Nee, wij zijn Ajax. Gewoon vol gaan voor eerherstel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat spelers als Kishna, Andersen, De Sa, van der Hoorn en Riedewald maar wat ervaring op doen. Gewoon met een veredeld B-elftal spelen.
Gedaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Doe maar ipv dat "geef ajax zn gezicht terug" als je wiltAnders wordt de OP zo vol.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Je gaat daar toch niet met je B-elftal spelen. Gewoon kijken of er nog iets te halen valt, je revancheren voor vorige week en als het niet blijkt te lukken de wedstrijd gewoon uitspelen.
Waarom zou die vraag meer terecht zijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk dat een terechtere vraag is: Ik vraag me af in hoeverre Salzburg vol gas geeft aankomende donderdag.
Je moet realistisch blijven. Een 3-0 achterstand maak je niet meer goed. Probeer het maximale uit de EL te halen met betrekking tot spelers ervaring laten op doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Je gaat daar toch niet met je B-elftal spelen. Gewoon kijken of er nog iets te halen valt, je revancheren voor vorige week en als het niet blijkt te lukken de wedstrijd gewoon uitspelen.
Vreemd inderdaad. Red Bull Salzburg zal in eigen huis echt niet op 50% spelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom zou die vraag meer terecht zijn?
Omdat onze kansen daar van af gaan hangenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom zou die vraag meer terecht zijn?
We maakten uit bij Manchester United bijna een 0-2 achterstand goedquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je moet realistisch blijven. Een 3-0 achterstand maak je niet meer goed. Probeer het maximale uit de EL te halen met betrekking tot spelers ervaring laten op doen.
Sta je met rust 0-2 voor dan kan er veel gebeuren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je moet realistisch blijven. Een 3-0 achterstand maak je niet meer goed. Probeer het maximale uit de EL te halen met betrekking tot spelers ervaring laten op doen.
Hoe realistisch is dat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sta je met rust 0-2 voor dan kan er veel gebeuren.
Dit ook, nou weet ik niet hoeveel er daar heen reizen maar alleen voor hun moet je gewoon al alles geven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We maakten uit bij Manchester United bijna een 0-2 achterstand goed
Je kan het niet maken richting je supporters om als een stelletje lamzakken met een B-elftal over het veld te lopen.
Gaat ook niet gebeuren hoor. Denk zelfs dat we er vol op gaan klappen. Maak je snel een 0-1 dan is er veel mogelijk, maar het lijkt me allemaal onmogelijk omdat die gasten écht goed waren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We maakten uit bij Manchester United bijna een 0-2 achterstand goed
Je kan het niet maken richting je supporters om als een stelletje lamzakken met een B-elftal over het veld te lopen.
Haha, die gaan er heus niet vol op met 3-0 voor. Dat is ook onmogelijk omdat er per definitie een vorm van nonchalance insluipt. Vooral als je met grote cijfers voorstaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad. Red Bull Salzburg zal in eigen huis echt niet op 50% spelen.
Dat zien we donderdag, Frankie zegt dat het afgelopen donderdag een incident was, ik wil hem graag geloven.quote:
Volle bak, ruim 2000.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit ook, nou weet ik niet hoeveel er daar heen reizen maar alleen voor hun moet je gewoon al alles geven.
Is ook een incident. Ik verwacht donderdag Ajax minimaal 4 keer over de middellijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat zien we donderdag, Frankie zegt dat het afgelopen donderdag een incident was, ik wil hem graag geloven.
Het verschil tussen Ajax en Salzburg is een stuk kleiner dan die wedstrijd deed vermoeden. Ajax verloor ook met 4-0 van PSV bijvoorbeeld, maar het is niet zo dat die drie klassen beter waren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren hoor. Denk zelfs dat we er vol op gaan klappen. Maak je snel een 0-1 dan is er veel mogelijk, maar het lijkt me allemaal onmogelijk omdat die gasten écht goed waren.
Vooral dat ja. Volgens mij waren beide wedstrijden volledig uitverkocht dus ook het uitvak, mensen die normaal werken hebben al vrij gevraagd, kaarten en vervoer is al geregeld, dus vol zal het zeker zitten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit ook, nou weet ik niet hoeveel er daar heen reizen maar alleen voor hun moet je gewoon al alles geven.
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 12:12:49Tijdens Ajax - Salzburg is er een blikje bier op het veld gegooid. Ajax zoekt de persoon die dit heeft gedaan: http://t.co/kQHrmiFYcb reageer retweet
2200 man, ik ga morgenavond.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen PSV waren we tot de 1-0 de betere vond ik, maar Salzburg was beter de gehele wedstrijd op alle fronten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verschil tussen Ajax en Salzburg is een stuk kleiner dan die wedstrijd deed vermoeden. Ajax verloor ook met 4-0 van PSV bijvoorbeeld, maar het is niet zo dat die drie klassen beter waren.
Ajax kan best winnen in Salzburg, maar niet met 3 goals verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |