quote:Op maandag 9 maart 2015 19:30 schreef Cyan9 het volgende:
Kick!
Polen heeft dit jaar wederom intern een artiest gekozen die in mei op het podium inWenen de strijd aan gaat met all the others. Monika Kuszyńska gaat er alles aan doen om de Poolse dames van 2014 de vergetelheid in te drukken, en wel met het nummer "In The Name Of Love". Het is een ballad met wat etnische klanken, en helaas is het niet echt iets nieuws onder de zon.
Wat verder kan opvallen is dat de zangeres in een rolstoel zit na een auto ongeluk, ze is gedeeltelijk verlamd. Op zich wel gaaf om ondanks alles lekker door te blijven zingen!
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Peter op 10-03-2015 00:34:53 ]
Poolse versie is inderdaad beter. De Engelse versie ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:50 schreef fraubitch het volgende:
Poolse versie klinkt leuker.
Verder natuurlijk een kutnummer.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is echt geen kanshebber hoor. Ik hou er ook van, maar no way dat dit gaat winnen. Ik denk dat het ergens 14e plek eindigt.
At the contest, Donatan and Cleo will perform their song in a Polish and English language mix under the title "My Słowianie - We Are Slavic". On stage, Cleo will appear without Donatan and will instead be joined by three female backing vocalists who will also perform choreography: Alesia Turonak, Sylwia Klan and Anna Łapińska, and an additional two female models: Ola Ciupa and Paula Tomala.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:17 schreef Drxx het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om haar naam te vinden? Wil ze geen naamsbekendheid?
Goede vondst, Paula it isquote:Op zondag 11 mei 2014 02:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
At the contest, Donatan and Cleo will perform their song in a Polish and English language mix under the title "My Słowianie - We Are Slavic". On stage, Cleo will appear without Donatan and will instead be joined by three female backing vocalists who will also perform choreography: Alesia Turonak, Sylwia Klan and Anna Łapińska, and an additional two female models: Ola Ciupa and Paula Tomala.
Denk een van die 2 laatste namen?
Op de Italiaanse kenners na dan, waarvan één Polen zelfs op de eerste plek heeft gezet.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:16 schreef Toposcoupe het volgende:
Op basis van televoting zou Polen als vijfde zijn geëindigd. De juries werden er niet vrolijk van.
Een man met smaak dus! Hij zette Polen op 1 in de Italiaanse vakjury.quote:Op zondag 11 mei 2014 12:11 schreef clavier het volgende:
[..]
Op de Italiaanse kenners na dan, waarvan één Polen zelfs op de eerste plek heeft gezet.
Link?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Een man met smaak dus! Hij zette Polen op 1 in de Italiaanse vakjury.
[ afbeelding ]
Erg leuk dat je per jurylid kunt kijken wat er gestemd is.
Jeeetje die Italianen hebben een rare smaakquote:Op zondag 11 mei 2014 14:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=IT
Thanks. Als ik zo kijk dan snap ik heel goed waarom Turkije niet blij was met mixed votes. Wat een troepquote:Op zondag 11 mei 2014 14:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=IT
het verschil tussen de televoters en de Jury bij Polen is zoals eerder aangehaald wel extreem. Het geeft aan dat die vakjury geen goede vertegenwoordiging is van het Nederlandse volk. Als het volk zon act op 2 zet en de jury op 25, dan kun je je afvragen of de Jury wel divers genoeg is en niet bv maar 1 stroming vertegenwoordigt. (bv de grachtengordel, of de homo gemeenschap)quote:Op zondag 11 mei 2014 14:48 schreef Drxx het volgende:
[..]
Thanks. Als ik zo kijk dan snap ik heel goed waarom Turkije niet blij was met mixed votes. Wat een troep
dus bij de vakjury: 4x 25e, 1x 24e en 1x 22e, bij de televoters de 2e plaats en dus gemiddeld 13e en geen punten..quote:Poland 24 25 22 25 25 25 2 13
haha precies, als je bagger stuurt kun je ook niets verwachten De UK heeft echt alleen maar bagger gestuurd de afgelopen jaren. (inclusief dit jaar) Ze moeten eens aan zelfreflectie doen daar!quote:Op maandag 12 mei 2014 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet of het een apart topic moet worden, maar er zijn nogal wat landen waar het publiek massaal op Polen stemde, terwijl het bij de jury stijf onderaan stond. Groot-Brittannië bijvoorbeeld. The Independent rept over een "voting controversy".
http://www.independent.co(...)n--cleo-9351644.html
De teneur na de zoveelste teleurstelling voor de UK is trouwens: "Why do we still bother?" Eigenlijk het sentiment dat in Nederland ook jaren leefde. Misschien moet de UK eindelijk gewoon eens kwaliteit gaan sturen? Talent genoeg in dat land.
Klopt. En ze moeten gewoon eens goede songwriters kiezen. Ik vind het persoonlijk hoog tijd dat de Pet Shop Boys eens iets gaan schrijven voor het ESF. En dat dan gewoon door een jong talent laten uitvoeren. Maar goed, dit topic gaat over Polen en over het verkopen van seks.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:20 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
haha precies, als je bagger stuurt kun je ook niets verwachten De UK heeft echt alleen maar bagger gestuurd de afgelopen jaren. (inclusief dit jaar) Ze moeten eens aan zelfreflectie doen daar!
Waarom moet een jury een volk vertegenwoordigen? Die stemmen zelf al. Het is juist de taak om een onafhankelijke afweging te maken. Die kan soms samenvallen met het volk, maar dat hoeft niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 14:56 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
het verschil tussen de televoters en de Jury bij Polen is zoals eerder aangehaald wel extreem. Het geeft aan dat die vakjury geen goede vertegenwoordiging is van het Nederlandse volk. Als het volk zon act op 2 zet en de jury op 25, dan kun je je afvragen of de Jury wel divers genoeg is en niet bv maar 1 stroming vertegenwoordigt. (bv de grachtengordel, of de homo gemeenschap)
[..]
dus bij de vakjury: 4x 25e, 1x 24e en 1x 22e, bij de televoters de 2e plaats en dus gemiddeld 13e en geen punten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |