SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Hij is hartelijk en prettig in de omgang en met zijn charmante accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek te vinden.
Alleen koud water toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:06 schreef martend het volgende:
[..]
warm water komt uit zo'n bak aan de muur buiten
Oh, dat is koud water ,de koeien drinkbak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:06 schreef martend het volgende:
[..]
warm water komt uit zo'n bak aan de muur buiten
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:05 schreef renevanlaaren het volgende:
paultje slobbert weer aan het bier
rochelend en steunend,wat heeft hij een plezier
op zoek naar een peukie of een beetje wiet
om alles te vergeten,hij heeft heel veel verdriet
zijn maatje happie is verdwenen,o wat is dat zwaar
druppelend en wenend is hij nu de sigaar
Je kan zo utopia in met je gezwetsquote:
Ik vind het juist wel een leuk gesprek tussen hem en Isa.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat FEBO Paul even weg moet halen uit de stal, dat gaat fout ...
Ze mengt iets in het eten, echt zulke heksen bestaan er ook, iets van poeder of zoiets, zal het eens op zoeken in mijn TiTaToverboekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef Peunage het volgende:
Andrea wordt in dit topic wel eens een heks genoemd. Maar wat als dat ook echt is, en iedereen in utopia betoverd is en haar daarom zo aardig vinden?
Toverheks? Jouw expertise.
ja want tovenarij bestaat echt, ik doe nog wat spinnerag bijde kikkerogen en zal zo even goud toverenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef Peunage het volgende:
Andrea wordt in dit topic wel eens een heks genoemd. Maar wat als dat ook echt is, en iedereen in utopia betoverd is en haar daarom zo aardig vinden?
Toverheks? Jouw expertise.
Verbouwde koequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat de FEBO Paul even weg moet halen uit de stal, dat gaat fout ...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze mengt iets in het eten, echt zulke heksen bestaan er ook, iets van poeder of zoiets, zal het eens op zoeken in mijn TiTaToverboek
je wete om wie het gaat neem ik aanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Heb er anders geen probleem mee hem niet sympathiek te vinden, of bedoelen ze dat niet ?
Maar die dingen moet je eerst hebben, vermalen, liefst nog even bezweren... Daar is ze toch ECHT te dom voorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze mengt iets in het eten, echt zulke heksen bestaan er ook, iets van poeder of zoiets, zal het eens op zoeken in mijn TiTaToverboek
Keesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Clank het volgende:
Is Andrea nu al achter geweest voor een gesprek met Huub?
Goena Goena bestaat wel degelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want tovenarij bestaat echt, ik doe nog wat spinnerag bijde kikkerogen en zal zo even goud toveren
De spanning zit 'm in het feit dat Hakim de natuurlijke leider was. Die is nu weg en niemand weet goed hoe daar me om te gaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:11 schreef Chanel5 het volgende:
In de stal hebben Isa en Paul het over de sfeer. Laura zei het ook al. Een soort spanning.
Het gedoe met Andrea wordt al aangekondigdHoop ik.
Nee, Andrea is te dom om een heks te zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Peunage het volgende:
Het voelt alsof mijn theorie niet serieus wordt genomen
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Clank het volgende:
Ja, en toen ze terug kwam zei ze dat ze gewoon bleef en een goed gesprek heeft gehadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Clank het volgende:
het enige indische tovermiddel dat ik ken is spekkoek, als je daar aan begint houd je niet op, under a SPELL BEN IK DANquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goena Goena bestaat wel degelijk.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar die dingen moet je eerst hebben, vermalen, liefst nog even bezweren... Daar is ze toch ECHT te dom voor
Ik zie dat wel gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef martend het volgende:
Heel misschien weet paul zich te herpakken, zoals ie de eerste paar dagen was
En meteen degene die ze beschermtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef renevanlaaren het volgende:
gio is de bliksem afleider van dreetje![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
het enige indische tovermiddel dat ik ken is spekkoek, als je daar aan begint houd je niet op, under a SPELL BEN IK DAN
Drie weken saai gedoe. Ik heb mijn wekker gezetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef Urb het volgende:
Isa "Ik wil niet zeggen dat het te gemoedelijk is, maar lijkt of mensen zich inhouden"
Paul denkt van niet, stemming voorbij, iedereen in rust-moot.
Ik ben ze wel tegengekomen, maar gelukkig herken ik daardoor snel dit soort uitschotquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef asco het volgende:
Wat ben ik blij dat ik mensen zoals Andrea in het echte leven nog nooit ben tegengekomen. Wat een achterlijk, (insert de meest vreselijke scheldwoorden), wijf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeeeerlijk gewoon spekkoekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
het enige indische tovermiddel dat ik ken is spekkoek, als je daar aan begint houd je niet op, under a SPELL BEN IK DAN
Da's toch erg, na een paar weken noemde hij ook Harold nog steeds "Harbert of hoe heet die kut!"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef BB-King het volgende:
Paul: "Rienk is natuurlijk met z'n meissie bezig... hoe heet ze ook alweer?"
Isa: "Nicoline"
Paul "Ja die."
pandang, banaan, rum man, ik pak even een stuk zoquote:
Ow, in dat gevalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]Vlak Andrea niet uit, heeft 2 jaar op de ToverSchool gezeten, oke oke ze werd er vanaf getrapt, ze jatte als de raven maar ze heeft toch iets op gestoken, iets over kruiden uit je eigen kruidentuin, waarom denk je dat die Kas er staat
Wie doen er minder?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef PeZu het volgende:
isa jank niet zo over ruud, andere doen minder vd groep, laat die jongen
Dan neem ik aan dat ze het artikel gelezen heeft... onbegrijpelijk!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja, en toen ze terug kwam zei ze dat ze gewoon bleef en een goed gesprek heeft gehad
Ze is nog geen 10 minuten weg geweest, dus volgens mij gewoon een tv momentje
Onzin is links afquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]Vlak Andrea niet uit, heeft 2 jaar op de ToverSchool gezeten, oke oke ze werd er vanaf getrapt, ze jatte als de raven maar ze heeft toch iets op gestoken, iets over kruiden uit je eigen kruidentuin, waarom denk je dat die Kas er staat
fysiek werk, rienk, aike, laura andrea, gio uhm noem er nog een paarquote:
Ik doelde meer op je huub koorts Ging ook al dingen in fluisteren alsof hij 24/7 mee leestquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 februari 2014 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, krijg de giebels van dat mens en hoe iedereen haar naar de mond praat en haar egoisme
Ik ben 52 jaar dit is de laatste kans dat ik nog wat van mijn leven kan maken
ggrrrrr
Ik doelde meer op je huub koorts Ging ook al dingen in fluisteren alsof hij 24/7 mee leestquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 februari 2014 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, krijg de giebels van dat mens en hoe iedereen haar naar de mond praat en haar egoisme
Ik ben 52 jaar dit is de laatste kans dat ik nog wat van mijn leven kan maken
ggrrrrr
SV rechtsaf...quote:
de toko's in mijn woonplaats hebben last met leveringen, al een paar keer geweest en ..sorry hebben we niet meerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
pandang, banaan, rum man, ik pak even een stuk zo
Ze zal wel gedacht hebben: okee Anton heeft een paar centjes ervoor gekregen van zijn oude baasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ze het artikel gelezen heeft... onbegrijpelijk!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef Toverheks het volgende:
Doe maar nietquote:
Echt lekkere spekkoek maken is precisiewerk. Hou Vanass in godsnaam daar ver van vandaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef martend het volgende:
[..]
de toko's in mijn woonplaats hebben last met leveringen, al een paar keer geweest en ..sorry hebben we niet meer![]()
OT: Nieuw idee voor de biomarkt, Vanass kan mooi spekkoek maken, ze kookt toch al de hele dag
Niet 24 uur, maar hij leest wel hier en aangezien Andrea hem heeft 'opgeroepen' zal hij best even de reacties hier willen zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je huub koorts Ging ook al dingen in fluisteren alsof hij 24/7 mee leest
Nee, heb wel deze;quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef Punkman het volgende:
Zijn er beelden van Isa met de deur van Ruud en Djo DJo ?
hier ligt het zelfs in de c1000 en jumbo, plus en bij de groenteboerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef martend het volgende:
[..]
de toko's in mijn woonplaats hebben last met leveringen, al een paar keer geweest en ..sorry hebben we niet meer![]()
OT: Nieuw idee voor de biomarkt, Vanass kan mooi spekkoek maken, ze kookt toch al de hele dag
Ja maar dingen in willen fluisteren he aan huubjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet 24 uur, maar hij leest wel hier en aangezien Andrea hem heeft 'opgeroepen' zal hij best even de reacties hier willen zien.![]()
ze heb een jaar de tijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt lekkere spekkoek maken is precisiewerk. Hou Vanass in godsnaam daar ver van vandaan.
duurt lang ook sang...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt lekkere spekkoek maken is precisiewerk. Hou Vanass in godsnaam daar ver van vandaan.
Beter lezen heksje.... Onzin is linksaf (wat Soury zei)... sv rechtsaf (dus compleet de andere kant op) COS zit in het middenquote:
paul begrijpt het hoorquote:
Tjendolquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar het is het zeker waard. Net als Kwe Lapis.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:20 schreef Dotteke het volgende:
We mogen niets meer over het Anton verhaal horen
Cul is rechtsafquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar het is het zeker waard. Net als Kwe Lapis.
Dadar Gulungquote:
TRquote:
is gewoonweg niet te geloven....quote:
De rest moet nou toch ook eens gaan nadenken waar Andrea mee bezig is? Begrijp er niets van!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef beequeen het volgende:
Andrea: hij is boos op me, hardstikke boos.
Mja, we gaan gewoon door.
Vonden ze zelf toch ook al?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Chanel5 het volgende:
De Technische Dienst kuch, vond 40 euro teveel voor een voetbalworkshop.
log gewoon uit zeikmuisquote:
Laura en Gio ben ik wel mee eens dat die even nutteloos zijn als Ruud maar die andere drie slaan nergens op.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
fysiek werk, rienk, aike, laura andrea, gio uhm noem er nog een paar
Die passen ook de tekst op hun weblog aan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Chanel5 het volgende:
De Technische Dienst kuch, vond 40 euro teveel voor een voetbalworkshop.
Ze kunnen daar ook niet lezen, je zei "stal" geen "stream".quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat de FEBO Paul even weg moet halen uit de stal, dat gaat fout ...
je hoeft het ook niet eens te zijn of me te overtuigenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Laura en Gio ben ik wel mee eens dat die even nutteloos zijn als Ruud maar die andere drie slaan nergens op.
Of net welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Urb het volgende:
Rienk heeft duidelijk geen zin in een toneelstukje
neen dat doen ze zelf, moeten ze zelf doenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Die passen ook de tekst op hun weblog aan?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beter lezen heksje.... Onzin is linksaf (wat Soury zei)... sv rechtsaf (dus compleet de andere kant op) COS zit in het midden
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:23 schreef Toverheks het volgende:
Stream op het hek, wat loopt daar nou, zie een soort van beveiligers met honden lopen, herdershonden als ik het goed zie. Andrea wordt naar het hek gesleept, haar vuilniszak houd ze vast in haar ene hand............nee die is van mij, al mijn Humana kleding is van MIJ MIj Mij.
Beveiligers zetten haar buiten het hek, Andrea gilt alles en onze lieve heer erbij.haalt iets uit haar vuilniszak, huh een ketting plus slot en ze ketent zich aan het hek vast.
De beveiliging sommeert de bewoners de loods in te gaan, ze staan te gniffelen en danken onze lieve heer op hun blote knieen dat ze eindelijk van Andrea verlost te zijn.
Ruud duwt nu de trekker richting kas, en hoppa de trekker trekt de kas zo omver...Emil haalt opgelucht adem, zo daar zijn we ook weer vanaf......Paul roept laat het bier maar aanrukken we hebben een feessie
Ik ziek maar een beetje, ik meen het niet.quote:
Hebben we er al genoeg van hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ziek maar een beetje, ik meen het niet.
mooi verhaalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:23 schreef Toverheks het volgende:
Stream op het hek, wat loopt daar nou, zie een soort van beveiligers met honden lopen, herdershonden als ik het goed zie. Andrea wordt naar het hek gesleept, haar vuilniszak houd ze vast in haar ene hand............nee die is van mij, al mijn Humana kleding is van MIJ MIj Mij.
Beveiligers zetten haar buiten het hek, Andrea gilt alles en onze lieve heer erbij.haalt iets uit haar vuilniszak, huh een ketting plus slot en ze ketent zich aan het hek vast.
De beveiliging sommeert de bewoners de loods in te gaan, ze staan te gniffelen en danken onze lieve heer op hun blote knieen dat ze eindelijk van Andrea verlost te zijn.
Ruud duwt nu de trekker richting kas, en hoppa de trekker trekt de kas zo omver...Emil haalt opgelucht adem, zo daar zijn we ook weer vanaf......Paul roept laat het bier maar aanrukken we hebben een feessie
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:24 schreef PeZu het volgende:
kueken is best leuk afgewerkt zo aan de achterkant
opeens allemaal td info etc etcquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:25 schreef Miek37 het volgende:
En dan zijn er nog mensen die gisteren en vanmorgen beweerden dat het saai zou worden zonder Hakim.
Vanessa is een nogal nare keukenhulpquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:24 schreef PeZu het volgende:
Net zo een skihut bar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:24 schreef PeZu het volgende:
Ja goed zo Dree, want wíj houden zoveel van je, wij kennen jou, de buitenwereld snapt er niks van. Jij bent niet egoïstisch, dat je voor jezelf kiest, je ben pas 52, je hebt nog een héél leven voor je. Anton is 82, hij kan zo maar dood zijn. Jij bent zo een geweldig mens, zo lief, zo aardig, we houden van je Dree.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef renevanlaaren het volgende:
hij is hartstikke boos maar ja
we gaan gewoon door maar is best heftig
maar ze is er nu weer overheen
goed zo dree
yep, al mijn hoop is daar ook op gevestigd, maar het zal me niet verbazen, dat ze die dag plotseling ziek is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:24 schreef Dotteke het volgende:
Schilderijen mogen nu in een keer voor 50 euro weg ha ha ha
Doe ze maar snel weg, straks wil niemand meer wat van Andrea kopen
Ik hoop zo dat mensen op de biomarkt echt tegen haar gaan zeggen hoe men over haar denkt.
Inderdaad, stelletje prutsersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze kunnen daar ook niet lezen, je zei "stal" geen "stream".
Ik zeg kroepoek!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dreetje denkt dat ze het later wel allemaal goed kan lullen met Anton, dat is haar tenslotte tot nu toe altijd geluktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:25 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Maaareuhhh het is goed hoor! Zo geeft dre overal een draai aan en snoert de bek.
De vlag gaat dan uit!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:24 schreef Dotteke het volgende:
Schilderijen mogen nu in een keer voor 50 euro weg ha ha ha
Doe ze maar snel weg, straks wil niemand meer wat van Andrea kopen
Ik hoop zo dat mensen op de biomarkt echt tegen haar gaan zeggen hoe men over haar denkt.
vind der meer een heel smerig vaatdoekie, lijtk wel of haar pa zich aftrok en op de grond van de keuken spoot der ma het snel opveegde met een vaatdoekie en zo vanes heeft verwerktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Vanessa is een nogal nare keukenhulp
Welkequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef Punkman het volgende:
En al de leuke gesprekken worden weer vakkundig weggedraaid ...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja goed zo Dree, want wíj houden zoveel van je, wi'j kennen jou, de buitenwereld snapt er niks van. Jij bent niet egoïstisch, dat je voor jezelf kiest, je ben pas 52, je hebt nog een héél leven voor je. Anton is 82, hij kan zo maar dood zijn. Jij bent zo een geweldig mens, zo lief, zo aardig, we houden van je Dree.
Wat ben je toch een sterke vrouw Dree, je hele leven lang voor anderen gezorgd, bijvoorbeeld voor die dochter van je, die zo egoistisch is, om niet op de komen draven voor jouw televisimomentje van het jaar Wat is die Anton toch jaloers he...Lieve, lieve dree
mwa ik heb liever serundengquote:
Die vrouw kan met goed fatsoen het eerste jaar niet eens over straat zonder een pruik en zonnebril.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dreetje denkt dat ze het later wel allemaal goed kan lullen met Anton, dat is haar tenslotte tot nu toe altijd gelukt
Vuurvlieg ik herkende je niet! Nieuw uitje?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik ben ze wel tegengekomen, maar gelukkig herken ik daardoor snel dit soort uitschot
Ze lijkt de enige te zijn die gewijs naar "achter" telkens duidelijk wil afkappen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef misssnapshot het volgende:
Aike heeft weer een opdracht gekregen...lijkt 't
fok dit, ik ga de waraung bellen, honger nuquote:
Ik mis nog haar opmerking dat god het zo bedacht heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja goed zo Dree, want wíj houden zoveel van je, wij kennen jou, de buitenwereld snapt er niks van. Jij bent niet egoïstisch, dat je voor jezelf kiest, je ben pas 52, je hebt nog een héél leven voor je. Anton is 82, hij kan zo maar dood zijn. Jij bent zo een geweldig mens, zo lief, zo aardig, we houden van je Dree.
Wat ben je toch een sterke vrouw Dree, je hele leven lang voor anderen gezorgd, bijvoorbeeld voor die dochter van je, die zo egoistisch is, om niet op de komen draven voor jouw televisiemomentje van het jaar Wat is die Anton toch jaloers he...Lieve, lieve Dree
Aike is al vanaf 5 uur non-stop op de stream dus moet dan daarvoor geweest zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef misssnapshot het volgende:
Aike heeft weer een opdracht gekregen...lijkt 't
quote:
ach als ze zooo oud zijn worden ze weer kinds!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:23 schreef Dotteke het volgende:
Met andere woorden Anton is een ouwe lul en moet niet zeuren
Ik had net plannen voor zondagquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja,
deze maand heeft maar 28 dagen
Dat gebeurt nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Anton zou een held zijn als hij naar de biomarkt ging!
Ga der bijna van jankenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja goed zo Dree, want wíj houden zoveel van je, wij kennen jou, de buitenwereld snapt er niks van. Jij bent niet egoïstisch, dat je voor jezelf kiest, je ben pas 52, je hebt nog een héél leven voor je. Anton is 82, hij kan zo maar dood zijn. Jij bent zo een geweldig mens, zo lief, zo aardig, we houden van je Dree.
Wat ben je toch een sterke vrouw Dree, je hele leven lang voor anderen gezorgd, bijvoorbeeld voor die dochter van je, die zo egoistisch is, om niet op de komen draven voor jouw televisiemomentje van het jaar Wat is die Anton toch jaloers he...Lieve, lieve Dree
Mag ook niet heh...maar had wel stunt geweestquote:
je weet dat die mensen worden gescreend heh?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Anton zou een held zijn als hij naar de biomarkt ging!
Billy???quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ja, ga jij ook?quote:
Sowieso mogen vrienden en bekenden niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet dat die mensen worden gescreend heh?
Maar hij heeft toch een hummer volgens Andreaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
je weet dat die mensen worden gescreend heh?
Nee, ik wilde wel wat stoms gaan doen... maar niet zo stomquote:
Raarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:33 schreef BB-King het volgende:
Weer laat Ruud weten dat hij niet meer met met Billy wil seksen en dat hij er spijt van heeft.
ze zat vlakbijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:33 schreef BB-King het volgende:
Weer laat Ruud weten dat hij niet meer met met Billy wil seksen en dat hij er spijt van heeft.
In het bos pissen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, ik wilde wel wat stoms gaan doen... maar niet zo stom
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_presentatoren_van_SBS_6quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke BN-ers er dit keer toevallig op de bio-markt zullen verschijnen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Ygritte het volgende:
Aloha, Wat is er allemaal gebeurd?
"lees de streamverslagen maar"
Ja is goed, ga ik doen, helemaal top, supertof, tot zo!
Nee joh, die was met 10 minuten al terugquote:
ja die geur bleef te lang hangenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ruud gaat "het" niet meer doen met Billy verteld hij aan Laura..hij heeft er spijt vanHoorde ik dat nou goed?
Dat zei hij gisteren ook en daarna hadden ze sex onder de douchequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
Ruud gaat "het" niet meer doen met Billy verteld hij aan Laura..hij heeft er spijt vanHoorde ik dat nou goed?
Haha, nee... Mijn knie testen... 15 km lopen, 20-25 km fietsen...quote:
Nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat zei hij gisteren ook en daarna hadden ze sex onder de douche
Kun je het daarna voor mij samenvatten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Ygritte het volgende:
p'cies dat dacht ik ook te horenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Rhosyn het volgende:
Helemaal niks, log maar uitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Ygritte het volgende:
een kind kan dit zien iddquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat lult die alcopaul.
Hij brengt zelf geen stuiver binnen, en heeft het meeste uitgegevn aan onnodige kosten, wat veel goedkoper kon.
Er is bier, dus Bonnie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel benieuwd welke BN-ers er dit keer toevallig op de bio-markt zullen verschijnen.
Ik denk dat de rest verhongerd zou zijn zonder Paul. Ik draaiquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat lult die alcopaul.
Hij brengt zelf geen stuiver binnen, en heeft het meeste uitgegevn aan onnodige kosten, wat veel goedkoper kon.
Eigen bankje, onee die timmerden ze inelkaar en staken in de hens met benzine.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat lult die alcopaul.
Bonnie drinkt wijn. SHOquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:38 schreef PeZu het volgende:
ooh jim zit er ook bij, was me niet opgevallen oude camo neger
dat zei hij ook, bill zat vlakbij ookquote:
Bonnie drinkt. Punt.quote:
Hi Barry!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo... hard gewerkt, gesport, gegeten... nu ff Utopia checken.
Hallo!
Leuk te weten NOTquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo... hard gewerkt, gesport, gegeten... nu ff Utopia checken.
Hallo!
Het is een gesleep deze discussiequote:
Daarom: slempen met Bonnie.quote:
Joey irriteert vooral omdat hij WEL verstand heeft van geld, investeren en ondernemenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Billy heeft Joey zo opgehemeld, hij zou model kunnen worden en zij kan het weten, zij was styliste en liep shows voor een bevriende mode ontwerper.
De invloed van Billy mogen we niet onderschatten hoor.
Sinds die opmerkingen loopt Joey continu in de spiegel te kijken.
Het irriteert mensen al, het valt op dat Joey steeds aan zijn haar zit ook.
die mensen hebben een treurig bestaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Billy heeft Joey zo opgehemeld, hij zou model kunnen worden en zij kan het weten, zij was styliste en liep shows voor een bevriende mode ontwerper.
Dat gaat wel komen. Nicoline spaart eerst heel lang alle irritaties op, tot de laatste druppel de emmer doet overlopen. En pas dan ploft ze. En hoe!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef Stranger het volgende:
Ik kan niet wachten tot Nico Rienk zat is..
Paul zou veel binnen kunnen gaan brengen, door meubilair te maken van sloophout, tegen een leuke prijs. Dat is al weken het plan, maar komt maar niet van de grond. Verbazingwekkend, net als dat maken van die trainingstoestellen. Dat plan bestaat ook al weken, maar behalve de levering van boomstammen gebeurt er niets. Er moet een grotere kettingzaag voor komen, maar het is natuurlijk best wel een pittige klus, om daarvoor de telefoon te pakken.quote:
Als er 15 andere mensen hadden gezeten wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aikut weer met haar verder kijken. Dat roept ze al vanaf het begin.
Daarom is het daar nu ook zo'n zootje.
Ze hadden minstens al ¤ 100.000 kunnen hebben.
ja moeilijk begrip overkoepelend kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef Stroom het volgende:
voor de aikut bingo: long run en overkoepelend kijken....dat laatste weet ik ook niet wat het is, maar Aikut zegt het dus....
Die is echt geen Dandy geworden door Billy hoor,was hij al op het moment dat hij de deur in liepquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij heeft gisteren toch een tafel gemaakt voor een klant?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:44 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Paul zou veel binnen kunnen gaan brengen, door meubilair te maken van sloophout, tegen een leuke prijs. Dat is al weken het plan, maar komt maar niet van de grond.
dat weert ik maar dat was niet mijn vraag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:44 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Paul zou veel binnen kunnen gaan brengen, door meubilair te maken van sloophout, tegen een leuke prijs. Dat is al weken het plan, maar komt maar niet van de grond. Verbazingwekkend, net als dat maken van die trainingstoestellen. Dat plan bestaat ook al weken, maar behalve de levering van boomstammen gebeurt er niets. Er moet een grotere kettingzaag voor komen, maar het is natuurlijk best wel een pittige klus, om daarvoor de telefoon te pakken.
ik gun rienk een enkeltje hemelpoortquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me af wanneer Nico het echt zat is. Dat gaat drama worden. Ik gun Rienk dat niet.
Ik gun het hem van harte. Ik hoop dat ie er aankomende keer uitgegooid wordt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
Ik vraag me af wanneer Nico het echt zat is. Dat gaat drama worden. Ik gun Rienk dat niet.
Wel de enige met fatsoenlijke ideeën, op ondernemers-niveau. En blijft doorgaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:45 schreef zwellever het volgende:
[..]
Die is echt geen Dandy geworden door Billy hoor,was hij al op het moment dat hij de deur in liep
Heb ik iets gemist? Dacht juist dat ze elkaar wel leuk vonden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:44 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat gaat wel komen. Nicoline spaart eerst heel lang alle irritaties op, tot de laatste druppel de emmer doet overlopen. En pas dan ploft ze. En hoe!
Hij heeft ook een hart.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik gun rienk een enkeltje hemelpoort
Dit zou ze eigenlijk moeten lezen, liefst hardop, met alle inwoners erbijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:26 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
die stopt na de eerste regel alquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dit zou ze eigenlijk moeten lezen, liefst hardop, met alle inwoners erbij
Zet het in de mailquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel de enige met fatsoenlijke ideeën, op ondernemers-niveau. En blijft doorgaan
Daar moet je toch niet aan denkuuuuu, Denk niet dat ze Utopia wil verlatuhhhh, want ze vindt Rienk weeeeel leuuuuuuuuuuuuuk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef Stranger het volgende:
Ik kan niet wachten tot Nico Rienk zat is..
vladimir putin ook, wat is je punt?quote:
Aike is niet de enige verantwoordelijke. in het "MT" zaten ook Hakim, Paul en Emil.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja ben ik met je eens hoor, maar ik denk dat de anderen het één en ander zullen aangrijpen, om hem af te branden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel de enige met fatsoenlijke ideeën, op ondernemers-niveau. En blijft doorgaan
Dat het een mens is.quote:
Vast wel. Maar tot nu toe is de groep tegen... En hij moet ze overtuigenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens hoor, maar ik denk dat de anderen het één en ander zullen aangrijpen, om hem af te branden.
dus? mag ik mensen geen enkeltje hemelpoort gunnen hoezo niet toch is toch iets moois de hemel?quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan zegt ze: nou dank je wel en glimlacht lief en zingt..................quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |