Zanger Rinus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef Leonos het volgende:
Waar komen die geruchten vandaan dat van Gaal misschien naar Feyenoord gaat?
Is hij niet door 50.000 mensen toegezongen dat zijn vrouw een kankerwijf was?
Lijkt me niet dat hij zo snel vergeeft en vergeet?
Hij is een keer gespot in de Kuip, meer niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef Leonos het volgende:
I stand corrected.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:01 schreef Happel het volgende:
Vier gesprekken gehad, dat noem ik niet gespot.
50.000 mensenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef Leonos het volgende:
Ging het niet over welke spelers bij de selectie van het Nederlands elftal moeten zitten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:01 schreef Happel het volgende:
Vier gesprekken gehad, dat noem ik niet gespot.
Zo inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
50.000 mensenWat denk je van 50 doorgesnoven idioten.
Het heugt me toch dat het er ietsiepietsie meer warenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef PIETR het volgende:
50.000 mensen Wat denk je van 50 doorgesnoven idioten.
Nee, hij kwam persoonlijk poolshoogte nemen waarom er in de Louis Van Gaal Dome een tribune naar Willem Van Hanegem was vernoemd...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ging het niet over welke spelers bij de selectie van het Nederlands elftal moeten zitten?
Was bij een uitwedstrijd in het Olypmisch. Zijn er geen duizenden geweest in elk geval.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het heugt me toch dat het er ietsiepietsie meer waren
Dat waren er toch echt een stuk meer hoor. 50.000 natuurlijk overdreven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
50.000 mensenWat denk je van 50 doorgesnoven idioten.
Roep nou niet te hard, straks komt z'n broer weer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan die Koeman niet gewoon lekker in Rotterdam blijven?
Doe dan Bosz maar, speelt aanvallend voetbal en verdedigen kunnen we toch al jaren niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:07 schreef PIETR het volgende:
Van Gaal gaat het echt niet worden. Kunnen nooit aan zijn financiele eisen voldoen.
Blijven dus Ardriaanse, Bosz en Rutten over. Wat een tyfuskandidatenLekker verder gaan met van Gastel en Gio. Van Hooijdonk als assistent. Niks mis mee.
Doe dan Fräser maar, dan schoppen we tenminste nog een tegenstander in 2-en alstie dreigt te gaan scoren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe dan Bosz maar, speelt aanvallend voetbal en verdedigen kunnen we toch al jaren niet.
Blijft bizar, met Koeman, Gio & Van Gastel als trainers, en allemaal internationals in de verdedigingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe dan Bosz maar, speelt aanvallend voetbal en verdedigen kunnen we toch al jaren niet.
Misschien wil ons aller Beenhakker ons wel uit de brand helpen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Roep nou niet te hard, straks komt z'n broer weer.
Verdedigen doe je met zijn allen en zulks. Ik heb het idee dat zowel Clasie als Vilhena nogal eens hun taken vergeten als er balverlies is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Blijft bizar, met Koeman, Gio & Van Gastel als trainers, en allemaal internationals in de verdediging
*ZUCHT...................quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Misschien wil ons aller Beenhakker ons wel uit de brand helpen.
[..]
Moet altijd een beetje kotsen als ik hem zo netjes voor de camera hoor praten. Enge gluiperd is het.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij kan hier nog geen eens rustig aan achterover leunen met een sigaartje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Of Gullit natuurlijk.
Gullit moet onze nieuwe AD worden. Beetje netwerken, leuke chicks scoren enzo. Kan het niet slechter doen dan Ericje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Of Gullit natuurlijk.
Is een jaar of 20 geleden volgens mij? Het is maar wat je snel noemt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef Leonos het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Of Gullit natuurlijk.
Clasie valt wel mee hoor, die zag ik zondag nog een paar mooie ingrepen doen. Vilhena is het aan het leren, maar die vergeet het nog regelmatig inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verdedigen doe je met zijn allen en zulks. Ik heb het idee dat zowel Clasie als Vilhena nogal eens hun taken vergeten als er balverlies is.
Vilhena is m.i. ook niet het type speler dat je naast Clasie moet zetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Clasie valt wel mee hoor, die zag ik zondag nog een paar mooie ingrepen doen. Vilhena is het aan het leren, maar die vergeet het nog regelmatig inderdaad.
Stam en Frank de Boer waren topverdedigers, maar bij Ajax laat de verdediging ook vaak te wensen over.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Blijft bizar, met Koeman, Gio & Van Gastel als trainers, en allemaal internationals in de verdediging
Je moet natuurlijk ook wel goede spelers daar hebben staan. Anders maakt het geen zak uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stam en Frank de Boer waren topverdedigers, maar bij Ajax laat de verdediging ook vaak te wensen over.
Inderdaad en in de Nederlandse competitie hebben we nou eenmaal geen goede verdedigers. Je moet ook een beetje geluk hebben met de generatie. Op dit moment zijn ze er gewoon even niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook wel goede spelers daar hebben staan. Anders maakt het geen zak uit.
Genoeg talent, komen er vast wel een paar van door naar de Europese (sub)top.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad en in de Nederlandse competitie hebben we nou eenmaal geen goede verdedigers. Je moet ook een beetje geluk hebben met de generatie. Op dit moment zijn ze er gewoon even niet.
Blind is meer een middenvelder.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:27 schreef Typisch het volgende:
Janmaat, Indi, De Vrij, Kongolo, Veltman, Blind, Van Rhijn (vind ik niks tho), Rekik, Bruma, Willems
Erwin Koeman zou niet slecht zijn voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blind is meer een middenvelder.
Janmaat, Kongolo, Veltman hebben nog potentie
BMI, De Vrij, Van Rhijn, Rekik, Bruma en Willems staan stil in hun ontwikkeling en ik betwijfel ten zeerste of die ooit nog beter gaan worden.
Slechts 1 wedstrijd geschorstquote:Scheidsrechter Serdar Gözübüyük krijgt een weekje rust. De naar aanleiding van FC Twente-Feyenoord (2-2) veelvuldig bekritiseerde arbiter is door de KNVB niet aangesteld voor een wedstrijd in de Ere- of Eerste Divisie.Een opmerkelijke beslissing van de bond, want Gözübüyük floot dit seizoen al twintig competitieduels in de Ere- of Eerste Divisie. Dat deed hij naar behoren, want de 28-jarige arbiter neemt in het scheidsrechtersklassement de derde plaats in achter Björn Kuipers en Kevin Blom.Gözübüyüks optreden van aflopen weekend vormde een negatieve uitzondering op zijn normaliter prima prestaties. Hij kreeg een 3 voor de wijze waarop hij Twente-Feyenoord leidde. Vooral de beslissing om de Rotterdammers een strafschop te onthouden en een doelpunt van Cuco Martina goed te keuren ondanks verdenkingen van buitenspel werden hem aangerekend.
Daar zou ik niet eens een probleem mee hebben. Zo slecht deed hij het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wiens klassement is dat? Telegraaf zeker?quote:
Maar echt goed ook weer niet, toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens een probleem mee hebben. Zo slecht deed hij het nou ook weer niet.
En Kuijt en Kalou.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je nog waar hij mee moest werken? Onder andere de beste linksback van België.
In zijn eerste seizoen. Wat best wel aardig verliep getuige de uitslagen.quote:
Daar krijg ik nog steeds een krat bier voor...quote:
Best aardige spelers hoor, zoals Kuyt, Kalou, Castelen, Vlaar, De Guzman.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Weet je nog waar hij mee moest werken? Onder andere de beste linksback van België.
Edit: laat maar, AZ blijkbaar hoger geindigd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef Happel het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen. Wat best wel aardig verliep getuige de uitslagen.
Daarna was het armoe troef. Pure middelmaat
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord_in_het_seizoen_2006/07
[..]
Daar krijg ik nog steeds een krat bier voor...
Haal Castelen maar uit dat rijtje. Waardeloze speler. Altijd al.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Best aardige spelers hoor, zoals Kuyt, Kalou, Castelen, Vlaar, De Guzman
Klopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Jean-Paul Boëtius zou het geweldig vinden als hij met het Nederlands elftal mee zou mogen naar het wereldkampioenschap van 2014 in Brazilië. De aanvaller van Feyenoord miste in het verleden al meerdere toernooien wegens zware knieblessures.
"Ik heb de knieën van een man van vijftig en heb door al die rotblessures al vier toernooien gemist", zo legde Boëtius uit in de nieuwe editie van Voetbal International. Het WK hoopt de aanvaller wel mee te kunnen maken. "Een WK zou alles goedmaken."
Afgelopen zomer miste Boëtius het Jeugd-EK. De aanvaller liep namelijk op een besloten training van Feyenoord een knieblessure op en stond daardoor maanden aan de kant. Ook het een EK met Oranje onder 17 en het WK in Nigeria was eerder niet aan hem besteed.
Vlaar was toen extreem blessuregevoelig en nog jong, De Guzman een broekie van 16/17.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Best aardige spelers hoor, zoals Kuyt, Kalou, Castelen, Vlaar, De Guzman.
Dat was nog niet eens zo slecht inderdaad, maar hij had toen ook wel spelers natuurlijk met Kuijt, Kalou en Castelen. Dat was toen gewoon top voor de eredivisie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat Van Hooijdonk er in kwam en dat het toen inzaktequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was nog niet eens zo slecht inderdaad, maar hij had toen ook wel spelers natuurlijk met Kuijt, Kalou en Castelen. Dat was toen gewoon top voor de eredivisie.
Die 3-3 tegen NAC kan ik me trouwens nog herinneren, wat een drama was dat zeg.
Verschrikkelijke wissel was dat, NAC werd gelijk agressief.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat Van Hooijdonk er in kwam en dat het toen inzakte
Enige wedstrijd die ik me nog echt goed kan herinneren van toen.
Uitslagen trouwens best aardig inderdaad. My bad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef Happel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord_in_het_seizoen_2006/07
[..]
Kuyt en Kalou waren wel goed ja, maar de rest was behoorlijk matig hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was nog niet eens zo slecht inderdaad, maar hij had toen ook wel spelers natuurlijk met Kuijt, Kalou en Castelen. Dat was toen gewoon top voor de eredivisie.
Die 3-3 tegen NAC kan ik me trouwens nog herinneren, wat een drama was dat zeg.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Kuyt en Kalou waren wel goed ja, maar de rest was behoorlijk matig hoor.
Word nog steeds wel eens badend in het zweet wakker van die twee intikkers die hij had moeten maken.quote:
Seizoen eerder hadden we die topper van RBC. Aerts.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:40 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Elke week je helemaal kapot ergeren aan Henkie Timmer, Huysegems en Greene.
Met die geweldige actie tegen Twente.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:43 schreef H.FR het volgende:
Seizoen eerder hadden we die topper van RBC. Aerts.
Kan ik me niet meer voor de geest halen..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Met die geweldige actie tegen Twente.
Ah, die jaquote:Feyenoord heeft zondagmiddag het competitieduel tegen FC Twente in de eigen Kuip met 4-2 gewonnen. De Rotterdammers beslisten het duel in de tweede helft. Twente kon voor rust na een 2-0 achterstand op gelijke hoogte komen door geblunder van Feyenoord. De fouten kostte doelman Maikel Aerts de kop. Hij werd in de rust vervangen door derde keeper Sherif Ekramy
Hij vroeg zelf om die wissel. Daarna kon hij direct naar de tribune.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer voor de geest halen..
Edit:
[..]
Ah, die ja
Castelen was snel toen man.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij vroeg zelf om die wissel. Daarna kon hij direct naar de tribune.
Zouden we nu 2 euro meer krijgen van ze?quote:Dinsdag 25-02-14 12:32
ING en Feyenoord tekenen Partnership
Met ingang van de tweede seizoenshelft zijn ING en Feyenoord als zogeheten Strategische Partners aan elkaar verbonden. Om de samenwerking officieel te bekrachtigen werd gisteren het contract voor 3,5 seizoen getekend in De Kuip.
ING is hoofdsponsor van de KNVB. Ook is de bank al sinds mensenheugenis zeer betrokken bij Feyenoord. Op basis van de jarenlange samenwerking is er nu voor gekozen om de overeenkomst uit te breiden tot een Strategisch Partnership. Daarmee sluit ING aan in de rij van belangrijke sponsors van Feyenoord.
Bastiaan van der Knaap, Directeur Grootbedrijf & Instellingen ING Rotterdam: ‘We hebben de afgelopen jaren ervaren welk effect de uitstraling van Feyenoord heeft op onze relaties, die combinatie werkt enorm goed. Dat is voor ons de belangrijkste reden om de samenwerking uit te breiden’.
Ook Mark Koevermans, commercieel directeur van Feyenoord, is verheugd met het nieuwe contract: ‘De contacten met ING zijn zeer intensief geweest de afgelopen periode. Als club zijn we er trots op dat een merk met deze status zich de komende 3,5 jaar verbindt aan Feyenoord, dat is een compliment voor de weg die we met Feyenoord zijn ingeslagen.’
Gratis bankierenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zouden we nu 2 euro meer krijgen van ze?
Feyenoordlogo op ieders bankpasje?quote:
Ik bedoel gratis voor Feyenoord hè.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feyenoordlogo op ieders bankpasje?
SCC waar je ook mee kunt pinnenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Feyenoordlogo op ieders bankpasje?
twitter:NUsport twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:03:48De aanklager betaald voetbal wil Graziano Pellè een voorwaardelijke straf van één wedstrijd schorsing opleggen. reageer retweet
twitter:NUsport twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:04:43Pellè en Feyenoord hebben tot morgenochtend 12.00 uur de tijd om op het schikkingsvoorstel te reageren. reageer retweet
Wàt een onzin.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Heeinz het volgende:
twitter:NUsport twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:03:48De aanklager betaald voetbal wil Graziano Pellè een voorwaardelijke straf van één wedstrijd schorsing opleggen. reageer retweet
twitter:NUsport twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:04:43Pellè en Feyenoord hebben tot morgenochtend 12.00 uur de tijd om op het schikkingsvoorstel te reageren. reageer retweet
Geldt alleen voor een rode kaart.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vreemd dat de onvoorwaardelijke schorsing (die de looptijd van 1 jaar had) bij de kopstoot tegen Heracles niet omgezet is in een wedstrijd.
Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je weet wat voorwaardelijk betekent?
Ik kan me vergissen, maar die treed toch alleen in werking als je een rode kaart krijgt? Dus dat worden nu 2 wedstrijden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vreemd dat de onvoorwaardelijke schorsing (die de looptijd van 1 jaar had) bij de kopstoot tegen Heracles niet omgezet is in een wedstrijd.
Laf van de KNVB natuurlijk. Ze weten zelf ook wel dat de pleuris nog meer zou uitbreken zondag als hij meerder wedstrijden schorsing opgelegd had gekregen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Heeinz het volgende:
Bang voor nog meer KNJB opmerkingen hier denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Laf van de KNVB natuurlijk. Ze weten zelf ook wel dat de pleuris nog meer zou uitbreken zondag als hij meerder wedstrijden schorsing opgelegd had gekregen.
Als Conboy, Pieters en Esteban het mogen, waarom Pelle dan niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Weten we in ieder geval dat iedereen dingen kapot mag schoppen in de catacomben onder het mom van ''sportief gedrag bij teleurstelling''.
Hun partijdigheid mag natuurlijk niet te zeer opvallenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Laf van de KNVB natuurlijk. Ze weten zelf ook wel dat de pleuris nog meer zou uitbreken zondag als hij meerder wedstrijden schorsing opgelegd had gekregen.
Pieters kreeg er, bovenop de rode kaart, nog een schorsing bij, waarbij ''rekening werd gehouden met schaden van belangen van de voetbalsport.''quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Als Conboy, Pieters en Esteban het mogen, waarom Pelle dan niet?
Lens kreeg ook een schorsing voor dat geduw en getrek in de Kuip.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pieters kreeg er, bovenop de rode kaart, nog een schorsing bij, ''waarbij rekening werd gehouden met schaden van belangen van de voetbalsport.''
Niet te vergelijken natuurlijk, het gaat hier puur om materiële schade. Daarbij was die overtreding van Pieters sowieso wel 3 wedstrijden schorsing waard.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lens kreeg ook een schorsing voor dat geduw en getrek in de Kuip.
Daar waren meer spelers bij betrokken. Hier een muur.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat die andere spelers te lijf ging ja. Dat is niet te vergelijken met een ruitje in een deur.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk het wel, hij kon (blijkbaar) sowieso in beroep. Dit is de perfecte KNVB-oplossing: foei, niet meer doen!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:25 schreef Cavaliers het volgende:
Je moet je afvragen, had de KNVB hetzelfde gedaan als Feyenoord zondag thuis tegen RKC had moeten voetballen? Ik vermoed van niet.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:25 schreef Cavaliers het volgende:
Je moet je afvragen, had de KNVB hetzelfde gedaan als Feyenoord zondag thuis tegen RKC had moeten voetballen? Ik vermoed van niet.
Wauw..twitter:KNVB twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:02:28Schikking Pellè: 1 wedstr. voorwaardelijk en ¤5000 boete. Aanklager vindt dat sportief gedrag bij teleurstelling past bij voorbeeldfunctie reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
Wauw..twitter:KNVB twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:02:28Schikking Pellè: 1 wedstr. voorwaardelijk en ¤5000 boete. Aanklager vindt dat sportief gedrag bij teleurstelling past bij voorbeeldfunctie reageer retweet
Voor Feyenoord is dit perfect ja. Dat hij er bij Ajax bij zou zijn had ik verwacht, maar Groningen uit had hij moeten missen. Gebeurt helaas niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is de perfecte KNVB-oplossing: foei, niet meer doen!
Beetje apparatuur mollen van de cameracrew, "sportief gedrag"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
Materiële schade vergelijken met een vechtpartijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een schande. Ik vind het echt een schande. Schande.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Erwin Koeman kreeg een schorsing na een mening over de scheidsrechter dat hij zich genaaid voelt, en Ronald Koeman krijgt ook weer niets. Het slaat ook weer allemaal nergens op.
Eerlijk gezegd verwacht ik dat hij tegen jullie sowieso wel z'n volgende gele kaart pakt hoor. Heb jij alsnog je zin.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is dit perfect ja. Dat hij er bij Ajax bij zou zijn had ik verwacht, maar Groningen uit had hij moeten missen. Gebeurt helaas niet.
Of hadden ze hetzelfde besloten als de scheidsrechter verder een 'vlekkeloze' wedstrijd had gefloten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:25 schreef Cavaliers het volgende:
En krijgt hij dan drie wedstrijden schorsing?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd verwacht ik dat hij tegen jullie sowieso wel z'n volgende gele kaart pakt hoor. Heb jij alsnog je zin.
Waren ook een paar dode gevallen toch bij die vechtpartij?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef eight het volgende:
[..]
Materiële schade vergelijken met een vechtpartij
Tja hoe noemen ze de KNVB nu? Die J kan er wel uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Of hadden ze hetzelfde besloten als de scheidsrechter verder een 'vlekkeloze' wedstrijd had gefloten?
Wat een onzin weer die KNVBHet is niet eens dat ik dit een schorsing waard vind, maar het meten met twee maten is nog 10x zo erg
![]()
Mee eens. Dat moet écht eens afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat een onzin weer die KNVBHet is niet eens dat ik dit een schorsing waard vind, maar het meten met twee maten is nog 10x zo erg
![]()
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt, begrijp ik?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beetje apparatuur mollen van de cameracrew, "sportief gedrag"
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt, begrijp ik?
Je had het over Groningen. Geen idee waar je het nu weer over hebt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En krijgt hij dan drie wedstrijden schorsing?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja hoe noemen ze de KNVB nu? Die J kan er wel uit.
HET IS DUS NOG STEEDS KNJB!!!!!!!twitter:KNVB twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:26:53@voetbalzonenl Voor de duidelijkheid: niet de KNVB, maar de onafhankelijke aanklager betaald voetbal doet een schikkingsvoorstel. reageer retweet
De aanklager verwijt Pelle dat hij niet het gedrag heeft getoond dat past bij zijn voorbeeldfunctie ("sportief gedrag bij teleurstelling"), en legt hem om die reden een boete + voorwaardelijke straf op.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]HET IS DUS NOG STEEDS KNJB!!!!!!!twitter:KNVB twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:26:53@voetbalzonenl Voor de duidelijkheid: niet de KNVB, maar de onafhankelijke aanklager betaald voetbal doet een schikkingsvoorstel. reageer retweet
twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:16:39Schorsing Lens na vastpakken Mathijsen: 3 duelsSchorsing Pieters na inslaan ruit: 3 duelsSchorsing Pelle na vandalisme: 0 duels reageer retweet
twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:30:24Schorsing Vertonghen na 'kutkakkerlakken': 2 wedstrijdenSchorsing Immers over 'jodenjacht': 4 wedstrijdenSchorsing Pelle: 0 wedstrijden reageer retweet
Pelle heeft toch 2 wedstrijden voorwaardelijke schorsing staan nu?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je had het over Groningen. Geen idee waar je het nu weer over hebt.
Ja, maar dit: " Aanklager vindt dat sportief gedrag bij teleurstelling past bij voorbeeldfunctie" staat er toch echt als reden bij dat het alleen bij dat is gebleven. Dat vind ik een beetje gek.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
De aanklager verwijt Pelle dat hij niet het gedrag heeft vertoond dat past bij zijn voorbeeldfunctie ("sportief gedrag bij teleurstelling"), en legt hem om die reden een boete + voorwaardelijke straf op.
Staat er niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar dit: " Aanklager vindt dat sportief gedrag bij teleurstelling past bij voorbeeldfunctie" staat er toch echt als reden bij dat het alleen bij dat is gebleven. Dat vind ik een beetje gek.
Nee, dat telt bij een directe rode kaart.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Pelle heeft toch 2 wedstrijden voorwaardelijke schorsing staan nu?
Dus als hij geel krijgt is hij geschorst tegen Groningen, maar die voorwaardelijke wedstrijden komen er dan toch bij?
Ah ok, nou dat zal hij dit seizoen wellicht niet oplopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat telt bij een directe rode kaart.
Nee. Zo lees jij het.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar dit: " Aanklager vindt dat sportief gedrag bij teleurstelling past bij voorbeeldfunctie" staat er toch echt als reden bij dat het alleen bij dat is gebleven. Dat vind ik een beetje gek.
Waarom hebben ze het anders erbij gezet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:36 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Nee. Zo lees jij het.
Die boetes mogen trouwens ook wel eens vertienvoudigd worden. Dit is toch een schijntje voor zo'n gozerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
De aanklager verwijt Pelle dat hij niet het gedrag heeft getoond dat past bij zijn voorbeeldfunctie ("sportief gedrag bij teleurstelling"), en legt hem om die reden een boete + voorwaardelijke straf op.
Er staat precies wat die gast zegt. Sportief gedrag past binnen voorbeeldfunctie, Pelle reageerde niet sportief dus leggen we deze straf op. Lees het nog maar een keer goed.quote:
Zouden ze bij tussendelinies zijn vergeten dat Pieters voor dat die die ruit insloeg er met rood vanaf ging?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:16:39Schorsing Lens na vastpakken Mathijsen: 3 duelsSchorsing Pieters na inslaan ruit: 3 duelsSchorsing Pelle na vandalisme: 0 duels reageer retweet
twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:30:24Schorsing Vertonghen na 'kutkakkerlakken': 2 wedstrijdenSchorsing Immers over 'jodenjacht': 4 wedstrijdenSchorsing Pelle: 0 wedstrijden reageer retweet
Omdat:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom hebben ze het anders erbij gezet?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
De aanklager verwijt Pelle dat hij niet het gedrag heeft getoond dat past bij zijn voorbeeldfunctie ("sportief gedrag bij teleurstelling"), en legt hem om die reden een boete + voorwaardelijke straf op.
O, brainfart. Nvmquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er staat precies wat die gast zegt. Sportief gedrag past binnen voorbeeldfunctie, Pelle reageerde niet sportief dus leggen we deze straf op. Lees het nog maar een keer goed.
Voor jullie toch beter dan dat er weer met KNJB gesmeten ging worden als hij wel een schorsing kreeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:39 schreef eight het volgende:
Allemaal die verontwaardigde trollen hier
Menig Feyenoorder zou 1 wedstrijd schorsing terecht hebben gevonden als het niet Ajax betrof in die wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:39 schreef eight het volgende:
Allemaal die verontwaardigde trollen hier
Het is een concurrent van jullie voor de tweede plaats, net als Vitesse trouwensquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Twente zal inderdaad wel winnen bij Utrecht, maar waarom is dat relevant hier?
Hahahahaha deze man zit boordevol grappen, hij bedoelt natuurlijk feyenoord - Ajax. Jij bent echt dom hé.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Twente zal inderdaad wel winnen bij Utrecht, maar waarom is dat relevant hier?
Ga lekker ergens anders huilen om een andere mening, boehoe.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:11 schreef Pascalus het volgende:
Kom op neusjes, allemaal weer terug naar je eigen topic.
WOW POW POW BAM.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders huilen om een andere mening, boehoe.
Nou, sterker nog. Hij is niet geschorst, hij krijgt rust vanwege de vele wedstrijden die hij heeft gefloten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:47 schreef eight het volgende:
Dat Gözübüyük slechts 1 wedstrijd geschorst is, dat is pas onterecht.
Onderstaande scheidsrechters zijn nota bene voor soortgelijk vergrijp veel zwaarder gestraft:
Libanese arbiter levenslang geschorst
Arbiter Bosnië levenslang geschorst
Braziliaanse arbiter levenslang geschorst
Flapoor, ga ergens anders mod spelen wannabee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders huilen om een andere mening, boehoe.
Hartstikke makkelijk, scheelt een paar Polen inhuren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:26 schreef tompsv18 het volgende:
Maar de spelers krijgen nu dus een vrijbrief om na een nederlaag de catacomben te verbouwen als het ze even niet zint. Dat moet je toch niet willen lijkt me. Erg vreemde beslissing.
Dat is toch altijd al zo geweest? Waarom verwacht iedereen nu ineens dat er wél een schorsing volgt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:26 schreef tompsv18 het volgende:
Maar de spelers krijgen nu dus een vrijbrief om na een nederlaag de catacomben te verbouwen als het ze even niet zint. Dat moet je toch niet willen lijkt me. Erg vreemde beslissing.
wel mee eens op zich, al had dat ook wel bestraft kunnen worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, sterker nog. Hij is niet geschorst, hij krijgt rust vanwege de vele wedstrijden die hij heeft gefloten.
Al die verontwaardigde Joodjes hier.
Chevalier, Romero, Conboy kregen niets. Pieters kreeg een schorsing van 3 duels voor een overtreding die 3 duels waard was. KNVB deed alsof de uitbarsting was meegenomen, maar dat hij echt geen effect op het aantal duels.
ook mee eens, het zijn allebei agressie/frustratie uitingen, hoe veel meer moet het overeen komen wil je de voorwaardelijke straf wel toepassen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:24 schreef Planga het volgende:
Na de wedstrijd tegen Heracles kreeg Pelle 4 duels waarvan 1 voorwaardelijk voor die kopstoot. Hoe kan je hem nu dan weer 1x voorwaardelijk schorsen?
Hij heeft nu 2 duels voorwaardelijk?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:47 schreef eight het volgende:
Dat Gözübüyük slechts 1 wedstrijd geschorst is, dat is pas onterecht.
Onderstaande scheidsrechters zijn nota bene voor soortgelijk vergrijp veel zwaarder gestraft:
Libanese arbiter levenslang geschorst
Arbiter Bosnië levenslang geschorst
Braziliaanse arbiter levenslang geschorst
Bij VI ook weer dat verhaal van "Denk aan de kinderen die naar de wedstrijd kijken en dan gaan denken dat het normaal is!"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Wel mooi voor al die moraalridders. Las echt reacties van sommige mensen die van mening waren dat 'ie 6 wedstrijden moest krijgen, boehoe.![]()
Naar het schavot met Pelle! Hij heeft namelijk een voorbeeld functie!
quote:
Misschien dat ze daarom het niveau van de scheidsrechters ook bewust zo laag houden. Op de amateurvelden is dat immers niet anders. Kunnen die kinderen een beetje wennen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bij VI ook weer dat verhaal van "Denk aan de kinderen die naar de wedstrijd kijken en dan gaan denken dat het normaal is!"
Ja, en oma's verkrachten dit dat. Bijna hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Class het volgende:
Echt, hoe de fuck komt hij hier mee weg?
Volgende stap is accepteren dat hooligans materialen schade aanrichten, totale verloedering van het voetbal.
Ja man. Straks worden er nog joden in een weiland dood geknuppeld. Moeten we niet willen wat ik je zeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Class het volgende:
Volgende stap is accepteren dat hooligans materiële schade aanrichten, totale verloedering van het voetbal.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Class het volgende:
Volgende stap is accepteren dat hooligans materialen schade aanrichten, totale verloedering van het voetbal.
Het is allemaal de schuld van Gudde.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Class het volgende:
Volgende stap is accepteren dat hooligans materiële schade aanrichten, totale verloedering van het voetbal.
Verloedering van het voetbal is straffen geven voor dit soort emotionele uitbarstingen. Regeltje hier, regeltje daar. Bullshit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef Class het volgende:
Kutkakkerlakken roepen is erger dan spullen vernielen ja?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:38 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Zouden ze bij tussendelinies zijn vergeten dat Pieters voor dat die die ruit insloeg er met rood vanaf ging?
Lijkt me vrij duidelijk dat wat Pelle gedaan heeft ver uit het minst ernstige is.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
Koeman moet niet huilen, wat heb je nou aan krant.. je hebt al de KNVB aan je zijde!twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 11:24:27De AD net gelezen! Fijn om te lezen dat ze de club uit hun stad zo steunen! http://t.co/r4mMw5kb2s reageer retweet
Ach tom wij maken ze thuis nog wel in en komen gewoon boven ze uit eind van het seizoenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:26 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Koeman moet niet huilen, wat heb je nou aan krant.. je hebt al de KNVB aan je zijde!twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 11:24:27De AD net gelezen! Fijn om te lezen dat ze de club uit hun stad zo steunen! http://t.co/r4mMw5kb2s reageer retweet
wauw, die had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Koeman moet niet huilen, wat heb je nou aan krant.. je hebt al de KNVB aan je zijde!twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 11:24:27De AD net gelezen! Fijn om te lezen dat ze de club uit hun stad zo steunen! http://t.co/r4mMw5kb2s reageer retweet
Dat zou ik wel mooi vinden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach tom wij maken ze thuis nog wel in en komen gewoon boven ze uit eind van het seizoen
Dat hij mee zou doen twijfelde niemand over hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:42 schreef PIETR het volgende:
Al die Joden janken omdat Pelle zondag mee doet. Rot toch op joh.
Ajax wint toch wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:42 schreef PIETR het volgende:
Al die Joden janken omdat Pelle zondag mee doet. Rot toch op joh.
Kakkiesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Erg genoeg hoop ik het nu wel. En je kunt dan ook weer 3 punten dichter bij de kakkies komen.
Happelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Kakkies
Droeftoeter
Die reacties hier.
Ajax
PSV
Voetbal
Feyenoord
Ajax wint niet zo makkelijk in de Kuip de laatste jaren (1x in de laatste 6 jaar). Zal ook nu niet het geval wezen.quote:
Feyenoord heeft de laatste zes jaar toch ook maar 1 keer gewonnen in de Kuip van Ajax?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ajax wint niet zo makkelijk in de Kuip de laatste jaren (1x in de laatste 6 jaar). Zal ook nu niet het geval wezen.
Happel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Kakkies
Droeftoeter
Die reacties hier.
Ajax
PSV
Voetbal
Feyenoord
Ja, dus?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de laatste zes jaar toch ook maar 1 keer gewonnen in de Kuip van Ajax?
Niet voor Ajax zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Kakkies
Droeftoeter
Die reacties hier.
Ajax
PSV
Voetbal
Feyenoord
verkeerde topicquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Donderdag salzburg inmaken en daarna tegen Basel. Oh ja, tussendoor in de kuip nog 3 punten meenemen
Voor die overtreding op Immers? Is al beoordeeld. En is ook geen smerige tackle oid. Meestal een voorwaarde om een onderzoek te openen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef Sunri5e het volgende:
Misschien een rare vraag maar waarom is die keeper van Twente niet alsnog geschorst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef J.Pistone het volgende:
I'm back
Hint (voor de oudjes) :Hai naamgenoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Situatie werd beoordeeld door de scheids. Maar sowieso geen overtreding waar een vooronderzoek naar wordt gestart dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:39 schreef Sunri5e het volgende:
Misschien een rare vraag maar waarom is die keeper van Twente niet alsnog geschorst?
Hoi, Hoe staat het leven er voor? En de kids? Oh haha naar school gaan ze? nou dat is mooi! ik wil even vermelden dat dat zeker het geval is en mocht je dat niet begrijpen dan liggen jouw morele waarden ongeveer rond het niveau Henk en Ingrid, hahah xd Xd:p:p:d :0:0.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kutkakkerlakken roepen is erger dan spullen vernielen ja?
Het (proberen te) beledigen van een grote groep mensen wordt inderdaad erger geacht dan het vernielen van wat spullen ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kutkakkerlakken roepen is erger dan spullen vernielen ja?
Voel je je beledigd als iemand je kutkakkerlak noemt?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het (proberen te) beledigen van een grote groep mensen wordt inderdaad erger geacht dan het vernielen van wat spullen ja.
Daarom schrijf ik proberen te erbij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:20 schreef Happel het volgende:
Mooi initiatief vanuit Feyenoord: http://samenachter.feyenoord.nl/
[..]
Voel je je beledigd als iemand je kutkakkerlak noemt?
Hmf zekers te weten ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:34 schreef J.Pistone het volgende:
Stokstaart en/of HMF hier nog actief ?
twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 26-02-2014 om 01:38:42Louis van Gaal gaat niet naar Feyenoord, hoorde ik gisteren van de bondscoach. Heeft allang nee gezegd tegen Van Geel, die schijn ophoudt reageer retweet
Beter kon ik niet wakker worden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 01:53 schreef Slobeend het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op woensdag 26-02-2014 om 01:38:42Louis van Gaal gaat niet naar Feyenoord, hoorde ik gisteren van de bondscoach. Heeft allang nee gezegd tegen Van Geel, die schijn ophoudt reageer retweet
Goeiemorgenquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:53 schreef Slobeend het volgende:
PSV, vooral PSV moet zich de rest van het seizoen met zichzelf bezig houden. Want het is zo wisselvallig als ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Erg genoeg hoop ik het nu wel. En je kunt dan ook weer 3 punten dichter bij de kakkies komen.
Ik snap hem ook niet helemaal. Waarom dit zo lang geheim houden? Of zit van Gaal gewoon de Volkskrant te fucken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:03 schreef Tarado het volgende:
Ik begrijp de opluchting alleen Van Geel wat minder
Ik vermoed om in alle rust verder te kunnen zoeken/onderhandelen/nadenken over de echte opvolging. Als iedereen achter Van Gaal aan duikt is gaat er niemand op zoek naar diegene waar ze echt mee bezig zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet helemaal. Waarom dit zo lang geheim houden? Of zit van Gaal gewoon de Volkskrant te fucken?
Maandag zei Hansie ook al dat Van Gaal hem had gezegd dat hij geen club in NL wil en dat was rond de laatste interland dus al een tijdje terugquote:Op woensdag 26 februari 2014 08:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet helemaal. Waarom dit zo lang geheim houden? Of zit van Gaal gewoon de Volkskrant te fucken?
quote:Camera bij kleedkamer taboe
van onze Telesportredactie
ROTTERDAM -
Feyenoord en een aantal andere eredivisieclubs willen vanaf het komend seizoen geen camera’s meer toelaten in de spelerstunnel. Daarmee heeft het grote publiek dan geen zicht meer op alles wat er direct na afloop van een eredivisiewedstrijd gebeurt. De eredivisieclubs willen meedenken met hun eigen partner FOX Sports, maar ze denken dat de livebeelden alleen maar nadelen opleveren zolang de KNVB geen duidelijkheid schept welke gedragingen tot een schorsing kunnen leiden.
PSV staat al geruime tijd (vóór het incident met Erik Pieters) geen onbemande camera meer toe in de gang bij de kleedkamers. Bij FC Utrecht wilde Ajax niet dat er opnamen werden gemaakt toen het duel tussen beide clubs gestaakt werd wegens spreekkoren en de spelers in de gang naar de kleedkamers verbleven. Bij Roda JC willen de tegenstanders niet dat de camera in de rust en na afloop opnamen maakt voor de ingang van de kleedkamers.
De clubs realiseren zich dat ze samen met hun partner FOX Sports het betaald voetbal goed in beeld moeten brengen bij het grote publiek. In de Engelse Premier League mag geen enkele camera in de rust of na afloop filmen als de spelers terugkeren in de catacomben van het stadion. Daar slaan bij de spelers, vanwege de grote belangen en spanningen, na afloop bijna wekelijks wel ergens de stoppen door. Omdat er geen enkele cameraregistratie is, wordt er nooit een speler op basis van beelden bestraft.
FOX Sports heeft juist de wens om vooral bij de topwedstrijden in de eredivisie extra camera’s toe te laten. Elk seizoen zitten de clubs met de tv-zender om de tafel om het zogenaamde ’cameraplan’ te bespreken. Met name de topclubs zijn op dit moment terughoudend om die extra camera’s in de catacomben toe te laten.
quote:Alleen Feyenoord en Koeman worden genaaid. Dubbel!
En dan weigert 'de krant uit de stad' je ook nog eens te steunen, omdat ze daar zo nodig het objectieve journalistje willen uithangen. Als je er heel nuchter naar kijkt, wordt Feyenoord dubbel genaaid, en dat is potverdorie niet voor het eerst.
Toen ik gisterochtend hevig zat te broeden op een onderwerp voor dit stukje, slingerde Ronald Koeman een tweet de wereld in, alsof hij heel stilletjes met me meevoelde. De trainer van Feyenoord maakte eerst een foto van twee krantenpagina's, en typte er daarna een kort tekstje bij. Er stond: 'De AD net gelezen! Fijn om te lezen dat ze de club uit hun stad zo steunen!'
Dat 'fijn' was ironisch bedoeld, dat begrijpt u. Ronald Koeman vond het juist niet fijn om te lezen allemaal. Volgens Ronald zou het 'de AD' sieren als het de club uit 'hun stad' eens wat nadrukkelijker zou supporteren. Weg met de nuance en de kanttekeningen. Weg met de keerzijde. Weg met de objectiviteit.
Ik geef eerlijk toe: bij nader inzien ben ik het daar roerend mee eens. Vroeger dacht ik altijd dat elk team soms 'genaaid' wordt zoals Feyenoord zondag in Enschede, omdat scheidsrechters nu eenmaal mensen zijn, die in een split second fouten maken, of blunders zelfs.
Ik vond dat altijd wel geestig, al die voetballers en trainers en supporters die vol overtuiging roepen dat ze 'weer genaaid' zijn, alsof heel de wereld een soort ronddraaiend complot is, waarin alleen onze club wordt 'genaaid' - en niet die andere. Ik dacht dat het slechts een emotionele, puberale reflex was. Een geruststellend verbond van alle amateurvoetballers ter wereld, allemaal heilig overtuigd van Het Grote Onrecht. We zijn weer genaaid, jongens, echt. Zwaar genaaid. Ik zweer het je. Ze moeten nondeju ook altijd ons hebben.
Maar zo is het dus niet, mensen. Alleen Feyenoord en Ronald Koeman worden genaaid. Bij nader inzien is het heel begrijpelijk dat een trainer daar gore schande van spreekt en voor de camera bloedserieus de integriteit van de scheidsrechter in twijfel trekt. Had-ie Feyenoord maar niet zo moeten naaien.
Het is volkomen normaal dat de 28-jarige aanvoerder van Feyenoord na afloop de hele tyfuszooi kort en klein schopt, als een doorgedraaide malloot, want dat krijg je er dus van, van al die naaistreken heel de tijd.
Dat Feyenoord zijn aanvoerder geen boete of schorsing oplegt, lijkt me ook heel logisch, want dit was gewoon 'een stukje emotie'. Mag het verdorie een keer, als je altijd maar genaaid wordt door Jan en alleman?
Dat Feyenoord nu negen punten achterstaat op Ajax; het is iedereen aan te rekenen, maar niet de spelers van Feyenoord, en Ronald Koeman al helemaal niet. U kunt nu wel zeggen dat het elftal volledig intact is gebleven en dat Ajax & co verre van geweldig presteren dit seizoen, of dat Feyenoord wel erg vaak door het ijs zakt na een voorsprong, maar dat is me te gemakkelijk.Als je altijd maar genaaid wordt, ben je snel klaar. Dan kun je het verder ook niet helpen natuurlijk.
En dan weigert 'de krant uit de stad' je ook nog eens te steunen, omdat ze daar zo nodig het objectieve journalistje willen uithangen. Als je er heel nuchter naar kijkt, wordt Feyenoord dubbel genaaid, en dat is potverdorie niet voor het eerst.Richting de Klassieker van zondag zou ik het daarom kort willen houden, ook namens de rest hier, want uiteraard zijn wij de beroerdste niet: HUP FEYENOORD!!!
Er bestaat toch een Godquote:Louis van Gaal heeft enkele weken geleden al nee gezegd tegen het trainerschap bij Feyenoord. Dat zegt de bondscoach in gesprek met de Volkskrant.
"Ik ben een week of twee geleden gebeld door (Martin) Van Geel, maar ik heb meteen afgezegd."
Eerder deze week meldde RTV Rijnmond dat Van Gaal, die na het WK stopt als bondscoach, bij Feyenoord kandidaat is om Ronald Koeman op te volgen na dit seizoen.
De Amsterdammer geeft echter de voorkeur aan een 'sabbatical' of een grote club in het buitenland, het liefst een uit de Engelse Premier League. "Ik heb dan de kans in een vierde land kampioen te worden".
Het zou al heel wat zijn áls ze een keer objectief waren.quote:
Ja, want Luis is garantie voor een kampioenschap, en voor 1 succes moet je je hele cultuur maar verloochelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:12 schreef Devv het volgende:
Ik snap die hosanna stemming niet. Louis van Gaal was de ideale coach geweest om dat zooitje ongeregeld na ruim 13 jaar weer eens landskampioen te maken.
Jullie zouden er goed aan doen om eens wat van die sentimenten te laten varen. Misschien dat jullie dan ooit weer aansluiting met de top terugvinden. Met Johan Cruijff pakte dat ooit ook goed uit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, want Luis is garantie voor een kampioenschap, en voor 1 succes moet je je hele cultuur maar verloochelen.
Ga jij anders ff aan ons uitleggen hoe wij clubgevoel zouden moeten ervaren en belevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Jullie zouden er goed aan doen om eens wat van die sentimenten te laten varen. Misschien dat jullie dan ooit weer aansluiting met de top terugvinden. Met Johan Cruijff pakte dat ooit ook goed uit.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:43 schreef PIETR het volgende:
Ook niet Adriaanse, Rutten of Bosz aub.
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga jij anders ff aan ons uitleggen hoe wij clubgevoel zouden moeten ervaren en beleven.
Ha echt he, net als die ''ajacieden'' die meepraten of vGaal nou Feyenoord zou moeten komen of niet. Alsof hun mening er toe doet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga jij anders ff aan ons uitleggen hoe wij clubgevoel zouden moeten ervaren en beleven.
Nou inderdaad, want 30 jaar geleden een van de beste spelers ter wereld van je aartsrivaal overnemen staat compleet gelijk aan het tot hoofdcoach aanstellen van een seniele gek met grootsheidswaanzin.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:20 schreef Devv het volgende:
[..]
Met Johan Cruijff pakte dat ooit ook goed uit.
Kan ook zijn dat hij op deze manier in alle rust met de échte kandidaat kon spreken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat het Adriaanse of Bosz isquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij op deze manier in alle rust met de échte kandidaat kon spreken.
En dan weer na een half seizoen aangeven dat hij vertrektquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben bang dat Bertje terug komt.
Weet je i.i.g. zeker dat Van Gastel en Van Bronckhorst aanblijven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Co Stompe lijkt me ook geen slechte keus ^^quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:35 schreef Muto het volgende:
Erwin Koeman.
Die gaat RKC verlaten bovendien.
Wie het ook wordt, hij gaat het heel moeilijk krijgen daarom zou Van Gastel en Van Bronkhorst gewoon een goeie optie zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:35 schreef Muto het volgende:
Erwin Koeman.
Die gaat RKC verlaten bovendien.
Die doet het toch niet als hij niet zelf een heel team kan samen stellen, en als ze dan verliezen begint hij al te piepen om nieuwe spelers.quote:
Eigenlijk de enige juiste optie. De club zal toch een keer een nieuwe weg in moeten slaan. Trainers die nu worden genoemd zijn niet voor niets werkloos.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie het ook wordt, hij gaat het heel moeilijk krijgen daarom zou Van Gastel en Van Bronkhorst gewoon een goeie optie zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Precies. Kennen de jeugd, de club, de mensen. Hebben ook niet de behoefte om met geld te smijten denk ik.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige juiste optie. De club zal toch een keer een nieuwe weg in moeten slaan. Trainers die nu worden genoemd zijn niet voor niets werkloos.
Welk zooitje ongeregeldquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:12 schreef Devv het volgende:
Ik snap die hosanna stemming niet. Louis van Gaal was de ideale coach geweest om dat zooitje ongeregeld na ruim 13 jaar weer eens landskampioen te maken.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:45 schreef H.FR het volgende:
Wie het ook wordt, als Van Gastel en Van Bronckhorst maar assistent blijven.Ja precies. Een goede conditietrainer is hard nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
- Bakkalquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:53 schreef eight het volgende:
Een goede conditietrainer is hard nodig.
Dat zou een ramp zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Er is op dit moment gewoon haast geen fatsoenlijke optie.quote:
Precies wat er waarschijnlijk gaat gebeuren, er gaan er een stuk of 5 spelers weg, en er komen 2 gerichte aankopen en hier en daar een transfervrije speler voor terug, de rest moet je inpassen met jeugd, dus je zal in de middenmoot meedraaien, als je mazzel hebt plek 5 of 6. Ook al zet je Mourinio voor de ploeg, die zal er echt niks meer uit halen hoor en Van Gastel is bekend met de jeugd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige juiste optie. De club zal toch een keer een nieuwe weg in moeten slaan. Trainers die nu worden genoemd zijn niet voor niets werkloos.
De Redderquote:
Lijkt me niet. De clubs die meer bieden dan Feyenoord zullen heus niet voor hem in de rij staan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:38 schreef J.Pistone het volgende:
Die Laudrup is ook wel een aardige trainer, maar waarschijnlijk onhaalbaar.
Nee Laudrup zou wel een goeie zijn, alleen Van Geel heeft zijn tel, nr niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt me niet. De clubs die meer bieden dan Feyenoord zullen heus niet voor hem in de rij staan.
Hoop sowieso dat er iemand komt die niet uit het Nederlandse kliekje komt. Keer wat anders kan geen kwaad toch?
Nou die ging met Swansea toen heel goed, zat toen volgens mij ook al bij het rijtje kandidaten om Vilanova bij Barca op te volgen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt me niet. De clubs die meer bieden dan Feyenoord zullen heus niet voor hem in de rij staan.
Hoop sowieso dat er iemand komt die niet uit het Nederlandse kliekje komt. Keer wat anders kan geen kwaad toch?
Is dat eigenlijk niet met elke trainer het geval - buiten Van Gastel en Gio om?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:11 schreef J.Pistone het volgende:
Ik zou het een geweldige trainer vinden voor ons. Maar het lijkt me een trainer die wil werken met een bepaald budget om dingen naar zijn hand te zetten.
Ongetwijfeld, maar de ene trainer wil natuurlijk meer budget dan de ander.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk niet met elke trainer het geval - buiten Van Gastel en Gio om?
Waarom is hij ontslagen eigenlijk?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:11 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nou die ging met Swansea toen heel goed, zat toen volgens mij ook al bij het rijtje kandidaten om Vilanova bij Barca op te volgen.
Ik zou het een geweldige trainer vinden voor ons. Maar het lijkt me een trainer die wil werken met een bepaald budget om dingen naar zijn hand te zetten.
Helaas heeft Sjoerd wel gelijk. Het gemekker begint wel sneue vormen aan te nemen.quote:
Zijn er genoeg die zo trainer zouden willen worden bij Feyenoord maar dat zijn dan niet echt de namen die je wilt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:13 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk niet met elke trainer het geval - buiten Van Gastel en Gio om?
Volgend seizoen is die wel garant voor groepsfase EL. Dus wat dat betreft.quote:
Omdat Sjoerd gewoon 100% gelijk heeft natuurlijk. Is dat zo lastig te accepteren?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is hieraan eigenlijk? Ongekend sarcastische column.
Wiljan Vloet heeft denk ik volgend seizoen ook niets te doen.quote:
Buiten dat wat hij over Pellè zegt misschien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Sjoerd gewoon 100% gelijk heeft natuurlijk. Is dat zo lastig te accepteren?
Nog beterquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wiljan Vloet heeft denk ik volgend seizoen ook niets te doen.
Hij heeft wel gedeeltelijk gelijk. Maar zijn bewering dat het AD objectief isquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat Sjoerd gewoon 100% gelijk heeft natuurlijk. Is dat zo lastig te accepteren?
Het AD is een zuigkrantje geworden, daar heeft Koeman gewoon gelijk in.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wellicht, ik lees het AD niet, maar hij zei letterlijk dat het AD Feyenoord zou moeten steunen. Dat is best krom verwoord natuurlijk. Een krant moet juist objectief zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het AD is een zuigkrantje geworden, daar heeft Koeman gewoon gelijk in.
Dat kan zijn, maar die uitspraken van Koeman zijn natuurlijk treurnis ten top.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het AD is een zuigkrantje geworden, daar heeft Koeman gewoon gelijk in.
Ja, dat had 'ie niet op Twitter moeten gooien. Maar ik kan z'n irritatie wel begrijpen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht, ik lees het AD niet, maar hij zei letterlijk dat het AD Feyenoord zou moeten steunen. Dat is best krom verwoord natuurlijk. Een krant moet juist objectief zijn.
Heb je ook wel gelijk in. Is veel leukere tv dan die standaard riedeltjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:31 schreef J.Pistone het volgende:
Ik vind het wel lekker dat die Koeman zijn emoties ook gewoon laat spreken, of je het er mee eens bent of niet.
Een Mourinho lult 9 van 10 keer ook complete onzin maar altijd met een achterliggende gedachte om zijn team/spelers te beschermen en uit de wind te houden. En niet zonder resultaat.
Wie gaat er mee naar Pathé Arena?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:32 schreef macca728 het volgende:
Overigens Pathé overweegt om The Other Side of the Heart ook in andere steden te vertonen wegens het succes van de film in Rotterdam !!
Duivendrecht ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:32 schreef macca728 het volgende:
Overigens Pathé overweegt om The Other Side of the Heart ook in andere steden te vertonen wegens het succes van de film in Rotterdam !!
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie gaat er mee naar Pathé Arena?
Dat is nou het geweldige aan Koeman.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:31 schreef J.Pistone het volgende:
Ik vind het wel lekker dat die Koeman zijn emoties ook gewoon laat spreken, of je het er mee eens bent of niet.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Haha nee dat leek de manager niet verstandig...quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat maar naar Groningen komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:32 schreef macca728 het volgende:
Zonder die scheidsrechterlijke dwalingen en bij winst zondag hadden we op 1 punt van Ajax gestaan ..quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Helaas heeft Sjoerd wel gelijk. Het gemekker begint wel sneue vormen aan te nemen.
Genoeg landelijke supporters lijkt me.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laat maar naar Groningen komen.
2quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zonder die scheidsrechterlijke dwalingen en bij winst zondag hadden we op 1 punt van Ajax gestaan ..
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zonder die scheidsrechterlijke dwalingen en bij winst zondag hadden we op 1 punt van Ajax gestaan ..
Maar die zijn eigen schuld, dus die rekenen we niet meequote:Op woensdag 26 februari 2014 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja en als we niet van ADO & RKC hadden verloren stonden we boven aan1!11!1
Mijn God
Inderdaad. We hebben het dit seizoen echt zelf weggegeven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja en als we niet van ADO & RKC hadden verloren stonden we boven aan1!11!1
Mijn God
Zondag was uiteindelijk ook gewoon eigen schuld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar die zijn eigen schuld, dus die rekenen we niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |