https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Neequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]Die kat spaarde toch al notes zei die laatst. Hij wilde naar de 25 geloof ik.
5000quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zit al bijna op de 5000 posts!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zit al bijna op de 120.000 posts!
Je moet wel, anders vervang ik je als modquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik ga die 7 nieuwe echt niet meer weghalen hoor.
Beginnerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zit al bijna op de 5.675.342 posts!
Zolderkamerfokkert gespotquote:
Newbie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Zit jij hier al bijna 10 jaarquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zit jij hier al bijna 10 jaar?
Oh gelukkig, zou wel een beetje triest zijnquote:
Bedreigen van crew... +3 notes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet wel, anders vervang ik je als mod
Precies. 10 jaar op FOK! zitten is voor n00bsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, zou wel een beetje triest zijn.
FOK! is een dictatuurquote:
Je maakt jezelf niet erg populair bij Danny zo, waar kan ik alvast solliciteren?quote:
quote:
Mailen naar: ikwileenblauwtjelopen@fok.nl.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je maakt jezelf niet erg populair bij Danny zo, waar kan ik alvast solliciteren?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Totalitaire staat
TT
litaire staat
Okquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mailen naar: ikwileenblauwtjelopen@fok.nl.
De SCquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:02 schreef Ranjit het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat dit het cryptocurrency topic was
Crypto's zijn doodquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:02 schreef Ranjit het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat dit het cryptocurrency topic was
Doe mij maar BUY @ 435quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Your order #157979857 (buy 0.25321347 BTC @ 482.85) filled completely.
Zo, op naar moon.
Buy order op 102 gezetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Your order #157979857 (buy 0.25321347 BTC @ 482.85) filled completely.
Zo, op naar moon.
Doe dan 123 of gewoonweg 32 bij een totale crash.quote:
Was niet serieus bedoeld hèquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Doe dan 123 of gewoonweg 32 bij een totale crash.
Die 102 gaat ie nooit precies raken. Wat dacht je, dat er niet meer slimmerds zijn geweest en op 103 en 104 geen gigantische buy walls liggen na dat geintje van laatst?
Ergens op Hawai, verwerkt in een Ferrariquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:06 schreef roislecxe het volgende:
Hoi, ik heb nog 1.3BTC op gox staan. waar kan ik die nu vinden?
groetjes Alina.
https://blockchain.info/a(...)tMZ3Tew?currency=USDquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:06 schreef roislecxe het volgende:
Hoi, ik heb nog 1.3BTC op gox staan. waar kan ik die nu vinden?
groetjes Alina.
Dogequote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ergens op Hawai, verwerkt in een Ferrari
Nou gr gr en een poot van de hont
Je weet het nooit. Ik heb het idee dat (in tegenstelling tot de echte beurs) de bitcoin order boeken vooral dagorders, of in ieder geval korte termijn orders zijn. Dan zijn dus zulke geintjes goed mogelijk met even een sell van 10K coins door FBI of andere grapjassen.quote:
Wat is dat voor random adres?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef Ranjit het volgende:
[..]
https://blockchain.info/a(...)tMZ3Tew?currency=USD
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef Ranjit het volgende:
[..]
https://blockchain.info/a(...)tMZ3Tew?currency=USD
quote:$ 413,191,006.90
Wat een eindbaasquote:
Wat mij betreft mag ie verdrinkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat een eindbaas
Hij zit nu lekker op de Bahama's met een berg geld
Nog geld verdiend met crypto's de laatste tijdquote:
als ik nu terug koop ik heb weeeken terug alles verkochtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nog geld verdiend met crypto's de laatste tijd?
En daarna spring je van de brug af?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:14 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
als ik nu terug koop ik heb weeeken terug alles verkocht
maar ik ga nog niet teurgkopen , ik verwacht ltc rond 9 dollar einde van deze week en btc ook rond 350
Ik heb geduld
Hahaha, 19 februari? Er zijn al MAANDEN geen fiat withdrawals meer en BTC was toen ook al gesloten. Dus dat ''verstuurd'' is probably fake.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:14 schreef Cruseder4 het volgende:
300 poen verloren bij mtgox. Heb begin februari wel geprobeerd om het geld naar m'n bank te sturen maar moest nog m'n bank verifiëren en 19 februari is het 'verstuurd' (van mijn mtgox balans afgeschreven). Dus een klein beetje hoop is er nog.
Leuk joh, iemand uitlachen die geld kwijt is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:15 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Hahaha, 19 februari? Er zijn al MAANDEN geen fiat withdrawals meer en BTC was toen ook al gesloten. Dus dat ''verstuurd'' is probably fake.
jullie lachden mij ook uitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leuk joh, iemand uitlachen die geld kwijt is.
Eikelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:15 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Hahaha, 19 februari? Er zijn al MAANDEN geen fiat withdrawals meer en BTC was toen ook al gesloten. Dus dat ''verstuurd'' is probably fake.
*lachtenquote:
quote:
TR gemachtquote:
ach sorry jongen, "hahaha" betekent natuurlijk dat je hinnikt!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:17 schreef GTAnoob het volgende:
en ik lag hem helemaal niet uit, ik zeg gewoon dat het sowieso nie mogelijk is
zijn gewoon feiten dus doe niet zo moeilijk
Ik lag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:17 schreef GTAnoob het volgende:
en ik lag hem helemaal niet uit, ik zeg gewoon dat het sowieso nie mogelijk is
zijn gewoon feiten dus doe niet zo moeilijk
hahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach sorry jongen, "hahaha" betekent natuurlijk dat je hinnikt!
Wist niet dat je een paard was...
*beledigdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:19 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
hahahahahahahahaha
lach ik je nu uit? ben je nu beledigt?
wordt toch volwassen, idioot
jullie doen constant dom tegen mij, schijt dat ik ''hem uitlach'', spring van een brug als je daar niet tegen kunt. en vergeet ook niet je vagina te scheren.
Maxbet zit in de busquote:
bier drinkenquote:
je hoofd is mannelijk, je geslachtsdelen zijn vrouwelijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ] betekent dat ik een man ben trouwens, maar dat weet je nog niet in groep 2, leer je in groep 3 wel
Waarschijnlijk te vloeken op z'n mobiel omdat modden mobiep zo irritant is.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:21 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
je hoofd is mannelijk, je geslachtsdelen zijn vrouwelijk
in dat icoon zie ik nu dat je ook een lul hebt, mooie camouflage, vrouwtje
kippetje, toktok, hier heb je scheermes, scheren die handel
Nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wordt kan wel hoor, gebiedende wijs.
daar staat 1 litecoin van me.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:22 schreef tralalala het volgende:
Laten jullie alles gewoon op BTC-e staan?
Straks gaan ze ook opeens plat.
Ik ben bijna 13.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:23 schreef GTAnoob het volgende:
stel jullie niet zo aan, hoe oud zijn jullie!?
Gisteren alles laten uitbetalenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:22 schreef tralalala het volgende:
Laten jullie alles gewoon op BTC-e staan?
Straks gaan ze ook opeens plat.
Je weet niet dat ze irl bierproevers zijn bij een gerenommeerd culinair magazine?quote:
Doen mods nog wat anders dan de hele dag FOK!en?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet niet dat ze irl bierproevers zijn bij een gerenommeerd culinair magazine?
Lekkere dotquote:
Fappen, uit het raam kijken, etc.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doen mods nog wat anders dan de hele dag FOK!en?
Kim Jong-Unquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:26 schreef Symn het volgende:
http://fiatleak.com/
Waarom koopt China nu ongeveer 5000BTC per uur in? En wie koopt ze?
Hij koopt ze gewoon op zijn mobiel aan de grens met China.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is die verhuisd naar China dan?
waarom lach je hem uit/ vind je het grappig dat hij een retard is dat hij denkt dat kim jong un uit shina komt?quote:
Je schaamlippen klapperen te veel, ik versta je niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
waarom lach je hem uit/ vind je het grappig dat hij een retard is dat hij denkt dat kim jong un uit shina komt?
Dag schatquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:32 schreef roislecxe het volgende:
Ik g deze gezelligheid een paar uurtjes verlaten.
Dag kinderen
Je uurtje computertijd voor vandaag is weer voorbij. Ga nu maar weer even naar buiten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:30 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
waarom lach je hem uit/ vind je het grappig dat hij een retard is dat hij denkt dat kim jong un uit shina komt?
Kan die mooi bloemen gaan plukkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:33 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Je uurtje computertijd voor vandaag is weer voorbij. Ga nu maar weer even naar buiten.
kom danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:33 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Je uurtje computertijd voor vandaag is weer voorbij. Ga nu maar weer even naar buiten.
Culinesse a gogoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet niet dat ze irl bierproevers zijn bij een gerenommeerd culinair magazine?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:36 schreef Ticootje het volgende:
Hebben jullie allemaal zuurstoftekort opgelopen door de crash ofzo?
LTC voorlopig niet naar $23 ... ! Je weet wat je te doen staat ...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:37 schreef GTAnoob het volgende:
bottom is nog lang nie bereikt dit gaast er zo hard aan als t nieuws de massmedia ECHT bereikt
einde is nog lang niet inzicht, geen tekenen van recovery, massive sell pressure, no buy support SELL SELL SELL SELL THE NEAR IS END THE NEAR IS END
Ik wou dat ik ook zoveel stoere Engelse termen kende toen ik in groep 8 zat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:37 schreef GTAnoob het volgende:
bottom is nog lang nie bereikt dit gaast er zo hard aan als t nieuws de massmedia ECHT bereikt
einde is nog lang niet inzicht, geen tekenen van recovery, massive sell pressure, no buy support SELL SELL SELL SELL THE NEAR IS END THE NEAR IS END
banaan vraag ik heb je gereportquote:
Ach, het is aan de andere kant ook weer vermakelijk. Nu CrashBangBoom en Whutt (of hoe je dan ook schrijft) ernog bijquote:
heb neuk seks gehad met de juf met spermaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
is goed jongen,
ga je hier morgen over vertellen in het kringgesprek met juf Annika?
Ach, je had in 2009 bitcoins moeten kopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:49 schreef Nattekat het volgende:
Gaat nu toch iets te hard naar boven, had toch mijn sell hoger moeten laten...
Vooral dat jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, je had in 2009 bitcoins moeten kopen
Gaat hetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Week geleden 20 euro geïnvesteerd in BTC ($580) + XPM (0,00315) + EAC (105) en nu al 3,50 euro verlies. Drama, drama ...
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:46 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
heb neuk seks gehad met de juf met sperma
Moet ik 112 voor je bellen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Week geleden 20 euro geïnvesteerd in BTC ($580) + XPM (0,00315) + EAC (105) en nu al 3,50 euro verlies. Drama, drama ...
Alle mensen die bij Gox veel geld hebben verloren zouden je graag door een sleutelgat willen trekkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:51 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Tja, je moet door hé? Binnenkort maar eens bij een zielenknijper over de vloer.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, je had in 2009 bitcoins moeten kopen minen
Wel, er komen inderdaad serieuze verhalen voorbij in die Reddit draad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Alle mensen die bij Gox veel geld hebben verloren zouden je graag door een sleutelgat willen trekken.
Ach, je weet niet hoe ver die stuiptrekkingen doorgaan. Aan de blackjacktafel maak je momenteel meer kans op winstquote:
Ik heb bijna mijn verlies van eerder vandaag goedgemaakt, als je het goed doet maak je nog steeds winstquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ach, je weet niet hoe ver die stuiptrekkingen doorgaan. Aan de blackjacktafel maak je momenteel meer kans op winst
Dat doe je sneller dan de gemiddelde gedupeerde van Goxgate.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb bijna mijn verlies van eerder vandaag goedgemaakt, als je het goed doet maak je nog steeds winst
Helaas geen tijd hier om geconcentreerd te daytraden. Moet op een andere manier mijn centjes verdienen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb bijna mijn verlies van eerder vandaag goedgemaakt, als je het goed doet maak je nog steeds winst
Telkens als ik verkoop gaat ie moon, alsof ik niet winst mag pakkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Helaas geen tijd hier om geconcentreerd te daytraden. Moet op een andere manier mijn centjes verdienen.
quote:Mt Gox CEO Karpeles says bitcoin exchange is at "turning point"
Feb 25 (Reuters) - Mt. Gox, once the world's largest bitcoin exchange, is "at a turning point," CEO Mark Karpeles told Reuters in an email, as the trading website remained down on Tuesday after halting withdrawals earlier in February.
In an emailed response to a question of whether the Tokyo-based exchange was dead, Karpeles said: "We should have an official announcement ready soon-ish. We are currently at a turning point for the business. I can't tell much more for now as this also involves other parties."
The digital marketplace operator said earlier this month that it had detected "unusual activity" and its office in Tokyo was empty on Tuesday, barring a handful of protesters saying they had lost money in the virtual currency.
Six leading bitcoin exchanges distanced themselves from Mt. Gox in a statement, calling the exchange's activities a "tragic violation of the trust of users of Mt. Gox."
Geduldquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:08 schreef Nattekat het volgende:
En nu heb ik weer gekocht, stopt ie met stijgen... ik moet me maar meer bezig houden met altcoins
Het wil nogal eens helpen 15/30/60 minuut grafieken te gebruiken in plaats van 1/3/5 minuut. Plaats je alles wat makkelijk in perspectiefquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Your order #158023025 (sell 0.24808051 BTC @ 505) filled completely.
En toen ging ie weer moon, alweer
Gebruik ik alquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ranjit het volgende:
Of een MACD indicatie op de 1minuut om te zien wanneer je het best kan (ver)kopen, werkt vrij goed
Die zijn uiteraard niet te voorkomen, maar ook dan heb je (als het goed is) nog geen verlies gemaakt.. Ook dubbeltjes werk is geldquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gebruik ik al
Maar iedere keer als ie daalt, en dus een verkooppunt, wordt opgevolgd door een flinke stijging
Ik maak liever verlies door een dalende koers dan dat ik verlies maak omdat ik de boot mis, dus ik doe liever een panicbuy met kans op verlies dan dat ik niks heb...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:17 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Die zijn uiteraard niet te voorkomen, maar ook dan heb je (als het goed is) nog geen verlies gemaakt.. Ook dubbeltjes werk is geld
Que?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Ranjit het volgende:
Of een MACD indicatie op de 1minuut om te zien wanneer je het best kan (ver)kopen, werkt vrij goed
#YOLO!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak liever verlies door een dalende koers dan dat ik verlies maak omdat ik de boot mis, dus ik doe liever een panicbuy met kans op verlies dan dat ik niks heb...
Scherp dalende groene pieken -> koers gaat zakkenquote:
Op Bitcoinwisdom in settings de indicator op MACD zetten. Dan krijg je er een grafiekje + twee lijnen bij.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef µ het volgende:
We zijn gestopt met het nummeren van de SC zo te zien?
Stom iddquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef µ het volgende:
Was me niet eens opgevallen toen ik het topic opende.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:34 schreef µ het volgende:
www.mtgox.comquote:Dear MtGox Customers,
In the event of recent news reports and the potential repercussions on MtGox's operations and the market, a decision was taken to close all transactions for the time being in order to protect the site and our users. We will be closely monitoring the situation and will react accordingly.
Best regards, MtGox Team
braafquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen toen ik het topic opende.
Nu opgelost.
ik bedoel dat alles saai isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, enkel btc-e. De rest werkt nog.
Eindbaas, met z'n hipsterkoffiequote:
Meningen zijn daarover verdeeld of het een eindbaas is ofniet.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:31 schreef Kadooosh het volgende:
Ik denk niet dat hij zich nog echt veilig voelt.
idd!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:11 schreef Maxbet het volgende:
Wie is die Maxbet waar iedereen het over heeft en wat moet hij hier
34% van de waarde was al weg, schijnbaar had Bitcoin deze prijs al met slechts 66% van de waarde.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:59 schreef lf2 het volgende:
Ik ben bang voor wat gaat komen straks:
http://bitcoincharts.com/charts/volumepie/
34% valt weg aan waarde. Wedden er gaat een run komen op geld, iedereen wil FIAT gaan staan.
Klote dit
quote:
quote:I will always love µ
Ach ze motte niet bitchenquote:
Je hebt het vol in je titel en bovenin je description staan, dat gaat echt niet lang duren hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach ze motte niet bitchen
En goed gevonden, dat was 'n verstopte () clue. Nu moet µ hem zelf nog zien!
Laat ze maar komenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je hebt het vol in je titel en bovenin je description staan, dat gaat echt niet lang duren hoor
Dat is pas omdenken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:17 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
34% van de waarde was al weg, schijnbaar had Bitcoin deze prijs al met slechts 66% van de waarde.
Nu iedereen beseft dat dezelfde waarde in Fiat eigenlijk veel minder bitcoins voorstelt, is Bitcoin juist 1,5x zoveel waard als tot nu toe gedacht
jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:53 schreef roislecxe het volgende:
Als m'n wallet nog aan het synchroniseren is kan ik er al wel iets heen sturen toch?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:27 schreef µ het volgende:
[..]
[..]
Koppeling van onze CMDB naar Security software.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wel leuk gedaan![]()
Ik schoot sowieso in de lach bij Ash op de grond
Dan denken mensen dat ik naar zulke muziek op zoek ga zekerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:44 schreef Toto69 het volgende:
rois maak maar een onz topic, maar dan niet melden dat ie van mij is
toe danquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan denken mensen dat ik naar zulke muziek op zoek ga zeker
Dat durf ik niet te posten![]()
durf ik nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef roislecxe het volgende:
Je kunt het toch zelf posten met een blablaverhaal dat je dit vond en dat omgedraaide U erin voorkomt en of iemand het misschien heeft gemaakt ofzo
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef roislecxe het volgende:
Ik klik ook bijna nooit op al die filmpjes en rommel hier, maar dacht ach...
Ken de originele clip trouwens niet maar dit klopte wel aardig bij de tekst.
Hij is natuurlijk vét lelijk qua animatie, maar het wrecking balletje zelf vind ik nog wel geluktquote:
VM?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef RoelerMF het volgende:
Even een n00b vraag, maar minen via een VM. Is dat aan te raden?
quote:
Netjes van zequote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:32 schreef TimKuik het volgende:
Coinmarket.io update:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=454186.msg5366967#msg5366967
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |