abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137119137
Immigranten krijgen tot hun dood ¤600 per maand :?

AMSTERDAM -
Onder Turken en Surinamers is een ware run ontstaan op de volledig betaalde en verzorgde terugkeerregeling die Nederland immigranten aanbiedt. Vanaf eind juni wordt de Remigratiewet namelijk versoberd en moeten allochtonen zelf opdraaien voor de kosten van een terugkeer naar hun vaderland.

Nu is het nog zo dat allochtonen van 45 jaar of ouder die minimaal een half jaar een uitkering krijgen, op kosten van de belastingbetaler kunnen terugkeren naar hun vaderland. De Nederlandse staat betaalt dan de tickets en de verhuiskosten voor hun hele gezin. Ook krijgt de migrant tot aan zijn dood een maandelijkse uitkering van zo'n 600 euro- of hij nou een baan heeft of niet.
Een ruime Kamermeerderheid besloot onlangs om de wet flink te versoberen. De minimumleeftijd om voor de regeling in aanmerking te komen, stijgt deze zomer naar 55 jaar, en de verhuis- en reiskosten worden niet langer vergoed.
Het aantal aanvragen van immigranten die nog van de oude regeling willen profiteren is flink gestegen. ,,We hebben 2333 aanvragen in behandeling genomen, tegen 1839 in 2012", zegt een woordvoerder van de Sociale Verzekeringsbank tegen het AD. De verwachting is dat dat aantal de komende maanden nog verder toeneemt.
Onder Marokkanen is de regeling minder in trek dan bij Surinamers en Turken. Dat is vooral omdat het economisch perspectief en het zorgstelsel in Marokko minder gunstig is.

Bron

Ik wil ook wel naar Suriname emigreren met ¤600 p/m

[ Bericht 2% gewijzigd door WhateverWhatever op 25-02-2014 10:41:50 ]
pi_137119186
quote:
Ook krijgt de migrant tot aan zijn dood een maandelijkse uitkering van zo'n 600 euro- of hij nou een baan heeft of niet.
WTF?

Typisch iets voor ambtenaren en andermans geld over de balk gooien.
pi_137119293
BRB, even mijn ouders op de hoogte stellen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2014 10:44:00 ]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:47:38 #4
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_137119367
Ik neem aan dat ze dan ook weg moeten blijven?
600e/pm is veel minder dan wat het gros van deze mensen zouden kosten wanneer ze tot hun dood in Nederland zouden blijven.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:47:54 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_137119373
Voor zover ik weet geldt zelfs voor Italianen in Nederland dat ze (onder de juiste omstandigheden) zo'n 5000 euro krijgen als ze teruggaan naar Italie... Helemaal gek!

Wat die 600 euro per maand betreft: hoog tijd om dat stop te zetten! Eerst lekker laten vertrekken, dan de stekker er uit.

Als het doel is om allochtonen uit te zetten, waarom moet dat dan politiek correct met een peen, en niet gewoon bruut met een stok?
censuur :O
pi_137119391
Dankzij dit soort idioterie valt het steeds beter te begrijpen waarom de overheid ondanks een flinke gasbel, grote arbeidsparticipatie en enorm hoge belastingen niet in staat zijn om de begroting op orde te krijgen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137119431
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:47 schreef Twiitch het volgende:
600e/pm is veel minder dan wat het gros van deze mensen zouden kosten wanneer ze tot hun dood in Nederland zouden blijven.
Alleen dat geld gaat nu niet meer de Nederlandse economie in.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_137119462
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:37 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

WTF?

En toch denk ik dat het goedkoper is dan hun (niet zelden disfunctionele) gezinnen hier te onderhouden.
pi_137119485
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:57:39 #10
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137119563
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:48 schreef eight het volgende:
Dankzij dit soort idioterie valt het steeds beter te begrijpen waarom de overheid ondanks een flinke gasbel, grote arbeidsparticipatie en enorm hoge belastingen niet in staat zijn om de begroting op orde te krijgen.
Dit. Van welke partij zou dit plan ooit zijn gekomen? Dit riekt naar PvdA.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:58:37 #11
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_137119588
quote:
Ja. Als men de Nederlandse nationaliteit heeft moet men daarvan afstand doen:
quote:
Wijziging van uw nationaliteit

Om een uitkering van de Remigratiewet te krijgen, is het nodig dat u afstand doet van de Nederlandse nationaliteit. Als u een dubbele nationaliteit heeft, krijgt u alleen een uitkering van de Remigratiewet als u voor uw vertrek afstand doet van uw Nederlandse nationaliteit. Houd er rekening mee dat dit meestal gevolgen heeft voor de nationaliteit van uw kinderen onder de 16 jaar. Informeer hierover bij uw gemeente.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)ratie/nationaliteit/

Ook een verblijfsvergunning vervalt:
quote:
U wilt terug naar Nederland

Voor een kort verblijf, zoals een vakantie of familiebezoek, kunt u altijd terugkomen naar Nederland. Dit geldt ook voor de gezinsleden die met u mee zijn geremigreerd. Er zijn geen gevolgen voor uw remigratie-uitkering of voor de basisvoorzining die u heeft gekregen.

Binnen 1 jaar kunt u gemakkelijk terugkeren
Hoe goed u ook heeft nagedacht over uw remigratie, soms valt de praktijk tegen. Tot 1 jaar na uw remigratie, kunt u gebruik maken van de terugkeerregeling. Hiermee kunt u na een eenvoudige toelatingsprocedure weer in Nederland komen wonen. Meer informatie krijgt u bij de Immigratie en Naturalisatiedienst (IND).

Als u gebruik maakt van de terugkeerregeling, hoeft u alleen de vergoeding voor de reiskosten en voor de kosten van het bagagevervoer aan ons terug te betalen.

Na 1 jaar is terugkomen lastiger
Komt u later dan 1 jaar na uw remigratie terug naar Nederland, dan moet u de normale toelatingsprocedure doorlopen voor mensen die in Nederland willen komen wonen. Meer informatie hierover krijgt u bij de Immigratie en Naturalisatiedienst (IND).

Als u tussen de 1 of 3 jaar na uw remigratie terugkomt naar Nederland, moet u de basisvoorziening helemaal terugbetalen. De remigratie-uitkering hoeft u niet terug te betalen.

Komt u 3 jaar of later na uw remigratie terug, dan hoeft u niets terug te betalen.
http://www.svb.nl/int/nl/(...)ratie/terug_naar_nl/

Ook stopt bv de opbouw van AOW op het moment dat men in het buitenland gaat wonen.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:59:38 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_137119617
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:58 schreef freako het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ook stopt bv de opbouw van AOW op het moment dat men in het buitenland gaat wonen.
Prima regeling om definitief van de kanslozen af te komen dus.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:02:01 #13
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_137119663
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:57 schreef Richestorags het volgende:

[..]

De oorspronkelijke Remigratieregeling stamt uit 1985, ten tijde van het kabinet Lubbers-I dus.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:05:18 #14
396550 Richestorags
pi_137119739
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:02 schreef freako het volgende:

[..]

De oorspronkelijke Remigratieregeling stamt uit 1985, ten tijde van het kabinet Lubbers-I dus.
CDA-VVD. Ik wist niet dat de VVD al in die tijd weinig meer met liberaal gedachtegoed te maken had :')
pi_137119772
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:58 schreef freako het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je draagt 2 % per jaar bij aan de AOW vanaf je 15e. Dus 40 jaar een Nederlands paspoort levert je 80 % AOW op, daarnaast een extra uitkering van 600 euro en vergoeding voor de reiskosten maakt het aantrekkelijk om terug te gaan naar de heimat. Met 1400 euro per maand kan je volgens mij prima vertoeven in Suriname :P.
pi_137119777
quote:
Doet mijn vriend dat dan ook dan hebben we een maandinkomen van ¤1200.- in een land waar alles geen reet kost. Leven als God in Frankrijk dus zonder een poot uit te hoeven steken.
pi_137119801
quote:
Maar in het eigen land kan je er vaak als god leven met dat geld.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_137119826
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:07 schreef Brembo het volgende:

[..]

Je draagt 2 % per jaar bij aan de AOW vanaf je 15e. Dus 40 jaar een Nederlands paspoort levert je 80 % AOW op, daarnaast een extra uitkering van 600 euro en vergoeding voor de reiskosten maakt het aantrekkelijk om terug te gaan naar de heimat. Met 1400 euro per maand kan je volgens mij prima vertoeven in Suriname :P.
Ik ga Surinamer worden! :)
pi_137119845
quote:
Met 1400 euro per maand kan je volgens mij prima vertoeven in Suriname :P.
Dit staat gelijk aan 4200 netto per maand in NL. :o
http://werkeninsuriname.nl/faq/

quote:
Wat is een redelijk salaris? salarissen zijn niet te vergelijken met Nederland. Een betere graadmeter is het vergelijken van je koopkracht. Dus hoeveel heb je nodig aan inkomsten in Suriname om hetzelfde te kunnen kopen als in Nederland. In dat geval is de verhouding 1:3 oftewel, verdien je ¤3000,- in Nederland, dan staat dat gelijk aan een salaris van ¤1000,- in Suriname.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:11:41 #20
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_137119864
quote:

[..]

Helaas:

quote:
Andere uitkeringen en de remigratie-uitkering
Als u in het land waar u gaat wonen nog een andere Nederlandse uitkering krijgt, dan trekken wij die af van uw remigratie-uitkering. Voor uw eenmalige basisvoorziening maakt het niet uit of u nog een andere uitkering krijgt.
Inkomsten die we aftrekken

Uitkeringen die wij van de remigratie-uitkering aftrekken, zijn:

WAO (Wet op de Arbeidsongeschiktheidsverzekering)
WAZ (Wet Arbeidsongeschiktheidsverzekering Zelfstandigen)
Wajong (Wet Arbeidsongeschiktheidsvoorziening Jonggehandicapten)
AOW (Algemene Ouderdomswet)
Anw (Algemene nabestaandenwet)

TW (Toeslagenwet).

Ontvangt u een of meerdere van de bovenstaande uitkeringen? Dan krijgt u een lagere of soms zelfs geen remigratie-uitkering.
https://www.svb.nl/int/nl(...)en/andere_inkomsten/
pi_137119871
Extra voorwaarden voor de remigratie-uitkering

Voor een remigratie-uitkering is het nodig dat u ook nog aan de volgende voorwaarden voldoet:

• u bent 45 jaar of ouder.
• u heeft voordat u de aanvraag indient minstens 3 jaar met een verblijfsvergunning in Nederland gewoond. Dit hoeft alleen als u niet de Nederlandse nationaliteit heeft.
• u heeft voordat u de aanvraag indient minstens 6 maanden een Nederlandse uitkering gekregen.

Het gaat dus om een groep mensen wat in Nederland 45+, immigrant en langdurig in een uitkering zitten. Grote kans, dat het goedkoper is om ze in het thuisland neer te zetten :P.

quote:
Als je dit ziet idd, dan is het niet erg royaal :P.
pi_137119893
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:57 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Als je even de moeite had genomen om te googlen in plaats van je onderbuik te laten spreken had je kunnen vinden dat het een wetsvoorstel van VVD-minister Dijkstal betreft dat op steun van de gehele kamer met uitzondering van de CD kon rekenen.
pi_137119940
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:11 schreef Brembo het volgende:
Extra voorwaarden voor de remigratie-uitkering

Voor een remigratie-uitkering is het nodig dat u ook nog aan de volgende voorwaarden voldoet:

• u bent 45 jaar of ouder.
• u heeft voordat u de aanvraag indient minstens 3 jaar met een verblijfsvergunning in Nederland gewoond. Dit hoeft alleen als u niet de Nederlandse nationaliteit heeft.
• u heeft voordat u de aanvraag indient minstens 6 maanden een Nederlandse uitkering gekregen.

Het gaat dus om een groep mensen wat in Nederland 45+, immigrant en langdurig in een uitkering zitten. Grote kans, dat het goedkoper is om ze in het thuisland neer te zetten :P.

[..]

Als je dit ziet idd, dan is het niet erg royaal :P.
Waarom niet?
Dan ga je daar nog 2 dagen werken.. :)
pi_137119948
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:15:03 #25
396550 Richestorags
pi_137119955
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als je even de moeite had genomen om te googlen in plaats van je onderbuik te laten spreken had je kunnen vinden dat het een wetsvoorstel van VVD-minister Dijkstal betreft dat op steun van de gehele kamer met uitzondering van de CD kon rekenen.
Ik zei alleen dat het riekt naar en vroeg van welke partij het kwam. Je hoeft niet gelijk zo hautain te doen.
pi_137120201
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:14 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Waarom niet?
Dan ga je daar nog 2 dagen werken.. :)
Dit soort mensen werkt niet, dat is het hele probleem.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_137120262
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik zei alleen dat het riekt naar en vroeg van welke partij het kwam. Je hoeft niet gelijk zo hautain te doen.
Het is geen geheime informatie, je had dus ook even moeite kunnen doen en je vervolgens baseren op feiten in plaats van aannames.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:29:38 #28
396550 Richestorags
pi_137120284
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:28 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het is geen geheime informatie, je had dus ook even moeite kunnen doen en je vervolgens baseren op feiten in plaats van aannames.
Ik zei toch niet dat het een PvdA plan is of wel? Ik vroeg juist van wie het voorstel van en zei dat het voor mij riekt naar PvdA. Dat betekent niet dat ik ervan overtuigd was. Vooral blijven lezen, vooral blijven lezen.
pi_137120291
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:25 schreef waht het volgende:

[..]

Dit soort mensen werkt niet, dat is het hele probleem.
Met die uitkering hoef je ook helemaal niet te werken in Suriname. Je moet een inkomen in Nederland verdrievoudigen om het te vergelijken met een inkomen in Suriname. En ben je een stel? Ga uit elkaar en vraag ieder voor zich die regeling aan. Dan zit je daar dus helemaal op goud.
pi_137120299
GRATIS GELD
pi_137120358
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:07 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Doet mijn vriend dat dan ook dan hebben we een maandinkomen van ¤1200.- in een land waar alles geen reet kost. Leven als God in Frankrijk dus zonder een poot uit te hoeven steken.
Dus net als hier maar dan in een wat gunstiger klimaat? :o
pi_137120482
Krijgen ze dan ook nog AOW eigenlijk?

Edit: ja dus.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:41:10 #33
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_137120611
De kans om de rest van je leven op je reet zitten in een warm land met omgerekend 1800 euro per maand, gegarandeerd voor de rest van je leven... Was ik maar een Surinamer van middelbare leeftijd met een uitkering ;(
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_137120625
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Met die uitkering hoef je ook helemaal niet te werken in Suriname. Je moet een inkomen in Nederland verdrievoudigen om het te vergelijken met een inkomen in Suriname. En ben je een stel? Ga uit elkaar en vraag ieder voor zich die regeling aan. Dan zit je daar dus helemaal op goud.
Prima, dan leveren ze hun paspoort in, vertrekken ze en na een paar jaar stoppen we opeens de regeling.

Win-win.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_137120686
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:33 schreef Deshain het volgende:

[..]

Dus net als hier maar dan in een wat gunstiger klimaat? :o
Mwah.. Hier zit je met allerlei regels en wordt de bijstandsgerechtigde op alle mogelijke manieren 'geprikkeld' (lees; gepest) om werk te gaan zoeken. Daar geen sollicitatieplicht, geen invallen in je huis om de inhoud van je koelkast te bekijken en het aantal tandenborstels te tellen, geen 'observaties' (lees; achtervolgd worden) om te bezien of je niet zwart werkt, geen regelmatige controle van je bankafschriften om te zien waar je je geld aan uit geeft, geen controle van je g/w/l gebruik om te zien of je niet stiekem toch samenwoont, geen straffen als je aan mantelzorg doet of mantelzorg ontvangt, niet het risico lopen dat er een camera op je voor en achterdeur wordt gericht, geen voortdurende intimidatie van machtsgeile mbo-ertjes, geen wekelijkse brieven me bedreigingen dat als je niet dit of dat.. je uitkering gekort of gestopt gaat worden en ook nog eens geen dwangarbeid.

Lijkt me best aantrekkelijk dat Suriname. Ook voor mensen die ter goeder trouw zijn en maar wat graag willen werken maar in deze k@ttijd geen werk kunnen vinden.

Helaas is het gemakkelijker voor een Surinamer om Nederlander te worden dan andersom. Die grens zit voor Nederlanders aardig dicht of je moet een klap geld meebrengen.
pi_137120750
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:37 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

WTF?

Dat is inderdaad te gek voor woorden. Uitkering die onder die regeling valt is prima, maar zodra ze daar werk vinden is het niet langer nodig om er maar geld bovenop te blijven gooien.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_137120781
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:44 schreef Ouder1 het volgende:
Lijkt me best aantrekkelijk dat Suriname.
Totdat je er moet wonen...

Als je alleen naar de negatieve kanten van je marginale bestaan hier kijkt en alleen maar een paradijselijk beeld van Suriname hebt lijkt het inderdaad leuk.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:59:49 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137121105
dus gaat er geen hond meer remigreren natuurlijk... dat gaat aardig wat kosten voor de belastingbetaler... korte termijn politiek
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:05:10 #40
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_137121322
Godverdomme, had ik maar een kleurtje en een minderwaardigheidscomplex.
pi_137121442
quote:
Nu is het nog zo dat allochtonen van 45 jaar of ouder die minimaal een half jaar een uitkering krijgen
Die mensen vinden hier toch geen baan meer en houden dus hun uitkering/bijstand. Dan is dit een goedkope oplossing.
pi_137121464
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:13 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die mensen vinden hier toch geen baan meer en houden dus hun uitkering/bijstand. Dan is dit een goedkope oplossing.
Nog veelste veel geld.
pi_137121466
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:13 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik vind ze tot hun dood 600 euro per maand meegeven geen goedkope oplossing.
pi_137121484
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee je betaald liever 1.000 euro per maand aan bijstand, huur toeslag, zorgtoeslag en weet ik wat omdat ze hier blijven.
pi_137121510
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:15 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee je betaald liever 1.000 euro per maand aan bijstand, huur toeslag, zorgtoeslag en weet ik wat omdat ze hier blijven.
Ik betaal liever 1000 euro per maand en zie ze vrijwilligerswerk of andere werkzaamheden doen in dit land dan 600 euro per maand en ze op hun reet in de zon in Suriname te zien liggen zonder enige vorm van tegenprestatie ja. Call me crazy.
pi_137121545
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Volgens mij win je er in de lange termijn veel aan. Denk aan ziektekosten en AOW.
pi_137121596
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik betaal liever 1000 euro per maand en zie ze vrijwilligerswerk of andere werkzaamheden doen in dit land dan 600 euro per maand en ze op hun reet in de zon in Suriname te zien liggen zonder enige vorm van tegenprestatie ja. Call me crazy.
Stel je voor... 10.000 mensen maken hier gebruik van en je bespaart op deze manier 400 euro (per persoon) per maand. Dat is een besparing van 4 miljoen euro per maand/48 miljoen euro per jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2014 12:22:27 ]
pi_137121609
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in de toegevoegde waarde van verplicht vrijwilligerswerk doen om een uitkering te behouden. Ik heb liever gemotiveerde mensen aan het werk.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:23:23 #50
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_137121726
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef zarGon het volgende:
Volgens mij win je er in de lange termijn veel aan. Denk aan ziektekosten en AOW.
In dat geval: waarom beperken we dit tot allochtonen? Stel het voor iedereen beschikbaar! 600 euro per maand bonus als je een baan in het buitenland neemt!
Geld over de grens gooien schieten we niets mee op.
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')