Bashar houdt het niet lang meer vol...binnen nu en zes maanden maximaal wegquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe staat het er nu eigenlijk voor daar? Met name door Oekraïne hoor je niks meer. Op liveleak wordt ook nog zelden iets interessants geupload.
En wat doet je dat denken?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Bashar houdt het niet lang meer vol...binnen nu en zes maanden maximaal weg
Weet niet....denk gooi er wat in wat men al 3 jaar roept?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En wat doet je dat denken?
Zag laatst een stuk van zo'n docu, 'achter de bergen van Sotsji" of zo. Kwam die reporter bij de Tsjetsjenen en die leken nog aardig vastberaden om lekker te blijven doorsukkelen in Syrië.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Peunage het volgende:
Nah, dit conflict gaat nog langer dan een jaar door. Syrië is helemaal kapot en het oude Syrië komt ook nooit meer terug.
Het is allemaal redelijk stabiel in Syrië.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe staat het er nu eigenlijk voor daar? Met name door Oekraïne hoor je niks meer. Op liveleak wordt ook nog zelden iets interessants geupload.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Bashar houdt het niet lang meer vol...binnen nu en zes maanden maximaal weg
Beetje een stand-off dus? Wekenlang weinig verschil.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is allemaal redelijk stabiel in Syrië.
Inderdaad, het is gewoon hetzelfde geneuzel als al het hele conflict.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Beetje een stand-off dus? Wekenlang weinig verschil.
Ja, logisch. En eerder kwam er nog wel eens wat spectaculair beeldmateriaal bovendrijven, nu alleen maar video's met lijken. Tja, niks bijzonders.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon hetzelfde geneuzel als al het hele conflict.
Er vallen doden en gewonden, veel meer valt er eigenlijk niet over te zeggen. Ik bedoel, een hele lange tijd is dat interessant, maar bij topic nummer 113 nu al ! is het volkomen logisch dat mensen het gehad hebben.
En zich nu richten op bijvoorbeeld Oekraïne.
Inderdaad, ik denk ook serieus dat de Syrische bevolking op een begeven moment niet eens meer kapot gaat van ellende.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, logisch. En eerder kwam er nog wel eens wat spectaculair beeldmateriaal bovendrijven, nu alleen maar video's met lijken. Tja, niks bijzonders.
Ja, zijn die mensen niet ondertussen al allemaal naar Jordanië enz. getrokken? Staat niks meer overeind in dat land, misschien nog wat in Damascus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk ook serieus dat de Syrische bevolking op een begeven moment niet eens meer kapot gaat van ellende.
Maar dat ze gewoon echt zoiets hebben van "oh no, this shit again".....
Dat ook uiteraard...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, zijn die mensen niet ondertussen al allemaal naar Jordanië enz. getrokken? Staat niks meer overeind in dat land, misschien nog wat in Damascus.
Vrees dat er inmiddels meer buitenlanders dan Syriërs zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard...
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de exacte bevolkingsaantal van syrie nog is.
Waarom "vrees" jij dat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vrees dat er inmiddels meer buitenlanders dan Syriërs zijn.
Spreektaal. Ik vrees niks.quote:
Waarom zou dat erg zijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Spreektaal. Ik vrees niks.
Ondertussen zoveel Syriërs vertrokken dat de buitenlandse strijders bijna in de minderheid zijn.
Zou toch mooi zijn als iedereen weer naar huis kan en de oorlog over is, niet?quote:
Ahja, als ik met een vingerknip daar voor kon zorgen, dan had ik dat gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn als iedereen weer naar huis kan en de oorlog over is, niet?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vrees dat er inmiddels meer buitenlanders dan Syriërs zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |