven... Ik eerlijk gezegd dat me dat niks lijkt omdat het vaak toch een smoesje is om het minder erg te laten klinken, doe ik niet aan mee aan die psychologische spelletjes.
He, wat raar nou...? :')

Maar goed, nieuwe opties?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:29:11 #18
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137140203
Ik vind dat altijd zo apart. Dat 'maar we kunnen wel vrienden blijven'. Dat werkt in praktijk nooit, zeker niet als je ooit het bed met de bewuste dame gedeeld hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137140315
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet dat we nu gaan proberen vrienden te blijven haha. Ik snap ook wel dat dat niet werkt, en dat hoeft ook niet.

Ik neem aan dat iedereen de uitspraak 'even goede vrienden' wel kent? misschien had ik beter 'no hard feelings' neer kunnen zetten.
pi_137140345
Mijn vrienden ken ik al +15 jaar. Daarnaast koester ik wel een soort vriendschappelijke gevoelens voor mensen die ik een jaar of 1-3 ken, maar in een paar maanden ofzo maak ik gewoon geen vrienden...
pi_137140581
Misschien dat de 'angst' voor afwijzing me onbewust in de weg zit om meteen op een date aan te sturen. Ben er allemaal nog vrij onervaren in aangezien ik een lange relatie heb gehad.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:37:29 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137140600
Sowieso lijkt daten me niet bedoeld om extra vrienden te krijgen. Het levert je ofwel een leuke dag/avond/nacht (doorstrepen wat niet van toepassing is) op, ofwel een paar leuke dagen/avonden/nachten ofwel een leuke relatie op.
pi_137140616
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
Ik vind dat altijd zo apart. Dat 'maar we kunnen wel vrienden blijven'. Dat werkt in praktijk nooit, zeker niet als je ooit het bed met de bewuste dame gedeeld hebt.
Niet mee eens. Er zijn best wel wat mensen waar ik mee gedate heb en waar ik nu nog steeds heel goed (vriendschappelijk) contact mee heb. Sommigen wonen inmiddels samen zelfs.

Dat soort dingen worden wel moeilijker als je zelf teveel voelt voor de ander en jaloers bent aangelegd.
pi_137140730
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef yats het volgende:
Sowieso lijkt daten me niet bedoeld om extra vrienden te krijgen. Het levert je ofwel een leuke dag/avond/nacht (doorstrepen wat niet van toepassing is) op, ofwel een paar leuke dagen/avonden/nachten ofwel een leuke relatie op.
Ook niet mee eens trouwens. Uiteraard is de intentie aanvankelijk anders als je gaat daten maar soms loopt het gewoon zo dat je er een ''gewone'' vriend/vriendin aan overhoudt. Komt voor.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:44:06 #25
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137140887
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:37 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet mee eens. Er zijn best wel wat mensen waar ik mee gedate heb en waar ik nu nog steeds heel goed (vriendschappelijk) contact mee heb. Sommigen wonen inmiddels samen zelfs.

Dat soort dingen worden wel moeilijker als je zelf teveel voelt voor de ander en jaloers bent aangelegd.
Bij mij heeft het niets met 'teveel voor de ander voelen' of 'jaloers zijn' te maken. Ik ben sowieso niet jaloers aangelegd, en gevoelens krijg ik niet snel. Het is vooral dat ik meer dan genoeg vrienden heb en eigenlijk niet direct op zoek ben naar nieuwe vrienden. Al heb je misschien een punt dat je dingen nooit zomaar uit kunt sluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')