Wat heb ik met Turkse bakkers te maken?quote:
Nederland = kut weer, veels te duur, kut horeca, veel buitenlanders, is geen reet te beleven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heb ik met Turkse bakkers te maken?
Als je gewoon inhoudelijk post, blijft dit topic ook fatsoenlijk.
Betaal je dan wel eerst even je studie eerst terug aan de Nederlandse belastingbetaler?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:51 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nederland = kut weer, veels te duur, kut horeca, veel buitenlanders, is geen reet te beleven.
Daarom zou ik graag naar Italie later willen gaan, ook al is het een zooitje daar. Alles beter dan Nederland anno 2014.
Waarom gaat men ervan uit dat deze mensen van 45 jaar en ouder nooit meer zouden kunnen werken?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:44 schreef Twiitch het volgende:
Dit is volk wat gezien de eisen hier ook nooit meer gaat werken maar hier kosten ze een veelvoud van 600e/m
Ik doe maatschappelijke zorg, dus ik denk er niet aan. Help genoeg mensen die het zelf niet meer kunnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Betaal je dan eerst wel even je studie eerst terug aan de Nederlandse belastingbetaler?
45+ jaar oudquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:53 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarom gaat men ervan uit dat deze mensen van 45 jaar en ouder nooit meer zouden kunnen werken?
Betekent dit dat andere werklozen van die leeftijd ook niet meer hoeven te solliciteren en gewoon elke maand hun uitkering bijgeschreven krijgen?
Precies het tegenovergestelde nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:05 schreef Drugshond het volgende:
Toen we nog slavernij hadden hadden we dit soort idiote regelingen niet.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:08 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme, had ik maar een kleurtje en een minderwaardigheidscomplex.
Daar hebben we natuurlijk niks aan, gewoon aftikken en dan pas vertrekken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:54 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik doe maatschappelijke zorg, dus ik denk er niet aan. Help genoeg mensen die het zelf niet meer kunnen.
60% maar liefst? Is hij bij Jort Zeur in de leer geweest? Daarnaast heb jij geen bal te maken met wat je vader moet betalen. Je zeurt op iets maar ondertussen loop je met het idee dat je na je studie Nederland ontvlucht terwijl je studie door de Nederlandse belastingbetaler is betaald.quote:En ik geloof dat mijn vader bijna 60% belasting betaald over zijn salaris, ze zouden hem (indirect ik dus ook) terug moeten betalen!
Wat een onzin, als of er uberhaupt mensen zijn die hun studie terug betalen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar hebben we natuurlijk niks aan, gewoon aftikken en dan pas vertrekken.
[..]
60% maar liefst? Is hij bij Jort Zeur in de leer geweest? Daarnaast heb jij geen bal te maken met wat je vader moet betalen. Je zeurt op iets maar ondertussen loop je met het idee dat je na je studie Nederland ontvlucht terwijl je studie door de Nederlandse belastingbetaler is betaald.
Wil je een beetje jezelf na deze posts fatsoenlijk in de spiegel kunnen aankijken betaal je de studie terug en zie je af van je tot nu toe opgebouwde AOW.
Maar waarom legt de overheid een werkloze autochtoon van 45+ wel allerlei verplichtingen op?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:58 schreef Twiitch het volgende:
45+ jaar oud
dubbel paspoort
minstens een half jaar aan de staatsteun
Je zou niet kunnen werken ook met niet willen werken mogen vervangen.
Als men had verwacht dat deze mensen nog mooi tot hun pensioen belasting zouden betalen dan bestond de regeling natuurlijk niet.
Omdat ze die het land niet uit kunnen gooien?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef kasper het volgende:
[..]
Maar waarom legt de overheid een werkloze autochtoon van 45+ wel allerlei verplichtingen op?
Verplichtingen zijn nogal een ruim begrip. Aangezien je in ons land blijkbaar zo 30 jaar in de bijstand kan zitten als je daar zin in hebt (nog steeds duurder dan 600e p/m trouwens).quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef kasper het volgende:
[..]
Maar waarom legt de overheid een werkloze autochtoon van 45+ wel allerlei verplichtingen op?
Nee, maar ze worden wel gedwongen om na verloop van tijd elk werk (iig benenden hun niveau) te accepteren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:06 schreef expans het volgende:
Omdat ze die het land niet uit kunnen gooien?
Wat is deze.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ook krijgt de migrant tot aan zijn dood een maandelijkse uitkering van zo'n 600 euro- of hij nou een baan heeft of niet.
Dat word ook gedaan hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:08 schreef kasper het volgende:
[..]
Nee, maar ze worden wel gedwongen om na verloop van tijd elk werk (iig benenden hun niveau) te accepteren.
Waarom kan dat niet bij allochtonen?
ja alleen geven ze die 600 euro in de maand niet meer uit in Nederland.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Verplichtingen zijn nogal een ruim begrip. Aangezien je in ons land blijkbaar zo 30 jaar in de bijstand kan zitten als je daar zin in hebt (nog steeds duurder dan 600e p/m trouwens).
In welk land woont hij dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:54 schreef Pino0 het volgende:
En ik geloof dat mijn vader bijna 60% belasting betaald over zijn salaris
Goedkoper? Terwijl die ¤ 600 per maand voor 100% in een ander land wordt uitgegeven?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:15 schreef expans het volgende:
Dat word ook gedaan hoor.
Alleen is het op den duur goedkoper om die af te wimpelen met ¤600 p/maand.
http://www.info-suriname.com/suriname/levensstandaard/quote:Maandelijks budget
Een redelijk maandelijks budget in Suriname is afhankelijk van een aantal factoren , beschikt u over een eigen woning, hoe is uw oude dag voorziening gereld, hoe bent u voor ziektekosten verzekerd en nog veel meer. Als u afhankelijk bent van een inkomen uit werk in Suriname dan zal deze laag zijn. Er vanuit gaande dat er geen eigen huis is en er een particuliere verzekering voor ziekte kosten moet worden afgesloten dan zal een budget van rond de 1000 euro(4300 SRD) toereikend kunnen zijn. Voor de surinamer is 4300 SRD een hoop geld, het gemiddelde salaris ligt een stuk lager, waarom moet u dan met een hoger inkomen rekening houden. Wij noemde al de huur en ziektekostenverzekering, daarbij komt dat u gewend bent aan een westerse levensstijl welke sterk afwijkt van de Surinaamse. Door de lage inkomens in Suriname blijven kinderen vaak lang bij hun ouders en wonen families samen. Veel Surinamers hebben twee of meer banen, er moet gehorseld worden om de touwtjes aan elkaar te knopen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:23 schreef Wespensteek het volgende:
Maandelijks budget
Een redelijk maandelijks budget in Suriname is afhankelijk van een aantal factoren , beschikt u over een eigen woning, hoe is uw oude dag voorziening gereld, hoe bent u voor ziektekosten verzekerd en nog veel meer. Als u afhankelijk bent van een inkomen uit werk in Suriname dan zal deze laag zijn. Er vanuit gaande dat er geen eigen huis is en er een particuliere verzekering voor ziekte kosten moet worden afgesloten dan zal een budget van rond de 1000 euro(4300 SRD) toereikend kunnen zijn. Voor de surinamer is 4300 SRD een hoop geld, het gemiddelde salaris ligt een stuk lager, waarom moet u dan met een hoger inkomen rekening houden. Wij noemde al de huur en ziektekostenverzekering, daarbij komt dat u gewend bent aan een westerse levensstijl welke sterk afwijkt van de Surinaamse. Door de lage inkomens in Suriname blijven kinderen vaak lang bij hun ouders en wonen families samen. Veel Surinamers hebben twee of meer banen, er moet gehorseld worden om de touwtjes aan elkaar te knopen.
Dat zou een goede regeling zijn als men na hun diploma op zak met de noorderzon vertrekt om onder het Nederlandse beleid uit te komen. Zeker mensen zoals jij die anderen bekritiseert om straks vervolgens hetzelfde te doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:03 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat een onzin, als of er uberhaupt mensen zijn die hun studie terug betalen?
Helaas, ik heb enkel MBO niveau 4 diploma op zak, heb een eigen bedrijfje in meubels en timmerwerkzaamheden.quote:Blijkbaar ben jij de enige die dit heeft gedaan als je er zo op zit te drammen.
Ook vind ik het een verkeerde opmerking omdat jij waarschijnlijk in Nederland bent geboren, de maximale studie financiering hebt gekregen ivm het magazijn/loopband werk wat je vader heeft gedaan, en dan roepen dat een rijkeluis zoontje in jou ogen zijn studie moet terug betalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |