SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Hij is hartelijk en prettig in de omgang en met zijn charmante accent zal het lastig zijn om hem niet sympathiek te vinden.
Alleen koud water toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:06 schreef martend het volgende:
[..]
warm water komt uit zo'n bak aan de muur buiten
Oh, dat is koud water ,de koeien drinkbak.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:06 schreef martend het volgende:
[..]
warm water komt uit zo'n bak aan de muur buiten
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:05 schreef renevanlaaren het volgende:
paultje slobbert weer aan het bier
rochelend en steunend,wat heeft hij een plezier
op zoek naar een peukie of een beetje wiet
om alles te vergeten,hij heeft heel veel verdriet
zijn maatje happie is verdwenen,o wat is dat zwaar
druppelend en wenend is hij nu de sigaar
Je kan zo utopia in met je gezwetsquote:
Ik vind het juist wel een leuk gesprek tussen hem en Isa.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat FEBO Paul even weg moet halen uit de stal, dat gaat fout ...
Ze mengt iets in het eten, echt zulke heksen bestaan er ook, iets van poeder of zoiets, zal het eens op zoeken in mijn TiTaToverboekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef Peunage het volgende:
Andrea wordt in dit topic wel eens een heks genoemd. Maar wat als dat ook echt is, en iedereen in utopia betoverd is en haar daarom zo aardig vinden?
Toverheks? Jouw expertise.
ja want tovenarij bestaat echt, ik doe nog wat spinnerag bijde kikkerogen en zal zo even goud toverenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef Peunage het volgende:
Andrea wordt in dit topic wel eens een heks genoemd. Maar wat als dat ook echt is, en iedereen in utopia betoverd is en haar daarom zo aardig vinden?
Toverheks? Jouw expertise.
Verbouwde koequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat de FEBO Paul even weg moet halen uit de stal, dat gaat fout ...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze mengt iets in het eten, echt zulke heksen bestaan er ook, iets van poeder of zoiets, zal het eens op zoeken in mijn TiTaToverboek
je wete om wie het gaat neem ik aanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Heb er anders geen probleem mee hem niet sympathiek te vinden, of bedoelen ze dat niet ?
Maar die dingen moet je eerst hebben, vermalen, liefst nog even bezweren... Daar is ze toch ECHT te dom voorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze mengt iets in het eten, echt zulke heksen bestaan er ook, iets van poeder of zoiets, zal het eens op zoeken in mijn TiTaToverboek
Keesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Clank het volgende:
Is Andrea nu al achter geweest voor een gesprek met Huub?
Goena Goena bestaat wel degelijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want tovenarij bestaat echt, ik doe nog wat spinnerag bijde kikkerogen en zal zo even goud toveren
De spanning zit 'm in het feit dat Hakim de natuurlijke leider was. Die is nu weg en niemand weet goed hoe daar me om te gaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:11 schreef Chanel5 het volgende:
In de stal hebben Isa en Paul het over de sfeer. Laura zei het ook al. Een soort spanning.
Het gedoe met Andrea wordt al aangekondigdHoop ik.
Nee, Andrea is te dom om een heks te zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Peunage het volgende:
Het voelt alsof mijn theorie niet serieus wordt genomen
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Clank het volgende:
Ja, en toen ze terug kwam zei ze dat ze gewoon bleef en een goed gesprek heeft gehadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Clank het volgende:
het enige indische tovermiddel dat ik ken is spekkoek, als je daar aan begint houd je niet op, under a SPELL BEN IK DANquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goena Goena bestaat wel degelijk.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar die dingen moet je eerst hebben, vermalen, liefst nog even bezweren... Daar is ze toch ECHT te dom voor
Ik zie dat wel gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef martend het volgende:
Heel misschien weet paul zich te herpakken, zoals ie de eerste paar dagen was
En meteen degene die ze beschermtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef renevanlaaren het volgende:
gio is de bliksem afleider van dreetje![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
het enige indische tovermiddel dat ik ken is spekkoek, als je daar aan begint houd je niet op, under a SPELL BEN IK DAN
Drie weken saai gedoe. Ik heb mijn wekker gezetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef Urb het volgende:
Isa "Ik wil niet zeggen dat het te gemoedelijk is, maar lijkt of mensen zich inhouden"
Paul denkt van niet, stemming voorbij, iedereen in rust-moot.
Ik ben ze wel tegengekomen, maar gelukkig herken ik daardoor snel dit soort uitschotquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef asco het volgende:
Wat ben ik blij dat ik mensen zoals Andrea in het echte leven nog nooit ben tegengekomen. Wat een achterlijk, (insert de meest vreselijke scheldwoorden), wijf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeeeerlijk gewoon spekkoekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
het enige indische tovermiddel dat ik ken is spekkoek, als je daar aan begint houd je niet op, under a SPELL BEN IK DAN
Da's toch erg, na een paar weken noemde hij ook Harold nog steeds "Harbert of hoe heet die kut!"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef BB-King het volgende:
Paul: "Rienk is natuurlijk met z'n meissie bezig... hoe heet ze ook alweer?"
Isa: "Nicoline"
Paul "Ja die."
pandang, banaan, rum man, ik pak even een stuk zoquote:
Ow, in dat gevalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]Vlak Andrea niet uit, heeft 2 jaar op de ToverSchool gezeten, oke oke ze werd er vanaf getrapt, ze jatte als de raven maar ze heeft toch iets op gestoken, iets over kruiden uit je eigen kruidentuin, waarom denk je dat die Kas er staat
Wie doen er minder?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef PeZu het volgende:
isa jank niet zo over ruud, andere doen minder vd groep, laat die jongen
Dan neem ik aan dat ze het artikel gelezen heeft... onbegrijpelijk!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja, en toen ze terug kwam zei ze dat ze gewoon bleef en een goed gesprek heeft gehad
Ze is nog geen 10 minuten weg geweest, dus volgens mij gewoon een tv momentje
Onzin is links afquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]Vlak Andrea niet uit, heeft 2 jaar op de ToverSchool gezeten, oke oke ze werd er vanaf getrapt, ze jatte als de raven maar ze heeft toch iets op gestoken, iets over kruiden uit je eigen kruidentuin, waarom denk je dat die Kas er staat
fysiek werk, rienk, aike, laura andrea, gio uhm noem er nog een paarquote:
Ik doelde meer op je huub koorts Ging ook al dingen in fluisteren alsof hij 24/7 mee leestquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 februari 2014 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, krijg de giebels van dat mens en hoe iedereen haar naar de mond praat en haar egoisme
Ik ben 52 jaar dit is de laatste kans dat ik nog wat van mijn leven kan maken
ggrrrrr
Ik doelde meer op je huub koorts Ging ook al dingen in fluisteren alsof hij 24/7 mee leestquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 25 februari 2014 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, krijg de giebels van dat mens en hoe iedereen haar naar de mond praat en haar egoisme
Ik ben 52 jaar dit is de laatste kans dat ik nog wat van mijn leven kan maken
ggrrrrr
SV rechtsaf...quote:
de toko's in mijn woonplaats hebben last met leveringen, al een paar keer geweest en ..sorry hebben we niet meerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
pandang, banaan, rum man, ik pak even een stuk zo
Ze zal wel gedacht hebben: okee Anton heeft een paar centjes ervoor gekregen van zijn oude baasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ze het artikel gelezen heeft... onbegrijpelijk!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:14 schreef Toverheks het volgende:
Doe maar nietquote:
Echt lekkere spekkoek maken is precisiewerk. Hou Vanass in godsnaam daar ver van vandaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef martend het volgende:
[..]
de toko's in mijn woonplaats hebben last met leveringen, al een paar keer geweest en ..sorry hebben we niet meer![]()
OT: Nieuw idee voor de biomarkt, Vanass kan mooi spekkoek maken, ze kookt toch al de hele dag
Niet 24 uur, maar hij leest wel hier en aangezien Andrea hem heeft 'opgeroepen' zal hij best even de reacties hier willen zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je huub koorts Ging ook al dingen in fluisteren alsof hij 24/7 mee leest
Nee, heb wel deze;quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef Punkman het volgende:
Zijn er beelden van Isa met de deur van Ruud en Djo DJo ?
hier ligt het zelfs in de c1000 en jumbo, plus en bij de groenteboerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:17 schreef martend het volgende:
[..]
de toko's in mijn woonplaats hebben last met leveringen, al een paar keer geweest en ..sorry hebben we niet meer![]()
OT: Nieuw idee voor de biomarkt, Vanass kan mooi spekkoek maken, ze kookt toch al de hele dag
Ja maar dingen in willen fluisteren he aan huubjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Niet 24 uur, maar hij leest wel hier en aangezien Andrea hem heeft 'opgeroepen' zal hij best even de reacties hier willen zien.![]()
ze heb een jaar de tijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt lekkere spekkoek maken is precisiewerk. Hou Vanass in godsnaam daar ver van vandaan.
duurt lang ook sang...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt lekkere spekkoek maken is precisiewerk. Hou Vanass in godsnaam daar ver van vandaan.
Beter lezen heksje.... Onzin is linksaf (wat Soury zei)... sv rechtsaf (dus compleet de andere kant op) COS zit in het middenquote:
paul begrijpt het hoorquote:
Tjendolquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar het is het zeker waard. Net als Kwe Lapis.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:20 schreef Dotteke het volgende:
We mogen niets meer over het Anton verhaal horen
Cul is rechtsafquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar het is het zeker waard. Net als Kwe Lapis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |