Staat in het artikel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:06 schreef Hathor het volgende:
Sinds wanneer is het VK in oorlog met Nigeria dan?
Die Nigeriaan was twee jaar daarvoor nog een dopesnuivende blowende niksnut, wat weet hij nou helemaal van wat er zich in Nigeria afspeelt? Voor zover ik weet is ie ook gewoon in het VK geboren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:14 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Staat in het artikel.
Sinds die Nigeriaan zich identificeert met de landen waarmee het VK in oorlog is:
"but in our lands our women have to see the same"
Bron voor je eerste bewering, en waarom zou hij moeten weten wat zich in Nigeria afspeelt?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:36 schreef Hathor het volgende:
Die Nigeriaan was twee jaar daarvoor nog een dopesnuivende blowende niksnut, wat weet hij nou helemaal van wat er zich in Nigeria afspeelt? Voor zover ik weet is ie ook gewoon in het VK geboren.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
Dat is een brigade die alleen uit ADHD-ers bestaat.
Wat een grapquote:Op zondag 2 maart 2014 01:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Edit: oh was al gepost ja.
Was deze al gepost?
Armeens-Amerikaanse gangsters uit voornamelijk Mexicaanse wijken in Los Angeles zijn naar Syrie gekomen om oa Nederlandse-Marokkanen te beschieten...
De hele wereld komt samen in Syrie, ongeloofelijk.
http://www.liveleak.com/view?i=15f_1393628931
Ik heb net de facebook gecheckt van een van die gozers in de hoop er achter te komen dat dit een grap was. Helaas is dit echt en is het echt iemand die in de ban is van gang cultuur. Gangsigns op familiefoto's waar de rest er normaal uit ziet. Bizar hoe normaal het is dat dit soort tuig ook Facebook gebruikt. Ze waren gedeporteerd naar Syrie en toen besloot hij de Syriers/Armenen te helpen tegen oppositionele militia. Je kan zo zijn (normaal ogende) moeder vinden of zijn (anti-VS propoganda spammende) zusje die beiden nog in California zitten.quote:
Link naar die facebook?quote:Op zondag 2 maart 2014 02:36 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ik heb net de facebook gecheckt van een van die gozers in de hoop er achter te komen dat dit een grap was. Helaas is dit echt en is het echt iemand die in de ban is van gang cultuur. Gangsigns op familiefoto's waar de rest er normaal uit ziet. Bizar hoe normaal het is dat dit soort tuig ook Facebook gebruikt. Ze waren gedeporteerd naar Syrie en toen besloot hij de Syriers/Armenen te helpen tegen oppositionele militia. Je kan zo zijn (normaal ogende) moeder vinden of zijn (anti-VS propoganda spammende) zusje die beiden nog in California zitten.
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Edit: oh was al gepost ja.
Was deze al gepost?
Armeens-Amerikaanse gangsters uit voornamelijk Mexicaanse wijken in Los Angeles zijn naar Syrie gekomen om oa Nederlandse-Marokkanen te beschieten...
De hele wereld komt samen in Syrie, ongeloofelijk.
http://www.liveleak.com/view?i=15f_1393628931
Oh god daar doen mijn ogen zeer van.quote:Op zondag 2 maart 2014 07:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Obama your a moran punk you are evrythink.keep sendding dose terotist we fuck'd all dose pll that you just sent keep coming ese we are here going no where and are president gona stay forever so like i said keep coming ese your biches duyn you you marher fuckers noying whats goin on here and you guys depport me so the law dont gives a fuck fuck you fuck obama fuck all you bitches has to do whit coverment shit so evry time i chach on e of the terrorist im lovin it you dont even know if you want i sent couple of vidios do you see how your ppl dying fuck you obama i hope you dont see your kids foreve like happen to me 5 years haven't sean my baby prinsses karine
Vatos locos forever homes, blood in blood out every day esse.quote:Op zondag 2 maart 2014 07:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Obama your a moran punk you are evrythink.keep sendding dose terotist we fuck'd all dose pll that you just sent keep coming ese we are here going no where and are president gona stay forever so like i said keep coming ese your biches duyn you you marher fuckers noying whats goin on here and you guys depport me so the law dont gives a fuck fuck you fuck obama fuck all you bitches has to do whit coverment shit so evry time i chach on e of the terrorist im lovin it you dont even know if you want i sent couple of vidios do you see how your ppl dying fuck you obama i hope you dont see your kids foreve like happen to me 5 years haven't sean my baby prinsses karine
De tegenstanders van Assad voor ratten uitmaken, en nu blijkt Assad hulp te krijgen van hoodrats.quote:Op zondag 2 maart 2014 07:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De tegenstanders van Assad zijn ook ratten. Ben jij ook een tegenstander van Assad?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:26 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De tegenstanders van Assad voor ratten uitmaken, en nu blijkt Assad hulp te krijgen van hoodrats.
Ik ben ook een tegenstander van Assad. Ben ik nu ook een rat.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De tegenstanders van Assad zijn ook ratten. Ben jij ook een tegenstander van Assad?
1+1+=2quote:Op zondag 2 maart 2014 14:15 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik ben ook een tegenstander van Assad. Ben ik nu ook een rat.
Premisse 1: Tegenstanders van Assad zijn ratten.quote:
Dat werd al eerder gepost door Kirov. Het zijn Armeense-Amerikanen (aka Gangmembers) die in Syrië achter de kant van Assad vechten.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef rakotto het volgende:
Wat is dit?![]()
Ik weet niet of ik moetof dat ik moet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |